Met mijn account kunnen geen niet-lieve dingen tegen Muckie worden gezegd...quote:Op donderdag 10 mei 2007 10:48 schreef Muck het volgende:
[..]
ja, maar zometeen zegt "oa" niet-lieve dingen
das niet lief natuurlijk![]()
Wie is die miljonair toch? Ik zou graag met hem in contact komenquote:Op donderdag 10 mei 2007 10:54 schreef OA het volgende:
[..]
Ja, is veranderd...![]()
Miljonair heeft z'n password trouwens ook veranderd...gisteren kon ik er nog in maar nu niet meer...
![]()
awwwquote:Op donderdag 10 mei 2007 10:55 schreef OA het volgende:
[..]
Met mijn account kunnen geen niet-lieve dingen tegen Muckie worden gezegd...![]()
Er draait een script achter dat dat onmogelijk maakt...![]()
jammer dan, ik ga er al mee trouwenquote:Op donderdag 10 mei 2007 10:55 schreef Armoedzaaier het volgende:
[..]
Wie is die miljonair toch? Ik zou graag met hem in contact komen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
verander eerst je profiel maar naar vrouwquote:Op donderdag 10 mei 2007 10:55 schreef Armoedzaaier het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is uiteraard heel goed mogelijk!quote:Op donderdag 10 mei 2007 10:55 schreef Armoedzaaier het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
En ik dan? Ik kan wel een financiële injectie gebruikenquote:
Bierik!! je bent terugquote:Op donderdag 10 mei 2007 10:58 schreef Bierik het volgende:
[..]
Muck, heb je je originele account al terug?
neuh, maar is ook niet zo'n haast bijquote:Op donderdag 10 mei 2007 10:58 schreef Bierik het volgende:
[..]
Muck, heb je je originele account al terug?
doe je goed.. maar een beetje een fatsoenlijk post-tel script lukt nietquote:Op donderdag 10 mei 2007 10:55 schreef OA het volgende:
[..]
Met mijn account kunnen geen niet-lieve dingen tegen Muckie worden gezegd...![]()
Er draait een script achter dat dat onmogelijk maakt...![]()
mwoah, dan leen je het toch van mijquote:Op donderdag 10 mei 2007 11:00 schreef Armoedzaaier het volgende:
[..]
En ik dan? Ik kan wel een financiële injectie gebruiken![]()
![]()
![]()
![]()
Uw PM box is niet beschikbaarquote:Op donderdag 10 mei 2007 11:00 schreef Miljonair het volgende:
[..]
Dat is uiteraard heel goed mogelijk!![]()
PM je gegevens maar!![]()
quote:
quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:00 schreef Muck het volgende:
[..]
neuh, maar is ook niet zo'n haast bij
ik heb mijn mailtje nog niet eens verstuurd
Dat weet jij helemaal niet...quote:Op donderdag 10 mei 2007 10:58 schreef Frutsel het volgende:
[..]
verander eerst je profiel maar naar vrouw
die miljonair valt niet op mannen
nou, dat mailadres waarmee ik dat account heb aangemaakt, heb ik ook niet meer, dus ik kan nnooit bewijzen dat ie van mij isquote:
jawel hoor.quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:04 schreef Muck het volgende:
[..]
nou, dat mailadres waarmee ik dat account heb aangemaakt, heb ik ook niet meer, dus ik kan nnooit bewijzen dat ie van mij is
quote:
Vanaf heden wel. Ik heb vanochtend wat extra gewerkt waardoor ik boven mijn target zit, en nu kon ik betalen voor mijn inboxquote:Op donderdag 10 mei 2007 11:06 schreef Miljonair het volgende:
[..]
Die van U ook niet, o schone Vrouwe dan wel Heer!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |