quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:20 schreef Ienepien het volgende:
Ow ja en je moet je wel ff voorstellen
Ik ben trouwens Ienepien, 27 jaar en van het vrouwelijk geslacht. Mijn dagbesteding is de gefrustreerde pr-lady van een academische uitgeverij uithangen.
Zoals je ziet werk ik erg hard
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:22 schreef Autoreply het volgende:
Naja, ik ben dus Jarno, kutstudent en ik houd me vooral bezig met laag- danwel hoogvliegen.
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:24 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik ben dus Admiraal, 26 jaar, illegaal in Delft en houd me vooral bezig met.... uuh ja met wat eigenlijk...werken, uitgaan, buiten activiteiten en fok
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:33 schreef SeaOfLove het volgende:
Ikke ben SoL, 31 jaar en had ik hier al gemeld dat ik verliefd ben?
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:34 schreef Bravebart het volgende:
En ik ben Bart, die kanloos schoenen probeert te kopen
Game on!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:26 schreef freud het volgende:
Ik ben Jeroen, 28, en ik nerd om te kunnen fotograferen.
quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:46 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Ik lag vanmorgen uit te brakken van enige dronkenheid![]()
Leer eens edittenquote:Op woensdag 9 mei 2007 15:54 schreef Originele_Naam het volgende:
[..]
leer eens lezen check wat er boven staat![]()
Nah, ik hoop volgend jaar oktober ofzo dan toch eindelijk klaar te zijn.quote:
Gecondoleerd...........quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:55 schreef funkmaster het volgende:
ik woon ook in delft!!![]()
maar ik pas niet op het kaartje...woon op de TU wijk op de Korvezeestraat
![]()
ow, dat valt wel meequote:Op woensdag 9 mei 2007 15:56 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Nah, ik hoop volgend jaar oktober ofzo dan toch eindelijk klaar te zijn.![]()
quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:56 schreef Originele_Naam het volgende:
[..]
staat er toch onder
maar ik ben slapen, anders presteer ik vanavond ondermaats
Idd, want jij neukt nietquote:
Ik al van jongs af aan naar Van Beek in de Hovenquote:Op woensdag 9 mei 2007 16:05 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Maar die kapper... waar gaan jullie heen dan?
en wat kost het daar?quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:11 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik al van jongs af aan naar Van Beek in de Hoven
Ik zou het niet weten, al een paar jaar niet meer geweest, maar rond de 15 euro dacht ikquote:
Ik ging daar ook altijd heen tot mijn vaste kapster wegging daar. Nu ga ik hier altijd benedenquote:Op woensdag 9 mei 2007 16:11 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik al van jongs af aan naar Van Beek in de Hoven
Stijlloos is wel prima, en is volgens mij 12 euro ( zonder wassenquote:Op woensdag 9 mei 2007 16:23 schreef mcDavid het volgende:
naja godver. Kan er niet gewoon iemand hier langskomen en zeggen: "die en die kapper in de buurt van het centrum is vet relaxt en kost 12 euro" ofzo. Zodat ik gerust gesteld ben?
Bij wie ging je altijd ?quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:24 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik ging daar ook altijd heen tot mijn vaste kapster wegging daar. Nu ga ik hier altijd beneden
Dat deed mijn kapper in Hoevelaken laatst ook!quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:24 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Stijlloos is wel prima, en is volgens mij 12 euro ( zonder wassen), met wassen is 18 maar je krijgt wel een hoofdmassage
geef David het nrquote:Op woensdag 9 mei 2007 16:28 schreef rashudo het volgende:
Ik heb een thuiskapper, das pas relaxed (en cheap).
Ken ik wel jaquote:Op woensdag 9 mei 2007 16:34 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Bij LisetteDenk dat ze al zeker 6 jaar weg is hoor
quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:38 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ken ik wel jaMaar die was idd al weg toen ik er nog woonde
(Naja niet in de kapperszaak dan
)
Het duurde wel lang zegquote:
dat kan ook wel wat vriendelijker zegquote:
quote:
is dat 'm uiteindelijk geworden?quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:15 schreef mcDavid het volgende:
http://goudengids.nl/bedr(...)_2615359_1000_3.html
Ja, was echt supergeilquote:Op woensdag 9 mei 2007 17:11 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]ja sorry, af en toe heb ik een sociaal leven
![]()
en dan ben ik even niet op fok
Genoten van mijn linkje in je pm:')
Krijg je daar ook al een ban voor tegenwoordig ?quote:
Bij mij een week iigquote:Op woensdag 9 mei 2007 17:31 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Krijg je daar ook al een ban voor tegenwoordig ?
Wtf gekquote:
neejoh die leest echt niet mee...post nou maarquote:Op woensdag 9 mei 2007 17:35 schreef Bravebart het volgende:
Maarja, Misstique leest alles mee he, dus
Die kan heul niet in mijn PM!quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:35 schreef Bravebart het volgende:
Maarja, Misstique leest alles mee he, dus
Je weet nooit of ze daar ook in kanquote:Op woensdag 9 mei 2007 18:07 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Die kan heul niet in mijn PM! [afbeelding]
ben je nou al naar de kapper geweest?quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:07 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Die kan heul niet in mijn PM! [afbeelding]
Ik kan jou niet eens PM-enquote:Op woensdag 9 mei 2007 18:06 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
neejoh die leest echt niet mee...post nou maar![]()
Is het al de 24e?quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:08 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ben je nou al naar de kapper geweest?![]()
je hebt mijn msn, mailadres, mijn foonr, en fotoboek om me te bereiken....vind je het niet genoegquote:
Neuhquote:Op woensdag 9 mei 2007 18:13 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
je hebt mijn msn, mailadres, mijn foonr, en fotoboek om me te bereiken....vind je het niet genoeg![]()
Hebben jullie spongebob knuffels ?quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:15 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Tuurlijk lieverd 1 mongool meer of minder maakt ook niet uit![]()
Stufi enzoquote:Op woensdag 9 mei 2007 18:14 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
owww ga je de 24ste pas...had ik ff gemist![]()
Ja of jij moet het willen betalen!quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:14 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
owww ga je de 24ste pas...had ik ff gemist![]()
uhuh met geluid: hij kan 'zullen we kwallen vissen?' , 'ik ben er klaar voor ik ben er klaar voor' en 'tartaarsaus' zeggenquote:Op woensdag 9 mei 2007 18:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hebben jullie spongebob knuffels ?Dan voel ik me veel meer thuis
OMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op woensdag 9 mei 2007 18:20 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
uhuh met geluid: hij kan 'zullen we kwallen vissen?' , 'ik ben er klaar voor ik ben er klaar voor' en 'tartaarsaus' zeggen![]()
Okquote:Op woensdag 9 mei 2007 18:19 schreef Autoreply het volgende:
Bart, doe mij die vieze plaatjes ook 's ff![]()
zo oud ben ik nu ook weer niet, dus oppassen met wat je zegt anders gebruik ik je alleen voor het huishoudenquote:
quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:22 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
zo oud ben ik nu ook weer niet, dus oppassen met wat je zegt anders gebruik ik je alleen voor het huishouden![]()
Waarvoor zou je hem "gebruiken" als moeder zijnde dan?quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:22 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
zo oud ben ik nu ook weer niet, dus oppassen met wat je zegt anders gebruik ik je alleen voor het huishouden![]()
Nog eentjequote:Op woensdag 9 mei 2007 18:26 schreef mcDavid het volgende:
[..]
DÉM HOEVEEL HINTS MOET IK NOG GEVEN VOORDAT IK ZE OOK KRIJG? [afbeelding]
Jaquote:
Idem hiero. Ik verwachtte op z'n minst AA's avater in HQ in m'n PM-box...quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:32 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ja godver die had ik allang gegoogled net!
Ik wil je meetenquote:Op woensdag 9 mei 2007 18:35 schreef mcDavid het volgende:
Ik ga ff booschapsels doen, vriendjes![afbeelding]
Prima. Ik was nog niet weg! (uiteraardquote:Op woensdag 9 mei 2007 18:45 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik wil je meeten![]()
* gaat ook boodschappen doen
Mag ik dan meestampenquote:Op woensdag 9 mei 2007 18:49 schreef mcDavid het volgende:
Of willen er nog meer mensen mee-eten?
50 cent genoeg ?quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:52 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Alleen als je het gekocht hebt! [afbeelding]
Zal me vriendin niet leuk vinden als ik haar filmpje rondstuurquote:Op woensdag 9 mei 2007 18:42 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Idem hiero. Ik verwachtte op z'n minst AA's avater in HQ in m'n PM-box...
M'n muziekpartitie is bijna volquote:Op woensdag 9 mei 2007 19:28 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik heb trouwens een nieuwe site gevonden waar ongeveer 100 complete muziek albums te downloaden zijn, wil je het weten PM me dan even.....
Muziek ala apresski, nederlands, hardcore, trance, jump, boybands, rock en van alles en bijna dagelijks nieuwe albums
Geen spam, geen spyware, geen andere shit, gebruik het zelf nu 1 week en ben lekker aan het downen
Dus PM me maar als je wil kijken
Spongebob Schwammkopfquote:Op woensdag 9 mei 2007 18:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hebben jullie spongebob knuffels ?Dan voel ik me veel meer thuis
quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:40 schreef Bravebart het volgende:
Sow, ik kwam David tegen in de Cmille, ik heb nu al een zere lul
Ik ben er alquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:40 schreef Bravebart het volgende:
Daar heb ik nou nooit last van hequote:Op woensdag 9 mei 2007 21:40 schreef Bravebart het volgende:
dance with me, lets dance the night awayquote:
quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:48 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Nee, mij doet het meestal ook niet zo veel als bart een zere lul heeft. [afbeelding]
whooohooooquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:49 schreef Cageon het volgende:
[..]
dance with me, lets dance the night away![]()
als jullie maar geen last hebben van elkaarquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:49 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mij ook niet als jij een zere kont hebt![]()
Neehoor, het ging best leukquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:53 schreef Ienepien het volgende:
[..]
als jullie maar geen last hebben van elkaar![]()
* houdt ienepien bezigquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:53 schreef Ienepien het volgende:
lalalalalalaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa laalalalalalaaaaaaaaaaaaaa
jongens, ik verveel me
je bent zeker een vrouwquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:08 schreef Ienepien het volgende:
bier en worst
Nee, komt morgen pasquote:
ga daar dan postenquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:24 schreef Cudles het volgende:
Pijnacker is veel cooler
Haha, maar jouw motor rijdt toch niet?quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:10 schreef Cageon het volgende:
Motoren, droge bochtige wegen en een lekker weertje
wat voor 1?quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:30 schreef Nachtdier het volgende:
[..]
Haha, maar jouw motor rijdt toch niet?
met beetje geluk staat er deze week bij nachtdier ook een motor voor de deur
Pijnacker is hell on earthquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:24 schreef Cudles het volgende:
Pijnacker is veel cooler
Ik ga vrijdagavond naar pijnacker.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:24 schreef Cudles het volgende:
Pijnacker is veel cooler
Zo ontzettend echt niet en ik kan het weten want ik heb er 20 jaar gewoond!quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:24 schreef Cudles het volgende:
Pijnacker is veel cooler
ben je ontslagen bij kobus?quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:37 schreef warrel het volgende:
[..]
Pijnacker is hell on earthWoon ik net in Delft, waar krijg ik werk van 't uitzendbureau? In Pijnacker
![]()
Waarom in godsnaam??? Toch niet naar de Trucker he?quote:
ja de mijne is stuk ja...quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:30 schreef Nachtdier het volgende:
[..]
Gaaf; quoi? Hier van de VHL rijden er geregeld een paar man samenquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:30 schreef Nachtdier het volgende:
[..]
Jah, da's de pest met de motor, onderhoud schiet toch redelijk op. Ik kan ook ieder jaar 2 of 3 banden, 2 of 4 remklauwen en een paar keer olie verversen. Tel daar nog wat filters enzo bij op en opeens ben je toch serieus aan 't sleutelenquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:45 schreef Cageon het volgende:
[..]
ja de mijne is stuk ja...
er komt binnekort een nieuwe waarschijnlijk![]()
ff de verzekering afwachten![]()
Maar dan nog blijft mijn liefde voor de moto![]()
staat trouwens wel een motor van een vriend van me achter in de tuin die ik kan pakken.
Moet alleen wat blok-olie bij en dat gaan we maar meteen verversen. Dus daar kan ff niet op gereden worden![]()
Nee, tuurlijk niet. Die supermarkt in Pijnacker was in m'n preKobusperiodequote:
Waarom in Rotterdamquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:47 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Gaaf; quoi? Hier van de VHL rijden er geregeld een paar man samen![]()
OT:Later als ik groot, volwassen en verstandig ben ga ik in Rotterdam wonen![]()
Nee ik ga naar de begrafenis van me studentenverenigingquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:44 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Waarom in godsnaam??? Toch niet naar de Trucker he?![]()
Moderne stad; tof centrum, super uitgaan, niet zo pauperig (rond de kop van Zuid) als DH enz.quote:
Zou ik ook doen als ik daar nog steeds zou wonenquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:47 schreef Bravebart het volgende:
Haha, Pijnacker dude zit te huilen in een hoekje atm
Mmh ok, maar de rest is Rotterdam gewoon zwaar kut imhoquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:52 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Moderne stad; tof centrum, super uitgaan, niet zo pauperig (rond de kop van Zuid) als DH enz.
Dat weet ik, ik woonde aan de andere kant van het spoor (hmmm klinkt toch anders....). De scouting en de hobbyclub zitten daar ookquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:50 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Nee ik ga naar de begrafenis van me studentenverenigingOp de Notelaer (is een soort kampeerboerderij).
sleutelen is niet erg... zolang het geen moeten is en het het rijden belemmerd.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:48 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Jah, da's de pest met de motor, onderhoud schiet toch redelijk op. Ik kan ook ieder jaar 2 of 3 banden, 2 of 4 remklauwen en een paar keer olie verversen. Tel daar nog wat filters enzo bij op en opeens ben je toch serieus aan 't sleutelen![]()
Lieverd daar wil je toch niet dood gevonden worden ?quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:52 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Moderne stad; tof centrum, super uitgaan, niet zo pauperig (rond de kop van Zuid) als DH enz.
lol d8 alquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:49 schreef warrel het volgende:
[..]
Nee, tuurlijk niet. Die supermarkt in Pijnacker was in m'n preKobusperiode
Ja de vereniging is dood.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:55 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Dat weet ik, ik woonde aan de andere kant van het spoor (hmmm klinkt toch anders....). De scouting en de hobbyclub zitten daar ook![]()
Begrafenis?![]()
Precies. Rond de kop van zuid is het nu echt briljant. Als 't niet zo'n kutweer was geweest hadden we nu nog lekker op een terrasje gezetenquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:53 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mmh ok, maar de rest is Rotterdam gewoon zwaar kut imhoPercentage allochtonen, criminaliteit enzo
Hangt er uiteraard vanaf waar je in de stad zit, maar het grootste deel is kut
Ach, je spullen moeten gewoon in orde zijn, het gaat ook over je veiligheid. Ik heb m'n crossmotor (toen ik 'm gekocht heb) compleet overhaald (frame kaal en zandstralen, blok helemaal uit elkaar, nieuwe veren/pakkingen. Zelfs nog een nieuws asje moeten draaien. Als je het dan een beetje bij houdt heb je voor weinig geld een vrijwel nieuwe fiets. 't kost alleen wat tijdquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:56 schreef Cageon het volgende:
sleutelen is niet erg... zolang het geen moeten is en het het rijden belemmerd.
alsin: Blok loopt stuk, complete revisie, blok splitsen etc... been there done that...
En dat terwijl je eigenlijk geen geld hebt enzo.. dan gaan dat soort dingen lang duren![]()
Ja en een hoop geld...quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:04 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Precies. Rond de kop van zuid is het nu echt briljant. Als 't niet zo'n kutweer was geweest hadden we nu nog lekker op een terrasje gezeten![]()
[..]
Ach, je spullen moeten gewoon in orde zijn, het gaat ook over je veiligheid. Ik heb m'n crossmotor (toen ik 'm gekocht heb) compleet overhaald (frame kaal en zandstralen, blok helemaal uit elkaar, nieuwe veren/pakkingen. Zelfs nog een nieuws asje moeten draaien. Als je het dan een beetje bij houdt heb je voor weinig geld een vrijwel nieuwe fiets. 't kost alleen wat tijd![]()
We hadden altijd Kennismakingsweek op de Notelaer!quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:03 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Ja dan is Painacker THE PLACE TO BE!![]()
Jah, maar als je dat doet moet je alles meepakken en 't goed doen. Nieuwe en oude onderdelen samen doet niet werken.quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:07 schreef Cageon het volgende:
[..]
Ja en een hoop geld...
nieuwe drijfstang, zuiger, krukas lagers, blok lagers, nokkenas ketting, nokkenas tandwielen.
Ik dacht ook goed bezig te zijn en het een top fiets te maken.
Wou je de carters ook vervangen ofzo?quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:10 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Jah, maar als je dat doet moet je alles meepakken en 't goed doen. Nieuwe en oude onderdelen samen doet niet werken.
Bijvoorbeeld.quote:
geef ff je email, ik ga morgen ofzo ff uitnodigingen sturen voor 25 of 26 meiquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:21 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Wanneer is er weer een meet?
Donderdag 24 mei hebben wij een feest in de Koornbeurs, lijkt mij mooi als jullie dan ook komenm-kay is er uiteraard ook bij
quote:
ah ok...quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:23 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
geef ff je email, ik ga morgen ofzo ff uitnodigingen sturen voor 25 of 26 mei![]()
seaoflove_._@hotmail.com
Wie is m-kayquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:21 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Donderdag 24 mei hebben wij een feest in de Koornbeurs, lijkt mij mooi als jullie dan ook komenm-kay is er uiteraard ook bij
26ste kan ik iig nietquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:23 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
geef ff je email, ik ga morgen ofzo ff uitnodigingen sturen voor 25 of 26 mei![]()
seaoflove_._@hotmail.com
25 of 26 mei, weet niet wat bter is, vrijdag of een zaterdagquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:24 schreef Ienepien het volgende:
[..]
My thoughts exactly
SOL had jij nou al een datum? Dan ik die vrijhouden![]()
Zaterdag is ook voor mij amper een optiequote:Op woensdag 9 mei 2007 23:26 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
25 of 26 mei, weet niet wat bter is, vrijdag of een zaterdag
Laat je dit keer dan wel ff weten wie en waar je bent?quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:21 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Oei, ik ben er denk ik wel even bij ja. Volgende dag echter wel weer stage.quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:21 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Naja zegquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:34 schreef SeaOfLove het volgende:
Kee dan ga ik definitief voor vrijdagVoor houniet en cageon is er een slaapplek.... ik ga wel op de bank
![]()
![]()
Je mag wel bij mij in bedquote:
zo groot is jouw bed nietquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:37 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Je mag wel bij mij in bed![]()
Maar serieus; als nog meer mensen een slaapplaats nodig hebben; just let me know![]()
jamaar ze is een vrouw!quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:40 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Ach, twee man past makkelijk denk ik![]()
Of in jouw bed en dat jij dan op de bank gaatquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:37 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Je mag wel bij mij in bed![]()
Maar serieus; als nog meer mensen een slaapplaats nodig hebben; just let me know![]()
Hahaquote:
Nah, ik denk dat ook dat wel pastquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:42 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Nah, ik denk dat ook dat wel past
Bart past overalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
oehoeeeeeequote:
of je komt na het dartenquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:44 schreef Ienepien het volgende:
prima, maar dan ben ik wel weer op tijd weg![]()
En ik heb ook slaapplekjes, nota bene bij SOL om het hoekje, je moet mij alleen even uit de kroeg komen plukken![]()
Ik mag bij jouw blijven tukkenquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:44 schreef Ienepien het volgende:
En ik heb ook slaapplekjes, nota bene bij SOL om het hoekje, je moet mij alleen even uit de kroeg komen plukken![]()
quote:
Ik heb nu een slaapplek gevonden dusquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:44 schreef Ienepien het volgende:
Eerst wel, maar ik was 5x in die week ingepland. Dus ik had de zondag geschrapt.quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:44 schreef Ienepien het volgende:
[..]
oehoeeeeee
Moest jij zondag 29 april nou 's avonnds werken bij Kobus?
laat dronken binnenkomen zal geen probleem zijnquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:47 schreef Ienepien het volgende:
lieverd dan :
a. mis ik het eten![]()
b. kom ik laat binnen![]()
c. ben ik al dronken![]()
En ik wil wel een beetje goede first impression achterlatn en dat gaat iets minder als ik dronken ben![]()
Dus AA en AR kunnen mooi met zijn tweetjes in mijn bedje, dan slaap ik ook wel op de bankquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:46 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik heb nu een slaapplek gevonden dus
Dan gaat het bij mij juist altijd beterquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:47 schreef Ienepien het volgende:
lieverd dan :
a. mis ik het eten![]()
b. kom ik laat binnen![]()
c. ben ik al dronken![]()
En ik wil wel een beetje goede first impression achterlatn en dat gaat iets minder als ik dronken ben![]()
Nou hehe weet ik eindelijk zeker dat jij mij niet bedient hebt toenquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:48 schreef warrel het volgende:
[..]
Eerst wel, maar ik was 5x in die week ingepland. Dus ik had de zondag geschrapt.
Nee AR pm't me net dat hij op de bank wil zodat jij naast mij kanquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:48 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Dus AA en AR kunnen mooi met zijn tweetjes in mijn bedje, dan slaap ik ook wel op de bank![]()
quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:48 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
laat dronken binnenkomen zal geen probleem zijn![]()
wat kunnen wij goed mannen delen hequote:Op woensdag 9 mei 2007 23:48 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Dus AA en AR kunnen mooi met zijn tweetjes in mijn bedje, dan slaap ik ook wel op de bank![]()
ah nee echt?quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:49 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Nee AR pm't me net dat hij op de bank wil zodat jij naast mij kan
Jij gaat bij Ienepien slapen, dat lijkt me geen opofferen of wel ?quote:
ja IK vind het prima hoorquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:52 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Ik wil met AA in bed, niet alleen op de bank![]()
Kunnen we niet met ze 3en in bed danquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:52 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Ik wil met AA in bed, niet alleen op de bank![]()
De naam is alleen wel steilloosquote:Op woensdag 9 mei 2007 16:35 schreef mcDavid het volgende:
Ik denk dat ik die stijlloos op ga zoeken. Alleen al om de naam lijkt die me wel puick!
Whehe, bepaalde Leiden-herinneringen komen bovenquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:53 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Kunnen we niet met ze 3en in bed dandesnoods stapelen
Dat weet jij helemaal niet..... Misschien is die foto wel van 20 jaar geleden en ben ik nu grijs en uitgezakt met een rot gebit en 20 katten....quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:53 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jij gaat bij Ienepien slapen, dat lijkt me geen opofferen of wel ?
nu maar w8en op de picsquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:53 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
vertelquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:54 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Whehe, bepaalde Leiden-herinneringen komen boven![]()
quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:54 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Dat weet jij helemaal niet..... Misschien is die foto wel van 20 jaar geleden en ben ik nu grijs en uitgezakt met een rot gebit en 20 katten....![]()
(en een baard)
moet ik zeker weer in het midden...quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:53 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Das juist geilquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:54 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Dat weet jij helemaal niet..... Misschien is die foto wel van 20 jaar geleden en ben ik nu grijs en uitgezakt met een rot gebit en 20 katten....![]()
(en een baard)
quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:55 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]ienepien is een kloon van Yvonne
quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:54 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Whehe, bepaalde Leiden-herinneringen komen boven![]()
Ach, je hebt iig een leuk karakterquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:54 schreef Ienepien het volgende:
[..]
(en een baard)
DPquote:
quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:56 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]jij mag alle posities uitproberen
waarom klik ik er dan ook opquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:57 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Ach, je hebt iig een leuk karakter![]()
[..]
DP![]()
quote:
Een ouwe gs500e duit 98 die ik voor niet al te veel kan overnemen.quote:
quote:
Deels waar...ligt er echjt helemaal aan waar in Rotterdam je zit. Er zijn nog relatief blanke wijken.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:53 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mmh ok, maar de rest is Rotterdam gewoon zwaar kut imhoPercentage allochtonen, criminaliteit enzo
Hangt er uiteraard vanaf waar je in de stad zit, maar het grootste deel is kut
dit is ONZe SC toch beebquote:Op donderdag 10 mei 2007 00:57 schreef Bravebart het volgende:
[..]
![]()
Gaan we weer SC maken in ONZ ?Of is dagwaarde er niet
nope ga alleen mijn flatje ontwijken want ik steel je fiets en tuf in de lift enzoquote:Op donderdag 10 mei 2007 00:58 schreef Nachtdier het volgende:
[..]
Hoe is dat eigenlijk met Delft? Zijnd aar nog beruchte wijken waar je op moet passen.
Ja, maar het is tof om in ONZ te posten, hihiquote:
Mja, jouw flatje is wel dichtbij mijn huisje...quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:00 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
nope ga alleen mijn flatje ontwijken want ik steel je fiets en tuf in de lift enzo![]()
Ja, dat is waar, maar in de buurt van Lombardijen bijvoorbeeld moet je echt niet rond 12 rondlopenquote:Op donderdag 10 mei 2007 00:58 schreef Nachtdier het volgende:
[..]
Deels waar...ligt er echjt helemaal aan waar in Rotterdam je zit. Er zijn nog relatief blanke wijken.
Ik woon in het goede gedeelte, gelukkig.
Hoe is dat eigenlijk met Delft? Zijnd aar nog beruchte wijken waar je op moet passen.
Mn broer heeft verleden week nog een paar fietsendiefjes laten oppakken die gekrenkt waren vanwege dr kleurtje...het bekend álleen omdat ik zwart ben... maar of dat toeval is weet ik niet.
bus 81 heerschtquote:Op donderdag 10 mei 2007 01:07 schreef Nachtdier het volgende:
En de Kuyperwijk? Daar woont mijn huisje.
zullen we een boodschappen-date makenquote:Op donderdag 10 mei 2007 01:07 schreef Nachtdier het volgende:
R'dam Zuid is wat dat betreft idd bagger. Kom uit een nog relatief blanke (en bejaarde) wijk in Oost. Maar daar hebben ze geen huurhuisjes te huur voor mij.
Ik moet eerst even gaan opzoeken waar wat ligt, maar hoe zit het met de Kuyperwijk, behalve dat ik moet oppassen voor fietsenstelende SOL? Daar woont mijn huisje.
Oh, en ik ga kijken of ik SOL ooit eens ga spotten bij de Plus.
Idd, Zuid is baggerquote:Op donderdag 10 mei 2007 01:07 schreef Nachtdier het volgende:
R'dam Zuid is wat dat betreft idd bagger. Kom uit een nog relatief blanke (en bejaarde) wijk in Oost. Maar daar hebben ze geen huurhuisjes te huur voor mij.
Ik moet eerst even gaan opzoeken waar wat ligt, maar hoe zit het met de Kuyperwijk, behalve dat ik moet oppassen voor fietsenstelende SOL? Daar woont mijn huisje.
Oh, en ik ga kijken of ik SOL ooit eens ga spotten bij de Plus.
Ja, mits bierquote:
Ah gelukkig voor mij maarquote:Op donderdag 10 mei 2007 01:14 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Moet je snel zijn, dit topic is al bijna vol, dat word nummer 2 in 24 uur
Wat studeer je en waarquote:Op donderdag 10 mei 2007 01:14 schreef Stereotomy het volgende:
Maar alleen omdat dit topic bijna ten einde loopt. Als het volgepost is, ga ik weer studeren
Bind mij vast en bevredig uzelfquote:Op donderdag 10 mei 2007 01:14 schreef SeaOfLove het volgende:
Ik ben de
studentenkinderlokker van Delft geloof ik![]()
Jezus schijnt ook over water te kunnen lopen...dus ik weet het niet of dat wel zo is.quote:
take mequote:Op donderdag 10 mei 2007 01:14 schreef SeaOfLove het volgende:
Ik ben de
studentenkinderlokker van Delft geloof ik![]()
Ik vind het knap dat hij dat met windkracht 10 kon. Over vlak water lopen: okee. Maar golven van 20 meter hoog en dan nog je evenwicht bewaren? Goed manquote:Op donderdag 10 mei 2007 01:16 schreef Nachtdier het volgende:
[..]
Jezus schijnt ook over water te kunnen lopen...dus ik weet het niet of dat wel zo is.
Wtfquote:
Het kutte is dat 9 van de 10 keer mn broer de boodschappen doet. Komt ergens volgend jaar je uit?quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:12 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
zullen we een boodschappen-date maken![]()
Moet je stevig in je sandalen staan jaquote:Op donderdag 10 mei 2007 01:16 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik vind het knap dat hij dat met windkracht 10 kon. Over vlak water lopen: okee. Maar golven van 20 meter hoog en dan nog je evenwicht bewaren? Goed man
Waaromquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |