waarom klik ik er dan ook opquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:57 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Ach, je hebt iig een leuk karakter![]()
[..]
DP![]()
quote:
Een ouwe gs500e duit 98 die ik voor niet al te veel kan overnemen.quote:
quote:
Deels waar...ligt er echjt helemaal aan waar in Rotterdam je zit. Er zijn nog relatief blanke wijken.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:53 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mmh ok, maar de rest is Rotterdam gewoon zwaar kut imhoPercentage allochtonen, criminaliteit enzo
Hangt er uiteraard vanaf waar je in de stad zit, maar het grootste deel is kut
dit is ONZe SC toch beebquote:Op donderdag 10 mei 2007 00:57 schreef Bravebart het volgende:
[..]
![]()
Gaan we weer SC maken in ONZ ?Of is dagwaarde er niet
nope ga alleen mijn flatje ontwijken want ik steel je fiets en tuf in de lift enzoquote:Op donderdag 10 mei 2007 00:58 schreef Nachtdier het volgende:
[..]
Hoe is dat eigenlijk met Delft? Zijnd aar nog beruchte wijken waar je op moet passen.
Ja, maar het is tof om in ONZ te posten, hihiquote:
Mja, jouw flatje is wel dichtbij mijn huisje...quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:00 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
nope ga alleen mijn flatje ontwijken want ik steel je fiets en tuf in de lift enzo![]()
Ja, dat is waar, maar in de buurt van Lombardijen bijvoorbeeld moet je echt niet rond 12 rondlopenquote:Op donderdag 10 mei 2007 00:58 schreef Nachtdier het volgende:
[..]
Deels waar...ligt er echjt helemaal aan waar in Rotterdam je zit. Er zijn nog relatief blanke wijken.
Ik woon in het goede gedeelte, gelukkig.
Hoe is dat eigenlijk met Delft? Zijnd aar nog beruchte wijken waar je op moet passen.
Mn broer heeft verleden week nog een paar fietsendiefjes laten oppakken die gekrenkt waren vanwege dr kleurtje...het bekend álleen omdat ik zwart ben... maar of dat toeval is weet ik niet.
bus 81 heerschtquote:Op donderdag 10 mei 2007 01:07 schreef Nachtdier het volgende:
En de Kuyperwijk? Daar woont mijn huisje.
zullen we een boodschappen-date makenquote:Op donderdag 10 mei 2007 01:07 schreef Nachtdier het volgende:
R'dam Zuid is wat dat betreft idd bagger. Kom uit een nog relatief blanke (en bejaarde) wijk in Oost. Maar daar hebben ze geen huurhuisjes te huur voor mij.
Ik moet eerst even gaan opzoeken waar wat ligt, maar hoe zit het met de Kuyperwijk, behalve dat ik moet oppassen voor fietsenstelende SOL? Daar woont mijn huisje.
Oh, en ik ga kijken of ik SOL ooit eens ga spotten bij de Plus.
Idd, Zuid is baggerquote:Op donderdag 10 mei 2007 01:07 schreef Nachtdier het volgende:
R'dam Zuid is wat dat betreft idd bagger. Kom uit een nog relatief blanke (en bejaarde) wijk in Oost. Maar daar hebben ze geen huurhuisjes te huur voor mij.
Ik moet eerst even gaan opzoeken waar wat ligt, maar hoe zit het met de Kuyperwijk, behalve dat ik moet oppassen voor fietsenstelende SOL? Daar woont mijn huisje.
Oh, en ik ga kijken of ik SOL ooit eens ga spotten bij de Plus.
Ja, mits bierquote:
Ah gelukkig voor mij maarquote:Op donderdag 10 mei 2007 01:14 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Moet je snel zijn, dit topic is al bijna vol, dat word nummer 2 in 24 uur
Wat studeer je en waarquote:Op donderdag 10 mei 2007 01:14 schreef Stereotomy het volgende:
Maar alleen omdat dit topic bijna ten einde loopt. Als het volgepost is, ga ik weer studeren
Bind mij vast en bevredig uzelfquote:Op donderdag 10 mei 2007 01:14 schreef SeaOfLove het volgende:
Ik ben de
studentenkinderlokker van Delft geloof ik![]()
Jezus schijnt ook over water te kunnen lopen...dus ik weet het niet of dat wel zo is.quote:
take mequote:Op donderdag 10 mei 2007 01:14 schreef SeaOfLove het volgende:
Ik ben de
studentenkinderlokker van Delft geloof ik![]()
Ik vind het knap dat hij dat met windkracht 10 kon. Over vlak water lopen: okee. Maar golven van 20 meter hoog en dan nog je evenwicht bewaren? Goed manquote:Op donderdag 10 mei 2007 01:16 schreef Nachtdier het volgende:
[..]
Jezus schijnt ook over water te kunnen lopen...dus ik weet het niet of dat wel zo is.
Wtfquote:
Het kutte is dat 9 van de 10 keer mn broer de boodschappen doet. Komt ergens volgend jaar je uit?quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:12 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
zullen we een boodschappen-date maken![]()
Moet je stevig in je sandalen staan jaquote:Op donderdag 10 mei 2007 01:16 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik vind het knap dat hij dat met windkracht 10 kon. Over vlak water lopen: okee. Maar golven van 20 meter hoog en dan nog je evenwicht bewaren? Goed man
Waaromquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |