Wacht maar op volgende weekquote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:55 schreef Alexxxxx het volgende:
En daar hebben ze geen vismarkt. Wel een hele grote kermis!
Uitstel uitstel, wie kent het nietquote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:55 schreef Noca het volgende:
Hmmm je 2 maand lopen ergeren aan een stukje tapijt en het vervolgens in een kwartier goed leggen en snijden... waarom doe ik zoiets niet eerder
Mijn werkkamertapijt is ook verneukt, kun je die morgenook ff goed leggen? Want ik begin morgen met spulletjes naar die kamer te sjouwen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:55 schreef Noca het volgende:
Hmmm je 2 maand lopen ergeren aan een stukje tapijt en het vervolgens in een kwartier goed leggen en snijden... waarom doe ik zoiets niet eerder
Nog niets gezien/gehoord hier!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:56 schreef teigan het volgende:
Nog een flits en dondertje hier zonet.. De bliksem was alleen niet zichtbaar door die stomme studentenflat die ervoorstaat...![]()
Waarom denk je dat ik hier zo lang mee heb gewacht, pokkewerk!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mijn werkkamertapijt is ook verneukt, kun je die morgenook ff goed leggen? Want ik begin morgen met spulletjes naar die kamer te sjouwen.
Daarom zag ik m welquote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:56 schreef teigan het volgende:
Nog een flits en dondertje hier zonet.. De bliksem was alleen niet zichtbaar door die stomme studentenflat die ervoorstaat...![]()
Foto gemaakt!?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:57 schreef Peterselieman het volgende:
Waar was ik ook al weer gebleven?
ik weet het alweer.
@Alex: Ik heb vanmiddag net zo'n bolide als jij hebt in de Moesstraat zien staan. Dat was een witte
Rene.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:57 schreef teigan het volgende:
wie had hier trouwens die nieuwe cd van Krezip?
Hoi.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:57 schreef teigan het volgende:
wie had hier trouwens die nieuwe cd van Krezip?
Ik heb nog geen cameraquote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Foto gemaakt!?Ze zijn super zeldzaam joh! Vandaag bij Haule zagen DaD en ik een rode!
Zijn er nog 400 van in Nederlandwaarvan maar een klein deel rijdend. En ik gok maar 10 voor dagelijks gebruik, waaronder die van mij
hoe wat waar? (of ga ik nou over de schreef?)quote:
Jammerquote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:59 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik heb nog geen camera![]()
Anders had ik het zeker even gedaan
De PM biedt uitkomstquote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:59 schreef teigan het volgende:
[..]
hoe wat waar? (of ga ik nou over de schreef?)
Zie je dat gele envelopje met een 1 er naast? Dat is Renéquote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:59 schreef teigan het volgende:
[..]
hoe wat waar? (of ga ik nou over de schreef?)
Nietzquote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:00 schreef nietzman het volgende:
Hee.
Ook nietquote:
Ja, watquote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:03 schreef MaxMark het volgende:
Ja.
Ben je daar wel 100% zeker van?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:03 schreef MaxMark het volgende:
Ja.
Vergeet SES, EXA, GC en KLB nietquote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
Prachtig toch, dit, eigenlijk. We combineren hier R&P, PTA, MUZ, K&W en euh, ONZ.
Groningen is allesquote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
Prachtig toch, dit, eigenlijk. We combineren hier R&P, PTA, MUZ, K&W en euh, ONZ.
klinkt als mijn levenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dat is de beste omschrijvingquote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
Groningen is allesomvattend.
Ja, DE dacht ik. Bestaat dat nog dan?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:12 schreef teigan het volgende:
Je bent EL vergeten (of hoe heet dat weerforum ook alweer?)
Grapje!! Nu wel.quote:
Kleurstof en likken he.quote:
Niet meer énorrum warm, maar hij was te doen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:28 schreef ChipsZak. het volgende:
Koude pizza! ?
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:29 schreef Yankee het volgende:
Zo meteen naar NUHR!
Okayquote:(Niet Uit Het Raam), bestaande uit Joep van Deudekom, Peter Heerschop, Viggo Waas en Eddie B. Wahr
Volgende keer toch maar weer naar Napoli?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:29 schreef Renesite het volgende:
[..]
Niet meer énorrum warm, maar hij was te doen.
Die zijn goedquote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:29 schreef Yankee het volgende:
Zo meteen naar NUHR!
We lieten het brengen. Zie maarquote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:31 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Volgende keer toch maar weer naar Napoli?
Gesloten?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
We lieten het brengen. Zie maar
Gesloten afhaal chinees en pizzaria en visboer
Napoli nietquote:
Zie mijn vet goede advies in dat topicquote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:56 schreef Renesite het volgende:
[..]
Napoli nietMaar een of andere pizzeria aan de Friesestraatweg
Dat hebben we gemerktquote:
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:29 schreef teigan het volgende:
en een van onze katten heeft net een vogeltje vermoord...
Niet op gelet, ging me meer om het bord in combinatie met je autoquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:24 schreef Alexxxxx het volgende:
en dat ik daar op die beurs iemand in mn auto heb ontmaagd valt m dan weer niet op
Dacht je nu echt dat een brave burgerman als jij notes had?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:25 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Niet op gelet, ging me meer om het bord in combinatie met je auto
BTW hoeveel notes heb ik eigenlijk?
Had wel gekund, zit wel eens op het randjequote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dacht je nu echt dat een brave burgerman als jij notes had?
YEAHquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:24 schreef Alexxxxx het volgende:
en dat ik daar op die beurs iemand in mn auto heb ontmaagd valt m dan weer niet op
met twee motorenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:40 schreef Peterselieman het volgende:
Maar 143.000 km gereden met die motor of is ie al een keer het klokje rond geweest?
Hoiquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hoi.
Ja, wie had dat gedacht, dat we alle drie zo lenig warenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nee, nee, dat aantal meisjes wat werd veranderd in 8 klopt. Ik was erbij.
Je hebt het filmpje in KPD niet gezien?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:50 schreef Peterselieman het volgende:
Het klinkt net alsof jij er naar hebt staan kijken![]()
En over nummer 9 en 10, vanochtend zullen we ook maar niet teveel zeggen... Helemaal legaal was dat niet volgens mijquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik was getuige. Meer wil ik er niet over kwijt.
Sssssstttt.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En over nummer 9 en 10, vanochtend zullen we ook maar niet teveel zeggen... Helemaal legaal was dat niet volgens mij
mee eensch..quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:12 schreef Peterselieman het volgende:
Het gaat ook weer helemaal nergens over
ik 8 jaar geleden ofzo...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:22 schreef MaxMark het volgende:
Wie heeft hier wel eens gekart in Kardinge?
ja jaar of 4 terug ofzo. Best leukquote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:22 schreef MaxMark het volgende:
Wie heeft hier wel eens gekart in Kardinge?
Dronken mensen. Heel veel dronken mensen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:53 schreef Kishan89 het volgende:
Hoe is de keiweek? Wat kan ik verwachten (A) ?![]()
![]()
Leek, kleine week lang feest en snel de stad (vooral het uitgaansleven) leren kennen. Maar zorg wel dat je in een leuk groepje komt dus niet bij een paar lui die elke avond naar dezelfde kroeg willen. Met de Kei moet je zoveel mogelijk zien.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:53 schreef Kishan89 het volgende:
Hoe is de keiweek? Wat kan ik verwachten (A) ?![]()
![]()
Toevallig heette mijn introductieweek de KOEweek.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:57 schreef Alexxxxx het volgende:
kei? das toch meervoud van ko?
koe? dat is toch verleden tijd van kin?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Toevallig heette mijn introductieweek de KOEweek.
Ja geen idee, ik spreek geen Fries.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
koe? dat is toch verleden tijd van kin?
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja geen idee, ik spreek geen Fries.
Ik ook al niet. Had vlak voor die tijd buikgriep opgelopenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ach wat lul ik nou. Ik heb niet meegedaan aan de KEIweek.
Ik was nog aan het kamperen, hehe. Nooit het gevoel gehad iets te hebben gemist trouwens. Vrienden maak je op je studie ook wel.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:19 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik ook al niet. Had vlak voor die tijd buikgriep opgelopen![]()
Tijdens het introductiekamp van de studievereniging ook welquote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Vrienden maak je op je studie ook wel.
Kamperenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik was nog aan het kamperen, hehe. Nooit het gevoel gehad iets te hebben gemist trouwens. Vrienden maak je op je studie ook wel.
Kamperen is tof, trouwens.
Dat kan ik zeker aanradenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:26 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Tijdens het introductiekamp van de studievereniging ook wel![]()
Kamperen heeft zoveel charme. 's Ochtends je tentje uitstappen en merken dat het gras nat is, en je voeten nu dus ook. 's Nachts aan de stokken hangen omdat de tent anders de lucht in waait. Koken op maximaal 2 pitjes. Koude douches. Beestjes.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:24 schreef Alexxxxx het volgende:
Nou, ik vind een hotel of huisje toch aardig aangenamer dan kamperen hoor
Daar moet je wel naartoe gaan ja.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:26 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Tijdens het introductiekamp van de studievereniging ook wel![]()
In een hotel kun je samen in een eenpersoonsbed gaan liggenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Kamperen heeft zoveel charme. 's Ochtends je tentje uitstappen en merken dat het gras nat is, en je voeten nu dus ook. 's Nachts aan de stokken hangen omdat de tent anders de lucht in waait. Koken op maximaal 2 pitjes. Koude douches. Beestjes.
Maar ook...
Samen in een tentje, in één slaapzak al weet je zo ook wel dat het niet past. Luie hete dagen op je naar buiten gesleepte luchtbed met een goed boek. Echo-en in de doucheruimtes. Roddelen over de buren. Het vakantiegevoel.
Yep, doe je je eerste waardevolle contacten op met je aanstaande studiegenoten.quote:
En je buren een plezier doen zekerquote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
In een hotel kun je samen in een eenpersoonsbed gaan liggen
Dan is een tentje beter inderdaad. Daar hoort niemand iets!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:37 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
En je buren een plezier doen zeker
Je spreekt de man die zijn buurman met zijn geneuk en gelingokijk (GROEN!!!!!!!!) zo heeft getergd dat hij naar Nieuw-Zeeland is verhuisdquote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:37 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
En je buren een plezier doen zeker
Het laatste stukje heb ik maar weggehaald, omdat ik dat niet zo toepasselijk vond, maar het eerste deel vond ik grappig genoeg om in de signature te zetten, nog dank voor het aandragen ervanquote:Op woensdag 9 mei 2007 00:08 schreef Alexxxxx het volgende:
Dikke Vlaamse volgens de vegetarische dienstregeling rijdende Griek! Je hebt een onderschrift!
Maar het ligt idd erg aan de groep waarin je zit. De jaren daarna kan de keiweek trouwens ook nog best leuk zijnquote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:12 schreef MaxMark het volgende:
KEIweek is tof, moet je gedaan hebben.
SOGgen is ook zo leuk en vooral makkelijkquote:Op woensdag 9 mei 2007 00:31 schreef Grulez het volgende:
Morgen maar weer eens aan de studie. Nu dus maar optijd mn bed in.![]()
Pff tot je de laatste twee weken voor je deadline je uit de naad moet werkenquote:Op woensdag 9 mei 2007 00:33 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
SOGgen is ook zo leuk en vooral makkelijk
Hoe gaat het met de credits?quote:Op woensdag 9 mei 2007 00:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
Kunnen we het even niet over studie hebben. Ik bevond me net in zo'n heerlijke, alles negerende state of mind.
Als ik ze dit semester alle 90 haal, dan gaat het prima.quote:
Jij bent er in geïnteresseerd, dan is een wedervraag op zijn plaats lijkt mequote:
Bijna op schema dusquote:Op woensdag 9 mei 2007 00:54 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Als ik ze dit semester alle 90 haal, dan gaat het prima.
Een "weder"vraag kan in dit geval alleen van DaD komenquote:Op woensdag 9 mei 2007 00:55 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Jij bent er in geïnteresseerd, dan is een wedervraag op zijn plaats lijkt me
BA?quote:Op woensdag 9 mei 2007 00:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik plak er nog maar een jaartje BA aan vast denk ik.
Dat wil je, maar er lopen er meer hier in dit topic rond, zodat ook jij wel eens een vraagje moet beantwoorden.quote:Op woensdag 9 mei 2007 01:04 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Een "weder"vraag kan in dit geval alleen van DaD komen
Zie boven.quote:Op woensdag 9 mei 2007 01:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hey mmmmmmmm, hoe gaat het met je credits?
A-ha.quote:
Duidelijk is in sommige gevallen relatiefquote:Op woensdag 9 mei 2007 01:08 schreef MaxMark het volgende:
En toch heb ik geen vraag open gelaten, want ik vind dat ik al meerdere keren duidelijk antwoord heb gegeven
Ja, ik denk, ik vraag het nog maar eens. Dat werd blijkbaar van me verwacht.quote:Op woensdag 9 mei 2007 01:08 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Zie boven.
[..]
A-ha.
En toch heb ik geen vraag open gelaten, want ik vind dat ik al meerdere keren duidelijk antwoord heb gegeven
Ik heb het zelfs nog ge-smstquote:Op woensdag 9 mei 2007 01:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, ik denk, ik vraag het nog maar eens. Dat werd blijkbaar van me verwacht.
Ik vind van niet.
Ik heb ze niet meer in m'n telefoon, eigenlijk.quote:
Verslapen, maar toch tijd om ff op Fok te postenquote:Op woensdag 9 mei 2007 07:59 schreef MaxMark het volgende:
Wehehe, verslapen. Maar ik heb nog 3 minuten, dus niks aan de hand
Ik zei toch, heb nog 3 minuten.quote:Op woensdag 9 mei 2007 08:04 schreef Flipper01 het volgende:
[..]
Verslapen, maar toch tijd om ff op Fok te posten![]()
Om wederom te fokkenquote:Op woensdag 9 mei 2007 08:35 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik zei toch, heb nog 3 minuten.
Ben nu in de les aanwezig
Hehehe, ik ken het wel hoor. Alhoewel het wel alweer een tijdje geleden was dat ik een les heb meegemaakt...quote:Op woensdag 9 mei 2007 08:45 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Je weet niet hoe saai de les is. Draadloos ftw.
Wehe, dat doe ik nu. Nouja, onder anderequote:Op woensdag 9 mei 2007 08:48 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
eigenlijk zou ik wel weer naar school willen. Zou graag een opleiding volgen als grafisch vormgever ofzo... Lijkt me tof.
Lijkt me leuk voor d'rbij.quote:Op woensdag 9 mei 2007 08:50 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Wehe, dat doe ik nu. Nouja, onder andere
Schaapjes~!quote:
Dat kàn gezellig zijn...quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:13 schreef TARAraboemdijee het volgende:
ook weer wakker
we hadden een logeetje vannacht
het spijt onsquote:Op woensdag 9 mei 2007 09:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
Een paar weken terug zat ik om deze tijd dagelijks al in de UB. Nu ben ik trots dat ik al zo vroeg op ben.
lijkt mij geen probleem. Je stufie houdt wel ergens op maar je kunt natuurlijk altijd gaan lenen of een bijbaan nemen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
Mensen, help me eens. Hoe erg is het om een jaartje langer over je studie te doen?
Niet ergquote:Op woensdag 9 mei 2007 11:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
Mensen, help me eens. Hoe erg is het om een jaartje langer over je studie te doen?
Ja, anders mag je je stufie terug betalen. Welke studie doe je?quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
Je moet je studie afronden binnen 10 jaar nadat je bent begonnen toch? Ik zou er dan 6 jaar over doen in plaats van 5. Wtf, dat klinkt ineens wel heel lang. Ik denk namelijk niet dat ik mijn Bachelor nog ga halen als ik kijk wat daarvoor allemaal nog moet gebeuren dit semester...
Inderdaad, maar binnen 10 jaar lukt natuurlijk iedere debielquote:Op woensdag 9 mei 2007 11:20 schreef maok het volgende:
[..]
Ja, anders mag je je stufie terug betalen. Welke studie doe je?
Ik heb ergens halverwege mijn studie bewust een half jaar extra ingevoegd zodat ik eerst alles tot dat moment kon afronden voor ik weer verder ging. Anders blijf je er achter aan 'rennen' . Overigens wil de echte afronding van mijn studie ook niet helemaal lukken maar dat staat daar weer los van (ik wordt volgend jaar 7e jaarsquote:Op woensdag 9 mei 2007 11:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik studeer Nederlands, maar vorig semester heb ik al wat vertraging opgelopen door operatie, en dit semester eigenlijk weer, door dat hele fucking relatiegedoe. Ik kan nu enorm hard gaan werken en proberen om al mijn 6 tentamens te halen, een werkstuk te maken van 20 pagina's en een goede scriptie in te leveren, maar iets zegt me dat dat niet gaat lukken.
Dat idee heb ik ook, dat ik overal achter aan ren. Alleen, en hier maak ik me een beetje zorgen over, wil ik de Educatieve Master gaan doen. Kan ik daarbij nog in februari instromen? Dat zou ik dan eerst even uit moeten zoeken.quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:30 schreef maok het volgende:
[..]
Ik heb ergens halverwege mijn studie bewust een half jaar extra ingevoegd zodat ik eerst alles tot dat moment kon afronden voor ik weer verder ging. Anders blijf je er achter aan 'rennen' . Overigens wil de echte afronding van mijn studie ook niet helemaal lukken maar dat staat daar weer los van (ik wordt volgend jaar 7e jaars)
Drie / Vier ochtenden bijles voor ongeveer 100 equote:Op woensdag 9 mei 2007 11:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
Capita selecta, hoe zit het daarmee?
Euh?quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:35 schreef Yankee het volgende:
[..]
Drie / Vier ochtenden bijles voor ongeveer 100 e
Sorry ik let waarschijnlijk niet op, dacht dat je het hier over had:quote:
Ik zou inderdaad eens alles op een rijtje zetten, op welke momenten kun je wat doen. Dus als je een tentamen een half jaar later weer kunt doen of pas een jaar later en dingen zoals scipties die je op je eigen tempo kan doen (of niet) Een soort planning waarin je dingen uit kunt laten lopen. Dan zou je dingen die je maar 1 keer per jaar kunt doen voorrang geven en ook de punten die je echt moet halen omdat je anders nergens anders mee verder kunt. enzoquote:Op woensdag 9 mei 2007 11:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook, dat ik overal achter aan ren. Alleen, en hier maak ik me een beetje zorgen over, wil ik de Educatieve Master gaan doen. Kan ik daarbij nog in februari instromen? Dat zou ik dan eerst even uit moeten zoeken.
ik ken het. Ik voelde me ook een mislukkelingquote:Op woensdag 9 mei 2007 11:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb even geteld, ik zit 60 punten te doen dit semester. Dat zou ik op zich moeten kunnen...
Maar, even praktisch, hoe pak ik zoiets dan aan? Vakken waarvan ik het komend semester tentamen kan doen, dan doen? M'n scriptie op een laag pitje zetten? Capita selecta, hoe zit het daarmee? Weet jij dat Viking?
Ik heb nog nooit vertraging gehad, het voelt een beetje als mislukken....
jij bent eeuwige studentquote:Op woensdag 9 mei 2007 11:51 schreef Tangarine het volgende:
doe zoals ik, ik heb ook wat vertraging opgelopen, waardoor ik dit jaar zo'n 90 punten doe... er blijft nog een klein deel van m'n BA sociologie over, wat ik dan maar volgend jaar doe, icm vakken die ik interessant vind en een andere minor![]()
Niet erg. Ik doe het zelf namelijk ook. Het is beter om in dat jaar proberen alles tot nu toe af te ronden en dan met je master te beginnen. Het schept rust in je hoofd en je blijft niet overal achteraan rennen, zoals ook ik te lang heb gedaan.quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
Geen probleem rond binnenkort m'n tweede studie af en bij beiden een jaar vertraging opgelopenquote:Op woensdag 9 mei 2007 11:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
lijkt me een prima planningquote:Op woensdag 9 mei 2007 11:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
Jullie hebben geen idee hoe jullie me hier mee helpen. Mag ik hier neerplempen hoe ik denk dat ik het nu maar aan ga pakken dan? Ik vind het wel fijn dat je ook wat meer van de studie weet, Viking, dus dat helpt wel.
Waar ik nu mee bezig ben:
* Scriptie
* 3 Capita selecta, waarvan eentje in collegevorm wat afgesloten gaat worden met een werkstuk. Die wil ik graag nog gaan doen. De andere twee zijn mondeling tentamen bij Kempering en Dorleijn, en voor die van Kemperink heb ik nog helemaal niets gedaan.
* Klankleer, tweedejaarsvak wat ik maar niet haal. Herkansing komende tentamenperiode. Wil ik gaan proberen.
* AVV Hoogtepunten uit de antieke literatuur. Alle college's gevolgd, bijgewerkt, vind ik leuk, ga ik nu doen en halen, schriftelijk tentamen.
* Verbeteren werkstuk specialisatiecollege eerste semester. Kleine dingetjes, moet lukken.
* Bijvak van afgelopen semester herkansen.
Dus: scriptie en 2 van de capita laat ik even zitten. Even kijken hoe ik dat regel met Ramakers, want we hebben wel presentaties binnenkort. Wel doen: 2 herkansingen, werkstuk ene caput, AVV.
Sorry voor het lange verhaal, maar ik moet het even kwijt en m'n hoofd loopt om..
Hoeft helemaal niet. Als jij uitlegt dat je van het studentenleven geniet en serieus met de studie bezig wilt gaan en op een goede manier wilt studeren met extra tijd om de vakken zo goed mogelijk af te ronden, dan mag het geen probleem zijn, lijkt me, tenzij je ouders hebt die altijd zeurenquote:Op woensdag 9 mei 2007 12:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat zullen m'n ouders teleurgesteld zijn.
Mijn ouders vonden het juist wel slim van me, die zagen het al dat ik het veel te druk had. Dat ik het zeg maar zelf in handen hielt.quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat zullen m'n ouders teleurgesteld zijn.
Tsja van een forum moet je geen visueel spectakel verwachten. Dus kleine lapjes tekst horen erbijquote:Op woensdag 9 mei 2007 12:16 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ja, daarvoor kom ik niet op een forum he.
Timber vind het OKquote:Op woensdag 9 mei 2007 12:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wil iemand even zeggen dat het ok is? Al laat je het je kat typen, ik moet even een ok hebben voor ik daadwerkelijk kan gaan beginnen met het inlassen van een extra half jaar..
Ik ben erg vaak sarcastisch trouwens, ook als ik geen smileys gebruikquote:Op woensdag 9 mei 2007 12:20 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Tsja van een forum moet je geen visueel spectakel verwachten. Dus kleine lapjes tekst horen erbij
i know, maar het betekent wel dat je met opmerkingen 2 kanten uitkuntquote:Op woensdag 9 mei 2007 12:41 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik ben erg vaak sarcastisch trouwens, ook als ik geen smileys gebruik
Maakt me niet uit. Al zet je er goeienacht op dit tijdstip neer dan nog zou ik het niet raar vindenquote:Op woensdag 9 mei 2007 12:42 schreef Alexxxxx het volgende:
Sorry ik heb nog niet gegeten dan ben ik nog wat botMaar het delletje en het kroketje hangen al in het vet
Is dat serieus je 'ontbijt'?quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:42 schreef Alexxxxx het volgende:
Sorry ik heb nog niet gegeten dan ben ik nog wat botMaar het delletje en het kroketje hangen al in het vet
Precies, ik laat mensen graag fout gokkenquote:Op woensdag 9 mei 2007 12:43 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
i know, maar het betekent wel dat je met opmerkingen 2 kanten uitkunt
Nee, 's ochtends als ik wakker word heb ik eerst een beker Fristi en een banaanquote:
Vreemd eetpatroon heb je danquote:Op woensdag 9 mei 2007 12:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, 's ochtends als ik wakker word heb ik eerst een beker Fristi en een banaan
En tussendoor veel cola
Jij bent vast de droom van elke tandartsquote:Op woensdag 9 mei 2007 12:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En tussendoor veel cola
quote:
Geen drukte om maken hè. M'n scriptie verschuift, en daarvoor wilde ik 'm gebruiken. Dus eigenlijk heb ik m voorlopig niet echt nodig.quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:32 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ga ook weer, eerste beginnetje met verhuizen makenEn meteen ff kijken of ik mn oude trouwe laptop tegen kom....
Ik kom m vanzelf tegen, en zo niet, dan ben ik hem kwijtquote:Op woensdag 9 mei 2007 13:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Geen drukte om maken hè. M'n scriptie verschuift, en daarvoor wilde ik 'm gebruiken. Dus eigenlijk heb ik m voorlopig niet echt nodig.![]()
Succes met verhuizen!
Ok vergeleken met jou leef ik helemaal niet zo ongezondquote:Op woensdag 9 mei 2007 12:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En tussendoor veel cola
Juistquote:Op woensdag 9 mei 2007 13:36 schreef Alexxxxx het volgende:
En dank je, jij succes met je studieEn het is als met alles, je kunt het beter goed doen dan snel doen
wacht maar twee dagen.... dan woonik weer op mezelfquote:Op woensdag 9 mei 2007 13:36 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ok vergeleken met jou leef ik helemaal niet zo ongezond![]()
Hquote:Op woensdag 9 mei 2007 13:38 schreef Sebasser het volgende:
oi
Zie het als rijden in een visa.. Je KUNT 120, maar dan schud je helemaal uit elkaar...quote:
Dat moet wel lukken toch?quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
wacht maar twee dagen.... dan woonik weer op mezelfEn voor het eerst alleen
Als ik dat overleef qua leefstijl, overleef ik alles!
Wat een mooie vergelijkingquote:Op woensdag 9 mei 2007 13:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zie het als rijden in een visa.. Je KUNT 120, maar dan schud je helemaal uit elkaar...de 80 kilometer wegen waren om, maar oh zo veel mooier
En geen geschud!
Oeps serieus?quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hey Sebasser, ik heb gister de hele avond op je zitten wachten.
Tsja, ik kan niet onder jou account posten, dus dat wordt lastig, maar een tvp speciaal voor Alex moet wel lukkenquote:Op woensdag 9 mei 2007 13:39 schreef Alexxxxx het volgende:
zet iemand ff een tvp voor me straks in deel 37? Dan ga ik nu die kant op
PM je wachtwoord maar.quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:39 schreef Alexxxxx het volgende:
Maak er een mooi gedicht van of een mooie ode aan de kar van Alexquote:Op woensdag 9 mei 2007 13:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Wat een mooie vergelijking. En nog helemaal waar ook. Heb enorm genoten op de omweg, en dat ga ik ook doen van deze omweg.
Jongens, ik word er bijna filosofisch van.
Vanavond ben ik wel thuis, na een uur of 8. Het maakt niet uit verder hoorquote:Op woensdag 9 mei 2007 13:40 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Oeps serieus?
ik heb mijn computer niet echt veel aangehad gister, en dus dacht ik er niet aan.![]()
Sorry, kom ik hem zo wel afhalen?
Vanavond?quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Vanavond ben ik wel thuis, na een uur of 8. Het maakt niet uit verder hoor![]()
Ik zet de tvp wel in de nieuwe TTquote:Op woensdag 9 mei 2007 13:39 schreef Alexxxxx het volgende:
Ja, maar zulks een huisgenoot krijgt niet die fles lambrusco.quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
Of wanneer jij maar wiltMisschien dat er op andere tijdstippen wel een huisgenoot thuis is, maar dat durf ik niet te beloven. Iig, kom maar wanneer jij wilt
.
Vooruit.quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:50 schreef Sebasser het volgende:
[..]Wil je er ook eentje voor mij maken misschien?
Heb ik je aan het denken gezet?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |