kquote:
Môgge Indah!quote:
ook een goedemorgenquote:Op donderdag 10 mei 2007 06:59 schreef vdvorst het volgende:
Goeiemorgen,
en OA, gisteravond zou je senseo al door zijn
Done!quote:Op donderdag 10 mei 2007 06:59 schreef vdvorst het volgende:
Goeiemorgen,
en OA, gisteravond zou je senseo al door zijn
Hebben jullie niets beters te doen??quote:* KSC * Dagcijfers van woensdag 09 mei 2007 (0:00 - 23:59)
Positie, aantal posts, user
001. 341 eer-ik
004. 309 Pheno
005. 297 OA
006. 283 juon_jacket1
007. 281 vdvorst
008. 279 Kuukske
009. 264 MPG
010. 223 Houniet
011. 222 indahnesia.com
027. 133 vrolijke-frits
033. 114 Jo0Lz
046. 094 Papierversnipperaar
069. 075 Sander170
109. 060 crossover
124. 056 TIM-846
142. 051 Sebasser
218. 038 Muck
232. 037 buzzer
Heel goed Kuuk!quote:Op donderdag 10 mei 2007 07:51 schreef Kuukske het volgende:
Hee ik stond niet op 1. Ik had iets beters te doen..
Ik kan het wel.quote:
idemquote:Op donderdag 10 mei 2007 07:51 schreef Kuukske het volgende:
Hee ik stond niet op 1. Ik had iets beters te doen..
Ja.. gister zijn er 8 of 9 delen doorheen gejaagd...quote:
Ga je je vakantie nog nuttig besteden?quote:Op donderdag 10 mei 2007 07:57 schreef Kuukske het volgende:
Jep. Lekker veel doen vandaag, en morgen nog. En dan vakantie.
Achterna gezeten als machteloze hertjes in het bos.quote:Op donderdag 10 mei 2007 08:01 schreef OA het volgende:
Ja.. gister zijn er 8 of 9 delen doorheen gejaagd...![]()
Ik weet van niets...quote:Op donderdag 10 mei 2007 08:02 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Achterna gezeten als machteloze hertjes in het bos.
Jazeker. Fitnessen, 4 uur vergaderen op m'n werk (verplicht enzoquote:
Vakantie. Ik pak er even de VanDale bijquote:Op donderdag 10 mei 2007 07:57 schreef Kuukske het volgende:
Jep. Lekker veel doen vandaag, en morgen nog. En dan vakantie.
Soon Ph. Soon.quote:Op donderdag 10 mei 2007 08:03 schreef Pheno het volgende:
Vakantie. Ik pak er even de VanDale bij
Jij over twee dagen, dat noem ik soonquote:
Oh, je nieuwe bed is er!quote:Op donderdag 10 mei 2007 08:03 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Jazeker. Fitnessen, 4 uur vergaderen op m'n werk (verplicht enzo), en hele dagen springen op ons nieuwe bed.
Goed punt.quote:
Toch niet alleen springen, je moet de kraaktest ook doenquote:Op donderdag 10 mei 2007 08:03 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Jazeker. Fitnessen, 4 uur vergaderen op m'n werk (verplicht enzo), en hele dagen springen op ons nieuwe bed.
Nee begin volgende week wordt het geleverd.quote:Op donderdag 10 mei 2007 08:04 schreef OA het volgende:
Oh, je nieuwe bed is er!![]()
wellicht is er mij wat ontgaan in de hectiek gister...
Liever geen leverworst...quote:Op donderdag 10 mei 2007 08:04 schreef Pheno het volgende:
"Liever kips leverworst, dan gewone leverworst"
Vanzelfsprekend.quote:Op donderdag 10 mei 2007 08:05 schreef Pheno het volgende:
Toch niet alleen springen, je moet de kraaktest ook doen
Pindakaas met stukjes nootquote:
Oke. Alsnogquote:Op donderdag 10 mei 2007 08:05 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nee begin volgende week wordt het geleverd.
Doe de deur wel open en have fun drivingquote:Op donderdag 10 mei 2007 08:05 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Goed punt.
Ik stap even in het autootje
quote:
Nee, ik doe niet aan klonen. Ik ben er 1quote:Op donderdag 10 mei 2007 08:08 schreef OA het volgende:
Ph, weet jij toevallig iets omtrent een kloon gisteravond?![]()
quote:Op donderdag 10 mei 2007 08:11 schreef Pheno het volgende:
Duitser onthoofdt zichzelf met kettingzaag
Beter dan voor een trein springen, daar hebben andere mensen last vanquote:
Ik vind het toch vrij knap dat z'n hele hoofd eraf is...quote:Op donderdag 10 mei 2007 08:11 schreef Pheno het volgende:
Duitser onthoofdt zichzelf met kettingzaag
Mooi.quote:Op donderdag 10 mei 2007 08:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, ik doe niet aan klonen. Ik ben er 1
Hoeveel wielen heb je nog?quote:Op donderdag 10 mei 2007 08:31 schreef Kuukske het volgende:
Sjongejonge. Wat een geweldige automobilisten zijn die Hollanders in de regen.
Nog 4. Maar men rijdt niet door met dit weer. Zo irritantquote:
Ik heb iets hardere woorden gebruikt vanmorgenquote:Op donderdag 10 mei 2007 08:31 schreef Kuukske het volgende:
Sjongejonge. Wat een geweldige automobilisten zijn die Hollanders in de regen.
Same here.quote:
Echt he. Met dit weer kan plotseling de halve bevolking niet meer normaal rijdenquote:Op donderdag 10 mei 2007 08:33 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nog 4. Maar men rijdt niet door met dit weer. Zo irritant![]()
Niet slecht Ph.!quote:Op donderdag 10 mei 2007 08:39 schreef Pheno het volgende:
Hmm.... http://www.sawadee.nl/reisroutes/toon_reis.php?rc=NA
http://www.sawadee.nl/reisroutes/toon_reis.php?rc=CS
Zeker!quote:
De halve? Alleen ik kan dan nog normaal rijden lijkt het wel.quote:Op donderdag 10 mei 2007 08:50 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Echt he. Met dit weer kan plotseling de halve bevolking niet meer normaal rijden
Het wordt kiezen. Ik heb 2 maanden vrij. Mijn vrouw is per half september ook werkeloos. Dus we kunnen een tijdje weg. De zijderoute lijkt me ook wel wat, maar dan wat langer in china blijven. Het rotte is dat ik dan nog een groothoeklens erbij moet kopen, want die landschappen zijn prachtig. Australie mag ook, natuurlijk. Nieuw Zeeland wil ik ook nog steeds een keer naar terug, maar goed. we zien wel.quote:
En ikquote:Op donderdag 10 mei 2007 08:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
De halve? Alleen ik kan dan nog normaal rijden lijkt het wel.
Ik ben je dan niet tegen gekomenquote:
Heey indah! M'n berichtje nog gelezen vannacht? In het vorige deel?quote:Op donderdag 10 mei 2007 09:16 schreef indahnesia.com het volgende:
ben ik weer..
Eerquote:
Staat volgens mij nog ergens op mijn schijfquote:Op donderdag 10 mei 2007 09:19 schreef indahnesia.com het volgende:
Wie heeft 'World Trade Center' van Oliver Stone gezien?
2 maanden vrij.....quote:Op donderdag 10 mei 2007 08:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het wordt kiezen. Ik heb 2 maanden vrij. Mijn vrouw is per half september ook werkeloos. Dus we kunnen een tijdje weg. De zijderoute lijkt me ook wel wat, maar dan wat langer in china blijven. Het rotte is dat ik dan nog een groothoeklens erbij moet kopen, want die landschappen zijn prachtig. Australie mag ook, natuurlijk. Nieuw Zeeland wil ik ook nog steeds een keer naar terug, maar goed. we zien wel.
nope, volgens mij nietquote:Op donderdag 10 mei 2007 09:17 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Heey indah! M'n berichtje nog gelezen vannacht? In het vorige deel?
Heb je geen gaten?quote:Op donderdag 10 mei 2007 09:25 schreef Wanabe-modje het volgende:
Hoi, ik ben er weer. Tandarts ging goedhad geen gaten.
zo maar vrij? Niet slecht.quote:Op donderdag 10 mei 2007 08:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het wordt kiezen. Ik heb 2 maanden vrij. Mijn vrouw is per half september ook werkeloos. Dus we kunnen een tijdje weg. De zijderoute lijkt me ook wel wat, maar dan wat langer in china blijven. Het rotte is dat ik dan nog een groothoeklens erbij moet kopen, want die landschappen zijn prachtig. Australie mag ook, natuurlijk. Nieuw Zeeland wil ik ook nog steeds een keer naar terug, maar goed. we zien wel.
Neequote:
De lens is sarcasmequote:Op donderdag 10 mei 2007 09:22 schreef OA het volgende:
[..]
2 maanden vrij.....![]()
En dan kom ik aan met 32 dagen totaal...![]()
Maar goed, die ideeën van jou zijn zo slecht nog niet.![]()
En je moet niet zeuren over een groothoeklensch...Als je een dergelijke vakantie kunt bekostigen, dan kan zoeen lens er ook wel bij...
![]()
owh.. niet gezienquote:Op donderdag 10 mei 2007 09:26 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik zei je alvast gedacht voordat ik te bed ging
da's 2 maanden aan vrije dagen.. damn.. da's veelquote:Op donderdag 10 mei 2007 09:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
De lens is sarcasme
Ik heb 49 vrije dagen en heb ontslag genomen, dus zo kom je er wel aan
Ik ben dan ook 3 jaar al niet op vakantie geweest, door allemaal geouwehoer.
heb jij maar 2 maanden?quote:Op donderdag 10 mei 2007 09:22 schreef OA het volgende:
[..]
2 maanden vrij.....![]()
En dan kom ik aan met 32 dagen totaal...![]()
Maar goed, die ideeën van jou zijn zo slecht nog niet.![]()
En je moet niet zeuren over een groothoeklensch...Als je een dergelijke vakantie kunt bekostigen, dan kan zoeen lens er ook wel bij...
![]()
Dat verklaart een hoop!quote:Op donderdag 10 mei 2007 09:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
De lens is sarcasme
Ik heb 49 vrije dagen en heb ontslag genomen, dus zo kom je er wel aan
Ik ben dan ook 3 jaar al niet op vakantie geweest, door allemaal geouwehoer.
Ik heb nog nietsquote:Op donderdag 10 mei 2007 09:37 schreef OA het volgende:
[..]
Dat verklaart een hoop!![]()
Heb je wel al uitzicht op een nieuwe baan?![]()
Nou, daar klopt dus echt geen donder van....quote:Op donderdag 10 mei 2007 09:36 schreef Bierik het volgende:
Zeg OA, had je nou 3 posts te weinig gister?
langdradig issie in ieder gevalquote:Op donderdag 10 mei 2007 09:21 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Staat volgens mij nog ergens op mijn schijf
Alles voor de postcount?quote:Op donderdag 10 mei 2007 09:41 schreef OA het volgende:
[..]
Nou, daar klopt dus echt geen donder van....![]()
Mijn postcount was 's ochtends 5721... een klein deel daarvan was na middernacht (van di op wo) al gepost, dus eigenlijk hoefde ik helemaal niet tot 6021...Om 12 uur vannacht had ik uiteindelijk iets van 6033 posts, dus dan zou je denken dat het er minstens 312 moeten zijn en ws nog meer...
![]()
Maar goed, het doet er uiteraard niet toe...![]()
Het zou me trouwens verbazen als ik vandaag boven de 100 uitkom... druk enzo op het werk...![]()
Morgen, zaterdag en zondag staat het ws helemaal stil...
Hij zegt toch, dat het er niet toe doetquote:Op donderdag 10 mei 2007 09:48 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Alles voor de postcount?
[afbeelding]
Juischt!quote:Op donderdag 10 mei 2007 09:53 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Hij zegt toch, dat het er niet toe doet
Ik verbaas me er sowieso over hoeveel posts ik soms op een dag maak.quote:Op donderdag 10 mei 2007 09:41 schreef OA het volgende:
[..]
Nou, daar klopt dus echt geen donder van....![]()
Mijn postcount was 's ochtends 5721... een klein deel daarvan was na middernacht (van di op wo) al gepost, dus eigenlijk hoefde ik helemaal niet tot 6021...Om 12 uur vannacht had ik uiteindelijk iets van 6033 posts, dus dan zou je denken dat het er minstens 312 moeten zijn en ws nog meer...
![]()
Maar goed, het doet er uiteraard niet toe...![]()
Het zou me trouwens verbazen als ik vandaag boven de 100 uitkom... druk enzo op het werk...![]()
Morgen, zaterdag en zondag staat het ws helemaal stil...
frutsquote:Op donderdag 10 mei 2007 09:53 schreef Frutsel het volgende:
Ook maar even nieuwe koffie gehaald
Ah ok.quote:
Ik wil het allemaal niet eens weten, alhoewel ik het net opgevraagd heb.quote:Op donderdag 10 mei 2007 09:55 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik verbaas me er sowieso over hoeveel posts ik soms op een dag maak.
Ik had er gister 341 volgens JeRa, en ik heb nog bewust zoveel mogelijk reacties in 1 post gezet
Misschien staat jouw aantal onder mijn naam, en andersom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |