quote:Op donderdag 10 mei 2007 08:45 schreef leolinedance het volgende:
Ik moest eigenlijk om 830 in de collegebanken zitten. Had het ook bijna kunnen halen maar trok het écht niet. Denk datik zo alsnog maar ga![]()
Same here.quote:Op donderdag 10 mei 2007 08:48 schreef Goover het volgende:
[..]
's Morgens heb ik nooit zo heel veel problemen met opstaan, ja ik ben wel moe en soms duurt het wat langer voor ik mijn bed uit ben. Maar meestal merk ik 's avonds / 's middags pas echt dat ik moe ben.
mijn moeder is zondag jarig, maar heb nog geen cadeautjequote:Op donderdag 10 mei 2007 08:55 schreef Stienn het volgende:
Ik was er om 7 uur uit. Ontbijtje op bed voor m'n moeder gemaakt omdat die vanvond op vakantie gaat..En dus zondag met moederdag niet thuis is..
vind ik ook heb ook nog iets van 12 uur in de plusquote:Op donderdag 10 mei 2007 08:58 schreef Deansensitized het volgende:
Moet kunnen voor een keer toch??
Ik ben nog niet te laat geweest trouwens... Lekker altijd 07.50 aanwezig, ontbijtje, koffie, en dan iets over achten los![]()
EENSCH!!quote:Op donderdag 10 mei 2007 08:51 schreef Deansensitized het volgende:
Te erg man. Crazy Frog moet dood.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 09:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vanmiddag weer een afdelingsoverleg en dat wordt afgesloten met een drankje
Lekker Bootjequote:Op donderdag 10 mei 2007 07:54 schreef Bootje84 het volgende:
KUT! 31e.. mijn doel was top 30... pfff
Eensch!!quote:Op donderdag 10 mei 2007 08:51 schreef Deansensitized het volgende:
Te erg man. Crazy Frog moet dood.
Ik kom dan nog niet eens in de buurt!quote:
quote:Op donderdag 10 mei 2007 09:13 schreef denB het volgende:
[..]
Ik kom dan nog niet eens in de buurt!
Ik heb er een nieuwe view bij, in de vissekom zijn nu al 2 dode goudvissen![]()
Zo ziet het er wel naar uit, maar begint wel hard te meurenquote:Op donderdag 10 mei 2007 09:14 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Kan je wachten tot ze in staat van ontbinding zijn
Das toch de taak van de stagiair...quote:Op donderdag 10 mei 2007 09:15 schreef denB het volgende:
[..]
Zo ziet het er wel naar uit, maar begint wel hard te meuren
Niemand ruimt die troep op haha
Weinig stagaire taakquote:Op donderdag 10 mei 2007 09:18 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Das toch de taak van de stagiair...
volgens mij ligt er op de zolder bij eens een rat of muis in staat van ontbinding..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |