Als ik Amerikaan was dan wist ik het wel..quote:The 9-11 Commission Charade
Our nation will be safer only when government does less, not more. Rather than asking ourselves what Congress or the president should be doing about terrorism, we ought to ask what government should stop doing.
More than anything, our federal government should stop deluding us that more government is the answer. We have far more to fear from an unaccountable government at home than from any foreign terrorist.
http://www.lewrockwell.com/paul/paul200.html
Geen idee, maar Ron Paul is geen senator. Hij is lid van het Huis van Afgevaardigden.quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:11 schreef TaLoN.NL het volgende:
PS: Komen Senators normaal te gast bij de Alex Jones Radio Show? Dacht toch van niet...
Tip: Maak je openingspost wat langer dan een link naar een filmpje. Anders wordt ie weer direct dichtgegooid.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:49 schreef TaLoN.NL het volgende:
Bekentenis van een Ron Paul Junkie (mooi vrouwke overigens.)
---
Bekentenis van een Ron Paul Junkie, gemod in 1 minuut tijd in het Politiek-forum of Fok!.
Dus de Mod van Fok! heeft niet eens gechecked dat het om een politiek-junkie ging,
ik zal vanavond een grote complete post* maken in het Politiek-forum,
de Nederlandse Mainstream Media zwijgt zoals gewoonlijk...
*Zodat die hopelijk niet gemod zal worden...
want een congresman die openlijk over de Nieuwe Wereld Orde praat kan natuurlijk niet...
Helemaal gelijk, geen "Senator Ron Paul", maar "Congressman Ron Paul".quote:Op maandag 28 mei 2007 10:22 schreef freako het volgende:
[..]
Geen idee, maar Ron Paul is geen senator. Hij is lid van het Huis van Afgevaardigden..
Doe mij zo'n groupie!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:49 schreef TaLoN.NL het volgende:
Bekentenis van een Ron Paul Junkie (mooi vrouwke overigens.)
---
Dat stuk kun je hier lezen: The War on Religionquote:
The Trouble with Ron
As a libertarian leftist, I understand viscerally the charm of Paul's message. Who wouldn't be charmed? He's anti-war, anti-torture, anti-drug war, and anti-corporation -- a real progressive dream date.
Until you reflect on the fact that he's also anti-choice, anti-gay, anti-environment, anti-sane immigration policy, and apparently, anti-separation of church and state as well:
"The notion of a rigid separation between church and state has no basis in either the text of the Constitution or the writings of our Founding Fathers. On the contrary, our Founders’ political views were strongly informed by their religious beliefs. Certainly the drafters of the Declaration of Independence and the Constitution, both replete with references to God, would be aghast at the federal government’s hostility to religion. The establishment clause of the First Amendment was simply intended to forbid the creation of an official state church like the Church of England, not to drive religion out of public life."
-- From a "War on Religion" article Ron Paul wrote in December 2003
And that's the trouble we're having with Ron.
Haha goed zeg!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:54 schreef TaLoN.NL het volgende:
Ron Paul Interview On FOX News (June 16, 2007)
Iowa Forum Blowback by LadyJade3
De ruimte naast de ruimte die voor het Iowa forum gebruikt zal gaan worden is gehuurd door Ron Paul supporters, Ron Paul zal aanwezig zijn, veel gratis eten en hartstikke veel Ron Paul supporters, als de MM niet meewerkt, dan maar overtreffen.![]()
Super!quote:
Hij is tegen corporations en voor een eerliljke markt. Hij zal zeker wat doen tegen de onevenredige macht van de pharma-industrie.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:01 schreef pingu_ het volgende:
Zodra hij een paar keer universal healthcare en dergelijke onderuit schopt daalt z'n waardering hier wel weer.
Plus tegen buitenlandse lobbies, de FED, tegen no-bid contracts voor megabedrijven en voor een isolationistisch buitenlands beleid, iig wat betreft militaire interventies.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 07:26 schreef xman het volgende:
[..]
Hij is tegen corporations en voor een eerliljke markt.
Hij zou voor mij de kandidaat zijn omdat hij de huidige machtsstructuren aan wil pakken. Het bankwezen dat Amerika bij de strot heeft, het MID, de corperaties en de lobbies. Daar ligt het grote probleem van de VS. (de infiltraties waar JFK het al over had, maar hem hebben ze doodgeschoten voor hij er iets aan kon doen). Dit zou een frisse wind door het hele westen tot gevolg hebben.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 11:24 schreef pingu_ het volgende:
Hij is ook zwaar pro-gun, redelijk pro-life en pro-jury rechtspraak. Niet echt standpunten waar hij hier veel credit voor zal krijgen. Bij mij wel btw, plus de punten die NS noemt.
Waarschijnlijk krijg je weer het hazige gedoe hier dat hij veel steun krijgt puur omdat hij weinig op heeft met interventies. Hiermee negeer je echter teveel andere zaken en non-interventie is puur een Originalist standpunt.
Hij zegt ook dat de US een absurd buitenlands beleid dat het niet kan betalen. Somebody is awake in the fucking Statesquote:As congressman, he claims he has never voted to raise taxes or to approve an unbalanced budget.[4] He has called for the abolition of the Internal Revenue Service (IRS) and the federal income tax. He also voted against the USA PATRIOT Act, the Iraq War Resolution, and the Military Commissions Act of 2006.
Niet alleen anders dan Bush en andere Republikeinen maar ook anders dan Billary en Edwards die eigenlijk ook meer van hetzelfde zijn.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 14:22 schreef pberends het volgende:
Deze vent is echt geweldig, ondanks dat ie Republikeins is. Van mij mag hij president worden. Hij is niet jong meer, maar zijn geluid is erg fris, oprecht en totaal anders dan die van Bush.
Nee dat is hij juist niet. Hij is er juist tegen dat de federal goverment dit allemaal oplegt van boven. Hij wil dat mensen dit zelf uitmaakt.quote:Op zondag 12 augustus 2007 15:45 schreef DaMayan het volgende:
[..]
Niet alleen anders dan Bush en andere Republikeinen maar ook anders dan Billary en Edwards die eigenlijk ook meer van hetzelfde zijn.
Jammer alleen dat hij voor republikeinse waarden als meer kerkelijke regels en anti-gun control is.
Verder is het gewoon geniaal hoe hij gelanceerd wordt door de internet community en tegengewerkt wordt door FOX en consorten.
Billaryquote:Op zondag 12 augustus 2007 15:45 schreef DaMayan het volgende:
[..]
Niet alleen anders dan Bush en andere Republikeinen maar ook anders dan Billary en Edwards die eigenlijk ook meer van hetzelfde zijn.
Jammer alleen dat hij voor republikeinse waarden als meer kerkelijke regels en anti-gun control is.
Verder is het gewoon geniaal hoe hij gelanceerd wordt door de internet community en tegengewerkt wordt door FOX en consorten.
Jammer van dat domme gelul over abortus. Terwijl hij zo pro-vrijheid is. Maar dat gelul zal elke niet-Amerikaan toch geen reet schelen.quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:08 schreef TaLoN.NL het volgende:
Ron Paul Iowa Straw Poll Speech (1 of 2)![]()
Ron Paul Iowa Straw Poll Speech (2 of 2)
Ron Paul – Nearly 10 Percent of Iowa Straw Poll Vote
Ron Paul's vrouw werd het even te veel voor de Straw Poll en heeft nu een pacemaker gekregen.
Een knappe prestatie, waarbij wel aangetekend moet worden dat de kandidaten Giuliani, Fred Thompson en McCain niet meededen. Ze hebben wel een aantal stemmen gehaald door trouwe aanhangers die toch $25 wilden betalen om de bijeenkomst bij te wonen, maar i.t.t. bijvoorbeeld Mitt Romney, die honderden bussen met kiezers aanvoerde, hebben ze er geen geld aan besteed.quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:08 schreef TaLoN.NL het volgende:
Ron Paul – Nearly 10 Percent of Iowa Straw Poll Vote[/b]
Mooi verhaal, mooie spreker ook. Ik ben het niet met hem eens, maar voor een Republikein valt 'ie best mee.quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:04 schreef pberends het volgende:
[..]
Jammer van dat domme gelul over abortus. Terwijl hij zo pro-vrijheid is. Maar dat gelul zal elke niet-Amerikaan toch geen reet schelen.
Maar dat monetaire verhaal is echt een nachtmerrie voor de FED en het gehele zittende politieke systeem. Als hij nationwide bekend werd weet elke Amerikaan op de straat dat de FED en IRS ongrondwettig zijn.
Het einde is echt geweldig, gaat ie vertellen dat ie helemaal niet veel wilt doen.
Jah, Freako op de 1ste pagina, kzal eens een mod een PM sturen om het aan te laten passen.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:18 schreef NJ het volgende:
Ik vind het een leuke gozer, daar niet van, maar is het iemand al opgevallen dat Ron Paul in het Huis van Afgevaardigden zit en dus helemaal geen senator is?
Oeps, overheen gelezen. TT aangepast in ieder geval.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:43 schreef TaLoN.NL het volgende:
[..]
Jah, Freako op de 1ste pagina, kzal eens een mod een PM sturen om het aan te laten passen.
Ik had het vertaald. Maar wat jij wil, het is jouw feestje forum.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:57 schreef Petre het volgende:
Openingspost ookhet is dan toch Representative ?
Edit - Of hij fake is of niet, dit is i.i.g. geen bewijs meer.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:09 schreef Aurora025 het volgende:
Ron "Temporal Coadjutor" Paul is a fake
http://z13.invisionfree.c(...).php?showtopic=25401
quote:I seriously think Ron Paul is in on the scam to sucker us, Like I have said in this thread before he has known the truth The Whole truth so help him God since 1984, In the Pied Pipers of Babylon Verl Spears shows the letters he exchanged with Ron Paul in 1984, I have these letters, Senators that really took on the establishment are DEAD, or in JAIL, REPS George Hansen, jailed then killed, Idahoan, James Trafficanti, Framed and in Jail, there are others, Huey Long, shot dead in his office, for a lot less than our dear beloved RONNIE PAUL. We are so close to whats comin down soon, They want an uprising, I do to, but avoid it at all costs because its a trap. Paul is just a part of the Bait, AAAARRRGGG, its all I can do to keep SANE, these Bastards, look what they have done to us all, and this World.
quote:Friends, what happens to people who are true opposition at a high level?
THEIR KILLED OR REMOVED THROUGH SCANDAL, HEALTH ETC
What happened to JOHN F KENNEDY when he became real opposition to the SOVEREIGN MILITARY ORDER OF MALTA?
DEAD
Along with most his family. This was a President for godsake!
What happened to Senator Paul Wellstone?
DEAD
Now whats happening with Ron Paul?
nothing. Ron Paul would have been stopped a long time ago indeed but its part of the Jesuits twisted plan. I personally believe the Jesuits wish for the population to rise up then leading to an excuse for Martial Law etc. Be careful who you follow. We've seen recently many big names ousted as frauds and agents. Since my site has played a large part in the ousting whats happened recently? I'm being hammered by these suppression buggers. Remember on that the Jesuits will openly let people know their slaves once the final barriers are removed and the control grid is in place. You will then be told your owned by the SOVEREIGN MILITARY ORDER OF MALTA banking system figure front headed by the "Guardians of the Vatican Treasury" the Rothschilds lackies of the JESUIT ORDER. Of course you never hear of the bigger boys far wealthier than Rothschilds. You never hear talk of the old Cecil family/Salisbury bluebloods who hated the Rothschilds and saw them as shit on their shoe. Theres far more to this than the crap low level David Icke information so many get to and stay at.
Gecontroleerde oppositie kan op twee manieren. Of de oppositiekandidaat hoort stiekem gewoon tot jouw kamp (Pelosi is daar een goed voorbeeld van) of de kandidaat is echt maar je controleert het proces en de kansen.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:07 schreef Aurora025 het volgende:
Ron Paul is natuurlijk een fake. Als hij daadwerkelijk de vijand van het systeem was, zou hij niet zo populair zijn.
Dat stond toch voor liefdequote:
Nee, dan moet de duim uitgestoken zijn, het triviale er aan is dat de dame die de gebarentaal uitgevonden heeft zelf aan het occulte deed, vandaar dat naar alle waarschijnlijkheid het gebaar van de duivel erg veel op die van de liefde lijkt.quote:Op donderdag 13 september 2007 09:28 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dat stond toch voor liefdeAlthans ik kan me nog eens een documentaire over orka's herinneren, waar mensen voor dat aquarium zo'n handgebaar gingen maken om hun liefde aan het dier te verklaren.
Oh die duim, die had ik even over het hoofd gezienquote:Op donderdag 13 september 2007 09:41 schreef TaLoN.NL het volgende:
[..]
Nee, dan moet de duim uitgestoken zijn, het triviale er aan is dat de dame die de gebarentaal uitgevonden heeft zelf aan het occulte deed, vandaar dat naar alle waarschijnlijkheid het gebaar van de duivel erg veel op die van de liefde lijkt.
Kijk maar naar de MacDonalds CEO's: mcdonalds-sign.jpg
Als ze RP evenredige aandacht in de media zouden geven hebben ze strats zoveel uit te leggen bij de "verkiezingen" waarschijnlijk.quote:
Ron Paul Now Beats All Candidates Head-to-Head in Straw Polls
Figures seem to indicate an ever-increasing disconnect between mainstream reports and the results of Ron Paul “on the ground.” He leads in straw polls, his fund-raising is stronger than ever, and the crowds are growing. Ron Paul campaign execs are entitled to ask, “Where’s the coverage?”
Hopelijk inclusief martial law...quote:Op dinsdag 25 september 2007 17:14 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ron Paul heeft veel aanhang in het leger trouwens. Als men de verkiezingen weer zo vervalst zou een militaire coupe wel mooi zijn.
Maar niet veel aanhang bij de defense-industry ben ik bang.quote:Op dinsdag 25 september 2007 17:14 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ron Paul heeft veel aanhang in het leger trouwens. Als men de verkiezingen weer zo vervalst zou een militaire coupe wel mooi zijn.
Kun je nagaan hoe erg het is als bijna pacifisten (als ik) meer vertrouwen in de Amerikaanse legerleiding hebben dan de burgerregering. Albeit een paar uitzonderingen zoals General Betray Us, eugh Petraeus.quote:
and domestic...quote:"I (insert name), having been appointed a (insert rank) in the U.S. Army under the conditions indicated in this document, do accept such appointment and do solemnly swear (or affirm) that, that I will support and defend the Constitution of the United States against all enemies, foreign and domestic, I will bear true faith and allegiance to the same; that I take this obligation freely, without any mental reservation or purpose of evasion; and that I will well and faithfully discharge the duties of the office on which I am about to enter, so help me God."
quote:Ron Paul haalt 5 miljoen dollar op
In tegenstelling tot z'n collega's heeft Ron Paul de afgelopen maanden meer geld opgehaald dan voorheen. Het Congreslid maakte gisteren bekend dat er in het derde kwartaal maar liefst vijf miljoen dollar opgehaald is. Ook het campagneteam van de Republikein is flink in grootte toegenomen.
De Republikein, die op het internet mateloos populair is, haalde met z'n vijf miljoen dollar bijna twee keer zoveel op als in het voorgaande kwartaal. De Republikeinse koplopers, zoals Mitt Romney (10 miljoen) en Fred Thompson (8 miljoen), hebben dus niet eens zo gek veel meer opgehaald als hem. Bovendien hebben al zijn collega's, ook de Democratische, last van dalende donaties.
Paul wilt het geld vooral gaan gebruiken om zich, naast het internet, ook op andere media te manifesteren. Zo heeft hij op de televisie in Iowa al een aantal reclamespotjes ingezet.
De campagne van Paul neemt steeds serieuzere vormen aan. Z'n campagneteam, dat voorheen uit een man of tien bestond, is de afgelopen zomer vergroot naar maar liefst vierenveertig mensen. Het Congreslid zit dus duidelijk in een stijgende lijn.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 19:29 schreef r.liong het volgende:
En hij moet straks weg als 2 term-president en dan valt er dus sowieso wat te veranderen.
quote:Wat ik veel interessanter vind is of de wetten die Bush heeft goed gekeurd tijdens zijn presidentschap worden terug gedraaid zoals de regel dat de president zonder goedkeuring van het Congres ten strijde mag trekken. En zo zijn er heel veel van die regels die hij tijdens zijn eerste ambst-periode heeft toe-geiegend waardoor allerlei instanties buiten spel werden gezet zodat hij zijn zin kon doordrijven. Iemand?
Goede speechquote:Op donderdag 24 mei 2007 23:32 schreef TaLoN.NL het volgende:
Ron Paul on House Floor, May 22
Part 2
Part 3
Eens..quote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:03 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Hij zou voor mij de kandidaat zijn omdat hij de huidige machtsstructuren aan wil pakken. Het bankwezen dat Amerika bij de strot heeft, het MID, de corperaties en de lobbies. Daar ligt het grote probleem van de VS. (de infiltraties waar JFK het al over had, maar hem hebben ze doodgeschoten voor hij er iets aan kon doen). Dit zou een frisse wind door het hele westen tot gevolg hebben.
Er zijn op dat gebied ook een hoop zaken waar ik het totaal niet met hem eens ben.quote:De rest vind ik interne zaken, hoe hij de markt wil inrichten en guncontrol ed. Dat mogen de Amerikanen verder zelf beslissen.
Dat zullen ze zeker proberen. Een paar schoten voor de boeg zijn al geweest. Maar ze zullen ontzettend moeten oppassen want elke poging kan direct in hun gezicht ontploffen. De tegen-reactie zal direct en uberfel zijn. Een smeerpoging zoals gebruikelijk was zal alleen een averrechts effect hebben waarschijnlijk.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:18 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Maar goed, ik denk dat hij weinig kans gaat maken, de grote tv zenders zullen hem langzaam met een doelgerichte propaganda actie ''kapot'' maken.
quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:36 schreef pberends het volgende:
Spammers voeren campagne voor Ron Paul
*ding ding ding*quote:of door tegenstanders die Paul in een kwaad daglicht willen stellen.
Ach, het was een mooie gelegenheid om Ron Paul op de FP te spammen.quote:
Lol!!quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:31 schreef TaLoN.NL het volgende:
Alsjeblieft niet, die vuile huichelaar is net zo bezeten als de Clintons en de Bushes. Ben ik gelukkig nu al achter gekomen, hehe, eerst was ik hem aan het promoten, en nu aan het tegenwerken...
http://nl.youtube.com/watch?v=ay4vXZWxeuU Kijk maar goed naar zijn ogen, gebruik desnoods, rechtermuisknop en zoom.
PS:, Sarkozy Reptilian:
http://nl.youtube.com/watch?v=O9LHuV_fEl8
Criminele botnet FTW!quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:20 schreef pberends het volgende:
[..]
Ach, het was een mooie gelegenheid om Ron Paul op de FP te spammen.
Dat is net zo divers als zijn aanhang.quote:Op zaterdag 3 november 2007 10:02 schreef Urquhart het volgende:
Wat maakt de beste man nu zo populair? Dat ontgaat mij een beetje.
Ron Paul radio is erg vermakelijk. Ze gaan helemaal uit hun dak.quote:
HQ kan het nauwelijks bijhouden.quote:We just keep going! (11/5/07)
Is it possible to comprehend what we've done today? Earth-shattering, jaw-dropping... No matter which way you phrase it, Ron Paul is for real.
Over $3,800,000 raised.
quote:Ron Paul Raises More Than $4.2 Million
Republican presidential candidate Ron Paul, aided by an extraordinary outpouring of Internet support Monday, hauled in more than $4.2 million in nearly 24 hours.
En wat is de BNW-connectie?quote:Op zaterdag 3 november 2007 10:02 schreef Urquhart het volgende:
Wat maakt de beste man nu zo populair? Dat ontgaat mij een beetje.
Hij noemt de Fed een cartel, ongrondwettelijk en wil hem afschaffen. Da's an sich al connectie genoeg.quote:
"We've seen what a Money Bomb can do. Little did they know, we've only dropped a money granade... We're still holding the bomb! And we're dropping it on December 16th"quote:Op zaterdag 10 november 2007 19:43 schreef Equinix het volgende:
Komt er nog zo'n grote donor dag and if so,. hoe kan je als niet Amerikaan doneren ( zal via via moeten aangezien je alleen als Amerikaan mag doneren )
Ja smartass die dat bedacht heeft!quote:
Merciquote:Op zaterdag 10 november 2007 20:37 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
"We've seen what a Money Bomb can do. Little did they know, we've only dropped a money granade... We're still holding the bomb! And we're dropping it on December 16th"
Tea Party 07![]()
Libertea!![]()
Dan zul je idd iemand moeten vinden die je donatie voor je wil storten.
Vraag het anders hier. Topic van (ex)Nederlanders in de VS.
Verenigde Staten van Amerika (Deel 4)
quote:Op zaterdag 10 november 2007 21:27 schreef Equinix het volgende:
[..]
Merci
Heeft er iemand al ervaring met het geld sturen? Moet wel zeker weten dat het goed aankomt en dat ik niet straks Giuliani steun
quote:1. This contribution is made on a personal credit or debit card for which I have the legal obligation to pay, and is made neither on a corporate or business entity card nor on the card of another.
2. I am a United States citizen or a lawfully-admitted permanent resident. If a foreign national, I have permanent resident status and hold a green card.
3. I am making this contribution (and paying this credit charge) with my own personal funds, and I am not using funds provided by any other person or from any corporation, labor union or national bank to make this contribution.
4. I am not a federal government contractor. This donation is not from the personal or business funds of an individual or sole proprietor who is a federal contractor. (Personal contributions are allowed from employees, partners, shareholders and officers of businesses with government contracts)
5. This contribution is not made from the funds of a political action committee. This contribution is not made from the funds of an individual registered as a federal lobbyist or a foreign agent, or an entity that is a federally registered lobbying firm or foreign agent.
6. I am at least 18 years of age. If a minor (over the age of 16), I am voluntarily making this contribution, which consists of my own funds; my contribution is not controlled by another individual and is not made from a gift given to me to make this contribution.
I knew that,. ik bedoel zijn er al mensen op dit forum die dit gedaan hebben,. en via wie.quote:Op zaterdag 10 november 2007 22:31 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Het storten gaat gewoon via de officiele Ron Paul site.
https://www.ronpaul2008.com/donate/
Niks via andere sites ofzo. De campagne is eigenlijk niks meer dan een afspraak om allemaal op precies die ene dag te storten.
Je hebt alleen iemand nodig die het voor je doet, iemand die aan deze voorwaarden voldoet:
[..]
Punt 2 is dus ook het euvel.
Ghehequote:Op maandag 19 november 2007 10:35 schreef wipes66 het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=QmIHlomF7hs
![]()
![]()
Als je de kop leest, dan lijkt het of Giuliani het zou winnen, maar dan blijkt dat dit een subgroepje was van zeer conservatieven bij wie Giuliani het hoogst scoort. Uit de laatste paragraaf blijkt dat Paul juist het hoogste scoort...quote:Survey pits resumes of former New York mayor against those of Mitt Romney, Ron Paul, and Fred Thompson
Former New York Mayor Rudy Giuliani, long the favorite in nationwide samples of likely Republican voters in the 2008 race for the party's presidential nomination, has the strongest resume of four top contenders, a new Zogby International survey shows.
The telephone survey, known as a “blind bio” poll because likely voters are given details of the candidates’ resumes without their names attached, shows Giuliani wins 34% support, compared to 22% each for Thompson and Romney. Ron Paul, who has surged recently in polls and has a significant online following, came in last with 13% support, while 9% said they were undecided on the question.
Only those four candidates were included in the question, which was commissioned by Jones Productions, a media company based in Austin, Texas. The survey included 389 likely Republican primary or caucus voters and was conducted Nov. 14–17, 2007. It carries a margin of error of +/– 5.1 percentage points.
The blind bio question was also posed to a larger pool of 1,009 likely voters nationwide, including Democrats and independents, and Paul was the big winner among that universe of voters, winning 33%, compared to 19% for Giuliani, 15% for Romney, and 13% for Thompson.
Maar niet onder Republikeinen en hij is een Republikeinse kandidaat....quote:Op vrijdag 23 november 2007 12:44 schreef Nikske het volgende:
Alex Jones heeft een Zogby poll (zogby is een van de grootste opiniepeilers in de VS) laten uitvoeren. Het resultaat was zeer positief voor Ron Paul, maar de uitleg van het resultaat door Zogby is op z'n minst gekleurd... Het is duidelijk dat tptb bang zijn voor Paul en zijn groeiende invloed. Hoop dat die man de republikeinse kandidatuur wint, hij zou wel eens van Clinton kunnen winnen!
[..]
Als je de kop leest, dan lijkt het of Giuliani het zou winnen, maar dan blijkt dat dit een subgroepje was van zeer conservatieven bij wie Giuliani het hoogst scoort. Uit de laatste paragraaf blijkt dat Paul juist het hoogste scoort...
Bron?quote:Op vrijdag 23 november 2007 13:26 schreef Nikske het volgende:
Die grotere groep had naast democraten en independents ook republikeinen, de subgroep die ze genomen hebben waren de consevatiefsten onder de republikeinen.
lolquote:Op maandag 26 november 2007 08:22 schreef CeeJee het volgende:
Eigenaar van mediabedrijf gebruikt zijn macht om presidentsverkiezingen te beïnvloeden, geweldig !
Nee dat doet het niet. Dàt zijn de regels. Individuen mogen zoveel campagne voeren voor hun kandidaat als ze willen. Godzijdank mag dat nog.quote:Op maandag 26 november 2007 13:22 schreef CeeJee het volgende:
Campagnebijdragen zijn aan regels gebonden en worden geregistreerd. Kortingen geven aan kandidaten omzeilt die controle.
quote:Thompson's Money Bomb Bombs
Posted by Thomas Woods at November 21, 2007 09:19 PM
If Ron Paul can do it, we can, too, right? So went the reasoning behind "Fred's Giving Day," a copycat money bomb initiative that took place today. People were to pledge to donate $100 each today (sound familiar?).
As of this morning, the initative had garnered, I kid you not, a grand total of 82 pledges.
Two lessons from this:
1) No one gets excited about a boring establishment hack who parrots safe GOP slogans.
2) Since Ron Paul got tens of thousands of pledges and donations on his money bomb day, as opposed to Fred's 82, and since this lopsided grassroots fundraising victory over Thompson is even more pronounced than the usual Ron Paul Internet poll victory, might all those Ron Paul Internet poll victories have been for real after all?
quote:Op maandag 26 november 2007 14:30 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
O dachten de anderen, dat kunnen wij ook!
Het resultaat van Obama's inzamelingsdag:
[ afbeelding ]
Een whopping 4.640 dollars!!
En ze wilden eerst 5 miljoen. Ze hebben het op het laatste moment nog snel aangepast naar 1 miljoen.quote:
Zozo, gaat behoorlijk goed.quote:Op woensdag 28 november 2007 15:42 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
http://ronpaulblimp.com/
Het gaat op met de fundraising van de Blimp.
ROFLquote:Op woensdag 28 november 2007 15:52 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
De site eigenaar van ObamaLA is sportiever. Die is overgelopen
http://www.obamala.com/
quote:"They say I'm anti-military, but who has the most contributors of any candidate, Democrat or Republican, from our fighting men and women? I do," said Paul, an Air Force surgeon during the Vietnam War era.
Ron Paul was the only Republican in Congress to oppose the Iraq war in 2002.
http://www.youtube.com/debatesquote:Op woensdag 28 november 2007 23:33 schreef jogy het volgende:
Is dat debat ook ergens live te volgen via internet trouwens?.
En het begint rond een uurtje of 2 oid? Trouens ik zie geen link naar en livefeedquote:Op woensdag 28 november 2007 23:41 schreef pberends het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/debates
Duh, het is toch een CNN/Youtube debat.
livestream van CNN USAquote:Op woensdag 28 november 2007 23:49 schreef jogy het volgende:
[..]
En het begint rond een uurtje of 2 oid? Trouens ik zie geen link naar en livefeed.
McCain got pwned!quote:Op donderdag 29 november 2007 09:30 schreef pberends het volgende:
Die John McCain is echt slecht zeg.
Waar kan je die rally zien???????
Echt van die non-issues waar de ongeinformeerde massa hun keuze op mag bepalen.quote:Op donderdag 29 november 2007 12:28 schreef venomsnake het volgende:
Moest wel lachen om die ''discussie'' over de bijbel, man dat gaat toch nergens over.![]()
Wat heeft CNN toch een bagger vragen uitgekozen zeg. Geen vraag over Iran, geen vraag over Israel/Palestina, geen vraag over de gezondheidszorg, geen vraag over het onderwijs.
Echt schandalig!
Ben het met je eens dat hij schandalige vragen kreeg. Ook kreeg hij te weinig tijd om ze goed te beantwoorden terwijl de andere kandidaten gewoon extra tijd kregen om hun atwoord af te ronden.quote:Op donderdag 29 november 2007 12:47 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Echt van die non-issues waar de ongeinformeerde massa hun keuze op mag bepalen.
Je zei dat Ron Paul ook niet in zijn beste doen was, maar kijk ook naar de vragen die hij kreeg.
Dat werd weer even pijnlijk duidelijk inderdaad. Walgelijk.quote:Op donderdag 29 november 2007 12:47 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
CNN is deel van het establishment en dat hebben ze laten weten.
Ron Paul moet inderdaad vaker met de kop op de spijker slaan. Hij wijkt een beetje uit naar rare nietszeggende details.quote:Op donderdag 29 november 2007 13:08 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ben het met je eens dat hij schandalige vragen kreeg. Ook kreeg hij te weinig tijd om ze goed te beantwoorden terwijl de andere kandidaten gewoon extra tijd kregen om hun atwoord af te ronden.
Maar ik vind dat Ron Paul teveel op details ging hameren in dat debat over Irak met McCain, en dat is toch HET onderwerp waar Ron Paul enorm kan scoren denk ik. McCain haalde 911 erbij en zei oa dat de VS daar zit om het terrorisme te bestrijden en dan het goed gaat met de oorlog, er wordt gewonnen volgens McCain. Ipv te reageren zoals ie wel vaker doet in de trand van: Ik zal de waarheid hier eens neerzetten, iets wat elke patrioot moet doen.. We zijn niet naar Irak gegaan om terroristen te vangen, We zijn voorgelogen over massavernietigingswapens en bezetten nu illigaal een land in het midden oosten. We martelen daar mensen en zijn eigenlijk gewoon crimineel bezig. Op deze manier maak je geen vrede, op deze manier creeer je nog meer terroristen. DAT is de waarheid McCain. De enige goede daad is vertrekken uit Irak en het teruggeven aan de mensen van wie het land is, de Irakezen. Dat is wat een echte patrioot moet doen!oid.
Dat soort antwoorden knallen erin bij het Amerikaanse volk. Wat hij nu deed was een goed, maar vrij saai verhaal ophangen imo. Hij begon oa over delen van het land waar de bevolking weer de leiding nemen en noemde daarbij enkele namen van Iraakse leiders waar haast geen Amerikaan van heeft gehoord heb ik het idee. Ik ben het absoluut niet eens met McCain laat dat duidelijk zijn, maar hij deed het opzich wel goed, duidelijk harde taal, daar houden Amerikanen van. Dat had Ron Paul denk ik ook moeten doen, alleen zou Ron Paul dan echt een punt hebben. Lees de waarheid spreken.
[..]
Dat werd weer even pijnlijk duidelijk inderdaad. Walgelijk.![]()
Ik hoop het, want ik vind het moeilijk te verstaan... Get rid of the tax...quote:Op donderdag 29 november 2007 12:17 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
McCain got pwned!
Ze deden het trouwens allemaal bar slecht imo. (behalve RP dan die door sommigen -off record natuurlijk- het Alfa mannetje werd genoemd whehe)
Als je je echt niet kunt beheersen is hier een prive opname van iemand
Ron Paul After Youtube Debate Rally Nov 28th
de slechte kwaliteit doet wel afbreuk aan de sfeer. Ik weet dat het professioneel opgenomen is, betere versies komen eraan.
Eerste presidentiële zeppelin een feitquote:Op vrijdag 30 november 2007 07:15 schreef NorthernStar het volgende:
Blimp update: De Blimp gaat 10 december in Elizabeth City, North Carolina gelanceerd worden. Vandaaruit is het de bedoeling dat hij de 16e in Boston aankomt.
Zo gaat die eruit zien.
[ afbeelding ]
lolquote:Op vrijdag 30 november 2007 10:27 schreef pberends het volgende:
[..]
Eerste presidentiële zeppelin een feit
I hope your information is correct...
quote:Ron Paul Surges Ahead of Fred Thompson
November 29, 2007 5:32 pm EST
ARLINGTON, VIRGINIA – Republican presidential candidate and Texas congressman Ron Paul’s run for the 2008 Republican presidential nomination reached another milestone on Thursday as it surpassed former GOP frontrunner Fred Thompson’s third quarter fundraising total.
With over one month still remaining in the fourth quarter, Congressman Paul has currently raised $9,757,382. By comparison, Fred Thompson took in only $9,750,821 during the three-month period from July to September of this year.
“This milestone is the latest indication that Dr. Paul’s message of freedom, peace, and prosperity is resonating strongly with voters across the United States,” said Paul campaign spokesman Joe Seehusen. “New money means new support.”
The most recent polls also show Congressman Paul ahead of Fred Thompson in the critical early primary state of New Hampshire.
The Paul campaign has publicly set a $12 million fourth quarter fundraising goal, to be raised by December 31. Congressman Paul is also the first presidential candidate in history to make fundraising numbers publicly available in real-time.
Recently, Paul received widespread recognition for his record $4.2 million one-day fundraising haul on November 5. Over 37,000 citizens contributed in one single day.
quote:Ron Paul Surpasses Romney
November 30, 2007 2:16 pm EST
ARLINGTON, VIRGINIA – Republican presidential candidate and Texas congressman Ron Paul’s run for the 2008 Republican presidential nomination reached another milestone on Friday as it surpassed GOP opponent Mitt Romney’s third quarter fundraising total.
With over one month still remaining in the fourth quarter, Congressman Paul has currently raised $10,093,152. By comparison, Mitt Romney raised only $9,896,719 during the three-month period from July to September of this year.
“This milestone is the latest indication that Dr. Paul’s message of freedom, peace, and prosperity is resonating strongly with voters across the United States,” said Paul campaign spokesman Joe Seehusen. “New money means new support.”
The Paul campaign has publicly set a $12 million fourth quarter fundraising goal, to be raised by December 31. Congressman Paul is also the first presidential candidate in history to make fundraising numbers publicly available in real-time.
Recently, Paul received widespread recognition for his record $4.2 million one-day fundraising haul on November 5. Over 37,000 citizens contributed in one single day.
quote:Ron Paul Rises Above Giuliani
November 30, 2007 7:38 pm EST
ARLINGTON, VIRGINIA – Republican presidential candidate and Texas congressman Ron Paul’s run for the 2008 Republican presidential nomination reached another milestone on Friday as it surpassed GOP opponent Rudy Giuliani’s third quarter fundraising total.
With over one month still remaining in the fourth quarter, Congressman Paul has currently raised $10,259,765. By comparison, Rudy Giuliani raised only $10,258,019 during the three-month period from July to September of this year.
Congressman Paul also recently placed first in the New York Young Republicans poll, in Giuliani’s home state.
Het kwartaal heeft nog een maand. Ron Paul heeft nu al meer in twee maanden wat zij in drie maanden hadden.quote:
Ronpaul2008quote:Paul Wins Virginia Straw Poll
Ron Paul vanquished the competition in the annual Virginia GOP retreat straw poll by collecting 182 votes (38%). Despite having former senator George Allen and current Virginia Attorney General Bob McDonnall speaking on his behalf, Fred Thompson managed only 112 votes (23%). While Mike Huckabee, who was represented by his wife, finished a distant third with 51 votes (11%).
Several long-time Republican leaders including conservative icon Morton Blackwell complemented the Paul campaign on their strong organization and mobilization efforts, according to Ron Paul National Field Director Dennis Fusaro, who spoke on Dr. Paul's behalf at the event. Fusaro went on to say that, while this reflects the organizational strength of the Paul campaign around the country, it is essential that Virginia Ron Paul Republicans replicate this turn-out on a county-by-county basis at next year's mass meetings. Fusaro went on to congratulate the grassroots for, once again, coming out to support Dr. Paul in an unprecedented manner.
Virginia GOP Retreat Straw Poll Results:
Ron Paul 182 (38%)
Fred Thompson 112 (23%)
Mike Huckabee 51 (11%)
Rudy Guiliani 45 (9%)
Mitt Romney 43 (9%)
John McCain 23 (5%)
Duncan Hunter 19 (4%)
Tom Tancredo 4 (<1%)
Vooral de strawpolls die niet rigged zijnquote:Op maandag 3 december 2007 18:37 schreef pberends het volgende:
Ron Paul doet het sowieso toppie in de straw polls.
quote:Op maandag 3 december 2007 18:37 schreef pberends het volgende:
Ron Paul doet het sowieso toppie in de straw polls.
Democratie: als een kandidaat die je niet wil lijkt te gaan winnen schrap je gewoon de verkiezingenquote:San Francisco GOP Group Cancels Straw Poll After Ron Paul Supporters Pour In
Scores of Ron Paul supporters showed up to the San Francisco Republican Alliance dinner, where they were treated to an hour and a half of speeches for Fred Thompson. When Ron Paul supporters asked to speak, they were told that time had run out and they held a raffle. After the raffle, the organizers announced that the rest of the program had been cancelled.
Je hebt Reuters met een week verslagenquote:Op vrijdag 30 november 2007 10:27 schreef pberends het volgende:
[..]
Eerste presidentiële zeppelin een feit
I hope your information is correct...
Hij poogt juist een einde te maken aan de misleiding van de huidige overheid en zijn argumenten zijn verre van oppervlakkig (hij heeft naar mijn mening meer inzicht en kennis dan menig andere kandidaat op veel beleidsterreinen).quote:Op zaterdag 8 december 2007 16:37 schreef Radioheader het volgende:
Ik heb hier dit topic een beetje doorgelezen en wat youtube filmpjes bekeken, maar ik heb een vraag: Is Ron paul niet gewoon een populist: Belasting verlagen, terugtrekken uit internationale organisaties(VN en Wereldbank), minder macht voor de overheid (NWO onderbuikgevoelens) en ook dat hele revolution idee?
quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:34 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Je hebt Reuters met een week verslagen
Presidential Candidate Ron Paul Has a Blimp
quote:Op zaterdag 8 december 2007 16:37 schreef Radioheader het volgende:
Ik heb hier dit topic een beetje doorgelezen en wat youtube filmpjes bekeken, maar ik heb een vraag: Is Ron paul niet gewoon een populist: Belasting verlagen, terugtrekken uit internationale organisaties(VN en Wereldbank), minder macht voor de overheid (NWO onderbuikgevoelens) en ook dat hele revolution idee?
Tja... niks mis mee! Vanwaar die 'stempel'? Klonk zo negatief dat ik even moest opzoeken met wat je nou precies bedoelde?quote:Populisme is eerder een politieke stijl dan een ideologie. Het is een discours waar het volk centraal staat; een communicatiewijze die door eender welke ideologische stroming gebruikt kan worden om haar boodschap over te brengen. Ze gaat uit van de onderdrukking van de bevolking door een elite die de staat beheerst, en wil aldus naar een samenleving waar het volk de staat beheert en de staat zo geen instrument van onderdrukking meer kan zijn. Hierbij refereert ze constant aan de economische en sociale status van de "gewone man".
bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Populisme
Populisme is het napraten van de populaire meningen om meer stemmen te trekken. Ron Paul geeft dezelfde boodschap al zijn hele politieke loopbaan dus is zijn boodschap populair geworden zonder dat hij de kiezer napraat.quote:Op zaterdag 8 december 2007 16:37 schreef Radioheader het volgende:
Praat Ron, Paul dan na?quote:Op zondag 9 december 2007 14:53 schreef Radioheader het volgende:
Ik denk niet dat Ron Paul echt napraat, maar wat hij zegt zijn wel bekende (populistische) punten: denk maar aan bijvoorbeeld belastingverlaging en het inspelen op de gevoelens dat de overheid teveel van je weet. Ook bijvoorbeeld het terugtrekken uit allerlei internationale organisaties, is dat eigenlijk wel mogelijk....
Denk dat terugtrekken uit de VN moeilijk ligt.quote:Op zondag 9 december 2007 14:53 schreef Radioheader het volgende:
Ik denk niet dat Ron Paul echt napraat, maar wat hij zegt zijn wel bekende (populistische) punten: denk maar aan bijvoorbeeld belastingverlaging en het inspelen op de gevoelens dat de overheid teveel van je weet. Ook bijvoorbeeld het terugtrekken uit allerlei internationale organisaties, is dat eigenlijk wel mogelijk....
Non-interventie. Dat is heel iets anders als isolationisme. Ron Paul is voor non-interventie, dwz je niet met de interne zaken van andere landen bemoeien. De Amerikaanse overheid verbiedt bv. handel met Cuba. Dat is krankzinnig vindt Ron Paul want de overheid heeft niks te maken met wie jij of ik (als we Amerikanen waren) handel willen doen. Gewoon geen interventie, niet positief in de vorm van geld of materiele steun en niet negatief in de vorm van sancties of andere agressie. Voor de rest is iedereen vrij om te reizen of handel te drijven.quote:Op zondag 9 december 2007 17:55 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Denk dat terugtrekken uit de VN moeilijk ligt.
Je kunt je ook afvragen of we er wel bij gebaat zijn als de VS zich terugtrekken uit de VN en op de isolationistische toer gaan.
(Waarbij ik weer niet wil zeggen dat het huidige buitenlandbeleid van de VS wel goed is, dat ligt zo'n beetje op het andere uiterste).
Ik ben benieuwd hoe zijn internetpopulariteit zich straks in het echt gaat manifesteren. Van alle kandidaten lijkt mij Ron Paul de beste keuze.quote:Op dinsdag 11 december 2007 16:54 schreef Manke het volgende:
Deze man is de real deal, hij heeft mi. veel inzicht en heeft het goed voor met het volk.
Ron Paul score is 2%quote:Op woensdag 12 december 2007 16:31 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe zijn internetpopulariteit zich straks in het echt gaat manifesteren. Van alle kandidaten lijkt mij Ron Paul de beste keuze.
Mwah, slecht praten en niet ogen vind ik nogal meevallen. Maar dat hij niet wint, dat weet ik ook wel. Daar maak ik me geen illusies over. Toch houd ik wel sympathie voor hem.quote:Op woensdag 12 december 2007 21:56 schreef henkway het volgende:
[..]
Ron Paul score is 2%
Huckerbee is 32%
Mitt Romney 20%
Dus dat was Ron Paul, hij is te oud ,oogt niet en praat slecht
Last chance in IOWA was last chance ever voor RON PAULquote:Op woensdag 12 december 2007 21:58 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Mwah, slecht praten en niet ogen vind ik nogal meevallen. Maar dat hij niet wint, dat weet ik ook wel. Daar maak ik me geen illusies over. Toch houd ik wel sympathie voor hem.
> http://thecaseforronpaul.com/default.aspxquote:Op woensdag 12 december 2007 21:56 schreef henkway het volgende:
[..]
wij hebben balkenende, alleen hij is niet oud, hij praat ook wel goed, maar zegt weinigquote:Op woensdag 12 december 2007 21:56 schreef henkway het volgende:
[..]
Ron Paul score is 2%
Huckerbee is 32%
Mitt Romney 20%
quote:Schultz sees an apocalypse now
Commentary: Veteran editor declares 'A financial tsunami is upon us'
By Peter Brimelow, MarketWatch
Last update: 12:01 a.m. EST Dec. 13, 2007
NEW YORK (MarketWatch) -- The Fed flops and Wall Street is worried. But one letter veteran has been here before, not that it makes him any cheerier.
Occasionally, I get reader emails claiming that The International Harry Schultz Letter's Harry Schultz is dead. He himself insists in an email to me that he is still alive. But he must be well over 80 now, although he's always been mysterious about his age. I notice that that he's now listed as "editor emeritus," although the letter is still written in his characteristically quirky first-person voice.
Alive or not, Schultz must feel like he's been resurrected. Systemic financial fears, dollar doubts, gold gains, seeping stagflation - a word Schultz claims he coined - all eerily replicate the 1970s, which he began as a derided crank and ended victorious over the financial establishment. (After which, significantly, he was notably quick to say the storm had passed).
Shultz's latest letter, just in, is absolutely apocalyptical: "A financial tsunami is upon us," he says, caused by lax credit and complications introduced by Wall Street's derivatives craze.
Among other interesting ideas raised by Schultz in his intense, somewhat terrifying introduction: recession, possibly depression; bank failures; exchange controls; housing prices down by 50%; credit card company failures; money market fund dangers; tripling of U.S. jobless numbers; federal bail-outs for Fannie Mae (FNM:FNM) and and Freddie Mac.
His advice, translated out of his shorthand style: "If you have not already done so, take immediate measures to safeguard your assets against the global derivative crisis ... Most urgent is close out time deposits, buy non-U.S. government bonds."
In other words, Schultz is saying the U.S. banking system is threatened. How's that for a Christmas greeting?
Schultz says "the second biggest danger is owning U.S. dollars in any form, (it) has crashed and going much lower ... use dollar rallies to exit dollars or sell short ... This is not a time to seek profits, but to protect what U have ... Portfolio diversification is essential in troubled times."
Schultz's favored currencies: "In order of preference: Swiss Franc, Australian dollar, Euro, Canadian dollar."
Schultz is a trader and his specific market advice is nuanced. He writes: "Direction of global stock markets uncertain. Balance stock holdings between long and shorts to counterbalance draw-down risks, and/or hedge exposure via puts, futures, or bear funds ... Exposure to gold shares and bullion should be a minimum of 35-45% of your total portfolio, with at least 10% in physical gold bullion and coins, and/or very rare coins ... "
On gold, he writes: "The public is still not in the gold market. They will be in 2008 as the derivatives and credit crises bring down more financial institutions (amid recession) and eyes will be opened, via pain. While Rome burns, gold will smash through its old unadjusted-for-inflation $850 high on the way to $1,600, & who knows how far beyond ..."
Schultz is still buying a few stocks. His top pick for December: Terra Nitrogen Co. LP, (TNH:TNH, , ) . But he recommends buying when and if the stock closes above $130 on two consecutive days.
Amid the apocalyptic advice, Schultz finds time to dispense some other helpful hints. Avoid fluoride. Cell phones may cause cancer. Sauerkraut makes for a healthier prostate. Use faxes for all financial transactions. Give money to Republican presidential candidate Ron Paul on his Dec. 16 Boston Tea Party anniversary fundathon.
In case you're wondering, Schultz is up 21.42% over the past 12 months according to the Hulbert Financial Digest, vs. 7.51% for the dividend-reinvested Dow Jones Wilshire 5000. Over the past five years, Schultz is up a remarkable 34.38% annualized vs. 12.85% annualized for the DJW.
Not so easy to dismiss.
Ja die is nog kaal.quote:Op zaterdag 15 december 2007 11:08 schreef pberends het volgende:
Netjes op tjid voor morgen.
Ik ben meer benieuwd naar de andere kant van de blimp...
Money bombs away!!quote:Op zondag 16 december 2007 13:09 schreef Equinix het volgende:
Netjes 1,1 miljoen erbij in een paar uurtjes
staat nu op 12,655,781 USD
quote:Op zondag 16 december 2007 09:15 schreef MDF het volgende:
Daniel Estulin: Elitists Consider Assassinating Ron Paul
http://www.prisonplanet.c(...)sassinating_paul.htm
Zouden ze het weer durven flikken?
Wat zullen de Amerikanen doen als hij geliquideerd wordt?
Technisch: met een kogel, gif, ongeluk?
Een week lang niks omdat iedereen wacht op de 16de en dan opeens een hoop geld, niet echt bijzonder.quote:Op zondag 16 december 2007 13:26 schreef NorthernStar het volgende:
http://www.integralinternet.com/rpgraph/
Paul raises $6 million in 24-hour effortquote:Candidate Has Most Successful Fundraising Day in American Political History
In a 24-hour period on December 16, the campaign raised $6.026 million dollars, surpassing the one-day record of $5.7 million held by John Kerry.
During the day, over 58,000 people contributed to Dr. Paul's campaign, including 24,940
first-time donors. Over 118,000 Americans have donated to the campaign in the fourth quarter.
The $6 million one-day total means the campaign has raised over $18 million this quarter, far exceeding its goal of $12 million.
"We have the right message: freedom, peace and prosperity," said Ron Paul 2008 campaign chairman Kent Snyder. "We also have the right candidate: Dr. Ron Paul."
Congressman Paul will be campaigning in Iowa today hold including a press conference at 12:45 pm at the Des Moines Marriott in the Des Moines Room.
pBerendsquote:Op zondag 16 december 2007 16:27 schreef pberends het volgende:
[..]
'Regering wil presidentskandidaat vermoorden'
Ja hoe groter zijn kansen worden deste groter het risico.quote:Op maandag 17 december 2007 07:44 schreef MDF het volgende:
[..]
Ik ben als de dood dat Ron Paul opeens spontaan een hartaanval krijgt.
Of dat ze, net als met Larry McDonald, een afgeladen Boeing uit de lucht schieten..... een tragisch ongeluk
Geweldig!quote:Op maandag 17 december 2007 17:42 schreef pberends het volgende:
Presidentskandidaat haalt recordbedrag op
Spread the word!quote:Op maandag 17 december 2007 17:42 schreef pberends het volgende:
Presidentskandidaat haalt recordbedrag op
Vanwege de vage complottheorieën over een tegenwerkende media en aanslagen op Ron Paul door de regering enzo. Wel jammer dat pberends van de FP ook een BNW probeert te maken, hoewel dat nog altijd een verbetering is ten opzichte van de huidige dominantie van Wilders-adepten en Britney-nieuws.quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:15 schreef Vagere_Hein het volgende:
tvp en tevens: wat de hell doet dit topic in dit forum?
En het feit dat practisch alles wat hier besproken wordt qua banken, corporaties, megaregeringen en weet ik het allemaal ook op zijn agenda staat.quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:42 schreef Pool het volgende:
[..]
Vanwege de vage complottheorieën over een tegenwerkende media en aanslagen op Ron Paul door de regering enzo. Wel jammer dat pberends van de FP ook een BNW probeert te maken, hoewel dat nog altijd een verbetering is ten opzichte van de huidige dominantie van Wilders-adepten en Britney-nieuws.
1. De economie van de VS is belangrijk. Als daar iets mee gebeurd, dan zijn we de pineut als Nederland.quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:15 schreef Vagere_Hein het volgende:
tvp en tevens: wat de hell doet dit topic in dit forum?
Het is zo jammer dat mensen zich het bos in laten sturen met zulke noties. Ja, zo wordt het afgedaan door TPTB maar dat belet jou persoonlijk toch niet om jezelf te informeren?quote:
Heb je uberhaupt gelezen wat er in die ticker staat en ken je de achtergrond van de kwoot "Paul is dead"?quote:Op woensdag 19 december 2007 08:33 schreef COLAIUTA het volgende:
[ afbeelding ]
At approximately 2:15, the ticker is running a Huckabee quote that says, “Actually I will confess this, if you play this spot backwards it says ‘Paul is dead, Paul is dead, Paul is dead.”
http://www.youtube.com/watch?v=fZXWW4C2kpE
http://ladyliberty.wordpr(...)nd-that-news-banner/
Wat zijn ze aan het sublimeren?
Oeh, tegengeluid, goede dingenquote:Op woensdag 19 december 2007 12:48 schreef Terecht het volgende:
Just How Out Of It Is Ron Paul?
The "Only Man Who Can Save America" as I believe it is termed, is on Glenn Beck's show being asked about his nutjob followers. Glenn Beck of course is right at the top of the troofer hit list for his previous program with Michael Shermer and James Meigs. The troofers are not going to be happy with this clip though, although not so much for Beck, as for Ron Paul, as he unequivocally states that he does not believe in the tenents of the 9/11 conspiracy theories such as no plane hitting the Pentagon or remote control planes. I can't really endorse his response though, because bizarrely, he claims that he was not even aware of being supported by wacko conspiracy theorists. When asked about the Pentagon being hit by a missile or remote controlled planes, he claimed that he had "never even heard of these challenges before".
WHAT? Hello, how many times have you been on Alex Jones' radio program? Have you even paid attention to who Alex Jones is? Not to mention that these are hardly the only fringe elements that he hangs out with. As I pointed out previously he has been the main speaker at event like those run by the Freedom Law School, which is on the watchlist for extremist organizations by the ADL, and is frequented by all sorts of fringe types such as tax resisters, anti-Semites, and conspiracy theorists.
So the man is either lying, or he is completely clueless about a social movement that is fairly widely known in the country as a whole, and that is rampant among his followers. Do you want this man running the country?
En de CFR?quote:Op woensdag 19 december 2007 12:41 schreef Vagere_Hein het volgende:
[..]
Heb je uberhaupt gelezen wat er in die ticker staat en ken je de achtergrond van de kwoot "Paul is dead"?
Mijn god zeg, ik verbaas me inderdaad niet meer dat dit topic hier staat.
Ron Paul - New World Orderquote:For more than a century, ideological extremists at either end of the political spectrum have seized upon well-publicized incidents [...] to attack the Rockefeller family for the inordinate influence they claim we wield over American political and economic institutions. Some even believe we are part of a secret cabal working against the best interests of the United States, characterizing my family and me as "internationalists" and of conspiring with others around the world to build a more integrated global political and economic structure - one world, if you will. If that's the charge, I stand guilty, and I am proud of it.
quote:Kan men Ron Paul aanrekenen dat hij steun geniet onder de mafkezen van de "9/11 Truth Movement" en neo-nazi's?
http://www.luxetlibertas.com/artikel15112007a.html
Ik zou Jones niet met Wilders willen vergelijken, volgens mij vind jan modaal (mainstream media) Jones toch wel wat extremer in zijn standpunten dan Wilders. Het verschil tussen jou en Paul is dat Paul een politicus is, en het feit dat hij zich affilieert met figuren als Jones en de radio show van Jones zelfs gebruikt om zijn standpunten te verkondigen, doet vermoeden dat Paul Jones een integer platform vindt.quote:Op woensdag 19 december 2007 14:40 schreef jogy het volgende:
[..]
Oeh, tegengeluid, goede dingen.
Anyway, iemand hoeft niet meteen te geloven in de meest extreme dingen als hij bij Alex Jones op de radio komt lijkt me. Als ik een interview heb met Geert Wilders ben ik niet meteen een Geert Wilders adept. Dus hij kan heus wel geloven dat er een achtergrond aan uitbuiting van een situatie is ( Irak, Afghanistan en de thuissituatie ) zonder te geloven of zelfs geinteresseerd te zijn in eventuele details. Daarbij komt nog dat ook hij een zo groot mogelijke doelgroep aan zich wilt binden en dat doe je niet door te beweren dat een raket in de Pentagon gevlogen is of te beweren dat de VS regering zelf de vliegtuigen de WTC in heeft gevlogen. Als je trouwens een kans wilt maken in de VS dan moet je wel weten welke gevechten je verder brengen en welke je alleen maar isoleren. Dus Ron Paul doet er goed aan om zijn vingers niet te branden aan de wildste verhalen in samenzweringsland.
Ik denk eerder dat Jones zich affilieert met Paul dan vice versa.quote:Op woensdag 19 december 2007 16:18 schreef Terecht het volgende:
[..]
Ik zou Jones niet met Wilders willen vergelijken, volgens mij vind jan modaal (mainstream media) Jones toch wel wat extremer in zijn standpunten dan Wilders. Het verschil tussen jou en Paul is dat Paul een politicus is, en het feit dat hij zich affilieert met figuren als Jones en de radio show van Jones zelfs gebruikt om zijn standpunten te verkondigen, doet vermoeden dat Paul Jones een integer platform vindt.
Tja, dan haal je het toch zelf wel een beetje op de hals als men met een scheef oog naar Ron Paul kijkt.
Tevens geloof ik er geen zak van dat hij niet wist van zulke complottheorieen en dat Jones die complottheorieen propageert. Hij liegt dat ie barst, en dat kun je ook wel zien op die clip. Hij staart als een hert in de koplampen van een naderende auto.
Ron Paul komt uit Texas en is tegen de globalisering van de NWO, Alex Jones komt uit Texas en is tegen de globalisering van de NWO. Heel vreemd inderdaad dat als de ene een radioprogramma heeft hij net die politicus, die soortgelijke standpunten heeft en uit zijn eigen staat is, een platform wil bieden.quote:Op woensdag 19 december 2007 16:42 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat Jones zich affilieert met Paul dan vice versa.
Van iemand die de mening heeft, 9-11 was geen inside job kan ik me enigszins voorstellen dat hij zich niet in complotthorien verdiept, maar over leugeaars gsproken... Misschien doe hij wel gewoon wat Bush hem bevolen heeft ? let us never....
Denk dat Ron Paul ook beter niet op FOX meer kan verschijnen, maar ja, je moet wat.
http://www.infowars.com/a(...)_paul_alex_jones.htm
quote:How can an organization claim to be a "news organization" when they clearly twist the story?
Ron Paul said the US foreign policy contributes to the hatred which leads to Terrorism... but somehow he is equated to Rosi O'donnel?
Misrepresentation of the facts in the news like this should be illegal.
Fox clearly wants Ron Paul and his message out of the race! Why does Fox do this? What is their agenda? Regardless of the reason, this is not news it's gossip.
Daar zou je wel eens gelijk in kunnen hebben.quote:Op woensdag 19 december 2007 16:42 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat Jones zich affilieert met Paul dan vice versa.
Dat zijn gewoon mijn vermoedensquote:Van iemand die de mening heeft, 9-11 was geen inside job kan ik me enigszins voorstellen dat hij zich niet in complotthorien verdiept, maar over leugeaars gsproken... Misschien doe hij wel gewoon wat Bush hem bevolen heeft ? let us never....
Typisch FOX dat uit de context rukken van beelden, al is dit bericht van mei 2007.quote:Denk dat Ron Paul ook beter niet op FOX meer kan verschijnen, maar ja, je moet wat.
http://www.infowars.com/a(...)_paul_alex_jones.htm
Dat heb ik hem wel 'n aantal keren zien zeggen, maar zo hoorde ik ene Wouter Bos ook wel 's wat zeggen.quote:Op woensdag 19 december 2007 16:52 schreef NorthernStar het volgende:
Wat wel zeker is mocht Ron Paul president worden is dat er een nieuw onderzoek komt.
Zou hij echt gezegd hebben, I want you to be scared ?quote:Ron Paul wants you to be scared. There's a conspiracy in the land—what he calls a "conspiracy of ideas"—to give up America's sovereignty.
http://www.newsweek.com/id/73372
Ik kan serieus geen inschatting maken in hoeverre hij wel of niet in een inside job gelooft. Ik vermoed dat hij in de richting zit van LIHOP (Let It Happen On Purpose) maar dat weet ik verder ook niet. Wat wel als een paal boven water staat is dat het politieke zelfmoord zou zijn, mocht hij dat geloven, het luidop te zeggen.quote:Op woensdag 19 december 2007 17:42 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Dat heb ik hem wel 'n aantal keren zien zeggen, maar zo hoorde ik ene Wouter Bos ook wel 's wat zeggen.
Toch vind ik het merkwaardig dat hij beweert dat hij nog nooit van de remote control/ no plane pentagon theorieen heeft gehoord, zeker omdat ik hem toch vaker op bijeenkomsten/shows heb gezien waar deze theorieen werden besproken.
Ik denk dat ik het vermogen ontbeer om me in te leven in de gedachtengangen van 'n presidentskandidaat, alhoewel ik me wel voor kan stellen waarom hij erover zou liegen.
Het goede is dat er best veel Ron Paul aanhangers zijn die nu pas zien hoe de media te werk gaat. Mensen die er voorheen nooit bij stilstonden zien nu ineens de manipulatie en "mind control" die er over hun heen wordt gestrooid.quote:Newsweek noemt hem al 'n CT aanhanger , daar hebben ze 9-11 niet eens bij nodig.
[..]
Zou hij echt gezegd hebben, I want you to be scared ?
Clear Media Conspiracy Against Ron Paul
http://www.rense.com/general76/paul.htm
Ik lees regelmatig kranten, maar zie zijn naam zelden, eigenlijk nooit. Clinton en Oprah daarentegen.quote:Op donderdag 20 december 2007 08:47 schreef Refragmental het volgende:
Eergisteren stond ook een stuk in de Limburger over de presidentsverkiezingen van volgend jaar.
Alle kandidaten werden voorgesteld,zowel Democratisch als Republikeins... 2 keer raden wie er ontbrak![]()
Huckabee werd er overigens neergezet als DE verrassing van deze verkiezingen.
Vieze KUTMEDIA!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 20 december 2007 08:47 schreef Refragmental het volgende:
Eergisteren stond ook een stuk in de Limburger over de presidentsverkiezingen van volgend jaar.
Alle kandidaten werden voorgesteld,zowel Democratisch als Republikeins... 2 keer raden wie er ontbrak![]()
Huckabee werd er overigens neergezet als DE verrassing van deze verkiezingen.
Wat kortzichtig van de schrijver van dat stuk.quote:Op woensdag 19 december 2007 12:48 schreef Terecht het volgende:
Just How Out Of It Is Ron Paul?
So the man is either lying, or he is completely clueless about a social movement that is fairly widely known in the country as a whole, and that is rampant among his followers. Do you want this man running the country?
???quote:Op vrijdag 21 december 2007 21:40 schreef CeeJee het volgende:
Als de innige relaties tussen RP en diverse neo-nazi's zoals Stormfront wat bekender worden zal er geen gebrek meer zijn aan MSM aandacht.
Even de tactiek die gebruikt worden door die smeerlappenr:quote:Op woensdag 19 december 2007 17:06 schreef pberends het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=j_qUvgfzuPM
Dit filmpje blijft geniaal.
[..]
Nee, sorrie.quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:28 schreef Cyclonis het volgende:
Ook al ben ik geen aanhanger van conspiracy theories, ben ik geen fan van zo een malloot als Alex Jones, neem ik het hele "de grote boze schaduwoverheid" verhaaltje niet zo serieus, mag ik toch nog zeggen dat RP mijn favoriete Republikeinse kandidaat is?![]()
quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:00 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Wat kortzichtig van de schrijver van dat stuk.
Die persoon weet dus geen hol van de positie van iemand in die situatie af.
Je kunt je niet zomaar publiekelijk openbaren als iemand die zo'n gevoelig onderwerp even voor iedereen doorgrond.
Either lying or clueless? wat dacht men van "careful"
quote:Nee, sorrie.
quote:I second that.
wegwezen
Zegt iemand die smiley's als dezequote:Op vrijdag 21 december 2007 23:28 schreef Cyclonis het volgende:
Ook al ben ik geen aanhanger van conspiracy theories, ben ik geen fan van zo een malloot als Alex Jones, neem ik het hele "de grote boze schaduwoverheid" verhaaltje niet zo serieus, mag ik toch nog zeggen dat RP mijn favoriete Republikeinse kandidaat is?![]()
quote:Ron Paul:
Weet je, het idee dat we een geheime bank kunnen maken die dingen managen en ons nauwelijks iets vertellen, het Congres noch de Executive Branch, over wat ze in feite doen, is een probleem. Ik kan niet eens naar een monetaire beleidsvergadering van de Federal Reserve, en ik zit nota bene in het Bancaire Committee van het US Congres. Ik wil de overheid openen, en de Fed zou zeker open moeten zijn. Maar het is een instituut dat in feite niet zou moeten bestaan. Het staat Big Government toe om groter te worden zonder verantwoording af te hoeven leggen. En daarom hebben we nu te maken met uit de hand lopende uitgaven voor oorlog en welvaartsvoorzieningen.
http://www.vrijspreker.nl(...)redden-van-de-dollar
En zo denkt de rest van de wereld ook over Ron Paulquote:Op vrijdag 21 december 2007 23:17 schreef Vagere_Hein het volgende:
joh neem die knul nou niet serieus.Loopt alleen maar te trollen.
quote:Op zaterdag 22 december 2007 12:51 schreef CeeJee het volgende:
[..]
En zo denkt de rest van de wereld Fox-channel ook over Ron Paul
Kappen met uitlokken. Je bent al een post kwijt, volgende keer mag je er zelf achteraan wmb.quote:Op zaterdag 22 december 2007 12:51 schreef CeeJee het volgende:
[..]
En zo denkt de rest van de wereld ook over Ron Paul
Ik heb weer wat hoop voor amerika.quote:
Ron Paul is de beste maar ze willen hem niet, geilianie moet het worden, kost wat kostquote:Op zondag 30 december 2007 07:01 schreef MDF het volgende:
Fox News Bars Ron Paul From Presidential Forum
Texas Congressman Ron Paul has been banned from attending a presidential forum just two days before the New Hampshire Primary by Fox News.
The forum is due to be screened by Fox on January 6th 2008 but it won't include the Republican fundraising frontrunner and a contender who is set to garner over 10% of the vote in New Hampshire.
This is another blatant ploy to sideline Ron Paul and pretend as if he isn't going to play a crucial role in the campaign when even mainstream news media are now admitting that to be the case.
http://www.prisonplanet.c(...)122907_bars_paul.htm
Ze zullen hem blijven negeren.
Mocht hij toch winnen.... dan gaan ze de smerige trukendoos openen.
Ja maar dit geeft de Paulites weer wat te doen.quote:Op zondag 30 december 2007 07:01 schreef MDF het volgende:
Fox News Bars Ron Paul From Presidential Forum
Ze zullen hem blijven negeren.
Mocht hij toch winnen.... dan gaan ze de smerige trukendoos openen.
Charge!!quote:"They are scared of me and don't want my message to get out, but it will," Paul said in an interview at a diner here. "They are propagandists for this war and I challenge them on the notion that they are conservative."
"They will not win this skirmish," he promised.
Ja, Barrack Obama, is Clinton voorbij.quote:Op woensdag 2 januari 2008 23:28 schreef Ender_Wiggin het volgende:
Al wat voorspelling voor iowa bekend?
Hadden we een andere keuze van jou verwacht dan?quote:Op zaterdag 22 december 2007 00:55 schreef Terecht het volgende:
Wat als ik zeg dat ik voor ' liberal neocon' Billary ga?
Humor heb je ook al niet, wat een verzuurd mannetje ben je tochquote:Op donderdag 3 januari 2008 04:14 schreef ron1872 het volgende:
[..]
Hadden we een andere keuze van jou verwacht dan?
Bij de NOS kwamen er gister zes kandidaten voorbij, en wie zat er niet bij ?quote:1/2/08
ron paulWhether you look at the race nationally, in Iowa, or in New Hampshire; Ron Paul is polling about as well as John Kerry and John Edwards did at the same point in time in 2004. And when you consider the massive amount of donations Ron Paul has received and the large number of straw polls that Ron Paul has won; Ron Paul is in far better position for a strong finish in this Republican race than the average voter would have considered would be true for Kerry or Edwards.
If Fox News is so naive that they would ignore Ron Paul despite this historical precedent then they are about as smart as my left nut.
http://www.usaelectionpolls.com/
quote:Wordt Ron Paul bewust door de Nederlandse pers doodgezwegen?
http://www.ditkannietwaarzijn.info/?p=644
Je kan het ook anders zien, Guillani toch nog 3,5% terwijl hij Iowa heeft laten schieten omdat hij wist dat hij daar toch niet hoog zou scoren. New Hampshire zal meer duidelijkheid geven over waar Ron Paul staat omdat dan iedereen weer meedoet.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 10:28 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Ron Paul echt een verrassing met 10 procent. Guiliani slechts 3,5%
.
Echt belachelijk dat hij niet voor het Fox News debat is uitgenodigd.
Hoger dan de telefonische peilingen (die tussen de 3 en 8 procent zaten) en lager dan de internet polls (die tussen de 40 en 90 procent zaten).quote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:54 schreef mouzzer het volgende:
Hoe was de uitslag trouwens in verhouding met de polls?
Getting slaughteredquote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:54 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Je kan het ook anders zien, Guillani toch nog 3,5% terwijl hij Iowa heeft laten schieten omdat hij wist dat hij daar toch niet hoog zou scoren. New Hampshire zal meer duidelijkheid geven over waar Ron Paul staat omdat dan iedereen weer meedoet.
Volgens CNN is Ron Paul trouwens slaugthered, terwijl het juist idd een verrassende 10% was.
Sens. Chris Dodd and Joe Biden have bowed out gracefully, while New Mexico Gov. Bill Richardson, Rep. Ron Paul and Rep. Duncan Hunter continue their quests after getting slaughtered in Iowa.
http://www.cnn.com/2008/POLITICS/01/04/iowa.analysis/index.html
Hoe was de uitslag trouwens in verhouding met de polls?
Ik zei volgens mij heel duidelijk dat ik denk dat de Amerikanen dat liever zien. En dan kun je daar wel over klagen, maar dat is gewoon een randvoorwaarde als je president wilt worden in dat land. Je zult toch moeten overkomen als een krachtig leider, en niet alleen als een goedbedoelend iemand.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 17:36 schreef BaajGuardian het volgende:
Dus je ziet liever iemand die het publiek bespeelt dan iemand die eerlijk en normaal antwoord?
Het enige wat ron paul ontbreekt is steun van de media, maar dat zie ik als iets positiefs, hij is iig geen puppet.
Volgens mij gaat die ideologie enkel van de media uit, niet van de mensen.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 17:49 schreef Cyclonis het volgende:
[..]
Ik zei volgens mij heel duidelijk dat ik denk dat de Amerikanen dat liever zien. En dan kun je daar wel over klagen, maar dat is gewoon een randvoorwaarde als je president wilt worden in dat land. Je zult toch moeten overkomen als een krachtig leider, en niet alleen als een goedbedoelend iemand.
Ik heb nergens gezegd dat ik dat liever wil.
En dat is nog een reden dat je getrained moet worden voor dit soort dingen. De media is nou eenmaal een machtsorgaan, en dat is nog een randvoorwaarde die je moet meenemen. Je moet de media kunnen bespelen.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 18:16 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Volgens mij gaat die ideologie enkel van de media uit, niet van de mensen.
Helemaal mee eens. Als je iets wilt veranderen moet je je eerst de oude situatie meester maken.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 18:38 schreef Cyclonis het volgende:
[..]
En dat is nog een reden dat je getrained moet worden voor dit soort dingen. De media is nou eenmaal een machtsorgaan, en dat is nog een randvoorwaarde die je moet meenemen. Je moet de media kunnen bespelen.
En ja, idealisten zullen dan wel gaan zeggen "ja maar dat zou niet zo moeten" of allemaal andere uitlatingen in de zin van "zou moeten", "als als als", maar het feit blijft dat:
- De media een machtsorgaan is die je moet leren bespelen of aan jouw kant hebben, wil je het ver schoppen in de (vooral Amerikaanse) politiek, onafhankelijk of dit gewenst is of niet
- Het volk wordt sterk beinvloed door de media
Als je alleen maar loopt de klagen over deze 2 feiten, kom je niet ver. Deze 2 feiten moet je eerst accepteren, ermee om leren gaan, en als je aan de macht bent, kun je er wat aan veranderen.
http://inflandersfields.e(...)gen-in-hun-hemd.htmlquote:Nu is het ook nog wachten op de definitieve beslissing van Fox News over de deelname van Ron Paul in hun groot republikeins presidentsdebat van dit weekend. Zij hadden Ron Paul en Duncan Hunter immers geweerd uit het debat op basis van hun nationale peilingen, met name 6% voor Ron Paul en 2% voor Duncan Hunter. Of ze op hun beslissing na de 10% van Ron Paul in Iowa alsnog zullen terugkomen, weet ik niet, maar ja, wat zei Bredero ook al weer? Inderdaad, het kan verkeren, en de Iowa Caucus heeft dat bewezen.
Ik denk eerder dat de media al in handen is en dat je enkel kunt assimileren in hun voorkeuren dan dat je ze kunt omkopen met wat charisma.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 18:38 schreef Cyclonis het volgende:
[..]
En dat is nog een reden dat je getrained moet worden voor dit soort dingen. De media is nou eenmaal een machtsorgaan, en dat is nog een randvoorwaarde die je moet meenemen. Je moet de media kunnen bespelen.
En als je aan de macht bent ben je net zo corrupt als zij bedoel je.quote:En ja, idealisten zullen dan wel gaan zeggen "ja maar dat zou niet zo moeten" of allemaal andere uitlatingen in de zin van "zou moeten", "als als als", maar het feit blijft dat:
- De media een machtsorgaan is die je moet leren bespelen of aan jouw kant hebben, wil je het ver schoppen in de (vooral Amerikaanse) politiek, onafhankelijk of dit gewenst is of niet
- Het volk wordt sterk beinvloed door de media
Als je alleen maar loopt de klagen over deze 2 feiten, kom je niet ver. Deze 2 feiten moet je eerst accepteren, ermee om leren gaan, en als je aan de macht bent, kun je er wat aan veranderen.
Als je het systeem van binnenuit wilt veranderen, dan zul je toch eerst moeten 'assimileren', en zodra je aan de macht bent, doe je wat je moet doen. Als je de media tegen je hebt, wordt het al erg moeilijk te winnen.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:21 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat de media al in handen is en dat je enkel kunt assimileren in hun voorkeuren dan dat je ze kunt omkopen met wat charisma.
[..]
En als je aan de macht bent ben je net zo corrupt als zij bedoel je.
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:12 schreef Cyclonis het volgende:
[..]
Als je het systeem van binnenuit wilt veranderen, dan zul je toch eerst moeten 'assimileren', en zodra je aan de macht bent, doe je wat je moet doen. Als je de media tegen je hebt, wordt het al erg moeilijk te winnen.
En je kunt wel degelijk de media achter je krijgen met charisma, vriendjespolitiek etc. Zo werkt het nou eenmaal. En ja, ik weet ook wel dat dat niet ideaal is, maar dat is wel de realiteit. De enige andere manier om dat aan te passen is een revolutie door het volk, maar ik schat dat dat uiteindelijk weer stabiliseert in een soortgelijke maatschappij. Je zult altijd een elite hebben binnen een samenleving, en deze elite werkt niet altijd even eerlijk.
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 03:26 schreef Cyclonis het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=bFYqtDL50AM
dit krijg je dus, als je de media tegen je hebt
Zou de Fox News-kijker dat uberhaupt wel weten?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 13:24 schreef CeeJee het volgende:
Irak is voor 2001 regelmatig gebombardeerd, ooit van Desert Fox gehoord ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |