Ronpaul2008quote:Paul Wins Virginia Straw Poll
Ron Paul vanquished the competition in the annual Virginia GOP retreat straw poll by collecting 182 votes (38%). Despite having former senator George Allen and current Virginia Attorney General Bob McDonnall speaking on his behalf, Fred Thompson managed only 112 votes (23%). While Mike Huckabee, who was represented by his wife, finished a distant third with 51 votes (11%).
Several long-time Republican leaders including conservative icon Morton Blackwell complemented the Paul campaign on their strong organization and mobilization efforts, according to Ron Paul National Field Director Dennis Fusaro, who spoke on Dr. Paul's behalf at the event. Fusaro went on to say that, while this reflects the organizational strength of the Paul campaign around the country, it is essential that Virginia Ron Paul Republicans replicate this turn-out on a county-by-county basis at next year's mass meetings. Fusaro went on to congratulate the grassroots for, once again, coming out to support Dr. Paul in an unprecedented manner.
Virginia GOP Retreat Straw Poll Results:
Ron Paul 182 (38%)
Fred Thompson 112 (23%)
Mike Huckabee 51 (11%)
Rudy Guiliani 45 (9%)
Mitt Romney 43 (9%)
John McCain 23 (5%)
Duncan Hunter 19 (4%)
Tom Tancredo 4 (<1%)
Vooral de strawpolls die niet rigged zijnquote:Op maandag 3 december 2007 18:37 schreef pberends het volgende:
Ron Paul doet het sowieso toppie in de straw polls.
quote:Op maandag 3 december 2007 18:37 schreef pberends het volgende:
Ron Paul doet het sowieso toppie in de straw polls.
Democratie: als een kandidaat die je niet wil lijkt te gaan winnen schrap je gewoon de verkiezingenquote:San Francisco GOP Group Cancels Straw Poll After Ron Paul Supporters Pour In
Scores of Ron Paul supporters showed up to the San Francisco Republican Alliance dinner, where they were treated to an hour and a half of speeches for Fred Thompson. When Ron Paul supporters asked to speak, they were told that time had run out and they held a raffle. After the raffle, the organizers announced that the rest of the program had been cancelled.
Je hebt Reuters met een week verslagenquote:Op vrijdag 30 november 2007 10:27 schreef pberends het volgende:
[..]
Eerste presidentiële zeppelin een feit
I hope your information is correct...
Hij poogt juist een einde te maken aan de misleiding van de huidige overheid en zijn argumenten zijn verre van oppervlakkig (hij heeft naar mijn mening meer inzicht en kennis dan menig andere kandidaat op veel beleidsterreinen).quote:Op zaterdag 8 december 2007 16:37 schreef Radioheader het volgende:
Ik heb hier dit topic een beetje doorgelezen en wat youtube filmpjes bekeken, maar ik heb een vraag: Is Ron paul niet gewoon een populist: Belasting verlagen, terugtrekken uit internationale organisaties(VN en Wereldbank), minder macht voor de overheid (NWO onderbuikgevoelens) en ook dat hele revolution idee?
quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:34 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Je hebt Reuters met een week verslagen
Presidential Candidate Ron Paul Has a Blimp
quote:Op zaterdag 8 december 2007 16:37 schreef Radioheader het volgende:
Ik heb hier dit topic een beetje doorgelezen en wat youtube filmpjes bekeken, maar ik heb een vraag: Is Ron paul niet gewoon een populist: Belasting verlagen, terugtrekken uit internationale organisaties(VN en Wereldbank), minder macht voor de overheid (NWO onderbuikgevoelens) en ook dat hele revolution idee?
Tja... niks mis mee! Vanwaar die 'stempel'? Klonk zo negatief dat ik even moest opzoeken met wat je nou precies bedoelde?quote:Populisme is eerder een politieke stijl dan een ideologie. Het is een discours waar het volk centraal staat; een communicatiewijze die door eender welke ideologische stroming gebruikt kan worden om haar boodschap over te brengen. Ze gaat uit van de onderdrukking van de bevolking door een elite die de staat beheerst, en wil aldus naar een samenleving waar het volk de staat beheert en de staat zo geen instrument van onderdrukking meer kan zijn. Hierbij refereert ze constant aan de economische en sociale status van de "gewone man".
bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Populisme
Populisme is het napraten van de populaire meningen om meer stemmen te trekken. Ron Paul geeft dezelfde boodschap al zijn hele politieke loopbaan dus is zijn boodschap populair geworden zonder dat hij de kiezer napraat.quote:Op zaterdag 8 december 2007 16:37 schreef Radioheader het volgende:
Praat Ron, Paul dan na?quote:Op zondag 9 december 2007 14:53 schreef Radioheader het volgende:
Ik denk niet dat Ron Paul echt napraat, maar wat hij zegt zijn wel bekende (populistische) punten: denk maar aan bijvoorbeeld belastingverlaging en het inspelen op de gevoelens dat de overheid teveel van je weet. Ook bijvoorbeeld het terugtrekken uit allerlei internationale organisaties, is dat eigenlijk wel mogelijk....
Denk dat terugtrekken uit de VN moeilijk ligt.quote:Op zondag 9 december 2007 14:53 schreef Radioheader het volgende:
Ik denk niet dat Ron Paul echt napraat, maar wat hij zegt zijn wel bekende (populistische) punten: denk maar aan bijvoorbeeld belastingverlaging en het inspelen op de gevoelens dat de overheid teveel van je weet. Ook bijvoorbeeld het terugtrekken uit allerlei internationale organisaties, is dat eigenlijk wel mogelijk....
Non-interventie. Dat is heel iets anders als isolationisme. Ron Paul is voor non-interventie, dwz je niet met de interne zaken van andere landen bemoeien. De Amerikaanse overheid verbiedt bv. handel met Cuba. Dat is krankzinnig vindt Ron Paul want de overheid heeft niks te maken met wie jij of ik (als we Amerikanen waren) handel willen doen. Gewoon geen interventie, niet positief in de vorm van geld of materiele steun en niet negatief in de vorm van sancties of andere agressie. Voor de rest is iedereen vrij om te reizen of handel te drijven.quote:Op zondag 9 december 2007 17:55 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Denk dat terugtrekken uit de VN moeilijk ligt.
Je kunt je ook afvragen of we er wel bij gebaat zijn als de VS zich terugtrekken uit de VN en op de isolationistische toer gaan.
(Waarbij ik weer niet wil zeggen dat het huidige buitenlandbeleid van de VS wel goed is, dat ligt zo'n beetje op het andere uiterste).
Ik ben benieuwd hoe zijn internetpopulariteit zich straks in het echt gaat manifesteren. Van alle kandidaten lijkt mij Ron Paul de beste keuze.quote:Op dinsdag 11 december 2007 16:54 schreef Manke het volgende:
Deze man is de real deal, hij heeft mi. veel inzicht en heeft het goed voor met het volk.
Ron Paul score is 2%quote:Op woensdag 12 december 2007 16:31 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe zijn internetpopulariteit zich straks in het echt gaat manifesteren. Van alle kandidaten lijkt mij Ron Paul de beste keuze.
Mwah, slecht praten en niet ogen vind ik nogal meevallen. Maar dat hij niet wint, dat weet ik ook wel. Daar maak ik me geen illusies over. Toch houd ik wel sympathie voor hem.quote:Op woensdag 12 december 2007 21:56 schreef henkway het volgende:
[..]
Ron Paul score is 2%
Huckerbee is 32%
Mitt Romney 20%
Dus dat was Ron Paul, hij is te oud ,oogt niet en praat slecht
Last chance in IOWA was last chance ever voor RON PAULquote:Op woensdag 12 december 2007 21:58 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Mwah, slecht praten en niet ogen vind ik nogal meevallen. Maar dat hij niet wint, dat weet ik ook wel. Daar maak ik me geen illusies over. Toch houd ik wel sympathie voor hem.
> http://thecaseforronpaul.com/default.aspxquote:Op woensdag 12 december 2007 21:56 schreef henkway het volgende:
[..]
Dus dat was Ron Paul, hij is te oud ,oogt niet en praat slecht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |