abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 21 december 2007 @ 23:19:23 #251
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_55452867
quote:
Op woensdag 19 december 2007 17:06 schreef pberends het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=j_qUvgfzuPM

Dit filmpje blijft geniaal.
[..]
Even de tactiek die gebruikt worden door die smeerlappenr:

"Provided great tv" "on stage" "i hope that will disqualify him" (referring to ron paul)
"Infects" "Virus" "very small proporsion" "strain of 911th truther virus on the left and mainstream" "why do ' believe it" "havent quite made up their mind about it" "bush derangement syndrome" (oh mijn god.. hoe kom je er op...) "That Pathology * has taken hold of democrats who 'consider themselves' mainstream" "just willing to believe" "plain ignorance" "paranoid strain on the left" "tinfoilhat wearers" "fantasy where america bears the blame for global jihad" "conspiracy nuts" (referring to 911 truth movement)
"suspect or 'blame' him for americas problems" (referring to bush)
"they bear blame for mainstreaming it" "abselutely wabbit" "impervious to reason or logic" (bugs bunny nuts) (referring to o'donnel baldwin, sheen etc)

* Pathology is the study and diagnosis of disease through examination of organs, tissues, cells and bodily fluids.

Foxnews = fucking evil.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_55453108
Ook al ben ik geen aanhanger van conspiracy theories, ben ik geen fan van zo een malloot als Alex Jones, neem ik het hele "de grote boze schaduwoverheid" verhaaltje niet zo serieus, mag ik toch nog zeggen dat RP mijn favoriete Republikeinse kandidaat is?
An unstable system is a system that is not stable
  vrijdag 21 december 2007 @ 23:59:25 #253
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_55454068
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 23:28 schreef Cyclonis het volgende:
Ook al ben ik geen aanhanger van conspiracy theories, ben ik geen fan van zo een malloot als Alex Jones, neem ik het hele "de grote boze schaduwoverheid" verhaaltje niet zo serieus, mag ik toch nog zeggen dat RP mijn favoriete Republikeinse kandidaat is?
Nee, sorrie.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  zaterdag 22 december 2007 @ 00:07:18 #254
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_55454308
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 23:59 schreef jogy het volgende:

[..]

Nee, sorrie.
I second that.

wegwezen
  zaterdag 22 december 2007 @ 00:54:23 #255
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_55455862
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 23:00 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Wat kortzichtig van de schrijver van dat stuk.
Die persoon weet dus geen hol van de positie van iemand in die situatie af.
Je kunt je niet zomaar publiekelijk openbaren als iemand die zo'n gevoelig onderwerp even voor iedereen doorgrond.

Either lying or clueless? wat dacht men van "careful"

Je hebt de ironie van het stukje duidelijk niet begrepen.
  zaterdag 22 december 2007 @ 00:55:59 #256
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_55455913
Wat als ik zeg dat ik voor ' liberal neocon' Billary ga?
pi_55455949
quote:
Nee, sorrie.
quote:
I second that.

wegwezen

fine, dan ga ik wel op die CIA gast juichen
An unstable system is a system that is not stable
pi_55459589
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 23:28 schreef Cyclonis het volgende:
Zegt iemand die smiley's als deze gebruikt tov personen die praktisch dezelfde mening hebben als Paul over de FED.
quote:
Ron Paul:
Weet je, het idee dat we een geheime bank kunnen maken die dingen managen en ons nauwelijks iets vertellen, het Congres noch de Executive Branch, over wat ze in feite doen, is een probleem. Ik kan niet eens naar een monetaire beleidsvergadering van de Federal Reserve, en ik zit nota bene in het Bancaire Committee van het US Congres. Ik wil de overheid openen, en de Fed zou zeker open moeten zijn. Maar het is een instituut dat in feite niet zou moeten bestaan. Het staat Big Government toe om groter te worden zonder verantwoording af te hoeven leggen. En daarom hebben we nu te maken met uit de hand lopende uitgaven voor oorlog en welvaartsvoorzieningen.
http://www.vrijspreker.nl(...)redden-van-de-dollar
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_55461199
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 23:17 schreef Vagere_Hein het volgende:
joh neem die knul nou niet serieus. Loopt alleen maar te trollen.
En zo denkt de rest van de wereld ook over Ron Paul
  zaterdag 22 december 2007 @ 13:29:20 #260
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_55461941
quote:
Op zaterdag 22 december 2007 12:51 schreef CeeJee het volgende:

[..]

En zo denkt de rest van de wereld Fox-channel ook over Ron Paul
  † In Memoriam † zaterdag 22 december 2007 @ 15:01:08 #261
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_55463787
quote:
Op zaterdag 22 december 2007 12:51 schreef CeeJee het volgende:

[..]

En zo denkt de rest van de wereld ook over Ron Paul
Kappen met uitlokken. Je bent al een post kwijt, volgende keer mag je er zelf achteraan wmb.
  † In Memoriam † zaterdag 22 december 2007 @ 15:36:41 #262
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_55481741
quote:
Op zaterdag 22 december 2007 15:36 schreef NorthernStar het volgende:
Ron Paul Rising
Lol, kreeg er kippenvel van
pi_55490026
quote:
Ron Paul Rising
  zondag 23 december 2007 @ 14:52:23 #265
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_55490677
quote:
Ron Paul Rising
Ik heb weer wat hoop voor amerika.
pi_55645598
Fox News Bars Ron Paul From Presidential Forum

Texas Congressman Ron Paul has been banned from attending a presidential forum just two days before the New Hampshire Primary by Fox News.

The forum is due to be screened by Fox on January 6th 2008 but it won't include the Republican fundraising frontrunner and a contender who is set to garner over 10% of the vote in New Hampshire.

This is another blatant ploy to sideline Ron Paul and pretend as if he isn't going to play a crucial role in the campaign when even mainstream news media are now admitting that to be the case.

http://www.prisonplanet.c(...)122907_bars_paul.htm
http://www.ronpaul2008.co(...)ws-excluded-ron-paul

Ze zullen hem blijven negeren.
Mocht hij toch winnen.... dan gaan ze de smerige trukendoos openen.

[ Bericht 7% gewijzigd door MDF op 30-12-2007 07:44:56 ]
pi_55645605
quote:
Op zondag 30 december 2007 07:01 schreef MDF het volgende:

Texas Congressman Ron Paul has been banned from attending a presidential forum just two days before the New Hampshire Primary by Fox News.

The forum is due to be screened by Fox on January 6th 2008 but it won't include the Republican fundraising frontrunner and a contender who is set to garner over 10% of the vote in New Hampshire.

This is another blatant ploy to sideline Ron Paul and pretend as if he isn't going to play a crucial role in the campaign when even mainstream news media are now admitting that to be the case.

http://www.prisonplanet.c(...)122907_bars_paul.htm

Ron Paul is de beste maar ze willen hem niet, geilianie moet het worden, kost wat kost
.zijn die Republikeinen sterk in, in het doorduwen van kandidaten die door het grote geld gesteund worden.
  † In Memoriam † zondag 30 december 2007 @ 08:05:02 #268
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_55645676
quote:
Op zondag 30 december 2007 07:01 schreef MDF het volgende:

Ja maar dit geeft de Paulites weer wat te doen.

Paul: Fox News is 'scared of me'
quote:
"They are scared of me and don't want my message to get out, but it will," Paul said in an interview at a diner here. "They are propagandists for this war and I challenge them on the notion that they are conservative."

"They will not win this skirmish," he promised.
Charge!!

BOYCOTT FOX NEWS SPONSORS: USE "MESSAGED" BOYCOTT

Er zijn al verschillende sponsors die hebben toegezegd met Fox te zullen breken als Ron Paul uitgesloten blijft.

Het is zo achterlijk.

Die Huckabee heeft zogenaamd ontzettend veel steun. Wat dan blijkt uit polls die ze uitvoeren. *kuch*

Huckabee had de 27e december een "Huckabomb" (god wat origineel). Hij kreeg hier uitgebreid aandacht voor van de grote nieuwsstations.

Hoeveel is ingezameld die dag?

Het onvoorstelbare bedrag van 91.000 dollar.

De Tea Party is vooraf amper genoemd in de mainstream media. Die had een resultaat van 6,3 miljoen dollar.

Bovendien neemt Huckabee geld aan van special interests en lobbies en krijgt Ron Paul zijn geld van individuen.

Huckabee staat dit kwartaal op een kleine 5 miljoen, Ron Paul heeft bijna 20 miljoen. Ron Paul heeft dit kwartaal al meer individuele donateurs dan alle andere kandidaten in het vorige kwartaal bij elkaar.

En nog durven ze te beweren dat hij amper aanhang heeft. Corrupt zooitje.

Anyhoe. Dit lijkt me een nogal domme en onnodige zet van Fox die volgens mij alleen maar in het voordeel van Ron Paul kan werken. De meeste mensen houden niet van censuur. Denk aan hoe elke aanval op Fortuyn zijn positie en aanhang alleen maar versterkte.

New York Times retracts its smear of Ron Paul (over die zogenaamde banden met stormfront ed.)

Viva la Revolution!

News Report on Guiliani ( )
pi_55734634
Al wat voorspelling voor iowa bekend?
pi_55734820
Ik ben heel erg benieuwd hoeveel de uitslag van Ron Paul afwijkt met die van de peiligen.
  donderdag 3 januari 2008 @ 01:07:26 #271
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_55736662
ron paul
pi_55736818
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 23:28 schreef Ender_Wiggin het volgende:
Al wat voorspelling voor iowa bekend?
Ja, Barrack Obama, is Clinton voorbij.
pi_55738693
quote:
Op zaterdag 22 december 2007 00:55 schreef Terecht het volgende:
Wat als ik zeg dat ik voor ' liberal neocon' Billary ga?
Hadden we een andere keuze van jou verwacht dan?
  donderdag 3 januari 2008 @ 07:02:43 #274
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_55738911
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 04:14 schreef ron1872 het volgende:

[..]

Hadden we een andere keuze van jou verwacht dan?
Humor heb je ook al niet, wat een verzuurd mannetje ben je toch .
pi_55742412
quote:
1/2/08

ron paulWhether you look at the race nationally, in Iowa, or in New Hampshire; Ron Paul is polling about as well as John Kerry and John Edwards did at the same point in time in 2004. And when you consider the massive amount of donations Ron Paul has received and the large number of straw polls that Ron Paul has won; Ron Paul is in far better position for a strong finish in this Republican race than the average voter would have considered would be true for Kerry or Edwards.

If Fox News is so naive that they would ignore Ron Paul despite this historical precedent then they are about as smart as my left nut.
http://www.usaelectionpolls.com/
Bij de NOS kwamen er gister zes kandidaten voorbij, en wie zat er niet bij ?

Als hij al's in het nieuws komt word hij geasiocieerd met spam.
http://www.actueel.nl/bal(...)entskandidaat%2Ehtml
quote:
Wordt Ron Paul bewust door de Nederlandse pers doodgezwegen?
http://www.ditkannietwaarzijn.info/?p=644

http://www.nos.nl/nosjour(...)inse_kandidaten.html
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')