21quote:Op donderdag 10 mei 2007 09:46 schreef Bootje84 het volgende:
feli ouwe bok! hoeveel lentes tel je nu?
Over de muur heet dat liedje toch? Of ben ik in de war met een andere?quote:
21 volgens z'n profiel..quote:Op donderdag 10 mei 2007 09:46 schreef Bootje84 het volgende:
feli ouwe bok! hoeveel lentes tel je nu?
Nee klopt Over de muur van Klein Orkest.quote:Op donderdag 10 mei 2007 09:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Over de muur heet dat liedje toch? Of ben ik in de war met een andere?
Nou daar, 200 meter van de brandenburger Tor loop ik dus stage, kijk iedere dag uit op de politie die bij het best beveiligde gebouw van heel berlijn staan... De Amerikaanse Ambassade!quote:
we doen ons bestquote:
Klein Orkest - Over De Muurquote:Op donderdag 10 mei 2007 09:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Over de muur heet dat liedje toch? Of ben ik in de war met een andere?
Halloquote:Op donderdag 10 mei 2007 09:54 schreef miss-scofield het volgende:
Hooii
Jezus jullie gaan snel!!
Gaat het goed hier??Ik moet zo naar school, Hogeschool. Geen stage
Heb 2 uurtjes les!
wederomquote:Op donderdag 10 mei 2007 09:57 schreef Deansensitized het volgende:
Van harte Remco!!!
Goedemorgenquote:
hier in Haaksbergen, Twente is het ook super slecht weer, hartstikke donker en de regen komt ook flink naar beneden, van die lekkere motregenquote:Op donderdag 10 mei 2007 10:06 schreef Cuckoo het volgende:
Het is hier (Almelo, Twente) trouwens ontzettend slecht weerRegen komt met bakken uit de lucht! Gelukkig vanochtend op de fiets nog redelijk droog gebleven
![]()
hier alles wel goedquote:Op donderdag 10 mei 2007 10:07 schreef jslavenburg het volgende:
Gaat alles goed met iedereen?Ik zit nu op school
en jullie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |