Je hebt Reuters met een week verslagenquote:Op vrijdag 30 november 2007 10:27 schreef pberends het volgende:
[..]
Eerste presidentiële zeppelin een feit
I hope your information is correct...
Hij poogt juist een einde te maken aan de misleiding van de huidige overheid en zijn argumenten zijn verre van oppervlakkig (hij heeft naar mijn mening meer inzicht en kennis dan menig andere kandidaat op veel beleidsterreinen).quote:Op zaterdag 8 december 2007 16:37 schreef Radioheader het volgende:
Ik heb hier dit topic een beetje doorgelezen en wat youtube filmpjes bekeken, maar ik heb een vraag: Is Ron paul niet gewoon een populist: Belasting verlagen, terugtrekken uit internationale organisaties(VN en Wereldbank), minder macht voor de overheid (NWO onderbuikgevoelens) en ook dat hele revolution idee?
quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:34 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Je hebt Reuters met een week verslagen
Presidential Candidate Ron Paul Has a Blimp
quote:Op zaterdag 8 december 2007 16:37 schreef Radioheader het volgende:
Ik heb hier dit topic een beetje doorgelezen en wat youtube filmpjes bekeken, maar ik heb een vraag: Is Ron paul niet gewoon een populist: Belasting verlagen, terugtrekken uit internationale organisaties(VN en Wereldbank), minder macht voor de overheid (NWO onderbuikgevoelens) en ook dat hele revolution idee?
Tja... niks mis mee! Vanwaar die 'stempel'? Klonk zo negatief dat ik even moest opzoeken met wat je nou precies bedoelde?quote:Populisme is eerder een politieke stijl dan een ideologie. Het is een discours waar het volk centraal staat; een communicatiewijze die door eender welke ideologische stroming gebruikt kan worden om haar boodschap over te brengen. Ze gaat uit van de onderdrukking van de bevolking door een elite die de staat beheerst, en wil aldus naar een samenleving waar het volk de staat beheert en de staat zo geen instrument van onderdrukking meer kan zijn. Hierbij refereert ze constant aan de economische en sociale status van de "gewone man".
bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Populisme
Populisme is het napraten van de populaire meningen om meer stemmen te trekken. Ron Paul geeft dezelfde boodschap al zijn hele politieke loopbaan dus is zijn boodschap populair geworden zonder dat hij de kiezer napraat.quote:Op zaterdag 8 december 2007 16:37 schreef Radioheader het volgende:
Praat Ron, Paul dan na?quote:Op zondag 9 december 2007 14:53 schreef Radioheader het volgende:
Ik denk niet dat Ron Paul echt napraat, maar wat hij zegt zijn wel bekende (populistische) punten: denk maar aan bijvoorbeeld belastingverlaging en het inspelen op de gevoelens dat de overheid teveel van je weet. Ook bijvoorbeeld het terugtrekken uit allerlei internationale organisaties, is dat eigenlijk wel mogelijk....
Denk dat terugtrekken uit de VN moeilijk ligt.quote:Op zondag 9 december 2007 14:53 schreef Radioheader het volgende:
Ik denk niet dat Ron Paul echt napraat, maar wat hij zegt zijn wel bekende (populistische) punten: denk maar aan bijvoorbeeld belastingverlaging en het inspelen op de gevoelens dat de overheid teveel van je weet. Ook bijvoorbeeld het terugtrekken uit allerlei internationale organisaties, is dat eigenlijk wel mogelijk....
Non-interventie. Dat is heel iets anders als isolationisme. Ron Paul is voor non-interventie, dwz je niet met de interne zaken van andere landen bemoeien. De Amerikaanse overheid verbiedt bv. handel met Cuba. Dat is krankzinnig vindt Ron Paul want de overheid heeft niks te maken met wie jij of ik (als we Amerikanen waren) handel willen doen. Gewoon geen interventie, niet positief in de vorm van geld of materiele steun en niet negatief in de vorm van sancties of andere agressie. Voor de rest is iedereen vrij om te reizen of handel te drijven.quote:Op zondag 9 december 2007 17:55 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Denk dat terugtrekken uit de VN moeilijk ligt.
Je kunt je ook afvragen of we er wel bij gebaat zijn als de VS zich terugtrekken uit de VN en op de isolationistische toer gaan.
(Waarbij ik weer niet wil zeggen dat het huidige buitenlandbeleid van de VS wel goed is, dat ligt zo'n beetje op het andere uiterste).
Ik ben benieuwd hoe zijn internetpopulariteit zich straks in het echt gaat manifesteren. Van alle kandidaten lijkt mij Ron Paul de beste keuze.quote:Op dinsdag 11 december 2007 16:54 schreef Manke het volgende:
Deze man is de real deal, hij heeft mi. veel inzicht en heeft het goed voor met het volk.
Ron Paul score is 2%quote:Op woensdag 12 december 2007 16:31 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe zijn internetpopulariteit zich straks in het echt gaat manifesteren. Van alle kandidaten lijkt mij Ron Paul de beste keuze.
Mwah, slecht praten en niet ogen vind ik nogal meevallen. Maar dat hij niet wint, dat weet ik ook wel. Daar maak ik me geen illusies over. Toch houd ik wel sympathie voor hem.quote:Op woensdag 12 december 2007 21:56 schreef henkway het volgende:
[..]
Ron Paul score is 2%
Huckerbee is 32%
Mitt Romney 20%
Dus dat was Ron Paul, hij is te oud ,oogt niet en praat slecht
Last chance in IOWA was last chance ever voor RON PAULquote:Op woensdag 12 december 2007 21:58 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Mwah, slecht praten en niet ogen vind ik nogal meevallen. Maar dat hij niet wint, dat weet ik ook wel. Daar maak ik me geen illusies over. Toch houd ik wel sympathie voor hem.
> http://thecaseforronpaul.com/default.aspxquote:Op woensdag 12 december 2007 21:56 schreef henkway het volgende:
[..]
wij hebben balkenende, alleen hij is niet oud, hij praat ook wel goed, maar zegt weinigquote:Op woensdag 12 december 2007 21:56 schreef henkway het volgende:
[..]
Ron Paul score is 2%
Huckerbee is 32%
Mitt Romney 20%
quote:Schultz sees an apocalypse now
Commentary: Veteran editor declares 'A financial tsunami is upon us'
By Peter Brimelow, MarketWatch
Last update: 12:01 a.m. EST Dec. 13, 2007
NEW YORK (MarketWatch) -- The Fed flops and Wall Street is worried. But one letter veteran has been here before, not that it makes him any cheerier.
Occasionally, I get reader emails claiming that The International Harry Schultz Letter's Harry Schultz is dead. He himself insists in an email to me that he is still alive. But he must be well over 80 now, although he's always been mysterious about his age. I notice that that he's now listed as "editor emeritus," although the letter is still written in his characteristically quirky first-person voice.
Alive or not, Schultz must feel like he's been resurrected. Systemic financial fears, dollar doubts, gold gains, seeping stagflation - a word Schultz claims he coined - all eerily replicate the 1970s, which he began as a derided crank and ended victorious over the financial establishment. (After which, significantly, he was notably quick to say the storm had passed).
Shultz's latest letter, just in, is absolutely apocalyptical: "A financial tsunami is upon us," he says, caused by lax credit and complications introduced by Wall Street's derivatives craze.
Among other interesting ideas raised by Schultz in his intense, somewhat terrifying introduction: recession, possibly depression; bank failures; exchange controls; housing prices down by 50%; credit card company failures; money market fund dangers; tripling of U.S. jobless numbers; federal bail-outs for Fannie Mae (FNM:FNM) and and Freddie Mac.
His advice, translated out of his shorthand style: "If you have not already done so, take immediate measures to safeguard your assets against the global derivative crisis ... Most urgent is close out time deposits, buy non-U.S. government bonds."
In other words, Schultz is saying the U.S. banking system is threatened. How's that for a Christmas greeting?
Schultz says "the second biggest danger is owning U.S. dollars in any form, (it) has crashed and going much lower ... use dollar rallies to exit dollars or sell short ... This is not a time to seek profits, but to protect what U have ... Portfolio diversification is essential in troubled times."
Schultz's favored currencies: "In order of preference: Swiss Franc, Australian dollar, Euro, Canadian dollar."
Schultz is a trader and his specific market advice is nuanced. He writes: "Direction of global stock markets uncertain. Balance stock holdings between long and shorts to counterbalance draw-down risks, and/or hedge exposure via puts, futures, or bear funds ... Exposure to gold shares and bullion should be a minimum of 35-45% of your total portfolio, with at least 10% in physical gold bullion and coins, and/or very rare coins ... "
On gold, he writes: "The public is still not in the gold market. They will be in 2008 as the derivatives and credit crises bring down more financial institutions (amid recession) and eyes will be opened, via pain. While Rome burns, gold will smash through its old unadjusted-for-inflation $850 high on the way to $1,600, & who knows how far beyond ..."
Schultz is still buying a few stocks. His top pick for December: Terra Nitrogen Co. LP, (TNH:TNH, , ) . But he recommends buying when and if the stock closes above $130 on two consecutive days.
Amid the apocalyptic advice, Schultz finds time to dispense some other helpful hints. Avoid fluoride. Cell phones may cause cancer. Sauerkraut makes for a healthier prostate. Use faxes for all financial transactions. Give money to Republican presidential candidate Ron Paul on his Dec. 16 Boston Tea Party anniversary fundathon.
In case you're wondering, Schultz is up 21.42% over the past 12 months according to the Hulbert Financial Digest, vs. 7.51% for the dividend-reinvested Dow Jones Wilshire 5000. Over the past five years, Schultz is up a remarkable 34.38% annualized vs. 12.85% annualized for the DJW.
Not so easy to dismiss.
Ja die is nog kaal.quote:Op zaterdag 15 december 2007 11:08 schreef pberends het volgende:
Netjes op tjid voor morgen.
Ik ben meer benieuwd naar de andere kant van de blimp...
Money bombs away!!quote:Op zondag 16 december 2007 13:09 schreef Equinix het volgende:
Netjes 1,1 miljoen erbij in een paar uurtjes
staat nu op 12,655,781 USD
quote:Op zondag 16 december 2007 09:15 schreef MDF het volgende:
Daniel Estulin: Elitists Consider Assassinating Ron Paul
http://www.prisonplanet.c(...)sassinating_paul.htm
Zouden ze het weer durven flikken?
Wat zullen de Amerikanen doen als hij geliquideerd wordt?
Technisch: met een kogel, gif, ongeluk?
Een week lang niks omdat iedereen wacht op de 16de en dan opeens een hoop geld, niet echt bijzonder.quote:Op zondag 16 december 2007 13:26 schreef NorthernStar het volgende:
http://www.integralinternet.com/rpgraph/
Paul raises $6 million in 24-hour effortquote:Candidate Has Most Successful Fundraising Day in American Political History
In a 24-hour period on December 16, the campaign raised $6.026 million dollars, surpassing the one-day record of $5.7 million held by John Kerry.
During the day, over 58,000 people contributed to Dr. Paul's campaign, including 24,940
first-time donors. Over 118,000 Americans have donated to the campaign in the fourth quarter.
The $6 million one-day total means the campaign has raised over $18 million this quarter, far exceeding its goal of $12 million.
"We have the right message: freedom, peace and prosperity," said Ron Paul 2008 campaign chairman Kent Snyder. "We also have the right candidate: Dr. Ron Paul."
Congressman Paul will be campaigning in Iowa today hold including a press conference at 12:45 pm at the Des Moines Marriott in the Des Moines Room.
pBerendsquote:Op zondag 16 december 2007 16:27 schreef pberends het volgende:
[..]
'Regering wil presidentskandidaat vermoorden'
Ja hoe groter zijn kansen worden deste groter het risico.quote:Op maandag 17 december 2007 07:44 schreef MDF het volgende:
[..]
Ik ben als de dood dat Ron Paul opeens spontaan een hartaanval krijgt.
Of dat ze, net als met Larry McDonald, een afgeladen Boeing uit de lucht schieten..... een tragisch ongeluk
Geweldig!quote:Op maandag 17 december 2007 17:42 schreef pberends het volgende:
Presidentskandidaat haalt recordbedrag op
Spread the word!quote:Op maandag 17 december 2007 17:42 schreef pberends het volgende:
Presidentskandidaat haalt recordbedrag op
Vanwege de vage complottheorieën over een tegenwerkende media en aanslagen op Ron Paul door de regering enzo. Wel jammer dat pberends van de FP ook een BNW probeert te maken, hoewel dat nog altijd een verbetering is ten opzichte van de huidige dominantie van Wilders-adepten en Britney-nieuws.quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:15 schreef Vagere_Hein het volgende:
tvp en tevens: wat de hell doet dit topic in dit forum?
En het feit dat practisch alles wat hier besproken wordt qua banken, corporaties, megaregeringen en weet ik het allemaal ook op zijn agenda staat.quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:42 schreef Pool het volgende:
[..]
Vanwege de vage complottheorieën over een tegenwerkende media en aanslagen op Ron Paul door de regering enzo. Wel jammer dat pberends van de FP ook een BNW probeert te maken, hoewel dat nog altijd een verbetering is ten opzichte van de huidige dominantie van Wilders-adepten en Britney-nieuws.
1. De economie van de VS is belangrijk. Als daar iets mee gebeurd, dan zijn we de pineut als Nederland.quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:15 schreef Vagere_Hein het volgende:
tvp en tevens: wat de hell doet dit topic in dit forum?
Het is zo jammer dat mensen zich het bos in laten sturen met zulke noties. Ja, zo wordt het afgedaan door TPTB maar dat belet jou persoonlijk toch niet om jezelf te informeren?quote:
Heb je uberhaupt gelezen wat er in die ticker staat en ken je de achtergrond van de kwoot "Paul is dead"?quote:Op woensdag 19 december 2007 08:33 schreef COLAIUTA het volgende:
[ afbeelding ]
At approximately 2:15, the ticker is running a Huckabee quote that says, “Actually I will confess this, if you play this spot backwards it says ‘Paul is dead, Paul is dead, Paul is dead.”
http://www.youtube.com/watch?v=fZXWW4C2kpE
http://ladyliberty.wordpr(...)nd-that-news-banner/
Wat zijn ze aan het sublimeren?
Oeh, tegengeluid, goede dingenquote:Op woensdag 19 december 2007 12:48 schreef Terecht het volgende:
Just How Out Of It Is Ron Paul?
The "Only Man Who Can Save America" as I believe it is termed, is on Glenn Beck's show being asked about his nutjob followers. Glenn Beck of course is right at the top of the troofer hit list for his previous program with Michael Shermer and James Meigs. The troofers are not going to be happy with this clip though, although not so much for Beck, as for Ron Paul, as he unequivocally states that he does not believe in the tenents of the 9/11 conspiracy theories such as no plane hitting the Pentagon or remote control planes. I can't really endorse his response though, because bizarrely, he claims that he was not even aware of being supported by wacko conspiracy theorists. When asked about the Pentagon being hit by a missile or remote controlled planes, he claimed that he had "never even heard of these challenges before".
WHAT? Hello, how many times have you been on Alex Jones' radio program? Have you even paid attention to who Alex Jones is? Not to mention that these are hardly the only fringe elements that he hangs out with. As I pointed out previously he has been the main speaker at event like those run by the Freedom Law School, which is on the watchlist for extremist organizations by the ADL, and is frequented by all sorts of fringe types such as tax resisters, anti-Semites, and conspiracy theorists.
So the man is either lying, or he is completely clueless about a social movement that is fairly widely known in the country as a whole, and that is rampant among his followers. Do you want this man running the country?
En de CFR?quote:Op woensdag 19 december 2007 12:41 schreef Vagere_Hein het volgende:
[..]
Heb je uberhaupt gelezen wat er in die ticker staat en ken je de achtergrond van de kwoot "Paul is dead"?
Mijn god zeg, ik verbaas me inderdaad niet meer dat dit topic hier staat.
Ron Paul - New World Orderquote:For more than a century, ideological extremists at either end of the political spectrum have seized upon well-publicized incidents [...] to attack the Rockefeller family for the inordinate influence they claim we wield over American political and economic institutions. Some even believe we are part of a secret cabal working against the best interests of the United States, characterizing my family and me as "internationalists" and of conspiring with others around the world to build a more integrated global political and economic structure - one world, if you will. If that's the charge, I stand guilty, and I am proud of it.
quote:Kan men Ron Paul aanrekenen dat hij steun geniet onder de mafkezen van de "9/11 Truth Movement" en neo-nazi's?
http://www.luxetlibertas.com/artikel15112007a.html
Ik zou Jones niet met Wilders willen vergelijken, volgens mij vind jan modaal (mainstream media) Jones toch wel wat extremer in zijn standpunten dan Wilders. Het verschil tussen jou en Paul is dat Paul een politicus is, en het feit dat hij zich affilieert met figuren als Jones en de radio show van Jones zelfs gebruikt om zijn standpunten te verkondigen, doet vermoeden dat Paul Jones een integer platform vindt.quote:Op woensdag 19 december 2007 14:40 schreef jogy het volgende:
[..]
Oeh, tegengeluid, goede dingen.
Anyway, iemand hoeft niet meteen te geloven in de meest extreme dingen als hij bij Alex Jones op de radio komt lijkt me. Als ik een interview heb met Geert Wilders ben ik niet meteen een Geert Wilders adept. Dus hij kan heus wel geloven dat er een achtergrond aan uitbuiting van een situatie is ( Irak, Afghanistan en de thuissituatie ) zonder te geloven of zelfs geinteresseerd te zijn in eventuele details. Daarbij komt nog dat ook hij een zo groot mogelijke doelgroep aan zich wilt binden en dat doe je niet door te beweren dat een raket in de Pentagon gevlogen is of te beweren dat de VS regering zelf de vliegtuigen de WTC in heeft gevlogen. Als je trouwens een kans wilt maken in de VS dan moet je wel weten welke gevechten je verder brengen en welke je alleen maar isoleren. Dus Ron Paul doet er goed aan om zijn vingers niet te branden aan de wildste verhalen in samenzweringsland.
Ik denk eerder dat Jones zich affilieert met Paul dan vice versa.quote:Op woensdag 19 december 2007 16:18 schreef Terecht het volgende:
[..]
Ik zou Jones niet met Wilders willen vergelijken, volgens mij vind jan modaal (mainstream media) Jones toch wel wat extremer in zijn standpunten dan Wilders. Het verschil tussen jou en Paul is dat Paul een politicus is, en het feit dat hij zich affilieert met figuren als Jones en de radio show van Jones zelfs gebruikt om zijn standpunten te verkondigen, doet vermoeden dat Paul Jones een integer platform vindt.
Tja, dan haal je het toch zelf wel een beetje op de hals als men met een scheef oog naar Ron Paul kijkt.
Tevens geloof ik er geen zak van dat hij niet wist van zulke complottheorieen en dat Jones die complottheorieen propageert. Hij liegt dat ie barst, en dat kun je ook wel zien op die clip. Hij staart als een hert in de koplampen van een naderende auto.
Ron Paul komt uit Texas en is tegen de globalisering van de NWO, Alex Jones komt uit Texas en is tegen de globalisering van de NWO. Heel vreemd inderdaad dat als de ene een radioprogramma heeft hij net die politicus, die soortgelijke standpunten heeft en uit zijn eigen staat is, een platform wil bieden.quote:Op woensdag 19 december 2007 16:42 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat Jones zich affilieert met Paul dan vice versa.
Van iemand die de mening heeft, 9-11 was geen inside job kan ik me enigszins voorstellen dat hij zich niet in complotthorien verdiept, maar over leugeaars gsproken... Misschien doe hij wel gewoon wat Bush hem bevolen heeft ? let us never....
Denk dat Ron Paul ook beter niet op FOX meer kan verschijnen, maar ja, je moet wat.
http://www.infowars.com/a(...)_paul_alex_jones.htm
quote:How can an organization claim to be a "news organization" when they clearly twist the story?
Ron Paul said the US foreign policy contributes to the hatred which leads to Terrorism... but somehow he is equated to Rosi O'donnel?
Misrepresentation of the facts in the news like this should be illegal.
Fox clearly wants Ron Paul and his message out of the race! Why does Fox do this? What is their agenda? Regardless of the reason, this is not news it's gossip.
Daar zou je wel eens gelijk in kunnen hebben.quote:Op woensdag 19 december 2007 16:42 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat Jones zich affilieert met Paul dan vice versa.
Dat zijn gewoon mijn vermoedensquote:Van iemand die de mening heeft, 9-11 was geen inside job kan ik me enigszins voorstellen dat hij zich niet in complotthorien verdiept, maar over leugeaars gsproken... Misschien doe hij wel gewoon wat Bush hem bevolen heeft ? let us never....
Typisch FOX dat uit de context rukken van beelden, al is dit bericht van mei 2007.quote:Denk dat Ron Paul ook beter niet op FOX meer kan verschijnen, maar ja, je moet wat.
http://www.infowars.com/a(...)_paul_alex_jones.htm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |