abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55016947
Hoewel ik een hekel heb aan peilingen ( De hond *kots* )
Zijn hier de Virginia Straw poll resultaten,.
quote:
Paul Wins Virginia Straw Poll

Ron Paul vanquished the competition in the annual Virginia GOP retreat straw poll by collecting 182 votes (38%). Despite having former senator George Allen and current Virginia Attorney General Bob McDonnall speaking on his behalf, Fred Thompson managed only 112 votes (23%). While Mike Huckabee, who was represented by his wife, finished a distant third with 51 votes (11%).
Several long-time Republican leaders including conservative icon Morton Blackwell complemented the Paul campaign on their strong organization and mobilization efforts, according to Ron Paul National Field Director Dennis Fusaro, who spoke on Dr. Paul's behalf at the event. Fusaro went on to say that, while this reflects the organizational strength of the Paul campaign around the country, it is essential that Virginia Ron Paul Republicans replicate this turn-out on a county-by-county basis at next year's mass meetings. Fusaro went on to congratulate the grassroots for, once again, coming out to support Dr. Paul in an unprecedented manner.

Virginia GOP Retreat Straw Poll Results:

Ron Paul 182 (38%)
Fred Thompson 112 (23%)
Mike Huckabee 51 (11%)
Rudy Guiliani 45 (9%)
Mitt Romney 43 (9%)
John McCain 23 (5%)
Duncan Hunter 19 (4%)
Tom Tancredo 4 (<1%)
Ronpaul2008
pi_55017792
Ron Paul doet het sowieso toppie in de straw polls .
  † In Memoriam † dinsdag 4 december 2007 @ 09:16:39 #178
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_55027798
quote:
Op maandag 3 december 2007 18:37 schreef pberends het volgende:
Vooral de strawpolls die niet rigged zijn

Die in Florida is gewonnen gekocht door Mitt Romney

http://www.youtube.com/watch?v=rdCcGWX2SuU
http://www.youtube.com/watch?v=W8wjJieSib0

Ben benieuwd hoe de verkiezingen zullen gaan.

Voor de Ron Paul Blimp ziet het er inmiddels goed uit! Problemen zijn opgelost.

Site is Ready!
  † In Memoriam † dinsdag 4 december 2007 @ 09:52:00 #179
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_55028259
Ow en het nieuwste idee is om boven Boston een Santa Claus uit de blimpt te gooien.

Met parachute dan.

En die gaat dan kadootjes uitdelen. Gouden (chocolade) munten, pocket constitutions, mini blimps.
  † In Memoriam † woensdag 5 december 2007 @ 09:08:21 #180
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_55050791
quote:
Op maandag 3 december 2007 18:37 schreef pberends het volgende:
quote:
San Francisco GOP Group Cancels Straw Poll After Ron Paul Supporters Pour In

Scores of Ron Paul supporters showed up to the San Francisco Republican Alliance dinner, where they were treated to an hour and a half of speeches for Fred Thompson. When Ron Paul supporters asked to speak, they were told that time had run out and they held a raffle. After the raffle, the organizers announced that the rest of the program had been cancelled.
Democratie: als een kandidaat die je niet wil lijkt te gaan winnen schrap je gewoon de verkiezingen

Q: Ron Paul populair in San Francisco?

A: Bekijk deze -> Democratic straw vote in San Francisco !!
  † In Memoriam † vrijdag 7 december 2007 @ 14:34:58 #181
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_55101768
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 10:27 schreef pberends het volgende:

[..]

Eerste presidentiële zeppelin een feit

I hope your information is correct...
Je hebt Reuters met een week verslagen

Presidential Candidate Ron Paul Has a Blimp
pi_55126123
Ik heb hier dit topic een beetje doorgelezen en wat youtube filmpjes bekeken, maar ik heb een vraag: Is Ron paul niet gewoon een populist: Belasting verlagen, terugtrekken uit internationale organisaties(VN en Wereldbank), minder macht voor de overheid (NWO onderbuikgevoelens) en ook dat hele revolution idee?
Op 25-09-2008 19:32 schreef beverton
whehehe het is Patriek Lodiers van de lama's
pi_55127120
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 16:37 schreef Radioheader het volgende:
Ik heb hier dit topic een beetje doorgelezen en wat youtube filmpjes bekeken, maar ik heb een vraag: Is Ron paul niet gewoon een populist: Belasting verlagen, terugtrekken uit internationale organisaties(VN en Wereldbank), minder macht voor de overheid (NWO onderbuikgevoelens) en ook dat hele revolution idee?
Hij poogt juist een einde te maken aan de misleiding van de huidige overheid en zijn argumenten zijn verre van oppervlakkig (hij heeft naar mijn mening meer inzicht en kennis dan menig andere kandidaat op veel beleidsterreinen).
Dat hij daarom populair is geworden is mijn inziens niet een reden om hem als populist te betitelen
  zaterdag 8 december 2007 @ 18:12:11 #185
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_55128299
quote:
quote:
Populisme is eerder een politieke stijl dan een ideologie. Het is een discours waar het volk centraal staat; een communicatiewijze die door eender welke ideologische stroming gebruikt kan worden om haar boodschap over te brengen. Ze gaat uit van de onderdrukking van de bevolking door een elite die de staat beheerst, en wil aldus naar een samenleving waar het volk de staat beheert en de staat zo geen instrument van onderdrukking meer kan zijn. Hierbij refereert ze constant aan de economische en sociale status van de "gewone man".

bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Populisme
Tja... niks mis mee! Vanwaar die 'stempel'? Klonk zo negatief dat ik even moest opzoeken met wat je nou precies bedoelde?
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
  zaterdag 8 december 2007 @ 19:52:01 #186
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_55130408
quote:
Populisme is het napraten van de populaire meningen om meer stemmen te trekken. Ron Paul geeft dezelfde boodschap al zijn hele politieke loopbaan dus is zijn boodschap populair geworden zonder dat hij de kiezer napraat.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_55145845
Ik denk niet dat Ron Paul echt napraat, maar wat hij zegt zijn wel bekende (populistische) punten: denk maar aan bijvoorbeeld belastingverlaging en het inspelen op de gevoelens dat de overheid teveel van je weet. Ook bijvoorbeeld het terugtrekken uit allerlei internationale organisaties, is dat eigenlijk wel mogelijk....
Op 25-09-2008 19:32 schreef beverton
whehehe het is Patriek Lodiers van de lama's
  zondag 9 december 2007 @ 17:52:36 #188
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_55149787
quote:
Op zondag 9 december 2007 14:53 schreef Radioheader het volgende:
Ik denk niet dat Ron Paul echt napraat, maar wat hij zegt zijn wel bekende (populistische) punten: denk maar aan bijvoorbeeld belastingverlaging en het inspelen op de gevoelens dat de overheid teveel van je weet. Ook bijvoorbeeld het terugtrekken uit allerlei internationale organisaties, is dat eigenlijk wel mogelijk....
Praat Ron, Paul dan na?
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_55149880
quote:
Op zondag 9 december 2007 14:53 schreef Radioheader het volgende:
Denk dat terugtrekken uit de VN moeilijk ligt.
Je kunt je ook afvragen of we er wel bij gebaat zijn als de VS zich terugtrekken uit de VN en op de isolationistische toer gaan.
(Waarbij ik weer niet wil zeggen dat het huidige buitenlandbeleid van de VS wel goed is, dat ligt zo'n beetje op het andere uiterste).
pi_55150108
Andere landen illegaal binnenvallen, het toppunt van internationale samenwerking!
  † In Memoriam † zondag 9 december 2007 @ 18:53:08 #191
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_55150916
quote:
Op zondag 9 december 2007 17:55 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Denk dat terugtrekken uit de VN moeilijk ligt.
Je kunt je ook afvragen of we er wel bij gebaat zijn als de VS zich terugtrekken uit de VN en op de isolationistische toer gaan.
(Waarbij ik weer niet wil zeggen dat het huidige buitenlandbeleid van de VS wel goed is, dat ligt zo'n beetje op het andere uiterste).
Non-interventie. Dat is heel iets anders als isolationisme. Ron Paul is voor non-interventie, dwz je niet met de interne zaken van andere landen bemoeien. De Amerikaanse overheid verbiedt bv. handel met Cuba. Dat is krankzinnig vindt Ron Paul want de overheid heeft niks te maken met wie jij of ik (als we Amerikanen waren) handel willen doen. Gewoon geen interventie, niet positief in de vorm van geld of materiele steun en niet negatief in de vorm van sancties of andere agressie. Voor de rest is iedereen vrij om te reizen of handel te drijven.

Hij is tegen de VN en het IMF en de WTO en noem ze allemaal maar op omdat die de soevereiniteit ondermijnen. Zijn standpunt is dat de centrale overheid maar een doel dient te hebben en dat is het waarborgen van individuele vrijheden. Dat was het unieke van het Amerikaanse "experiment".
In de laatste 100 jaar is dat weer teruggedraait naar het oude systeem waarbij mensen hun rechten van de overheid "ontvangen". Als de centrale overheid die macht niet dient te hebben dan is het logisch elke laag daarboven in de vorm van internationale authoriteit helemaal af te wijzen.

Alle ellende begint volgens RP wanneer de overheid ergens zeggenschap over claimt waar het die niet zou moeten hebben. Corruptie, lobbygroepen en de erosie van vrijheden is er allemaal gevolg van.

Ik ben geen libertariër maar kan een heel eind meegaan in zijn standpunten.
  dinsdag 11 december 2007 @ 16:54:25 #192
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_55195288
Deze man is de real deal, hij heeft mi. veel inzicht en heeft het goed voor met het volk.
pi_55216426
JOIN THE REVOLUTION - This advert is a satire on the old 'Mac vs PC' series with an obvious twist of irony... the realization that the predictable "Democrat vs Republican" game is just a 'Hobson's Choice'.

http://www.youtube.com/watch?v=AMyaharVpEs
..///
  woensdag 12 december 2007 @ 16:26:11 #194
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_55220229
The Shocking Truth About RON PAUL
http://www.youtube.com/watch?v=bg08RnRhXpw
pi_55220382
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 16:54 schreef Manke het volgende:
Deze man is de real deal, hij heeft mi. veel inzicht en heeft het goed voor met het volk.
Ik ben benieuwd hoe zijn internetpopulariteit zich straks in het echt gaat manifesteren. Van alle kandidaten lijkt mij Ron Paul de beste keuze.
  woensdag 12 december 2007 @ 21:55:12 #196
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_55229416
Straks.. hoop 't voor de VS, maar 'ze' hebben al plannetjes met Clinton, ben ik bang.

Ik denk dat hij zo populair op internet is geworden doordat de mainstream media hem nogal negeert en zwartmaakt.
Internetters hebben zich in zijn standpunten en inzichten verdiept door veel te lezen, er is een lampje gaan branden.
Het censuur heeft ervoor gezorgd dat hij populair geworden is op 't net, (via) internetspammers heeft het bericht bij het offline volk bereikt. Tenminste dat denk ik.
CBS, MSNBC, FOX, CNN enz. zijn ook spammers, zij spammen voor de echte populisten (Clinton, Obama, Rudy)

Zullen ook veel anti-geitewollensokken stemmen op de gene met de grootste, stoerste bek, want ze zijn o zo trots en sterk.

(hoop dat ik ergens sense maak)
pi_55229471
quote:
Op woensdag 12 december 2007 16:31 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd hoe zijn internetpopulariteit zich straks in het echt gaat manifesteren. Van alle kandidaten lijkt mij Ron Paul de beste keuze.
Ron Paul score is 2%

Huckerbee is 32%
Mitt Romney 20%
Dus dat was Ron Paul, hij is te oud ,oogt niet en praat slecht
pi_55229545
quote:
Op woensdag 12 december 2007 21:56 schreef henkway het volgende:

[..]

Ron Paul score is 2%

Huckerbee is 32%
Mitt Romney 20%
Mwah, slecht praten en niet ogen vind ik nogal meevallen. Maar dat hij niet wint, dat weet ik ook wel. Daar maak ik me geen illusies over. Toch houd ik wel sympathie voor hem.
pi_55229578
quote:
Op woensdag 12 december 2007 21:58 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Mwah, slecht praten en niet ogen vind ik nogal meevallen. Maar dat hij niet wint, dat weet ik ook wel. Daar maak ik me geen illusies over. Toch houd ik wel sympathie voor hem.
Last chance in IOWA was last chance ever voor RON PAUL

[ Bericht 1% gewijzigd door henkway op 12-12-2007 22:31:48 ]
  † In Memoriam † woensdag 12 december 2007 @ 22:39:09 #200
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_55230891
quote:
Op woensdag 12 december 2007 21:56 schreef henkway het volgende:

[..]

> http://thecaseforronpaul.com/default.aspx

Polls zijn net zo gemakkelijk te manipuleren als inlichtingen over wapenprogramma's

Nee, ik hecht weinig waarde aan polls. Het enige waar het om draait zijn de verkiezingen zelf en daar is fraude het grootste punt van zorg. Bijna overal is het nu totaal oncontroleerbaar. Het enige wat je kunt doen is zorgen dat je een goede exitpoll hebt, als soort van verzekering, maar dat maakte een paar jaar terug in Ohio ook niks uit. De exit polls lieten een heel andere uitslag zien. Alleen als er geen "paper trail" is kun je niks controleren. Fuck stemcomputers. Terug naar stembiljetten!

Ondertussen zijn ze druk bezig met de Blimp maar wordt het kort dag om hem op tijd in Boston te krijgen komend weekend.

http://www.youtube.com/watch?v=_vKDbLPryLc
http://www.youtube.com/watch?v=WVMgu-ZFiZU

http://i2.photobucket.com/albums/y18/annyab/100_0823.jpg
http://i2.photobucket.com/albums/y18/annyab/100_0819.jpg
http://i2.photobucket.com/albums/y18/annyab/100_0824.jpg

Ron Paul: Once in a Lifetime (TeaParty07. com)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')