Kut he. Ik zie hier vanalles de revue passeren. Van teens, interracial, group tot double penetrations en anals en bukkakesquote:
quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:43 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Kut he. Ik zie hier vanalles de revue passeren. Van teens, interracial, group tot double penetrations en anals en bukkakes![]()
Geil!quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:43 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Kut he. Ik zie hier vanalles de revue passeren. Van teens, interracial, group tot double penetrations en anals en bukkakes![]()
Kan ik echt niet lezenquote:Op woensdag 9 mei 2007 15:46 schreef Houniet het volgende:
wtfjulliemetdiefipofapasapoenpipoteringmankapdaareensmeenerdjes
het is geen stijl om zo te communiceren.quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:46 schreef Bootje84 het volgende:
geaule neuksex is niet smerig, de taal is alleen kansloos..
quote:
Ik kan t wel lezenquote:
wtf jullie met die FiPo fapasapoenpipo tering man kap daar eens mee nerdjesquote:Op woensdag 9 mei 2007 15:46 schreef Houniet het volgende:
wtfjulliemetdiefipofapasapoenpipoteringmankapdaareensmeenerdjes
fapa sapo en pipoquote:Op woensdag 9 mei 2007 15:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
wtf jullie met die FiPo fapasapoenpipo terming man kap daar eens mee nerdjes
wat is fapasapoenpipo?want daar kom ik ff niet uit
quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:46 schreef Houniet het volgende:
wtf jullie met die fipo-fap-asapo-en pipo tering man kap daar eens mee nerdjes
dan weet ik nog steeds niet wat die zijnquote:
haat hun taalquote:Op woensdag 9 mei 2007 15:48 schreef PieterBas het volgende:
[..]
het is geen stijl om zo te communiceren.![]()
second post, last post, pagina postquote:Op woensdag 9 mei 2007 15:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
dan weet ik nog steeds niet wat die zijn
:y * Luctor = n00b
quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:50 schreef leolinedance het volgende:
he hou komen die playoffs op tv?
22.10 Tienquote:Op woensdag 9 mei 2007 15:50 schreef leolinedance het volgende:
he hou komen die playoffs op tv?
hij is goed hequote:
SePo, LaPo en PaPoquote:
Zekers meester.quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:55 schreef Houniet het volgende:
ik ben er even van tussenjullie gedragen je?
Sure, wij gaan ook zo. ff treintje eerderquote:Op woensdag 9 mei 2007 15:55 schreef Houniet het volgende:
Ik doe mijn bestquote:Op woensdag 9 mei 2007 15:55 schreef Houniet het volgende:
quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:55 schreef Houniet het volgende:
om af te sluiten, met geluid wel
http://www.badgerbadgerbadger.com/
Kan jij geen andere username nemen?quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:55 schreef leolinedance het volgende:
http://nl.myp2p.eu/Matches/Match1.htm
Twente - AZ in ieder geval wel![]()
ik ben dus niet de enigequote:Op woensdag 9 mei 2007 15:57 schreef Goover het volgende:
[..]
Kan jij geen andere username nemen?
steeds als ik 'leolinedance' zie staan lees ik: 'leoniedance'
Weebls stuffquote:Op woensdag 9 mei 2007 15:55 schreef Houniet het volgende:
om af te sluiten, met geluid wel
http://www.badgerbadgerbadger.com/
quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik ben dus niet de enige
ik lees eigenlijl leoline dance ipv leo linedance
toen ik hem quotte zag ik de afkortingen niet meer die híj quotte..quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
SePo, LaPo en PaPo
maar geen
FaPa, SaPo en PiPo
LOLquote:Op woensdag 9 mei 2007 15:57 schreef DaFan het volgende:
Yay lange presentatie gehad, maar ik ben er weer
Hoe haal je een 10 op je stageverslag:
http://www.dumpert.nl/mediabase/14528/b9529480/index.html
quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:57 schreef DaFan het volgende:
Yay lange presentatie gehad, maar ik ben er weer
Hoe haal je een 10 op je stageverslag:
http://www.dumpert.nl/mediabase/14528/b9529480/index.html
Je bent pas de 800ste die het zegtquote:Op woensdag 9 mei 2007 15:57 schreef Goover het volgende:
[..]
Kan jij geen andere username nemen?
steeds als ik 'leolinedance' zie staan lees ik: 'leoniedance'
K ookquote:Op woensdag 9 mei 2007 15:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik ben dus niet de enige
ik lees eigenlijl leoline dance ipv leo linedance
Goede rede om er wat aan te doenquote:Op woensdag 9 mei 2007 15:59 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Je bent pas de 800ste die het zegt![]()
Hebben m net al gezienquote:
Kom even langsquote:Op woensdag 9 mei 2007 16:03 schreef Roycoooooo het volgende:
Wij gaan. Tot overmorgen!![]()
Morgen een beurs in Amsterdam RAI![]()
ik ben er ook nog hoorquote:
quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:35 schreef leolinedance het volgende:
Wel heel kut...die 2 vrouwen komen nu dus naar mij toe om mijn nieuwe huis/kamer te checken. Om 2030Hoe kan ik dan de playoffs kijken? Ik wilde om een uur of 10 bier gaan drinken in de kroeg maar ik heb me weer om laten lullen
![]()
tot morgenquote:Op woensdag 9 mei 2007 16:34 schreef Freshthinking het volgende:
Ik ga ook langzaam afsluiten. Tot morgen!
quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:39 schreef DaFan het volgende:
En sex met twee vrouwen tegelijk > playoffs
quote:
komt hij ook weer aan hoorquote:Op woensdag 9 mei 2007 16:46 schreef DaFan het volgende:
Dude linkjes!!!
Ja omg ik zat met mn rug naar iedereen toequote:Op woensdag 9 mei 2007 16:48 schreef Houniet het volgende:
[..]
komt hij ook weer aan hoorzitten toch stickers overheen
![]()
volgens mij heb je helemaal niets gemistquote:Op woensdag 9 mei 2007 16:53 schreef ReMcOrE het volgende:
FOK! you, ik heb gewoon 2 hele topics gemist![]()
dus hier maar even een TVP
nog dingen die ik moet weten uit het 2e deel van #136, heel #137 en heel #138??
dan heeft mijn trip naar Rotterdam voor de rest gelukkig geen gevolgenquote:Op woensdag 9 mei 2007 17:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
volgens mij heb je helemaal niets gemist
Bedrijf heeft ook aardig veel te maken met security (redelijk grote tak van een project). Wij doen ons afstudeerscriptie over de security branche, vandaar...quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:08 schreef DaFan het volgende:
Wat moeten jullie op de Security beurs?
dank jequote:Op woensdag 9 mei 2007 18:14 schreef teardropnl het volgende:
goh mag het stage topic weer ? 2 jaar geleden was ik de oprichter van het stage topic. die ging ook zo'n 200 topics totdat we gestopt werden omdat het teveel op chatten ging lijken. Maar nu zie ik vol volle vreugde dat het toch weer mag
Inmiddels hoef ik gelukkig geen stage meer te lopen. Ik werk fulltime en heb het stage lopen helemaal achter me gelaten. Maar toch leuk om te zien dat er nog steeds stagiairs zijn die hun hele stage tijd op fok doorbrengen :-D
Ik weet in ieder geval dat het mij heel erg geholpen heeft in mijn stage tijd. Dus ik wens alle stage lopers veel succes !
Edit : geweldig om te zien dat er gewoon nog oude bekenden tussen zitten zoals leolinedance en houniet.... Succes jongens.... ik zie dat de meeste stagelopers al naar huis zijn omdat er niet meer gepost wordt![]()
succes morgen allemaalnog even en het is weer weekend !
![]()
Er is niet veel veranderd voor mij, behalve dan dat ik nu aanzienlijk meer verdienquote:
mijn stage zit er nu bijna op en zonder FOK! had ik het niet geredquote:Op woensdag 9 mei 2007 18:28 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Er is niet veel veranderd voor mij, behalve dan dat ik nu aanzienlijk meer verdien
Misschien een geruststelling voor de stagelopers..... Stage heeft wel zin..... je leert er toch wel wat van ook al denk je van niet
Mijn tip is : Zorg dat je je bijna je hele stageperiode door brengt op Fok forum en laat je stage begeleider denken dat je druk bezig bent met het tikken van een verslag... dan kom je echt je stage periode wel door ! En ik kan het weten want ik heb er ervaring mee
Klinkt me heel erg bekend, ik liep een half jaar stage en heb echt zo ontzettend veel tijd op fok doorgebracht.. en mijn stagebegeleider maar denken dat ik druk was met verslagen tikken.quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
mijn stage zit er nu bijna op en zonder FOK! had ik het niet gered
quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:38 schreef Maraca het volgende:
Oh jezus.. ben de laatste dagen druk aan de slag geweest met mijn stageverslag.. zit ik de afgelopen maanden te vitten op mijn collega's dat ze alles tot het laatste moment bewaren (zodat ik het op mag knappen), vergeet ik mijn eigen verslagMorgen is hij hopelijk af
![]()
Laatste maandje trouwens![]()
Ach, het zijn toch geen moeilijke vragen..quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:39 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Niet echt slim om dan je eigen verslag te vergeten, nu laat je het zelf ook op het laatste aankomen (wat volgens mij heel erg normaal is bij stage lopers)
Succes met je verslag![]()
Ooooooh waar maak je je dan druk overquote:Op woensdag 9 mei 2007 18:52 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ach, het zijn toch geen moeilijke vragen..De simpele vraagjes zoals "welke rechtsvorm heeft je BPV en hoe journaliseren ze" had ik allemaal al beantwoord .. en dat is 85% van de vragen.. voor het nog moeilijkste gedeelte heb ik vrijstelling gekregen
en de overige 5% maak ik morgen
En nog wat algemene gegevens over mijn stagebedrijf, maar dat is ook bijna klaar..
![]()
ik ook..quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Leuk hequote:Op woensdag 9 mei 2007 18:14 schreef teardropnl het volgende:
goh mag het stage topic weer ? 2 jaar geleden was ik de oprichter van het stage topic. die ging ook zo'n 200 topics totdat we gestopt werden omdat het teveel op chatten ging lijken. Maar nu zie ik vol volle vreugde dat het toch weer mag
Inmiddels hoef ik gelukkig geen stage meer te lopen. Ik werk fulltime en heb het stage lopen helemaal achter me gelaten. Maar toch leuk om te zien dat er nog steeds stagiairs zijn die hun hele stage tijd op fok doorbrengen :-D
Ik weet in ieder geval dat het mij heel erg geholpen heeft in mijn stage tijd. Dus ik wens alle stage lopers veel succes !
Edit : geweldig om te zien dat er gewoon nog oude bekenden tussen zitten zoals leolinedance en houniet.... Succes jongens.... ik zie dat de meeste stagelopers al naar huis zijn omdat er niet meer gepost wordt![]()
succes morgen allemaalnog even en het is weer weekend !
![]()
bij deze: respect voor FOK!quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat zei je 2 jaar geleden ookquote:Op woensdag 9 mei 2007 19:13 schreef leolinedance het volgende:
Zonder Fok! en e-mail had ik het ook nooit volgehouden op stage![]()
Op Langs de Lijn is het ook te volgenquote:
ik deed Radio 1 ook aan via www.nederland.fmquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Op Langs de Lijn is het ook te volgen
quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:13 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik deed Radio 1 ook aan via www.nederland.fm
maar omdat hij net even haperde, heb ik dus de echte radio aan
oud, wel grappig. Je hebt er ook een waar 2 gasten van in de 20 ze na doen. Die is ook best goed, want het loopt namelijk best goed gelijk. Er is dan ook weer een 3e versie waar beide filmpjes naast elkaar gezet zijnquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:28 schreef Stienn het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=-5628733099857233320&hl=nl om je morgen te vermaken op stage..
Niet spammen gek! Serieus postenquote:Op donderdag 10 mei 2007 08:36 schreef Stienn het volgende:
Goeie morgen.. vandaag maar wat meer spammen..
15 jaar later:quote:Op donderdag 10 mei 2007 08:44 schreef Goover het volgende:
[..]
oud, wel grappig. Je hebt er ook een waar 2 gasten van in de 20 ze na doen. Die is ook best goed, want het loopt namelijk best goed gelijk. Er is dan ook weer een 3e versie waar beide filmpjes naast elkaar gezet zijn(op youtube uiteraard)
quote:Op donderdag 10 mei 2007 08:45 schreef leolinedance het volgende:
Ik moest eigenlijk om 830 in de collegebanken zitten. Had het ook bijna kunnen halen maar trok het écht niet. Denk datik zo alsnog maar ga![]()
Same here.quote:Op donderdag 10 mei 2007 08:48 schreef Goover het volgende:
[..]
's Morgens heb ik nooit zo heel veel problemen met opstaan, ja ik ben wel moe en soms duurt het wat langer voor ik mijn bed uit ben. Maar meestal merk ik 's avonds / 's middags pas echt dat ik moe ben.
mijn moeder is zondag jarig, maar heb nog geen cadeautjequote:Op donderdag 10 mei 2007 08:55 schreef Stienn het volgende:
Ik was er om 7 uur uit. Ontbijtje op bed voor m'n moeder gemaakt omdat die vanvond op vakantie gaat..En dus zondag met moederdag niet thuis is..
vind ik ook heb ook nog iets van 12 uur in de plusquote:Op donderdag 10 mei 2007 08:58 schreef Deansensitized het volgende:
Moet kunnen voor een keer toch??
Ik ben nog niet te laat geweest trouwens... Lekker altijd 07.50 aanwezig, ontbijtje, koffie, en dan iets over achten los![]()
EENSCH!!quote:Op donderdag 10 mei 2007 08:51 schreef Deansensitized het volgende:
Te erg man. Crazy Frog moet dood.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 09:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vanmiddag weer een afdelingsoverleg en dat wordt afgesloten met een drankje
Lekker Bootjequote:Op donderdag 10 mei 2007 07:54 schreef Bootje84 het volgende:
KUT! 31e.. mijn doel was top 30... pfff
Eensch!!quote:Op donderdag 10 mei 2007 08:51 schreef Deansensitized het volgende:
Te erg man. Crazy Frog moet dood.
Ik kom dan nog niet eens in de buurt!quote:
quote:Op donderdag 10 mei 2007 09:13 schreef denB het volgende:
[..]
Ik kom dan nog niet eens in de buurt!
Ik heb er een nieuwe view bij, in de vissekom zijn nu al 2 dode goudvissen![]()
Zo ziet het er wel naar uit, maar begint wel hard te meurenquote:Op donderdag 10 mei 2007 09:14 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Kan je wachten tot ze in staat van ontbinding zijn
Das toch de taak van de stagiair...quote:Op donderdag 10 mei 2007 09:15 schreef denB het volgende:
[..]
Zo ziet het er wel naar uit, maar begint wel hard te meuren
Niemand ruimt die troep op haha
Weinig stagaire taakquote:Op donderdag 10 mei 2007 09:18 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Das toch de taak van de stagiair...
volgens mij ligt er op de zolder bij eens een rat of muis in staat van ontbinding..
Ik denk wel dat iedereen zit te wachten tot jij t doetquote:Op donderdag 10 mei 2007 09:15 schreef denB het volgende:
[..]
Zo ziet het er wel naar uit, maar begint wel hard te meuren
Niemand ruimt die troep op haha
quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:28 schreef Stienn het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=-5628733099857233320&hl=nl om je morgen te vermaken op stage..
Kunnen ze lang wachtenquote:Op donderdag 10 mei 2007 09:19 schreef DaFan het volgende:
[..]
Ik denk wel dat iedereen zit te wachten tot jij t doet
Aah... ICT stagiair fout nummer 1quote:Op donderdag 10 mei 2007 09:26 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
verwijderde ik daar net even een map van de server
met alllllleeeemmaal belangrijke informatie... Gelukkig bestaan er back-ups!
![]()
LOL goeie startquote:Op donderdag 10 mei 2007 09:26 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
verwijderde ik daar net even een map van de server van mn stage
met alllllleeeemmaal belangrijke informatie... Gelukkig bestaan er back-ups!
![]()
Eerste week stage, heeeeeerlijk![]()
WFT.. lolzquote:
He... Ik ben geen ICT stagiar... Werk bij een normaal bedrijf, moest alleen een map aanmaken op de server...quote:Op donderdag 10 mei 2007 09:27 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Aah... ICT stagiair fout nummer 1Trust me I know
![]()
woopsquote:Op donderdag 10 mei 2007 09:29 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
He... Ik ben geen ICT stagiar... Werk bij een normaal bedrijf, moest alleen een map aanmaken op de server...
dat doen wij ookquote:Op donderdag 10 mei 2007 09:31 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
ja, ik dacht, moet toch iets te doen hebben op mn stage, dus dan maar Fokken!
Welkom bij deze club van harde werkersquote:Op donderdag 10 mei 2007 09:31 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Loop stage in Berlijn btw
Via een kennis van mn ouders, die bj het bedrijf in Groningen werkt en wel even wou kijken of ik daar ook stage kon lopen... Nou niet dus.. Maar gelukkig wel in Berlijnquote:Op donderdag 10 mei 2007 09:34 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Welkom bij deze club van harde werkersHoe ben je daar terecht gekomen?
Btw; goedemorgen allemaal![]()
welkom!quote:Op donderdag 10 mei 2007 09:31 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Loop stage in Berlijn btw
Berlijn lijkt me iig ook wat interessanter dan Groningenquote:Op donderdag 10 mei 2007 09:36 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Via een kennis van mn ouders, die bj het bedrijf in Groningen werkt en wel even wou kijken of ik daar ook stage kon lopen... Nou niet dus.. Maar gelukkig wel in Berlijn![]()
quote:Op donderdag 10 mei 2007 08:39 schreef Casual-T het volgende:
Hela, onze Remco is jarig vandaag ziet ik..![]()
Nee sta niet in de OP... topic vandaag pas gevondenquote:
Loop stage bij British American Tobacco (16 weken), voornamelijk dingen regelen voor Sales enzo, marketing dat soort dingen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 09:38 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Berlijn lijkt me iig ook wat interessanter dan Groningen![]()
Wat moet je daar eigenlijk doen?
Unter den Linden, ken je dat?quote:Op donderdag 10 mei 2007 09:39 schreef DaFan het volgende:
RemcoFeli
Kuno: Waar in Berlijn zit je? Toffe stad
quote:
quote:
dankuquote:Op donderdag 10 mei 2007 09:41 schreef Cuckoo het volgende:
ReMcOrE gefeliciteerd!!Al wat leuks gekregen?
21quote:Op donderdag 10 mei 2007 09:46 schreef Bootje84 het volgende:
feli ouwe bok! hoeveel lentes tel je nu?
Over de muur heet dat liedje toch? Of ben ik in de war met een andere?quote:
21 volgens z'n profiel..quote:Op donderdag 10 mei 2007 09:46 schreef Bootje84 het volgende:
feli ouwe bok! hoeveel lentes tel je nu?
Nee klopt Over de muur van Klein Orkest.quote:Op donderdag 10 mei 2007 09:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Over de muur heet dat liedje toch? Of ben ik in de war met een andere?
Nou daar, 200 meter van de brandenburger Tor loop ik dus stage, kijk iedere dag uit op de politie die bij het best beveiligde gebouw van heel berlijn staan... De Amerikaanse Ambassade!quote:
we doen ons bestquote:
Klein Orkest - Over De Muurquote:Op donderdag 10 mei 2007 09:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Over de muur heet dat liedje toch? Of ben ik in de war met een andere?
Halloquote:Op donderdag 10 mei 2007 09:54 schreef miss-scofield het volgende:
Hooii
Jezus jullie gaan snel!!
Gaat het goed hier??Ik moet zo naar school, Hogeschool. Geen stage
Heb 2 uurtjes les!
wederomquote:Op donderdag 10 mei 2007 09:57 schreef Deansensitized het volgende:
Van harte Remco!!!
Goedemorgenquote:
hier in Haaksbergen, Twente is het ook super slecht weer, hartstikke donker en de regen komt ook flink naar beneden, van die lekkere motregenquote:Op donderdag 10 mei 2007 10:06 schreef Cuckoo het volgende:
Het is hier (Almelo, Twente) trouwens ontzettend slecht weerRegen komt met bakken uit de lucht! Gelukkig vanochtend op de fiets nog redelijk droog gebleven
![]()
hier alles wel goedquote:Op donderdag 10 mei 2007 10:07 schreef jslavenburg het volgende:
Gaat alles goed met iedereen?Ik zit nu op school
en jullie?
In Rotterdam klaart het alweer een beetje opquote:Op donderdag 10 mei 2007 10:07 schreef jslavenburg het volgende:
Gaat alles goed met iedereen?Ik zit nu op school
en jullie?
quote:Op donderdag 10 mei 2007 10:10 schreef jslavenburg het volgende:
Het is op dit moment droog, maar de regendruppels van de laatste bui zitten nog op de ruit (Rotterdam)
Ooh waar ben jij nu dan in Rotterdam?quote:Op donderdag 10 mei 2007 10:09 schreef PieterBas het volgende:
[..]
In Rotterdam klaart het alweer een beetje op![]()
die heb ik zelfs nog op mijn iPod staan ookquote:Op donderdag 10 mei 2007 09:51 schreef DaFan het volgende:
[..]
Nee klopt Over de muur van Klein Orkest.
Nou dan kun je een beetje luisteren over de locatie waar ik me bevindquote:Op donderdag 10 mei 2007 10:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
die heb ik zelfs nog op mijn iPod staan ook
wil ik dat welquote:Op donderdag 10 mei 2007 10:13 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Nou dan kun je een beetje luisteren over de locatie waar ik me bevind![]()
allemaal richting mijquote:Op donderdag 10 mei 2007 10:10 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Nee, het was hier vanmorgen ook noodweer, maar 't trekt richting het noord/oosten..![]()
[afbeelding]
dankquote:Op donderdag 10 mei 2007 10:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
gefeliciteerd Remco
dat is zo ja. Maar ik ga liedje vanmiddag wel weer luisteren als ik weer door de stad ga banjerenquote:
Daar is het altijd donkerquote:Op donderdag 10 mei 2007 10:15 schreef Freshthinking het volgende:
Amsterdam Bijlmer: bewolkt.
vrouwen en routebeschrijving lezenquote:Op donderdag 10 mei 2007 10:16 schreef denB het volgende:
ROFL, je geeft een docent de juiste beschrijving, verdwaald ze nog op weg naar mijn stage plek
En straks is mijn stage opleider weg naar opnames haha
Mee eensquote:Op donderdag 10 mei 2007 10:16 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Daar is het altijd donker![]()
(slechtste grap van de dag nominatie!)![]()
Rotterdam Noord-West (Spaansepolder)quote:Op donderdag 10 mei 2007 10:11 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
[..]
Ooh waar ben jij nu dan in Rotterdam?
ik snap 'em nietquote:Op donderdag 10 mei 2007 10:16 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 mei 2007 10:16 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Aah ok, Ik zit nu Rotterdam Zuid (Lombardijen)quote:Op donderdag 10 mei 2007 10:17 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Rotterdam Noord-West (Spaansepolder)
ja, jij ook bedanktquote:Op donderdag 10 mei 2007 10:16 schreef jslavenburg het volgende:
*Bekijkt profiel ReMcOrE*
Ja idd, gefeliciteerdEn wat heb je allemaal gehad voor je verjaardag?
![]()
![]()
*stemtquote:Op donderdag 10 mei 2007 10:16 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 mei 2007 10:16 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
jij zit toch op de het Albeda?quote:Op donderdag 10 mei 2007 10:18 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Aah ok, Ik zit nu Rotterdam Zuid (Lombardijen)
Ik stiekem ook welquote:
Hee gezellig, nog een Rotterdammer. Ik loop in Overschie stage, een stukkie verder als Pieterbas..quote:Op donderdag 10 mei 2007 10:18 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Aah ok, Ik zit nu Rotterdam Zuid (Lombardijen)
"Het regent, het regent"quote:Op donderdag 10 mei 2007 10:25 schreef Cuckoo het volgende:
Heeft iemand al een mooie TT voor #140 ?
vandaag de laatste had leggen aan het scriptie-concept versie meiquote:
Stomme spammer. Ga aan je scriptie werkenquote:Op donderdag 10 mei 2007 10:26 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
vandaag de laatste had leggen aan het scriptie-concept versie meivanmiddag opsturen en maandag gesprek op school
druk bezig op dit momentquote:Op donderdag 10 mei 2007 10:27 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Stomme spammer. Ga aan je scriptie werken
stomme spammer. Ga eens voor je baas iets doenquote:Op donderdag 10 mei 2007 10:27 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Stomme spammer. Ga aan je scriptie werken
wil ik ookquote:
lijkt me ook wel lekkerquote:
quote:Op donderdag 10 mei 2007 10:38 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Ik loop geen stage meer, ik werk FOK! fulltime
Er is eigenlijk niets veranderdquote:
gaat PB een gedichtje voor je maken?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |