In Rotterdam klaart het alweer een beetje opquote:Op donderdag 10 mei 2007 10:07 schreef jslavenburg het volgende:
Gaat alles goed met iedereen?Ik zit nu op school
en jullie?
quote:Op donderdag 10 mei 2007 10:10 schreef jslavenburg het volgende:
Het is op dit moment droog, maar de regendruppels van de laatste bui zitten nog op de ruit (Rotterdam)
Ooh waar ben jij nu dan in Rotterdam?quote:Op donderdag 10 mei 2007 10:09 schreef PieterBas het volgende:
[..]
In Rotterdam klaart het alweer een beetje op![]()
die heb ik zelfs nog op mijn iPod staan ookquote:Op donderdag 10 mei 2007 09:51 schreef DaFan het volgende:
[..]
Nee klopt Over de muur van Klein Orkest.
Nou dan kun je een beetje luisteren over de locatie waar ik me bevindquote:Op donderdag 10 mei 2007 10:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
die heb ik zelfs nog op mijn iPod staan ook
wil ik dat welquote:Op donderdag 10 mei 2007 10:13 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Nou dan kun je een beetje luisteren over de locatie waar ik me bevind![]()
allemaal richting mijquote:Op donderdag 10 mei 2007 10:10 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Nee, het was hier vanmorgen ook noodweer, maar 't trekt richting het noord/oosten..![]()
[afbeelding]
dankquote:Op donderdag 10 mei 2007 10:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
gefeliciteerd Remco
dat is zo ja. Maar ik ga liedje vanmiddag wel weer luisteren als ik weer door de stad ga banjerenquote:
Daar is het altijd donkerquote:Op donderdag 10 mei 2007 10:15 schreef Freshthinking het volgende:
Amsterdam Bijlmer: bewolkt.
vrouwen en routebeschrijving lezenquote:Op donderdag 10 mei 2007 10:16 schreef denB het volgende:
ROFL, je geeft een docent de juiste beschrijving, verdwaald ze nog op weg naar mijn stage plek
En straks is mijn stage opleider weg naar opnames haha
Mee eensquote:Op donderdag 10 mei 2007 10:16 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Daar is het altijd donker![]()
(slechtste grap van de dag nominatie!)![]()
Rotterdam Noord-West (Spaansepolder)quote:Op donderdag 10 mei 2007 10:11 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
[..]
Ooh waar ben jij nu dan in Rotterdam?
ik snap 'em nietquote:Op donderdag 10 mei 2007 10:16 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 mei 2007 10:16 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Aah ok, Ik zit nu Rotterdam Zuid (Lombardijen)quote:Op donderdag 10 mei 2007 10:17 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Rotterdam Noord-West (Spaansepolder)
ja, jij ook bedanktquote:Op donderdag 10 mei 2007 10:16 schreef jslavenburg het volgende:
*Bekijkt profiel ReMcOrE*
Ja idd, gefeliciteerdEn wat heb je allemaal gehad voor je verjaardag?
![]()
![]()
*stemtquote:Op donderdag 10 mei 2007 10:16 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 mei 2007 10:16 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |