Met mijn account kunnen geen niet-lieve dingen tegen Muckie worden gezegd...quote:Op donderdag 10 mei 2007 10:48 schreef Muck het volgende:
[..]
ja, maar zometeen zegt "oa" niet-lieve dingen
das niet lief natuurlijk![]()
Wie is die miljonair toch? Ik zou graag met hem in contact komenquote:Op donderdag 10 mei 2007 10:54 schreef OA het volgende:
[..]
Ja, is veranderd...![]()
Miljonair heeft z'n password trouwens ook veranderd...gisteren kon ik er nog in maar nu niet meer...
![]()
awwwquote:Op donderdag 10 mei 2007 10:55 schreef OA het volgende:
[..]
Met mijn account kunnen geen niet-lieve dingen tegen Muckie worden gezegd...![]()
Er draait een script achter dat dat onmogelijk maakt...![]()
jammer dan, ik ga er al mee trouwenquote:Op donderdag 10 mei 2007 10:55 schreef Armoedzaaier het volgende:
[..]
Wie is die miljonair toch? Ik zou graag met hem in contact komen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
verander eerst je profiel maar naar vrouwquote:Op donderdag 10 mei 2007 10:55 schreef Armoedzaaier het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is uiteraard heel goed mogelijk!quote:Op donderdag 10 mei 2007 10:55 schreef Armoedzaaier het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
En ik dan? Ik kan wel een financiële injectie gebruikenquote:
Bierik!! je bent terugquote:Op donderdag 10 mei 2007 10:58 schreef Bierik het volgende:
[..]
Muck, heb je je originele account al terug?
neuh, maar is ook niet zo'n haast bijquote:Op donderdag 10 mei 2007 10:58 schreef Bierik het volgende:
[..]
Muck, heb je je originele account al terug?
doe je goed.. maar een beetje een fatsoenlijk post-tel script lukt nietquote:Op donderdag 10 mei 2007 10:55 schreef OA het volgende:
[..]
Met mijn account kunnen geen niet-lieve dingen tegen Muckie worden gezegd...![]()
Er draait een script achter dat dat onmogelijk maakt...![]()
mwoah, dan leen je het toch van mijquote:Op donderdag 10 mei 2007 11:00 schreef Armoedzaaier het volgende:
[..]
En ik dan? Ik kan wel een financiële injectie gebruiken![]()
![]()
![]()
![]()
Uw PM box is niet beschikbaarquote:Op donderdag 10 mei 2007 11:00 schreef Miljonair het volgende:
[..]
Dat is uiteraard heel goed mogelijk!![]()
PM je gegevens maar!![]()
quote:
quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:00 schreef Muck het volgende:
[..]
neuh, maar is ook niet zo'n haast bij
ik heb mijn mailtje nog niet eens verstuurd
Dat weet jij helemaal niet...quote:Op donderdag 10 mei 2007 10:58 schreef Frutsel het volgende:
[..]
verander eerst je profiel maar naar vrouw
die miljonair valt niet op mannen
nou, dat mailadres waarmee ik dat account heb aangemaakt, heb ik ook niet meer, dus ik kan nnooit bewijzen dat ie van mij isquote:
jawel hoor.quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:04 schreef Muck het volgende:
[..]
nou, dat mailadres waarmee ik dat account heb aangemaakt, heb ik ook niet meer, dus ik kan nnooit bewijzen dat ie van mij is
quote:
Vanaf heden wel. Ik heb vanochtend wat extra gewerkt waardoor ik boven mijn target zit, en nu kon ik betalen voor mijn inboxquote:Op donderdag 10 mei 2007 11:06 schreef Miljonair het volgende:
[..]
Die van U ook niet, o schone Vrouwe dan wel Heer!![]()
mwoah, het is ook niet zo belangrijk hoorquote:Op donderdag 10 mei 2007 11:06 schreef eer-ik het volgende:
[..]
jawel hoor.
Je weet toch nog onder welk mailadres je hem geregistreerd hebt?
Ik had exact hetzelfde probleem, maar dat maakt niet uit
Op een andere manier valt vast te bewijzen dat het jouw account is, zo heb ik ook mijn account teruggekregen
Just try it
Wij zijn hele degelijke mensen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:07 schreef Frutsel het volgende:
[..]
![]()
Okay....onderzoekje start achter de schermen..
Kloon- + Accountverwijdering in acht neemt..![]()
Maarruh..jullie zijn al veels te lief.. veel te weinig notes allemaal..Daarom gaat het vast zo snel
![]()
notes? bijna niemand die ze hier ziet, dus niemand die zich er zorgen over maakt verderquote:Op donderdag 10 mei 2007 11:07 schreef Frutsel het volgende:
[..]
![]()
Maarruh..jullie zijn al veels te lief.. veel te weinig notes allemaal..Daarom gaat het vast zo snel
![]()
Waar werk je eigenlijk?quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:07 schreef Armoedzaaier het volgende:
[..]
Vanaf heden wel. Ik heb vanochtend wat extra gewerkt waardoor ik boven mijn target zit, en nu kon ik betalen voor mijn inbox![]()
![]()
![]()
Zeg, wat gaan we nou krijgen...quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:07 schreef Frutsel het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ook dat niet.quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:08 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
notes? bijna niemand die ze hier ziet, dus niemand die zich er zorgen over maakt verder
Ik gok in Nijmegen als callgirl??quote:
quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:10 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ook dat niet.
Iemand heeft me ooit wel verteld hoeveel ik er had, maar ik zie ze idd niet, ben nooit eenmalig op eigen verzoek geband, dus het zal allemaal wel meevallen
quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:09 schreef OA het volgende:
[..]
Zeg, wat gaan we nou krijgen...![]()
Hoeveel notes heeft U, o grote mod, al mogen noteren voor user OA???![]()
Die van jou passen al niet meer op een paginaquote:Op donderdag 10 mei 2007 11:08 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
notes? bijna niemand die ze hier ziet, dus niemand die zich er zorgen over maakt verder
Ik ken mijn notes, niet wereldschokkends. Ik heb niet meer gekeken of er nieuw ebij zaten, dan moet ik weer anders inloggenquote:Op donderdag 10 mei 2007 11:08 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
notes heb ik, bans ook al.. maar dat was allemaal kinderachtigquote:Op donderdag 10 mei 2007 11:10 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ook dat niet.
Iemand heeft me ooit wel verteld hoeveel ik er had, maar ik zie ze idd niet, ben nooit geband, dus het zal allemaal wel meevallen
quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:11 schreef Frutsel het volgende:
[..]
![]()
![]()
(lees : Nul)
[..]
Die van jou passen al niet meer op een pagina
Ja zegt ze...quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:13 schreef Muck het volgende:
huuu!
het regent keihard, en ik moet zometeen nog weg
Notes heb ik wel.. bans niet, kloons ook niet, kind ben ik soms wel, erachtig niet denk ikquote:Op donderdag 10 mei 2007 11:15 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
notes heb ik, bans ook al.. maar dat was allemaal kinderachtig
zelfde hier, alleen is dit dus een kloonquote:Op donderdag 10 mei 2007 11:17 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Notes heb ik wel.. bans niet, kloons ook niet, kind ben ik soms wel, erachtig niet denk ik
hey, dat hoort in DEquote:Op donderdag 10 mei 2007 11:17 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja zegt ze...
Moet je kijken wat mijn huidige weerbeeld is
[afbeelding]
knettergoed weer hier
Kom hierheen dan
quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:17 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja zegt ze...
[afbeelding]
knettergoed weer hier
Kom hierheen dan
omdat een kaboutertje me dat in mijn oor fluisterdequote:
niet slechtquote:Op donderdag 10 mei 2007 11:17 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja zegt ze...
[afbeelding]
knettergoed weer hier
Kom hierheen dan
Zal ik voor de vorm eens kijken dan?quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:18 schreef Frutsel het volgende:
[..]
hey, dat hoort in DE
bijv. hier De atmosfeer staat op ontploffen #200
(verkapte Spam?)
quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:17 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Notes heb ik wel.. bans niet, kloons ook niet, kind ben ik soms wel, erachtig niet denk ik
dat was tzt in de Lounge volgens mijquote:Op donderdag 10 mei 2007 11:19 schreef Muck het volgende:
[..]
omdat een kaboutertje me dat in mijn oor fluisterde
doe jij es klkkequote:Op donderdag 10 mei 2007 11:19 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Zal ik voor de vorm eens kijken dan?
volgens mij ookquote:Op donderdag 10 mei 2007 11:20 schreef Frutsel het volgende:
[..]
dat was tzt in de Lounge volgens mij
ehm, ik ben toch altijd heul braaf?quote:wie zegt dat dat inmiddels nie veranderd is
Je bent verdoemd...quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:19 schreef eer-ik het volgende:
[..]
OMG, ik heb in DE gepost
Wat boeit dat nou weer dan...quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:22 schreef Muck het volgende:
[..]
volgens mij ook
[..]
ehm, ik ben toch altijd heul braaf?![]()
is het veranderd dan?
quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:19 schreef eer-ik het volgende:
[..]
OMG, ik heb in DE gepost
quote:Je bent verdoemd...![]()
Zijn notes algemeen zichtbaar voor mods of zijn die alleen zichtbaar voor de mod die ze heeft gezet?quote:
Bijposten hequote:Op donderdag 10 mei 2007 11:19 schreef eer-ik het volgende:
[..]
OMG, ik heb in DE gepost
Cijfertjes...quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:22 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Wat boeit dat nou weer dan...
Het lijkt wel alsof iedereen geobsedeerd is door cijfertjes tegenwoordig
ook dat nog eens.quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:20 schreef Frutsel het volgende:
[..]
dat was tzt in de Lounge volgens mij
wie zegt dat dat inmiddels nie veranderd is
Niet alweer die cijfers hequote:Op donderdag 10 mei 2007 11:22 schreef eer-ik het volgende:
[..]
dat laatste is niet handig, omdat een note ook positief kan zijn, of omdat iets kleins mogelijk belangrijk wordt in een ander subforum.quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:23 schreef OA het volgende:
[..]
Zijn notes algemeen zichtbaar voor mods of zijn die alleen zichtbaar voor de mod die ze heeft gezet?
ben ik ookquote:Op donderdag 10 mei 2007 11:22 schreef eer-ik het volgende:
[..]
heel levendquote:[..]
[..]
Zeg, hoe levend is dat UI aanvraag topic eigenlijk?
Hoe weet je dat?quote:
algemeen zichtbaarquote:Op donderdag 10 mei 2007 11:23 schreef OA het volgende:
[..]
Zijn notes algemeen zichtbaar voor mods of zijn die alleen zichtbaar voor de mod die ze heeft gezet?
joah, iemand heeft voor mij de vieze beesten in mijn UI gezetquote:Op donderdag 10 mei 2007 11:26 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Hoe weet je dat?
Heb je er recent nog wat vandaan gehaald?
Ik wil Bierik wilde namelijk een andere/nieuwe UI...
quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:19 schreef eer-ik het volgende:
[..]
OMG, ik heb in DE gepost
quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:22 schreef Muck het volgende:
[..]
volgens mij ook
[..]
ehm, ik ben toch altijd heul braaf?![]()
is het veranderd dan?
je zit me gewoon te plagenquote:
hahaquote:Op donderdag 10 mei 2007 11:27 schreef Muck het volgende:
[..]
joah, iemand heeft voor mij de vieze beesten in mijn UI gezet
't was toch ontopic?quote:
preciesquote:
Echt?quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:29 schreef Muck het volgende:
[..]
precies
dat zijn echt de enige beesten waar ik heel, heel bang voor ben
En nog een note voor het verkapt vragen naar het aantal notesquote:
Het was ook een voorwaarschuwingquote:Op donderdag 10 mei 2007 11:29 schreef eer-ik het volgende:
't was toch ontopic?
Ik heb de TT niet gelezen, nimmer de OP, maar ik ;as iets over regen,dus ik dacht: ik post dat plaatje
quote:
Mooiquote:Op donderdag 10 mei 2007 11:31 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Het was ook een voorwaarschuwing
Verder deed je het erg goed![]()
ik walg echt van die dingenquote:Op donderdag 10 mei 2007 11:31 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Echt?
Ik had op vakantie vaak dat er van die apparaten op/in m'n tent zaten van een kleine 10 cm lang...
Frankrijk heeft echt hele grote sprinkhanen
Maar ik pakte ze altijd op
Vind het wel toffe beesten..
waarom dat dan?quote:Ik ben alleen maar bang voor pinken (die koebeesten)
OMG, wat haat ik die dieren zeg...
UI?quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:27 schreef Muck het volgende:
[..]
joah, iemand heeft voor mij de vieze beesten in mijn UI gezet
User icon.quote:
Ik vind ze wel tofquote:Op donderdag 10 mei 2007 11:34 schreef Muck het volgende:
[..]
ik walg echt van die dingen
ik had er ooit 1 IN mijn klamboe, een grote felgroene![]()
[..]
waarom dat dan?
Ik had er afgelopen zomer in Oostenrijk elke dag wel eentje in de badkamer zitten...quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:34 schreef Muck het volgende:
[..]
ik walg echt van die dingen
ik had er ooit 1 IN mijn klamboe, een grote felgroene![]()
Netjes zie ik iddquote:Op donderdag 10 mei 2007 11:32 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Mooi
Kijk maar naar m'n geschiedenis hoor, ik ben een heel nette usert
bijna alleen maar ontopic post ik
waar ik vandaan kom heet dat een skriekquote:Op donderdag 10 mei 2007 11:36 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik vind ze wel tof
Maar krekels vind ik eigenlijk gaver
Die maken wat meer herrie ook
ze willen alleen maar een beetje snuffelen en likkenquote:Ik vind pinken eng omdat ik een keer aangevallen ben door zo'n apparaat, die rende ook knetterhard achter me aan.
Ze zijn te nieuwsgierig, komen te dichtbij, hebben gore grote ogen en tongen
Bah.
Kutbeesten
dan had ik de beol ook aardig bij elkaar gegild jaquote:Op donderdag 10 mei 2007 11:36 schreef OA het volgende:
[..]
Ik had er afgelopen zomer in Oostenrijk elke dag wel eentje in de badkamer zitten...![]()
Moest ik van mn vriendin eerst op inspectie...![]()
Ook een keer midden in de nacht gegil naast me, was er eentje op haar hoofd gesprongen...![]()
En ik had nog een immens grote groene op m'n handdoek bij het zwembad...![]()
awwwwquote:Op donderdag 10 mei 2007 11:36 schreef Frutsel het volgende:
[..]
dat je een schatje was en van de nul af moest?
Dat is weer iets van de laatste tijdquote:Op donderdag 10 mei 2007 11:37 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Netjes zie ik idd![]()
voor 80% alleen maar Koffietopics
Jawel, het zijn kutbeesten.quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:37 schreef Muck het volgende:
[..]
waar ik vandaan kom heet dat een skriek
enge dingen
[..]
ze willen alleen maar een beetje snuffelen en likken
het zijn gewoon jonge koeien, daar is toch niks engs aan?
Ken jij fokkers in het echie?quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:40 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat is weer iets van de laatste tijd
[..]
Jawel, het zijn kutbeesten.
Weet je dat die dieren je met hun hoofd kunnen dood drukken?
Maar nee, ik vind ze te groot en te bijdehand...
tim Frits pestte me er altijd mee op werk, daar stonden ook altijd een paar van die apparaten
als ze in een kooi staan ja... in een weiland kunnen ze je moeilijk dood drukken hequote:Op donderdag 10 mei 2007 11:40 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat is weer iets van de laatste tijd
[..]
Jawel, het zijn kutbeesten.
Weet je dat die dieren je met hun hoofd kunnen dood drukken?
Maar nee, ik vind ze te groot en te bijdehand...
tim Frits pestte me er altijd mee op werk, daar stonden ook altijd een paar van die apparaten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |