Wanneer kom je oppassen?quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:17 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Dat sms'je
disclaimer
BTW: het is niet racistisch bedoeld, substitueer Turk met elke willekeurige andere bevolkingsgroep als je dit aanstootgevend vindt.
Nee manquote:
en hij heeft nu welgeteld 1 postquote:Op donderdag 10 mei 2007 14:38 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee manDat is de username van die vriend die hier nog is.
![]()
Waarom heeft 'ie in hemelsnaam een username aangemaakt? Hij post nooitquote:Op donderdag 10 mei 2007 14:38 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee manDat is de username van die vriend die hier nog is.
![]()
Dank, ik kan alleenuit eigen ervaring spreken, en ja, dat is ze soms...quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:43 schreef Etcetera het volgende:
hoi meneer eiwelkom bij de club
is soempie echt zo'n kluns trouwens
Ik heb deze dus gekocht...quote:
Hay Kas, hoe staat het leven in Delft tegenwoordig? Tijd niet gezien.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:42 schreef _meneer_ei_ het volgende:
Zal ik (de kloon... :-) mij anders even voorstellen:
Ik ben dus geen kloon en heb me bij Soempie even geregistreerd, meer niet.
Ik woon in Delft en ben alleen even op visite, en als je even niets te doen hebt, registreer je je maar op fok...
Ik werd door Soempie naar dit topic verwezen en zag Herr Ei, die ik al een tijd niet gesproken heb. Vandaar.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:10 schreef Nembrionic het volgende:
zo..ze kruipen opeens uit alle hoeken en gaten
quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:10 schreef Nembrionic het volgende:
zo..ze kruipen opeens uit alle hoeken en gaten
quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:16 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb meteen trek in een eitje met zout nu Soempies klonenleger binnen komt vallen
Har, ik moet ook m'n kamer uit binnenkort (naja, dat zeggen ze al jaren maar nu moet het écht geloof ik) en naar een nieuwe dus ja, kan ook wel in Twente. De laatste tijd is het alleen niet veel soeps met de kaarten dus hoop dat het tegen die tijd beter gaat.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:13 schreef _meneer_ei_ het volgende:
Hey Dex, moeten we zeker doen!
Ik heb in de zomervakantie wellicht een ieuwe kamer, dus dan komt da thelemaal goed, of ik kom ene keertje naar Twente. Ben wel benieuwd wat voor kaarten jij uit je mouw schudt
Je bent offline op msn terwijl je tegen me praat, kan niks zeggen...quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:17 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Smakelijk Nem.![]()
Ik en m'n klonen gaan er weer van tussen.![]()
Wat gaaf!!quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:55 schreef Jojoortje het volgende:
Hoi mensen!
Het is hier SUPER fantastisch gaaf in Madrid.
32 graden, dus ben ook lekker bruin![]()
We hebben ook lesgegeven op een basisschool. Dat was best moeilijk, want de kinderen spreken een klein beetje engels en de leraren spreken helemaal geen engels.![]()
Maar met handen en voeten is het toch nog goed gekomen![]()
Liefssss!![]()
Gelukt?quote:
quote:Op maandag 7 mei 2007 13:05 schreef Soempie het volgende:
[afbeelding]
Gekregen van een vriend, omdat we vaak met stomme weetjes aan kwamen zetten 's morgens.![]()
En verder houdt hij goed vast en kan er veel koffie in.![]()
![]()
Lolquote:
quote:
Ben jij die vriend van Soempie die op nummer 38 woont?quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:26 schreef DeX090 het volgende:
[..]
Har, ik moet ook m'n kamer uit binnenkort (naja, dat zeggen ze al jaren maar nu moet het écht geloof ik) en naar een nieuwe dus ja, kan ook wel in Twente. De laatste tijd is het alleen niet veel soeps met de kaarten dus hoop dat het tegen die tijd beter gaat.
32, en yah, dat ben ik.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ben jij die vriend van Soempie die op nummer 38 woont?
quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:55 schreef Jojoortje het volgende:
Hoi mensen!
Het is hier SUPER fantastisch gaaf in Madrid.
32 graden, dus ben ook lekker bruin![]()
We hebben ook lesgegeven op een basisschool. Dat was best moeilijk, want de kinderen spreken een klein beetje engels en de leraren spreken helemaal geen engels.![]()
Maar met handen en voeten is het toch nog goed gekomen![]()
Liefssss!![]()
quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:30 schreef Yurithemaster het volgende:
Ik ben trouwens geslaagd voor mijn stage![]()
![]()
![]()
Ja hequote:Op donderdag 10 mei 2007 17:41 schreef Etcetera het volgende:
oh trouwens
brood met speculaas is![]()
ik zag ineens de TT
quote:
SaskiaR kan 9 juni niet dus dat wordt het ook nietquote:Op donderdag 10 mei 2007 22:11 schreef B.ertha het volgende:
Als die meet verzet wordt naar 9 juni, komen er dan meer mensen? Wel zo gezellig. Eén van de andere meiden misschien?
Was wel mooi, eerst verkeerd gelopen, stond iets vaag aangegevenquote:Op donderdag 10 mei 2007 22:14 schreef Nesle het volgende:
Hoe was Antwerpen B?
quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:14 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
SaskiaR kan 9 juni niet dus dat wordt het ook niet
Okay dan, ga je nog naar flatfeest bij 22?quote:
Ik heb mensen een pm gestuurd met de vraag waarom ze niet komen en tevens een verzoek om dan data door te geven waarop ze dan wel kunnen zodat ik nog misschien kan schuiven maar heb noh niet echt reacties terugquote:Op donderdag 10 mei 2007 22:20 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Een nieuwe poll is geen mogelijkheid?
Mooie straat hequote:Op donderdag 10 mei 2007 22:20 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Was wel mooi, eerst verkeerd gelopen, stond iets vaag aangegevenUiteindelijk toch de Meir gevonden (+4 H&M's
), een cadeau voor mn moeder gekocht (bonbons
) een shirtje en nog wat praktische zooi.
Saai. We voeren een stukje, hoorden om en om dingen in het Frans, Nederlands, Duits en Engels, draaiden om, voeren het beginpunt voor mij, zelfde verhaal, weer omgedraaid en terug bij het beginquote:Op donderdag 10 mei 2007 22:31 schreef Nesle het volgende:
[..]
Mooie straat he
Hoe was de rondvaarttocht?
Ik ben maar in 2 van de 4 geweest (nouja eigk in alle 4 maar daar heb ik niet rondgekeken).quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:34 schreef B.ertha het volgende:
4 H&M's was trouwens een beetje veel van het goede, zag de hele tijd hetzelfde
Maar de gratis truffel, daar had ik het al voor gedaanAl die 2,5 uur in de bus (heen en terug
)
Maar voor een week is dat eventueel te doen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:39 schreef Nesle het volgende:
[..]
Ik ben maar in 2 van de 4 geweest (nouja eigk in alle 4 maar daar heb ik niet rondgekeken).
maar de boottocht was geen succes dusen die bus ook niet
.
vorig jaar deze tijd ging ik met school een week naar praag met de bus. 12 uur heen en 12 uur terug. wat een feest
Jongensquote:Op donderdag 10 mei 2007 22:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Okay dan, ga je nog naar flatfeest bij 22?
Das ranzig jaquote:Op donderdag 10 mei 2007 22:48 schreef Nesle het volgende:
Oh die 20 uur in de bus zal ik volgend jaar aan moeten geloven denk ik. Gaan met heel veel vrienden naar Spanje.
Op een gegeven moment moet ik gewoon lopen als ik zit. En altijd als ik met de bus ergens heen ga met school heeft er nog iemand 2 stoelen van mij af zitten kotsen. En als ik ergens niet tegen kan... is het als iemand anders moet overgeven.
En een andere keer, zou je dan evt wel komen?quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:53 schreef Soempie het volgende:
Even over de meet: 26 mei ben ik er sowieso niet bij. Dan ben ik met DeX090 naar pinkpop
Ik heb geen pm gekregen. Of heb je me over geslagen?quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:26 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik heb mensen een pm gestuurd met de vraag waarom ze niet komen en tevens een verzoek om dan data door te geven waarop ze dan wel kunnen zodat ik nog misschien kan schuiven maar heb noh niet echt reacties terug
En het moet natuurlijk wel op een datum dat saskia, neleos en tim kunnen dus als jullie misschien ook even de data waarop jullie vrij zijn kunnen sturen naar mij
Das voor degenen die al hadden toegezegd voor 26 meiquote:Op donderdag 10 mei 2007 22:59 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb geen pm gekregen. Of heb je me over geslagen?![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |