quote:
is dat 'm uiteindelijk geworden?quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:15 schreef mcDavid het volgende:
http://goudengids.nl/bedr(...)_2615359_1000_3.html
Ja, was echt supergeilquote:Op woensdag 9 mei 2007 17:11 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]ja sorry, af en toe heb ik een sociaal leven
![]()
en dan ben ik even niet op fok
Genoten van mijn linkje in je pm:')
Krijg je daar ook al een ban voor tegenwoordig ?quote:
Bij mij een week iigquote:Op woensdag 9 mei 2007 17:31 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Krijg je daar ook al een ban voor tegenwoordig ?
Wtf gekquote:
neejoh die leest echt niet mee...post nou maarquote:Op woensdag 9 mei 2007 17:35 schreef Bravebart het volgende:
Maarja, Misstique leest alles mee he, dus
Die kan heul niet in mijn PM!quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:35 schreef Bravebart het volgende:
Maarja, Misstique leest alles mee he, dus
Je weet nooit of ze daar ook in kanquote:Op woensdag 9 mei 2007 18:07 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Die kan heul niet in mijn PM! [afbeelding]
ben je nou al naar de kapper geweest?quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:07 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Die kan heul niet in mijn PM! [afbeelding]
Ik kan jou niet eens PM-enquote:Op woensdag 9 mei 2007 18:06 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
neejoh die leest echt niet mee...post nou maar![]()
Is het al de 24e?quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:08 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ben je nou al naar de kapper geweest?![]()
je hebt mijn msn, mailadres, mijn foonr, en fotoboek om me te bereiken....vind je het niet genoegquote:
Neuhquote:Op woensdag 9 mei 2007 18:13 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
je hebt mijn msn, mailadres, mijn foonr, en fotoboek om me te bereiken....vind je het niet genoeg![]()
Hebben jullie spongebob knuffels ?quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:15 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Tuurlijk lieverd 1 mongool meer of minder maakt ook niet uit![]()
Stufi enzoquote:Op woensdag 9 mei 2007 18:14 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
owww ga je de 24ste pas...had ik ff gemist![]()
Ja of jij moet het willen betalen!quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:14 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
owww ga je de 24ste pas...had ik ff gemist![]()
uhuh met geluid: hij kan 'zullen we kwallen vissen?' , 'ik ben er klaar voor ik ben er klaar voor' en 'tartaarsaus' zeggenquote:Op woensdag 9 mei 2007 18:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hebben jullie spongebob knuffels ?Dan voel ik me veel meer thuis
OMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op woensdag 9 mei 2007 18:20 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
uhuh met geluid: hij kan 'zullen we kwallen vissen?' , 'ik ben er klaar voor ik ben er klaar voor' en 'tartaarsaus' zeggen![]()
Okquote:Op woensdag 9 mei 2007 18:19 schreef Autoreply het volgende:
Bart, doe mij die vieze plaatjes ook 's ff![]()
zo oud ben ik nu ook weer niet, dus oppassen met wat je zegt anders gebruik ik je alleen voor het huishoudenquote:
quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:22 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
zo oud ben ik nu ook weer niet, dus oppassen met wat je zegt anders gebruik ik je alleen voor het huishouden![]()
Waarvoor zou je hem "gebruiken" als moeder zijnde dan?quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:22 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
zo oud ben ik nu ook weer niet, dus oppassen met wat je zegt anders gebruik ik je alleen voor het huishouden![]()
Nog eentjequote:Op woensdag 9 mei 2007 18:26 schreef mcDavid het volgende:
[..]
DÉM HOEVEEL HINTS MOET IK NOG GEVEN VOORDAT IK ZE OOK KRIJG? [afbeelding]
Jaquote:
Idem hiero. Ik verwachtte op z'n minst AA's avater in HQ in m'n PM-box...quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:32 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ja godver die had ik allang gegoogled net!
Ik wil je meetenquote:Op woensdag 9 mei 2007 18:35 schreef mcDavid het volgende:
Ik ga ff booschapsels doen, vriendjes![afbeelding]
Prima. Ik was nog niet weg! (uiteraardquote:Op woensdag 9 mei 2007 18:45 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik wil je meeten![]()
* gaat ook boodschappen doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |