Ja, logisch toch dat het meer is?quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:13 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Fok kan niet rekenen trouwens. Mijn daggemiddelde is 17, draai nog geen jaar mee, maar 365x17 is al méér dan mijn postaantal
quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:27 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ja, logisch toch dat het meer is?
365*17= 6205
nog 27 dagen totdat je een jaar geregistreerd bent.
27*17= 459
6205-459= 5746
jouw postaantal is 5742 dus dat klopt gewoon
quote:
klinkt meer als een denkfoutjequote:Op woensdag 9 mei 2007 21:13 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Fok kan niet rekenen trouwens. Mijn daggemiddelde is 17, draai nog geen jaar mee, maar 365x17 is al méér dan mijn postaantal
Nederlands en Wiskunde B.quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:34 schreef Nesle het volgende:
Nederlands is de eerste toch?
Heb je al veel geleerd?
Nee, dat getal klopt pas als ie op 19 staatquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:34 schreef B.ertha het volgende:
Staat nu op 18
365*18=6570
27*18=486
6570-486=6084
Klopt helemaal niet, ben niet gek
Nesle is aan het blatenquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:41 schreef RoofingBurner het volgende:
Waarom wordt Fok afgesloten? Mis ik iets?
Voor mij, omdat ik zo bijzonder ben en iedereen mij steuntquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:41 schreef RoofingBurner het volgende:
Ja fok gaat een maand uit de runningquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:41 schreef RoofingBurner het volgende:
Voor alle examenkandidaten en mij int bijzonderquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:42 schreef Nesle het volgende:
[..]
Ja fok gaat een maand uit de running
nee hoor
quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:44 schreef Nesle het volgende:
Ik ga nog even wat printen en dan ga ik douchen en tv kijken.![]()
print, douche en kijk zequote:Op woensdag 9 mei 2007 21:44 schreef Nesle het volgende:
Ik ga nog even wat printen en dan ga ik douchen en tv kijken.![]()
We waren met z'n 3-en, en ik zwom in 't midden, dus dan ben je nogal veel links en rechts aan het kijken of ze er allebei nog wel zijn. Op het moment dat ik m'n gezicht weer omdraaide lag er een snoek van een meter voor m'n neusquote:
ik weet het, alsof die snoek je op gaat etenquote:
Meer dat je met dit weer in een vieze sloot gaat baggeren met 2 vriendenquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:04 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ik weet het, alsof die snoek je op gaat eten
Ach ja, zo heeft iedereen watquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Meer dat je met dit weer in een vieze sloot gaat baggeren met 2 vrienden
Noemen ze dat nou een snoekduik?quote:
quote:
Heb je mijn pm'etje gelezen?quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Stiekem had ik toch gehoopt op een naamtopic
Nu wel, 9e vind ik ook prima. Enige dag in juni dat ik echt niet kan is de 23equote:
Als je echt graag een naamtopic wilt hebben dan wil ik die wel voor je openen hoor. Maar dan moet je niet raar staan te kijken als daar ineens een niet nader te noemen video in staatquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Stiekem had ik toch gehoopt op een naamtopic
Grmblquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als je echt graag een naamtopic wilt hebben dan wil ik die wel voor je openen hoor. Maar dan moet je niet raar staan te kijken als daar ineens een niet nader te noemen video in staat
quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Biedt die Nem aan om je een naamtopic te geven wil hij weer een video van Paris Hilton in zetten
quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:57 schreef Mark het volgende:
Niemand die 749 vol durft te maken?
Ik ook niet, ik zit er over te denken om de AKQ maar even te laten wat hij is. Ik heb weinig inspiratie meer voor nieuwe vragen, en mezelf bewezen heb ik alquote:Op donderdag 10 mei 2007 01:38 schreef ElizabethR het volgende:
Maar voorlopig open ik er geen meer,
Zware dag? Dan heb je geen tijd voor die ongeinquote:Op donderdag 10 mei 2007 08:15 schreef iamredleader het volgende:goeiemorgen
even een paar dagen te druk geweest om langs te komen, gaat alles goed met iedereen? Vandaag belooft een zware dag te worden... veel werk, weinig collega's en nog slecht weer ook
Ik denk dat het in principe niet zo HEEL VEEL uitmaakt maar Flash is vectorbased en met Illustrator kun je vectorgraphics maken. Misschien is dat wel handig.quote:Op donderdag 10 mei 2007 10:39 schreef Etcetera het volgende:
weet iemand welk grafisch programma ik het best bij flash kan gebruiken
ik heb illustrator, photoshop en fireworks
ik heb nu photoshop en flash, en zonet gebruikte ik even fireworks en flashquote:Op donderdag 10 mei 2007 12:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik denk dat het in principe niet zo HEEL VEEL uitmaakt maar Flash is vectorbased en met Illustrator kun je vectorgraphics maken. Misschien is dat wel handig.
Dat kan met Photoshop ook maar iets moeilijker.
Persoonlijk heeft Photoshop mijn voorkeur maar ik gebruik Illustrator zelden. Dat zou ermee te maken kunnen hebben
Dan zou ik het lekker zo blijven doenquote:Op donderdag 10 mei 2007 12:18 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik heb nu photoshop en flash, en zonet gebruikte ik even fireworks en flashhet hangt er vanaf wat ik moet doen en waar het naar mijn idee het makkelijkste mee gaat
Wat voor ongeinquote:Op donderdag 10 mei 2007 12:09 schreef Nembrionic het volgende:
Zware dag? Dan heb je geen tijd voor die ongein![]()
quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:05 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Wat voor ongeindat sms'je?
![]()
even lunchpauze, ff niks doen
![]()
Dat sms'jequote:Gefeliciteerd, u heeft de hoofdprijs in een SMS loterij gewonnen! Uw prijs is een 3-jarig Turks kind. Indien u niet binnen 7 dagen reageert, sturen we de hele familie
quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:16 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb echt zo'n oenige bazin....... kun je niks aan overlaten![]()
Hoor vanochtend dat mijn thuiszorgmeneer vorige week geen hulp heeft gehad, terwijl ik nog bij mn bazin langs ben geweest om te vragen of ze vervanging wou regelen. De doos
quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:17 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Dat sms'je
disclaimer
BTW: het is niet racistisch bedoeld, substitueer Turk met elke willekeurige andere bevolkingsgroep als je dit aanstootgevend vindt.
Wanneer kom je oppassen?quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:17 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Dat sms'je
disclaimer
BTW: het is niet racistisch bedoeld, substitueer Turk met elke willekeurige andere bevolkingsgroep als je dit aanstootgevend vindt.
Nee manquote:
en hij heeft nu welgeteld 1 postquote:Op donderdag 10 mei 2007 14:38 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee manDat is de username van die vriend die hier nog is.
![]()
Waarom heeft 'ie in hemelsnaam een username aangemaakt? Hij post nooitquote:Op donderdag 10 mei 2007 14:38 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee manDat is de username van die vriend die hier nog is.
![]()
Dank, ik kan alleenuit eigen ervaring spreken, en ja, dat is ze soms...quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:43 schreef Etcetera het volgende:
hoi meneer eiwelkom bij de club
is soempie echt zo'n kluns trouwens
Ik heb deze dus gekocht...quote:
Hay Kas, hoe staat het leven in Delft tegenwoordig? Tijd niet gezien.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:42 schreef _meneer_ei_ het volgende:
Zal ik (de kloon... :-) mij anders even voorstellen:
Ik ben dus geen kloon en heb me bij Soempie even geregistreerd, meer niet.
Ik woon in Delft en ben alleen even op visite, en als je even niets te doen hebt, registreer je je maar op fok...
Ik werd door Soempie naar dit topic verwezen en zag Herr Ei, die ik al een tijd niet gesproken heb. Vandaar.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:10 schreef Nembrionic het volgende:
zo..ze kruipen opeens uit alle hoeken en gaten
quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:10 schreef Nembrionic het volgende:
zo..ze kruipen opeens uit alle hoeken en gaten
quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:16 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb meteen trek in een eitje met zout nu Soempies klonenleger binnen komt vallen
Har, ik moet ook m'n kamer uit binnenkort (naja, dat zeggen ze al jaren maar nu moet het écht geloof ik) en naar een nieuwe dus ja, kan ook wel in Twente. De laatste tijd is het alleen niet veel soeps met de kaarten dus hoop dat het tegen die tijd beter gaat.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:13 schreef _meneer_ei_ het volgende:
Hey Dex, moeten we zeker doen!
Ik heb in de zomervakantie wellicht een ieuwe kamer, dus dan komt da thelemaal goed, of ik kom ene keertje naar Twente. Ben wel benieuwd wat voor kaarten jij uit je mouw schudt
Je bent offline op msn terwijl je tegen me praat, kan niks zeggen...quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:17 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Smakelijk Nem.![]()
Ik en m'n klonen gaan er weer van tussen.![]()
Wat gaaf!!quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:55 schreef Jojoortje het volgende:
Hoi mensen!
Het is hier SUPER fantastisch gaaf in Madrid.
32 graden, dus ben ook lekker bruin![]()
We hebben ook lesgegeven op een basisschool. Dat was best moeilijk, want de kinderen spreken een klein beetje engels en de leraren spreken helemaal geen engels.![]()
Maar met handen en voeten is het toch nog goed gekomen![]()
Liefssss!![]()
Gelukt?quote:
quote:Op maandag 7 mei 2007 13:05 schreef Soempie het volgende:
[afbeelding]
Gekregen van een vriend, omdat we vaak met stomme weetjes aan kwamen zetten 's morgens.![]()
En verder houdt hij goed vast en kan er veel koffie in.![]()
![]()
Lolquote:
quote:
Ben jij die vriend van Soempie die op nummer 38 woont?quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:26 schreef DeX090 het volgende:
[..]
Har, ik moet ook m'n kamer uit binnenkort (naja, dat zeggen ze al jaren maar nu moet het écht geloof ik) en naar een nieuwe dus ja, kan ook wel in Twente. De laatste tijd is het alleen niet veel soeps met de kaarten dus hoop dat het tegen die tijd beter gaat.
32, en yah, dat ben ik.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ben jij die vriend van Soempie die op nummer 38 woont?
quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:55 schreef Jojoortje het volgende:
Hoi mensen!
We hebben ook lesgegeven op een basisschool. Dat was best moeilijk, want de kinderen spreken een klein beetje engels en de leraren spreken helemaal geen engels.![]()
Maar met handen en voeten is het toch nog goed gekomen![]()
Liefssss!![]()
quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:30 schreef Yurithemaster het volgende:
Ik ben trouwens geslaagd voor mijn stage![]()
![]()
![]()
Ja hequote:Op donderdag 10 mei 2007 17:41 schreef Etcetera het volgende:
oh trouwens
brood met speculaas is![]()
ik zag ineens de TT
quote:
SaskiaR kan 9 juni niet dus dat wordt het ook nietquote:Op donderdag 10 mei 2007 22:11 schreef B.ertha het volgende:
Als die meet verzet wordt naar 9 juni, komen er dan meer mensen? Wel zo gezellig. Eén van de andere meiden misschien?
Was wel mooi, eerst verkeerd gelopen, stond iets vaag aangegevenquote:Op donderdag 10 mei 2007 22:14 schreef Nesle het volgende:
Hoe was Antwerpen B?
quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:14 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
SaskiaR kan 9 juni niet dus dat wordt het ook niet
Okay dan, ga je nog naar flatfeest bij 22?quote:
Ik heb mensen een pm gestuurd met de vraag waarom ze niet komen en tevens een verzoek om dan data door te geven waarop ze dan wel kunnen zodat ik nog misschien kan schuiven maar heb noh niet echt reacties terugquote:Op donderdag 10 mei 2007 22:20 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Een nieuwe poll is geen mogelijkheid?
Mooie straat hequote:Op donderdag 10 mei 2007 22:20 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Was wel mooi, eerst verkeerd gelopen, stond iets vaag aangegevenUiteindelijk toch de Meir gevonden (+4 H&M's
), een cadeau voor mn moeder gekocht (bonbons
) een shirtje en nog wat praktische zooi.
Saai. We voeren een stukje, hoorden om en om dingen in het Frans, Nederlands, Duits en Engels, draaiden om, voeren het beginpunt voor mij, zelfde verhaal, weer omgedraaid en terug bij het beginquote:Op donderdag 10 mei 2007 22:31 schreef Nesle het volgende:
[..]
Mooie straat he
Hoe was de rondvaarttocht?
Ik ben maar in 2 van de 4 geweest (nouja eigk in alle 4 maar daar heb ik niet rondgekeken).quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:34 schreef B.ertha het volgende:
4 H&M's was trouwens een beetje veel van het goede, zag de hele tijd hetzelfde
Maar de gratis truffel, daar had ik het al voor gedaanAl die 2,5 uur in de bus (heen en terug
)
Maar voor een week is dat eventueel te doen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:39 schreef Nesle het volgende:
[..]
Ik ben maar in 2 van de 4 geweest (nouja eigk in alle 4 maar daar heb ik niet rondgekeken).
maar de boottocht was geen succes dusen die bus ook niet
.
vorig jaar deze tijd ging ik met school een week naar praag met de bus. 12 uur heen en 12 uur terug. wat een feest
Jongensquote:Op donderdag 10 mei 2007 22:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Okay dan, ga je nog naar flatfeest bij 22?
Das ranzig jaquote:Op donderdag 10 mei 2007 22:48 schreef Nesle het volgende:
Oh die 20 uur in de bus zal ik volgend jaar aan moeten geloven denk ik. Gaan met heel veel vrienden naar Spanje.
Op een gegeven moment moet ik gewoon lopen als ik zit. En altijd als ik met de bus ergens heen ga met school heeft er nog iemand 2 stoelen van mij af zitten kotsen. En als ik ergens niet tegen kan... is het als iemand anders moet overgeven.
En een andere keer, zou je dan evt wel komen?quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:53 schreef Soempie het volgende:
Even over de meet: 26 mei ben ik er sowieso niet bij. Dan ben ik met DeX090 naar pinkpop
Ik heb geen pm gekregen. Of heb je me over geslagen?quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:26 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik heb mensen een pm gestuurd met de vraag waarom ze niet komen en tevens een verzoek om dan data door te geven waarop ze dan wel kunnen zodat ik nog misschien kan schuiven maar heb noh niet echt reacties terug
En het moet natuurlijk wel op een datum dat saskia, neleos en tim kunnen dus als jullie misschien ook even de data waarop jullie vrij zijn kunnen sturen naar mij
Das voor degenen die al hadden toegezegd voor 26 meiquote:Op donderdag 10 mei 2007 22:59 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb geen pm gekregen. Of heb je me over geslagen?![]()
![]()
Eventueel..quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:55 schreef B.ertha het volgende:
En een andere keer, zou je dan evt wel komen?
Als jij of een van de andere meiden komt, doe ik namelijk extra mijn best om te komen
Ik ga niet zwemmen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:01 schreef B.ertha het volgende:
We kunnen ook, als deze 4 alleen op 26 mei kunnen, midden in de zomer nog een meet houden, als iedereen vrij is. Daar hebben we het al ooit over gehad, vond iedereen toen wel een leuk idee
Dat gaat ook niet echt werken, wordt gewoon een meet met uitgaan waarschijnlijkquote:
Dan ben ik lekker op vakantiequote:Op donderdag 10 mei 2007 23:02 schreef B.ertha het volgende:
Begin juli dan, is iedereen vrij. Nes ook geen school meer. Etc wil toch nietmaar dan maken we er iets van
ik heb gewoon veel ak'ers een pm gestuurd en juist de 3 andere die al komen nietquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:00 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Das voor degenen die al hadden toegezegd voor 26 mei
quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:06 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik heb gewoon veel ak'ers een pm gestuurd en juist de 3 andere die al komen niet
Da vraag ik het nu persoonlijk aan jouwquote:
quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:16 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Da vraag ik het nu persoonlijk aan jouw![]()
![]()
als je wilt komen maar niet kan op 26 mei dan moet je gewoon even de data waarop je wel kan even naar me sturen en dan kijk ik wel of we kunnen verschuiven dit telt voor idereen
Dat is echt NIET eerlijk........ vorige week was het niet zulk mooi weer in Madridquote:Op donderdag 10 mei 2007 16:55 schreef Jojoortje het volgende:
Hoi mensen!
Ik ben er niet heen, moet morgen om 8 uur op werk zijn (:'() maar dan weet ik of ik jou kan aanspreken op het gedrag van luidruchtige mensen op een feest waar iemand was die jij kent... volg je het nog?quote:
quote:
Met mij is het goed, hoeist jou?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 02:21 schreef MaJo het volgende:
[..]Maarre long time no see yuri
alles goed?
Behalve mijn pfeiffer gaat het wel goedquote:Op vrijdag 11 mei 2007 02:24 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Met mij is het goed, hoeist jou?
Nee, vandaag niet...volgende week naar Greenfest op WBW. Heb er wel zin in.quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Okay dan, ga je nog naar flatfeest bij 22?
Hoe gaat dat eigenlijk in z'n werk, de selectie voor dat programma?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:29 schreef Nembrionic het volgende:
Zojuist weer teruggebeld door Weekend Miljonairs. Maar ik ben bang dat ik ook deze keer niet weer teruggebeld word voor een uitnodiging
Ik ben al eens eerder gebeld en ook niet uigenodigd. Toen had ik meer vragen goed.. Ze trekken random een paar nummers uit de aanmeldingen.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:17 schreef B.ertha het volgende:
Waarom niet? Ze bellen niet voor niks. Je bent iig nog niet bij voorbaat afgewezen
Ik hoop het ook maar zoals ik al zei: ik denk het nietquote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:43 schreef B.ertha het volgende:
Aha. Nou, hoop dat je uitgekozen wordt, zijn wij je hulplijn
Stom he. Bij ons ging het dan ook gewoon door. Tenzij het al de hele dag regende. En wij maar kou lijden...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:45 schreef Nesle het volgende:
&%*(#)#(*^$&( moest ik vandaag alweer in de stromende regen sporten![]()
![]()
gelukkig had ik mijn uber sexy regenjasje mee dus bleef ik nog een beetje fatsoenlijk droog.
en we gingen rugbyen, eigenlijk was het wel leuk maar al die modder![]()
Dat vraag ik me ook af. Even vragen want vrienden van mij zijn wel eens bij de opnames geweest.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:46 schreef PhysicsRules het volgende:
lol.
Op wat voor moment in de week zijn de opnames eigenlijk.
Neen.quote:Is het live?
Hoezo, jullie waren toch buitenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:54 schreef Nesle het volgende:
En mijn leraar met zon triomfantelijk hoofd in regenpak + paraplu kijken. En we mochten ook geen geluid maken omdat de examenleerlingen in de gymzaal een proef examen maakten. Was heel gezellig dus
Het lijkt mij ook best grappig om mee te doen, maar als de opnames op zaterdag zijn is dat een beetje lastigquote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af. Even vragen want vrienden van mij zijn wel eens bij de opnames geweest.
[..]
Neen.
Kun je geen vrij krijgen dan? Voor één keertje..quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:57 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Het lijkt mij ook best grappig om mee te doen, maar als de opnames op zaterdag zijn is dat een beetje lastig![]()
Even gebeld met een vriend. Het is doordeweeks.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:57 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Het lijkt mij ook best grappig om mee te doen, maar als de opnames op zaterdag zijn is dat een beetje lastig![]()
Succesquote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:04 schreef B.ertha het volgende:
Ga maar afsluiten. Ff wat eten en dan verder leren..
quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:02 schreef B.ertha het volgende:
Begin juli dan, is iedereen vrij. Nes ook geen school meer. Etc wil toch nietmaar dan maken we er iets van
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:35 schreef Etcetera het volgende:
B.! je staat op de FP
oh daar was je zelf al achter zie ik
Ah! En Yuri danquote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:00 schreef Etcetera het volgende:
FOK!kers zweten voor hun eindexamen
de laatste naam in het rijtje
Is dat zo? Ik had de indruk dat hij ook eindexamen deed. Weet eigenlijk niet waarom.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:08 schreef Nesle het volgende:
Doet yuri examen?
Die doet toch al een studie?
Als ik de draad uit me muis trek doet die van mij het ook niet meerquote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:57 schreef Nesle het volgende:
ARGH mijn draadloze muis doet het niet![]()
krijg hem ook niet meer aan de praaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat![]()
Wist ik welquote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:22 schreef Etcetera het volgende:
[..]
![]()
maar je hebt wel gelijk
ijseten met Soempie is een hoge uitzondering
heb net voorlichting gehad over een specialisatiebinnen 10 minuten wist ik het: nee, nooit, never! en de rest van de tijd heb ik een lijstje gemaakt met keuzemogelijkheden, en toen zitten wegstrepen
heb nu 2 specialisaties over en 2 minors. en had al 10 keuzevakken uitgezocht voor het geval dat
nu nog beslissen
Die wil meeten op 26 mei, als ie examens zou hebben, liet ie dat wel uit zn kopquote:
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:51 schreef Etcetera het volgende:jeuh meneer ei
maar van mij mag je wel blijven slowchatten hooryurtihedictator vind dat dit een pensioen plek van de AKQ moet zijn maar dat vind ik
![]()
gutquote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:57 schreef Nesle het volgende:
ARGH mijn draadloze muis doet het niet![]()
krijg hem ook niet meer aan de praaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat![]()
Ik en leren voor examensquote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:15 schreef B.ertha het volgende:
Die wil meeten op 26 mei, als ie examens zou hebben, liet ie dat wel uit zn kop
Ik mag ook vieren halen hoorquote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:37 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Erg ik hoefde gewoon nooit te leren
Ja, je kunt gewoon veel betere dingen doenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:43 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik hoef niet veel te leren. Doe het voor hoge punten
Leren is een heel goed excuus om dat niet te hoevenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:49 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ja, je kunt gewoon veel betere dingen doen![]()
Jij houdt niet van leukere dingen dan leren?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:51 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Leren is een heel goed excuus om dat niet te hoeven
Maaar het verschil is dta jij wel leert en ik leerde nooitquote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:43 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik hoef niet veel te leren. Doe het voor hoge punten
Je was een gymnasium talent op het lwoo?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:58 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Maaar het verschil is dta jij wel leert en ik leerde nooit![]()
vmbo-t deed ik maar had volgens mij wel havo/vwo kunnen doen maar had geen fransquote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:44 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Je was een gymnasium talent op het lwoo?
Omdat Soemp al een paar dagen spoorloos isquote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:09 schreef Etcetera het volgende:
hey Dart
en waarom is dit topic nog steeds openhet is al vanaf woensdag
komt niet goed hoor
hier alles goed![]()
Zat ik ook net te denken ja..quote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:09 schreef Etcetera het volgende:
hey Dart
en waarom is dit topic nog steeds openhet is al vanaf woensdag
komt niet goed hoor
hier alles goed![]()
Zou het?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Omdat Soemp al een paar dagen spoorloos is
Nee nee, dat zal.quote:
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 19:26 schreef Etcetera het volgende:
egwah Berthaatje egwah![]()
hoe gaat het met je leren
Nou ja, het is ook weekend natuurlijk. Dan is het hiet meestal een stuk rustiger..quote:
Dat heb ook. Ook met dingen zien. Als iemand zegt: "kijk, een spandoek" moet ik echt zoeken, terwijl ik altijd de kleinste details kan aanwijzen: "kijk nou wat een lief klein babymuisje daar op 500 meter afstand zit" en iedereen uren zit te zoeken om het te zienquote:Op zaterdag 12 mei 2007 19:55 schreef Etcetera het volgende:
ik ben erg nieuwsgierig aangelegden de meeste dingen onthoud ik wel
aan de andere kant onthoud ik hele rare dingen
Lekkerquote:Op zaterdag 12 mei 2007 20:46 schreef Etcetera het volgende:
Bob is een schaatser![]()
wil je een taartje? als we toch met z'n tweeen zijn kan ik wel trakteren
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 20:51 schreef B.ertha het volgende:
[..]
HeBijna een hele pagina vol zonder anderen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |