Ik denk wel dat iedereen zit te wachten tot jij t doetquote:Op donderdag 10 mei 2007 09:15 schreef denB het volgende:
[..]
Zo ziet het er wel naar uit, maar begint wel hard te meuren
Niemand ruimt die troep op haha
quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:28 schreef Stienn het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=-5628733099857233320&hl=nl om je morgen te vermaken op stage..
Kunnen ze lang wachtenquote:Op donderdag 10 mei 2007 09:19 schreef DaFan het volgende:
[..]
Ik denk wel dat iedereen zit te wachten tot jij t doet
Aah... ICT stagiair fout nummer 1quote:Op donderdag 10 mei 2007 09:26 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
verwijderde ik daar net even een map van de server
met alllllleeeemmaal belangrijke informatie... Gelukkig bestaan er back-ups!
![]()
LOL goeie startquote:Op donderdag 10 mei 2007 09:26 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
verwijderde ik daar net even een map van de server van mn stage
met alllllleeeemmaal belangrijke informatie... Gelukkig bestaan er back-ups!
![]()
Eerste week stage, heeeeeerlijk![]()
WFT.. lolzquote:
He... Ik ben geen ICT stagiar... Werk bij een normaal bedrijf, moest alleen een map aanmaken op de server...quote:Op donderdag 10 mei 2007 09:27 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Aah... ICT stagiair fout nummer 1Trust me I know
![]()
woopsquote:Op donderdag 10 mei 2007 09:29 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
He... Ik ben geen ICT stagiar... Werk bij een normaal bedrijf, moest alleen een map aanmaken op de server...
dat doen wij ookquote:Op donderdag 10 mei 2007 09:31 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
ja, ik dacht, moet toch iets te doen hebben op mn stage, dus dan maar Fokken!
Welkom bij deze club van harde werkersquote:Op donderdag 10 mei 2007 09:31 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Loop stage in Berlijn btw
Via een kennis van mn ouders, die bj het bedrijf in Groningen werkt en wel even wou kijken of ik daar ook stage kon lopen... Nou niet dus.. Maar gelukkig wel in Berlijnquote:Op donderdag 10 mei 2007 09:34 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Welkom bij deze club van harde werkersHoe ben je daar terecht gekomen?
Btw; goedemorgen allemaal![]()
welkom!quote:Op donderdag 10 mei 2007 09:31 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Loop stage in Berlijn btw
Berlijn lijkt me iig ook wat interessanter dan Groningenquote:Op donderdag 10 mei 2007 09:36 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Via een kennis van mn ouders, die bj het bedrijf in Groningen werkt en wel even wou kijken of ik daar ook stage kon lopen... Nou niet dus.. Maar gelukkig wel in Berlijn![]()
quote:Op donderdag 10 mei 2007 08:39 schreef Casual-T het volgende:
Hela, onze Remco is jarig vandaag ziet ik..![]()
Nee sta niet in de OP... topic vandaag pas gevondenquote:
Loop stage bij British American Tobacco (16 weken), voornamelijk dingen regelen voor Sales enzo, marketing dat soort dingen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 09:38 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Berlijn lijkt me iig ook wat interessanter dan Groningen![]()
Wat moet je daar eigenlijk doen?
Unter den Linden, ken je dat?quote:Op donderdag 10 mei 2007 09:39 schreef DaFan het volgende:
RemcoFeli
Kuno: Waar in Berlijn zit je? Toffe stad
quote:
quote:
dankuquote:Op donderdag 10 mei 2007 09:41 schreef Cuckoo het volgende:
ReMcOrE gefeliciteerd!!Al wat leuks gekregen?
21quote:Op donderdag 10 mei 2007 09:46 schreef Bootje84 het volgende:
feli ouwe bok! hoeveel lentes tel je nu?
Over de muur heet dat liedje toch? Of ben ik in de war met een andere?quote:
21 volgens z'n profiel..quote:Op donderdag 10 mei 2007 09:46 schreef Bootje84 het volgende:
feli ouwe bok! hoeveel lentes tel je nu?
Nee klopt Over de muur van Klein Orkest.quote:Op donderdag 10 mei 2007 09:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Over de muur heet dat liedje toch? Of ben ik in de war met een andere?
Nou daar, 200 meter van de brandenburger Tor loop ik dus stage, kijk iedere dag uit op de politie die bij het best beveiligde gebouw van heel berlijn staan... De Amerikaanse Ambassade!quote:
we doen ons bestquote:
Klein Orkest - Over De Muurquote:Op donderdag 10 mei 2007 09:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Over de muur heet dat liedje toch? Of ben ik in de war met een andere?
Halloquote:Op donderdag 10 mei 2007 09:54 schreef miss-scofield het volgende:
Hooii
Jezus jullie gaan snel!!
Gaat het goed hier??Ik moet zo naar school, Hogeschool. Geen stage
Heb 2 uurtjes les!
wederomquote:Op donderdag 10 mei 2007 09:57 schreef Deansensitized het volgende:
Van harte Remco!!!
Goedemorgenquote:
hier in Haaksbergen, Twente is het ook super slecht weer, hartstikke donker en de regen komt ook flink naar beneden, van die lekkere motregenquote:Op donderdag 10 mei 2007 10:06 schreef Cuckoo het volgende:
Het is hier (Almelo, Twente) trouwens ontzettend slecht weerRegen komt met bakken uit de lucht! Gelukkig vanochtend op de fiets nog redelijk droog gebleven
![]()
hier alles wel goedquote:Op donderdag 10 mei 2007 10:07 schreef jslavenburg het volgende:
Gaat alles goed met iedereen?Ik zit nu op school
en jullie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |