kquote:
Môgge Indah!quote:
ook een goedemorgenquote:Op donderdag 10 mei 2007 06:59 schreef vdvorst het volgende:
Goeiemorgen,
en OA, gisteravond zou je senseo al door zijn
Done!quote:Op donderdag 10 mei 2007 06:59 schreef vdvorst het volgende:
Goeiemorgen,
en OA, gisteravond zou je senseo al door zijn
Hebben jullie niets beters te doen??quote:* KSC * Dagcijfers van woensdag 09 mei 2007 (0:00 - 23:59)
Positie, aantal posts, user
001. 341 eer-ik
004. 309 Pheno
005. 297 OA
006. 283 juon_jacket1
007. 281 vdvorst
008. 279 Kuukske
009. 264 MPG
010. 223 Houniet
011. 222 indahnesia.com
027. 133 vrolijke-frits
033. 114 Jo0Lz
046. 094 Papierversnipperaar
069. 075 Sander170
109. 060 crossover
124. 056 TIM-846
142. 051 Sebasser
218. 038 Muck
232. 037 buzzer
Heel goed Kuuk!quote:Op donderdag 10 mei 2007 07:51 schreef Kuukske het volgende:
Hee ik stond niet op 1. Ik had iets beters te doen..
Ik kan het wel.quote:
idemquote:Op donderdag 10 mei 2007 07:51 schreef Kuukske het volgende:
Hee ik stond niet op 1. Ik had iets beters te doen..
Ja.. gister zijn er 8 of 9 delen doorheen gejaagd...quote:
Ga je je vakantie nog nuttig besteden?quote:Op donderdag 10 mei 2007 07:57 schreef Kuukske het volgende:
Jep. Lekker veel doen vandaag, en morgen nog. En dan vakantie.
Achterna gezeten als machteloze hertjes in het bos.quote:Op donderdag 10 mei 2007 08:01 schreef OA het volgende:
Ja.. gister zijn er 8 of 9 delen doorheen gejaagd...![]()
Ik weet van niets...quote:Op donderdag 10 mei 2007 08:02 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Achterna gezeten als machteloze hertjes in het bos.
Jazeker. Fitnessen, 4 uur vergaderen op m'n werk (verplicht enzoquote:
Vakantie. Ik pak er even de VanDale bijquote:Op donderdag 10 mei 2007 07:57 schreef Kuukske het volgende:
Jep. Lekker veel doen vandaag, en morgen nog. En dan vakantie.
Soon Ph. Soon.quote:Op donderdag 10 mei 2007 08:03 schreef Pheno het volgende:
Vakantie. Ik pak er even de VanDale bij
Jij over twee dagen, dat noem ik soonquote:
Oh, je nieuwe bed is er!quote:Op donderdag 10 mei 2007 08:03 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Jazeker. Fitnessen, 4 uur vergaderen op m'n werk (verplicht enzo), en hele dagen springen op ons nieuwe bed.
Goed punt.quote:
Toch niet alleen springen, je moet de kraaktest ook doenquote:Op donderdag 10 mei 2007 08:03 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Jazeker. Fitnessen, 4 uur vergaderen op m'n werk (verplicht enzo), en hele dagen springen op ons nieuwe bed.
Nee begin volgende week wordt het geleverd.quote:Op donderdag 10 mei 2007 08:04 schreef OA het volgende:
Oh, je nieuwe bed is er!![]()
wellicht is er mij wat ontgaan in de hectiek gister...
Liever geen leverworst...quote:Op donderdag 10 mei 2007 08:04 schreef Pheno het volgende:
"Liever kips leverworst, dan gewone leverworst"
Vanzelfsprekend.quote:Op donderdag 10 mei 2007 08:05 schreef Pheno het volgende:
Toch niet alleen springen, je moet de kraaktest ook doen
Pindakaas met stukjes nootquote:
Oke. Alsnogquote:Op donderdag 10 mei 2007 08:05 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nee begin volgende week wordt het geleverd.
Doe de deur wel open en have fun drivingquote:Op donderdag 10 mei 2007 08:05 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Goed punt.
Ik stap even in het autootje
quote:
Nee, ik doe niet aan klonen. Ik ben er 1quote:Op donderdag 10 mei 2007 08:08 schreef OA het volgende:
Ph, weet jij toevallig iets omtrent een kloon gisteravond?![]()
quote:Op donderdag 10 mei 2007 08:11 schreef Pheno het volgende:
Duitser onthoofdt zichzelf met kettingzaag
Beter dan voor een trein springen, daar hebben andere mensen last vanquote:
Ik vind het toch vrij knap dat z'n hele hoofd eraf is...quote:Op donderdag 10 mei 2007 08:11 schreef Pheno het volgende:
Duitser onthoofdt zichzelf met kettingzaag
Mooi.quote:Op donderdag 10 mei 2007 08:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, ik doe niet aan klonen. Ik ben er 1
Hoeveel wielen heb je nog?quote:Op donderdag 10 mei 2007 08:31 schreef Kuukske het volgende:
Sjongejonge. Wat een geweldige automobilisten zijn die Hollanders in de regen.
Nog 4. Maar men rijdt niet door met dit weer. Zo irritantquote:
Ik heb iets hardere woorden gebruikt vanmorgenquote:Op donderdag 10 mei 2007 08:31 schreef Kuukske het volgende:
Sjongejonge. Wat een geweldige automobilisten zijn die Hollanders in de regen.
Same here.quote:
Echt he. Met dit weer kan plotseling de halve bevolking niet meer normaal rijdenquote:Op donderdag 10 mei 2007 08:33 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nog 4. Maar men rijdt niet door met dit weer. Zo irritant![]()
Niet slecht Ph.!quote:Op donderdag 10 mei 2007 08:39 schreef Pheno het volgende:
Hmm.... http://www.sawadee.nl/reisroutes/toon_reis.php?rc=NA
http://www.sawadee.nl/reisroutes/toon_reis.php?rc=CS
Zeker!quote:
De halve? Alleen ik kan dan nog normaal rijden lijkt het wel.quote:Op donderdag 10 mei 2007 08:50 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Echt he. Met dit weer kan plotseling de halve bevolking niet meer normaal rijden
Het wordt kiezen. Ik heb 2 maanden vrij. Mijn vrouw is per half september ook werkeloos. Dus we kunnen een tijdje weg. De zijderoute lijkt me ook wel wat, maar dan wat langer in china blijven. Het rotte is dat ik dan nog een groothoeklens erbij moet kopen, want die landschappen zijn prachtig. Australie mag ook, natuurlijk. Nieuw Zeeland wil ik ook nog steeds een keer naar terug, maar goed. we zien wel.quote:
En ikquote:Op donderdag 10 mei 2007 08:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
De halve? Alleen ik kan dan nog normaal rijden lijkt het wel.
Ik ben je dan niet tegen gekomenquote:
Heey indah! M'n berichtje nog gelezen vannacht? In het vorige deel?quote:Op donderdag 10 mei 2007 09:16 schreef indahnesia.com het volgende:
ben ik weer..
Eerquote:
Staat volgens mij nog ergens op mijn schijfquote:Op donderdag 10 mei 2007 09:19 schreef indahnesia.com het volgende:
Wie heeft 'World Trade Center' van Oliver Stone gezien?
2 maanden vrij.....quote:Op donderdag 10 mei 2007 08:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het wordt kiezen. Ik heb 2 maanden vrij. Mijn vrouw is per half september ook werkeloos. Dus we kunnen een tijdje weg. De zijderoute lijkt me ook wel wat, maar dan wat langer in china blijven. Het rotte is dat ik dan nog een groothoeklens erbij moet kopen, want die landschappen zijn prachtig. Australie mag ook, natuurlijk. Nieuw Zeeland wil ik ook nog steeds een keer naar terug, maar goed. we zien wel.
nope, volgens mij nietquote:Op donderdag 10 mei 2007 09:17 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Heey indah! M'n berichtje nog gelezen vannacht? In het vorige deel?
Heb je geen gaten?quote:Op donderdag 10 mei 2007 09:25 schreef Wanabe-modje het volgende:
Hoi, ik ben er weer. Tandarts ging goedhad geen gaten.
zo maar vrij? Niet slecht.quote:Op donderdag 10 mei 2007 08:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het wordt kiezen. Ik heb 2 maanden vrij. Mijn vrouw is per half september ook werkeloos. Dus we kunnen een tijdje weg. De zijderoute lijkt me ook wel wat, maar dan wat langer in china blijven. Het rotte is dat ik dan nog een groothoeklens erbij moet kopen, want die landschappen zijn prachtig. Australie mag ook, natuurlijk. Nieuw Zeeland wil ik ook nog steeds een keer naar terug, maar goed. we zien wel.
Neequote:
De lens is sarcasmequote:Op donderdag 10 mei 2007 09:22 schreef OA het volgende:
[..]
2 maanden vrij.....![]()
En dan kom ik aan met 32 dagen totaal...![]()
Maar goed, die ideeën van jou zijn zo slecht nog niet.![]()
En je moet niet zeuren over een groothoeklensch...Als je een dergelijke vakantie kunt bekostigen, dan kan zoeen lens er ook wel bij...
![]()
owh.. niet gezienquote:Op donderdag 10 mei 2007 09:26 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik zei je alvast gedacht voordat ik te bed ging
da's 2 maanden aan vrije dagen.. damn.. da's veelquote:Op donderdag 10 mei 2007 09:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
De lens is sarcasme
Ik heb 49 vrije dagen en heb ontslag genomen, dus zo kom je er wel aan
Ik ben dan ook 3 jaar al niet op vakantie geweest, door allemaal geouwehoer.
heb jij maar 2 maanden?quote:Op donderdag 10 mei 2007 09:22 schreef OA het volgende:
[..]
2 maanden vrij.....![]()
En dan kom ik aan met 32 dagen totaal...![]()
Maar goed, die ideeën van jou zijn zo slecht nog niet.![]()
En je moet niet zeuren over een groothoeklensch...Als je een dergelijke vakantie kunt bekostigen, dan kan zoeen lens er ook wel bij...
![]()
Dat verklaart een hoop!quote:Op donderdag 10 mei 2007 09:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
De lens is sarcasme
Ik heb 49 vrije dagen en heb ontslag genomen, dus zo kom je er wel aan
Ik ben dan ook 3 jaar al niet op vakantie geweest, door allemaal geouwehoer.
Ik heb nog nietsquote:Op donderdag 10 mei 2007 09:37 schreef OA het volgende:
[..]
Dat verklaart een hoop!![]()
Heb je wel al uitzicht op een nieuwe baan?![]()
Nou, daar klopt dus echt geen donder van....quote:Op donderdag 10 mei 2007 09:36 schreef Bierik het volgende:
Zeg OA, had je nou 3 posts te weinig gister?
langdradig issie in ieder gevalquote:Op donderdag 10 mei 2007 09:21 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Staat volgens mij nog ergens op mijn schijf
Alles voor de postcount?quote:Op donderdag 10 mei 2007 09:41 schreef OA het volgende:
[..]
Nou, daar klopt dus echt geen donder van....![]()
Mijn postcount was 's ochtends 5721... een klein deel daarvan was na middernacht (van di op wo) al gepost, dus eigenlijk hoefde ik helemaal niet tot 6021...Om 12 uur vannacht had ik uiteindelijk iets van 6033 posts, dus dan zou je denken dat het er minstens 312 moeten zijn en ws nog meer...
![]()
Maar goed, het doet er uiteraard niet toe...![]()
Het zou me trouwens verbazen als ik vandaag boven de 100 uitkom... druk enzo op het werk...![]()
Morgen, zaterdag en zondag staat het ws helemaal stil...
Hij zegt toch, dat het er niet toe doetquote:Op donderdag 10 mei 2007 09:48 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Alles voor de postcount?
[afbeelding]
Juischt!quote:Op donderdag 10 mei 2007 09:53 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Hij zegt toch, dat het er niet toe doet
Ik verbaas me er sowieso over hoeveel posts ik soms op een dag maak.quote:Op donderdag 10 mei 2007 09:41 schreef OA het volgende:
[..]
Nou, daar klopt dus echt geen donder van....![]()
Mijn postcount was 's ochtends 5721... een klein deel daarvan was na middernacht (van di op wo) al gepost, dus eigenlijk hoefde ik helemaal niet tot 6021...Om 12 uur vannacht had ik uiteindelijk iets van 6033 posts, dus dan zou je denken dat het er minstens 312 moeten zijn en ws nog meer...
![]()
Maar goed, het doet er uiteraard niet toe...![]()
Het zou me trouwens verbazen als ik vandaag boven de 100 uitkom... druk enzo op het werk...![]()
Morgen, zaterdag en zondag staat het ws helemaal stil...
frutsquote:Op donderdag 10 mei 2007 09:53 schreef Frutsel het volgende:
Ook maar even nieuwe koffie gehaald
Ah ok.quote:
Ik wil het allemaal niet eens weten, alhoewel ik het net opgevraagd heb.quote:Op donderdag 10 mei 2007 09:55 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik verbaas me er sowieso over hoeveel posts ik soms op een dag maak.
Ik had er gister 341 volgens JeRa, en ik heb nog bewust zoveel mogelijk reacties in 1 post gezet
Misschien staat jouw aantal onder mijn naam, en andersom
Het is niet dat ik het perse wil weten, maar ik vind het wel eens geinig om naar te kijken...quote:Op donderdag 10 mei 2007 10:00 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ah ok..
maar je hebt toch al die nummertjes gevonden?!
[..]
Ik wil het allemaal niet eens weten, alhoewel ik het net opgevraagd heb.
[afbeelding]
Armoedquote:Op donderdag 10 mei 2007 10:02 schreef Armoedzaaier het volgende:
Goedemorgen schatjes....!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heeyquote:Op donderdag 10 mei 2007 10:02 schreef Armoedzaaier het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gister hadden we ook nog een chick-topicquote:Op donderdag 10 mei 2007 10:03 schreef Frutsel het volgende:
Eer-ik![]()
![]()
Het wordt een statistiekjes topic ipv een koffie topic
Hmm..die hek zeker gemistquote:Op donderdag 10 mei 2007 10:04 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Gister hadden we ook nog een chick-topic
Ik zat op de fiets vanochtend te denken: volgens mij zitten Papier & JJ achter Armoedzaaier...quote:
Je hebt zelfs nog een herkansing gehad, want we hebben dat chick topic al 2 dagen gehad...quote:
Môgge Muckquote:Op donderdag 10 mei 2007 10:02 schreef Armoedzaaier het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
gebruikt muck ook altijd zoveel smilies?quote:Op donderdag 10 mei 2007 10:05 schreef OA het volgende:
[..]
Ik zat op de fiets vanochtend te denken: volgens mij zitten Papier & JJ achter Armoedzaaier...![]()
Maar nu "het" schatjes zegt, verdenk ik Muck weer volop!![]()
whehequote:Op donderdag 10 mei 2007 10:08 schreef Armoedzaaier het volgende:
Ik ga trouwens weer even werken. Anders hoef ik volgende week niet meer te komen en heb ik helemaal geen cent meer te makken![]()
Dus toch JJ...quote:Op donderdag 10 mei 2007 10:08 schreef Armoedzaaier het volgende:
Ik ga trouwens weer even werken. Anders hoef ik volgende week niet meer te komen en heb ik helemaal geen cent meer te makken![]()
Lekker, in dat kleine huisjequote:Op donderdag 10 mei 2007 10:11 schreef OA het volgende:
[..]
Dus toch JJ...![]()
Zeg, moet jij werken dan van Papier je bezoek... hij verdient toch genoeg? Trek gewoon bij hem in!![]()
Dan trekt hij daar in!quote:
Ik doe met je meequote:Op donderdag 10 mei 2007 10:13 schreef Bierik het volgende:
Ik ga effe een bakkie doen.
Wold Trade Centerquote:Op donderdag 10 mei 2007 10:14 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Wat is niet zo'n goeie film? [afbeelding]
niets...quote:Op donderdag 10 mei 2007 10:14 schreef Kuukske het volgende:
OA je avatar. Wat doe je.
Jawel. Je hebt 'm veranderd.quote:
Ja.. nucleaire koffie... jeweets...quote:
Hmm, zou kunnen, ik heb hem (nog) niet gezien.quote:Op donderdag 10 mei 2007 10:14 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Wold Trade Center
Ik ben van Oliver Stone toch heel wat beter gewend.
Deze is grappig, maar net was het weer een andere?quote:
Ik ook!quote:Op donderdag 10 mei 2007 10:23 schreef Kuukske het volgende:
Ik zie zo'n nucleair tekentje.
Hey Bierick, zie jij net als eer-ick ook een omgekeerde senseo??quote:
Jij hackt de hele boel bijelkaar!quote:Op donderdag 10 mei 2007 10:22 schreef eer-ik het volgende:
[afbeelding]
niks aan de hand volgens mij hoor...
quote:Op donderdag 10 mei 2007 10:26 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nou zie ik 'm wel, maar dan bij kuukske!
[afbeelding]
JJ niet nee?quote:Op donderdag 10 mei 2007 10:28 schreef Frutsel het volgende:
JJ , Armoedzaaier, Puck, Papier...
ik snap er allemaal niets meer van![]()
Kom hier duidelijk te weinig![]()
![]()
Ken je JJ en papier niet?quote:Op donderdag 10 mei 2007 10:28 schreef Frutsel het volgende:
![]()
Vind je leuk hè, Paint...quote:Op donderdag 10 mei 2007 10:26 schreef eer-ik het volgende:
[..]
[afbeelding]
quote:
Beetje vaker het topic opzoeken.quote:Op donderdag 10 mei 2007 10:28 schreef Frutsel het volgende:
![]()
ja, precies.. schande is het gewoon.quote:Op donderdag 10 mei 2007 10:31 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ken je JJ en papier niet?
JJ moet je haast wel kennen...
Ik heb geen paintquote:Op donderdag 10 mei 2007 10:33 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Vind je leuk hè, Paint...
[..]
[afbeelding]
[afbeelding] Hij doet het erom hoor...
[..]
Beetje vaker het topic opzoeken..
ik heb gewoon nie zoveel vrije tijd meer...quote:Op donderdag 10 mei 2007 10:05 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Je hebt zelfs nog een herkansing gehad, want we hebben dat chick topic al 2 dagen gehad...
Bijde keren rond hetzelfde tijdstip
Waarom nietquote:
HEIDEN!quote:Op donderdag 10 mei 2007 10:35 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik heb geen paint
zit daar eignelijk een vervanger voor onder OSX?
jawel, die ken ik allemaal wel...quote:Op donderdag 10 mei 2007 10:31 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ken je JJ en papier niet?
JJ moet je haast wel kennen...
Even mijn post in de herhaling...quote:Op donderdag 10 mei 2007 10:14 schreef OA het volgende:
Moet je trouwens even hier klikken en dan zoeken op chili...![]()
Die reis gaan we maken!![]()
Ik weet het..verschilt erg per dag..doe me best, maar ben erg druk op het werk en het gaat erg snel en hard hierquote:
OAquote:
Bah. Blauw met een botje staat me veel beter.quote:Op donderdag 10 mei 2007 10:26 schreef eer-ik het volgende:
[afbeelding]
Het is idd allemaal erg verwarrend...quote:Op donderdag 10 mei 2007 10:37 schreef Frutsel het volgende:
[..]
jawel, die ken ik allemaal wel...
maar of nou iemand een kloon is van iemand anders, dat weet ik dan weer niet![]()
Armoedzaaier had ik nog niet gezien... en iemand zei : Hoi Muck, weer een ander had het over JJ en nog iemand noemde papier...
quote:Eer-ick: kap met manipuleren![]()
Bierik: ga terug naar Oslo en blijf weer 5 jaar weg...![]()
Armoedzaaier: ga aan het werk, delete deze account en haal JJ weer van stal...![]()
hooooooiquote:
bah, lerenquote:Op donderdag 10 mei 2007 10:39 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja lekker
Straks weer een beetje leren...
OA, wie postte die 2e quote?quote:Op donderdag 10 mei 2007 10:40 schreef OA het volgende:
[..]
Het is idd allemaal erg verwarrend...![]()
[..]
![]()
Jep...quote:
De "OA" die met mijn account aan de gang was...quote:
Ja, vrij vervelend...quote:
Ja, iemand heeft je password denk ik gejat ofzoquote:Op donderdag 10 mei 2007 10:42 schreef OA het volgende:
Zo. Weer terug!![]()
Wat een drukte zeg...
![]()
Ik zie dat er iemand met mijn account aan de haal is geweest...![]()
Doe eens een gok.quote:Op donderdag 10 mei 2007 10:41 schreef Muck het volgende:
[..]
hooooooi![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
van wie is dit nu weer een kloon?
owh, op die fiets..quote:Op donderdag 10 mei 2007 10:37 schreef Frutsel het volgende:
[..]
jawel, die ken ik allemaal wel...
maar of nou iemand een kloon is van iemand anders, dat weet ik dan weer niet![]()
Armoedzaaier had ik nog niet gezien... en iemand zei : Hoi Muck, weer een ander had het over JJ en nog iemand noemde papier...
slaanquote:Op donderdag 10 mei 2007 10:43 schreef OA het volgende:
[..]
De "OA" die met mijn account aan de gang was...![]()
daar ben ik echt ongelofelijk slecht inquote:Op donderdag 10 mei 2007 10:44 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, vrij vervelend...
Maar ik ga verder met economie, en dat vind ik best een leuk vak
Dus zo verschrikkelijk is het niet, hoewel ik me betere bestedingen kan indenken van de dag...
niet liefquote:[..]
Ja, iemand heeft je password denk ik gejat ofzo
[..]
iemand die mij zo begroet? dat kan er maar 1 zijnquote:Doe eens een gok.
Ik ben het niet, ik heb dit account al...
que?quote:Op donderdag 10 mei 2007 10:42 schreef OA het volgende:
Zo. Weer terug!![]()
Wat een drukte zeg...
![]()
Ik zie dat er iemand met mijn account aan de haal is geweest...![]()
quote:
ieeeuw!quote:Op donderdag 10 mei 2007 10:45 schreef OA het volgende:
![]()
http://www.nu.nl/news/107(...)_met_cirkelzaag.html
Het lijkt schering en inslag te worden...![]()
Toch nog iemand die het snaptquote:Op donderdag 10 mei 2007 10:44 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
owh, op die fiets..
dat weet ik ook allemaal niet gelukkig.
ja, maar zometeen zegt "oa" niet-lieve dingenquote:
wtfquote:Op donderdag 10 mei 2007 10:45 schreef OA het volgende:
![]()
http://www.nu.nl/news/107(...)_met_cirkelzaag.html
Het lijkt schering en inslag te worden...![]()
jaaaaquote:Op donderdag 10 mei 2007 10:48 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Toch nog iemand die het snapt
Koffie?
Ik snap het ook niet meer frutsquote:Op donderdag 10 mei 2007 10:47 schreef Frutsel het volgende:
[..]![]()
Ik blijf wel even weg dan..snap er toch niets van![]()
Ik hoop hetquote:Op donderdag 10 mei 2007 10:49 schreef Armoedzaaier het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet meer fruts![]()
![]()
![]()
Hebben wij nu een band?![]()
Hier:quote:Op donderdag 10 mei 2007 10:49 schreef Armoedzaaier het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet meer fruts![]()
![]()
![]()
Hebben wij nu een band?![]()
een fietsband?quote:
Ja, is veranderd...quote:Op donderdag 10 mei 2007 10:48 schreef eer-ik het volgende:
[..]
wtf
Hoe kan je nou denken dat het wel goed is om je eigen hoofd eraf te zagen..
En hoe wil je dat doen ook
Idioten, volslagen idioten lopen er rond op deze wereld...
OA, heb je je password al veranderd?
Met mijn account kunnen geen niet-lieve dingen tegen Muckie worden gezegd...quote:Op donderdag 10 mei 2007 10:48 schreef Muck het volgende:
[..]
ja, maar zometeen zegt "oa" niet-lieve dingen
das niet lief natuurlijk![]()
Wie is die miljonair toch? Ik zou graag met hem in contact komenquote:Op donderdag 10 mei 2007 10:54 schreef OA het volgende:
[..]
Ja, is veranderd...![]()
Miljonair heeft z'n password trouwens ook veranderd...gisteren kon ik er nog in maar nu niet meer...
![]()
awwwquote:Op donderdag 10 mei 2007 10:55 schreef OA het volgende:
[..]
Met mijn account kunnen geen niet-lieve dingen tegen Muckie worden gezegd...![]()
Er draait een script achter dat dat onmogelijk maakt...![]()
jammer dan, ik ga er al mee trouwenquote:Op donderdag 10 mei 2007 10:55 schreef Armoedzaaier het volgende:
[..]
Wie is die miljonair toch? Ik zou graag met hem in contact komen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
verander eerst je profiel maar naar vrouwquote:Op donderdag 10 mei 2007 10:55 schreef Armoedzaaier het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is uiteraard heel goed mogelijk!quote:Op donderdag 10 mei 2007 10:55 schreef Armoedzaaier het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
En ik dan? Ik kan wel een financiële injectie gebruikenquote:
Bierik!! je bent terugquote:Op donderdag 10 mei 2007 10:58 schreef Bierik het volgende:
[..]
Muck, heb je je originele account al terug?
neuh, maar is ook niet zo'n haast bijquote:Op donderdag 10 mei 2007 10:58 schreef Bierik het volgende:
[..]
Muck, heb je je originele account al terug?
doe je goed.. maar een beetje een fatsoenlijk post-tel script lukt nietquote:Op donderdag 10 mei 2007 10:55 schreef OA het volgende:
[..]
Met mijn account kunnen geen niet-lieve dingen tegen Muckie worden gezegd...![]()
Er draait een script achter dat dat onmogelijk maakt...![]()
mwoah, dan leen je het toch van mijquote:Op donderdag 10 mei 2007 11:00 schreef Armoedzaaier het volgende:
[..]
En ik dan? Ik kan wel een financiële injectie gebruiken![]()
![]()
![]()
![]()
Uw PM box is niet beschikbaarquote:Op donderdag 10 mei 2007 11:00 schreef Miljonair het volgende:
[..]
Dat is uiteraard heel goed mogelijk!![]()
PM je gegevens maar!![]()
quote:
quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:00 schreef Muck het volgende:
[..]
neuh, maar is ook niet zo'n haast bij
ik heb mijn mailtje nog niet eens verstuurd
Dat weet jij helemaal niet...quote:Op donderdag 10 mei 2007 10:58 schreef Frutsel het volgende:
[..]
verander eerst je profiel maar naar vrouw
die miljonair valt niet op mannen
nou, dat mailadres waarmee ik dat account heb aangemaakt, heb ik ook niet meer, dus ik kan nnooit bewijzen dat ie van mij isquote:
jawel hoor.quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:04 schreef Muck het volgende:
[..]
nou, dat mailadres waarmee ik dat account heb aangemaakt, heb ik ook niet meer, dus ik kan nnooit bewijzen dat ie van mij is
quote:
Vanaf heden wel. Ik heb vanochtend wat extra gewerkt waardoor ik boven mijn target zit, en nu kon ik betalen voor mijn inboxquote:Op donderdag 10 mei 2007 11:06 schreef Miljonair het volgende:
[..]
Die van U ook niet, o schone Vrouwe dan wel Heer!![]()
mwoah, het is ook niet zo belangrijk hoorquote:Op donderdag 10 mei 2007 11:06 schreef eer-ik het volgende:
[..]
jawel hoor.
Je weet toch nog onder welk mailadres je hem geregistreerd hebt?
Ik had exact hetzelfde probleem, maar dat maakt niet uit
Op een andere manier valt vast te bewijzen dat het jouw account is, zo heb ik ook mijn account teruggekregen
Just try it
Wij zijn hele degelijke mensen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:07 schreef Frutsel het volgende:
[..]
![]()
Okay....onderzoekje start achter de schermen..
Kloon- + Accountverwijdering in acht neemt..![]()
Maarruh..jullie zijn al veels te lief.. veel te weinig notes allemaal..Daarom gaat het vast zo snel
![]()
notes? bijna niemand die ze hier ziet, dus niemand die zich er zorgen over maakt verderquote:Op donderdag 10 mei 2007 11:07 schreef Frutsel het volgende:
[..]
![]()
Maarruh..jullie zijn al veels te lief.. veel te weinig notes allemaal..Daarom gaat het vast zo snel
![]()
Waar werk je eigenlijk?quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:07 schreef Armoedzaaier het volgende:
[..]
Vanaf heden wel. Ik heb vanochtend wat extra gewerkt waardoor ik boven mijn target zit, en nu kon ik betalen voor mijn inbox![]()
![]()
![]()
Zeg, wat gaan we nou krijgen...quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:07 schreef Frutsel het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ook dat niet.quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:08 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
notes? bijna niemand die ze hier ziet, dus niemand die zich er zorgen over maakt verder
Ik gok in Nijmegen als callgirl??quote:
quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:10 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ook dat niet.
Iemand heeft me ooit wel verteld hoeveel ik er had, maar ik zie ze idd niet, ben nooit eenmalig op eigen verzoek geband, dus het zal allemaal wel meevallen
quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:09 schreef OA het volgende:
[..]
Zeg, wat gaan we nou krijgen...![]()
Hoeveel notes heeft U, o grote mod, al mogen noteren voor user OA???![]()
Die van jou passen al niet meer op een paginaquote:Op donderdag 10 mei 2007 11:08 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
notes? bijna niemand die ze hier ziet, dus niemand die zich er zorgen over maakt verder
Ik ken mijn notes, niet wereldschokkends. Ik heb niet meer gekeken of er nieuw ebij zaten, dan moet ik weer anders inloggenquote:Op donderdag 10 mei 2007 11:08 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
notes heb ik, bans ook al.. maar dat was allemaal kinderachtigquote:Op donderdag 10 mei 2007 11:10 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ook dat niet.
Iemand heeft me ooit wel verteld hoeveel ik er had, maar ik zie ze idd niet, ben nooit geband, dus het zal allemaal wel meevallen
quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:11 schreef Frutsel het volgende:
[..]
![]()
![]()
(lees : Nul)
[..]
Die van jou passen al niet meer op een pagina
Ja zegt ze...quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:13 schreef Muck het volgende:
huuu!
het regent keihard, en ik moet zometeen nog weg
Notes heb ik wel.. bans niet, kloons ook niet, kind ben ik soms wel, erachtig niet denk ikquote:Op donderdag 10 mei 2007 11:15 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
notes heb ik, bans ook al.. maar dat was allemaal kinderachtig
zelfde hier, alleen is dit dus een kloonquote:Op donderdag 10 mei 2007 11:17 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Notes heb ik wel.. bans niet, kloons ook niet, kind ben ik soms wel, erachtig niet denk ik
hey, dat hoort in DEquote:Op donderdag 10 mei 2007 11:17 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja zegt ze...
Moet je kijken wat mijn huidige weerbeeld is
[afbeelding]
knettergoed weer hier
Kom hierheen dan
quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:17 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja zegt ze...
[afbeelding]
knettergoed weer hier
Kom hierheen dan
omdat een kaboutertje me dat in mijn oor fluisterdequote:
niet slechtquote:Op donderdag 10 mei 2007 11:17 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja zegt ze...
[afbeelding]
knettergoed weer hier
Kom hierheen dan
Zal ik voor de vorm eens kijken dan?quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:18 schreef Frutsel het volgende:
[..]
hey, dat hoort in DE
bijv. hier De atmosfeer staat op ontploffen #200
(verkapte Spam?)
quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:17 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Notes heb ik wel.. bans niet, kloons ook niet, kind ben ik soms wel, erachtig niet denk ik
dat was tzt in de Lounge volgens mijquote:Op donderdag 10 mei 2007 11:19 schreef Muck het volgende:
[..]
omdat een kaboutertje me dat in mijn oor fluisterde
doe jij es klkkequote:Op donderdag 10 mei 2007 11:19 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Zal ik voor de vorm eens kijken dan?
volgens mij ookquote:Op donderdag 10 mei 2007 11:20 schreef Frutsel het volgende:
[..]
dat was tzt in de Lounge volgens mij
ehm, ik ben toch altijd heul braaf?quote:wie zegt dat dat inmiddels nie veranderd is
Je bent verdoemd...quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:19 schreef eer-ik het volgende:
[..]
OMG, ik heb in DE gepost
Wat boeit dat nou weer dan...quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:22 schreef Muck het volgende:
[..]
volgens mij ook
[..]
ehm, ik ben toch altijd heul braaf?![]()
is het veranderd dan?
quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:19 schreef eer-ik het volgende:
[..]
OMG, ik heb in DE gepost
quote:Je bent verdoemd...![]()
Zijn notes algemeen zichtbaar voor mods of zijn die alleen zichtbaar voor de mod die ze heeft gezet?quote:
Bijposten hequote:Op donderdag 10 mei 2007 11:19 schreef eer-ik het volgende:
[..]
OMG, ik heb in DE gepost
Cijfertjes...quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:22 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Wat boeit dat nou weer dan...
Het lijkt wel alsof iedereen geobsedeerd is door cijfertjes tegenwoordig
ook dat nog eens.quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:20 schreef Frutsel het volgende:
[..]
dat was tzt in de Lounge volgens mij
wie zegt dat dat inmiddels nie veranderd is
Niet alweer die cijfers hequote:Op donderdag 10 mei 2007 11:22 schreef eer-ik het volgende:
[..]
dat laatste is niet handig, omdat een note ook positief kan zijn, of omdat iets kleins mogelijk belangrijk wordt in een ander subforum.quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:23 schreef OA het volgende:
[..]
Zijn notes algemeen zichtbaar voor mods of zijn die alleen zichtbaar voor de mod die ze heeft gezet?
ben ik ookquote:Op donderdag 10 mei 2007 11:22 schreef eer-ik het volgende:
[..]
heel levendquote:[..]
[..]
Zeg, hoe levend is dat UI aanvraag topic eigenlijk?
Hoe weet je dat?quote:
algemeen zichtbaarquote:Op donderdag 10 mei 2007 11:23 schreef OA het volgende:
[..]
Zijn notes algemeen zichtbaar voor mods of zijn die alleen zichtbaar voor de mod die ze heeft gezet?
joah, iemand heeft voor mij de vieze beesten in mijn UI gezetquote:Op donderdag 10 mei 2007 11:26 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Hoe weet je dat?
Heb je er recent nog wat vandaan gehaald?
Ik wil Bierik wilde namelijk een andere/nieuwe UI...
quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:19 schreef eer-ik het volgende:
[..]
OMG, ik heb in DE gepost
quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:22 schreef Muck het volgende:
[..]
volgens mij ook
[..]
ehm, ik ben toch altijd heul braaf?![]()
is het veranderd dan?
je zit me gewoon te plagenquote:
hahaquote:Op donderdag 10 mei 2007 11:27 schreef Muck het volgende:
[..]
joah, iemand heeft voor mij de vieze beesten in mijn UI gezet
't was toch ontopic?quote:
preciesquote:
Echt?quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:29 schreef Muck het volgende:
[..]
precies
dat zijn echt de enige beesten waar ik heel, heel bang voor ben
En nog een note voor het verkapt vragen naar het aantal notesquote:
Het was ook een voorwaarschuwingquote:Op donderdag 10 mei 2007 11:29 schreef eer-ik het volgende:
't was toch ontopic?
Ik heb de TT niet gelezen, nimmer de OP, maar ik ;as iets over regen,dus ik dacht: ik post dat plaatje
quote:
Mooiquote:Op donderdag 10 mei 2007 11:31 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Het was ook een voorwaarschuwing
Verder deed je het erg goed![]()
ik walg echt van die dingenquote:Op donderdag 10 mei 2007 11:31 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Echt?
Ik had op vakantie vaak dat er van die apparaten op/in m'n tent zaten van een kleine 10 cm lang...
Frankrijk heeft echt hele grote sprinkhanen
Maar ik pakte ze altijd op
Vind het wel toffe beesten..
waarom dat dan?quote:Ik ben alleen maar bang voor pinken (die koebeesten)
OMG, wat haat ik die dieren zeg...
UI?quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:27 schreef Muck het volgende:
[..]
joah, iemand heeft voor mij de vieze beesten in mijn UI gezet
User icon.quote:
Ik vind ze wel tofquote:Op donderdag 10 mei 2007 11:34 schreef Muck het volgende:
[..]
ik walg echt van die dingen
ik had er ooit 1 IN mijn klamboe, een grote felgroene![]()
[..]
waarom dat dan?
Ik had er afgelopen zomer in Oostenrijk elke dag wel eentje in de badkamer zitten...quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:34 schreef Muck het volgende:
[..]
ik walg echt van die dingen
ik had er ooit 1 IN mijn klamboe, een grote felgroene![]()
Netjes zie ik iddquote:Op donderdag 10 mei 2007 11:32 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Mooi
Kijk maar naar m'n geschiedenis hoor, ik ben een heel nette usert
bijna alleen maar ontopic post ik
waar ik vandaan kom heet dat een skriekquote:Op donderdag 10 mei 2007 11:36 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik vind ze wel tof
Maar krekels vind ik eigenlijk gaver
Die maken wat meer herrie ook
ze willen alleen maar een beetje snuffelen en likkenquote:Ik vind pinken eng omdat ik een keer aangevallen ben door zo'n apparaat, die rende ook knetterhard achter me aan.
Ze zijn te nieuwsgierig, komen te dichtbij, hebben gore grote ogen en tongen
Bah.
Kutbeesten
dan had ik de beol ook aardig bij elkaar gegild jaquote:Op donderdag 10 mei 2007 11:36 schreef OA het volgende:
[..]
Ik had er afgelopen zomer in Oostenrijk elke dag wel eentje in de badkamer zitten...![]()
Moest ik van mn vriendin eerst op inspectie...![]()
Ook een keer midden in de nacht gegil naast me, was er eentje op haar hoofd gesprongen...![]()
En ik had nog een immens grote groene op m'n handdoek bij het zwembad...![]()
awwwwquote:Op donderdag 10 mei 2007 11:36 schreef Frutsel het volgende:
[..]
dat je een schatje was en van de nul af moest?
Dat is weer iets van de laatste tijdquote:Op donderdag 10 mei 2007 11:37 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Netjes zie ik idd![]()
voor 80% alleen maar Koffietopics
Jawel, het zijn kutbeesten.quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:37 schreef Muck het volgende:
[..]
waar ik vandaan kom heet dat een skriek
enge dingen
[..]
ze willen alleen maar een beetje snuffelen en likken
het zijn gewoon jonge koeien, daar is toch niks engs aan?
Ken jij fokkers in het echie?quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:40 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat is weer iets van de laatste tijd
[..]
Jawel, het zijn kutbeesten.
Weet je dat die dieren je met hun hoofd kunnen dood drukken?
Maar nee, ik vind ze te groot en te bijdehand...
tim Frits pestte me er altijd mee op werk, daar stonden ook altijd een paar van die apparaten
als ze in een kooi staan ja... in een weiland kunnen ze je moeilijk dood drukken hequote:Op donderdag 10 mei 2007 11:40 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat is weer iets van de laatste tijd
[..]
Jawel, het zijn kutbeesten.
Weet je dat die dieren je met hun hoofd kunnen dood drukken?
Maar nee, ik vind ze te groot en te bijdehand...
tim Frits pestte me er altijd mee op werk, daar stonden ook altijd een paar van die apparaten
ik best wel veel eigenlijk!quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:41 schreef Armoedzaaier het volgende:
[..]
Ken jij fokkers in het echie?![]()
![]()
Ik ken er maar eentje in het echie, maar dies wel lief![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |