YEAHquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:24 schreef Alexxxxx het volgende:
en dat ik daar op die beurs iemand in mn auto heb ontmaagd valt m dan weer niet op
met twee motorenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:40 schreef Peterselieman het volgende:
Maar 143.000 km gereden met die motor of is ie al een keer het klokje rond geweest?
Hoiquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hoi.
Ja, wie had dat gedacht, dat we alle drie zo lenig warenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nee, nee, dat aantal meisjes wat werd veranderd in 8 klopt. Ik was erbij.
Je hebt het filmpje in KPD niet gezien?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:50 schreef Peterselieman het volgende:
Het klinkt net alsof jij er naar hebt staan kijken![]()
En over nummer 9 en 10, vanochtend zullen we ook maar niet teveel zeggen... Helemaal legaal was dat niet volgens mijquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik was getuige. Meer wil ik er niet over kwijt.
Sssssstttt.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En over nummer 9 en 10, vanochtend zullen we ook maar niet teveel zeggen... Helemaal legaal was dat niet volgens mij
mee eensch..quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:12 schreef Peterselieman het volgende:
Het gaat ook weer helemaal nergens over
ik 8 jaar geleden ofzo...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:22 schreef MaxMark het volgende:
Wie heeft hier wel eens gekart in Kardinge?
ja jaar of 4 terug ofzo. Best leukquote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:22 schreef MaxMark het volgende:
Wie heeft hier wel eens gekart in Kardinge?
Dronken mensen. Heel veel dronken mensen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:53 schreef Kishan89 het volgende:
Hoe is de keiweek? Wat kan ik verwachten (A) ?![]()
![]()
Leek, kleine week lang feest en snel de stad (vooral het uitgaansleven) leren kennen. Maar zorg wel dat je in een leuk groepje komt dus niet bij een paar lui die elke avond naar dezelfde kroeg willen. Met de Kei moet je zoveel mogelijk zien.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:53 schreef Kishan89 het volgende:
Hoe is de keiweek? Wat kan ik verwachten (A) ?![]()
![]()
Toevallig heette mijn introductieweek de KOEweek.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:57 schreef Alexxxxx het volgende:
kei? das toch meervoud van ko?
koe? dat is toch verleden tijd van kin?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Toevallig heette mijn introductieweek de KOEweek.
Ja geen idee, ik spreek geen Fries.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
koe? dat is toch verleden tijd van kin?
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja geen idee, ik spreek geen Fries.
Ik ook al niet. Had vlak voor die tijd buikgriep opgelopenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ach wat lul ik nou. Ik heb niet meegedaan aan de KEIweek.
Ik was nog aan het kamperen, hehe. Nooit het gevoel gehad iets te hebben gemist trouwens. Vrienden maak je op je studie ook wel.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:19 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik ook al niet. Had vlak voor die tijd buikgriep opgelopen![]()
Tijdens het introductiekamp van de studievereniging ook welquote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Vrienden maak je op je studie ook wel.
Kamperenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik was nog aan het kamperen, hehe. Nooit het gevoel gehad iets te hebben gemist trouwens. Vrienden maak je op je studie ook wel.
Kamperen is tof, trouwens.
Dat kan ik zeker aanradenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:26 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Tijdens het introductiekamp van de studievereniging ook wel![]()
Kamperen heeft zoveel charme. 's Ochtends je tentje uitstappen en merken dat het gras nat is, en je voeten nu dus ook. 's Nachts aan de stokken hangen omdat de tent anders de lucht in waait. Koken op maximaal 2 pitjes. Koude douches. Beestjes.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:24 schreef Alexxxxx het volgende:
Nou, ik vind een hotel of huisje toch aardig aangenamer dan kamperen hoor
Daar moet je wel naartoe gaan ja.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:26 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Tijdens het introductiekamp van de studievereniging ook wel![]()
In een hotel kun je samen in een eenpersoonsbed gaan liggenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Kamperen heeft zoveel charme. 's Ochtends je tentje uitstappen en merken dat het gras nat is, en je voeten nu dus ook. 's Nachts aan de stokken hangen omdat de tent anders de lucht in waait. Koken op maximaal 2 pitjes. Koude douches. Beestjes.
Maar ook...
Samen in een tentje, in één slaapzak al weet je zo ook wel dat het niet past. Luie hete dagen op je naar buiten gesleepte luchtbed met een goed boek. Echo-en in de doucheruimtes. Roddelen over de buren. Het vakantiegevoel.
Yep, doe je je eerste waardevolle contacten op met je aanstaande studiegenoten.quote:
En je buren een plezier doen zekerquote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
In een hotel kun je samen in een eenpersoonsbed gaan liggen
Dan is een tentje beter inderdaad. Daar hoort niemand iets!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:37 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
En je buren een plezier doen zeker
Je spreekt de man die zijn buurman met zijn geneuk en gelingokijk (GROEN!!!!!!!!) zo heeft getergd dat hij naar Nieuw-Zeeland is verhuisdquote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:37 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
En je buren een plezier doen zeker
Het laatste stukje heb ik maar weggehaald, omdat ik dat niet zo toepasselijk vond, maar het eerste deel vond ik grappig genoeg om in de signature te zetten, nog dank voor het aandragen ervanquote:Op woensdag 9 mei 2007 00:08 schreef Alexxxxx het volgende:
Dikke Vlaamse volgens de vegetarische dienstregeling rijdende Griek! Je hebt een onderschrift!
Maar het ligt idd erg aan de groep waarin je zit. De jaren daarna kan de keiweek trouwens ook nog best leuk zijnquote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:12 schreef MaxMark het volgende:
KEIweek is tof, moet je gedaan hebben.
SOGgen is ook zo leuk en vooral makkelijkquote:Op woensdag 9 mei 2007 00:31 schreef Grulez het volgende:
Morgen maar weer eens aan de studie. Nu dus maar optijd mn bed in.![]()
Pff tot je de laatste twee weken voor je deadline je uit de naad moet werkenquote:Op woensdag 9 mei 2007 00:33 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
SOGgen is ook zo leuk en vooral makkelijk
Hoe gaat het met de credits?quote:Op woensdag 9 mei 2007 00:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
Kunnen we het even niet over studie hebben. Ik bevond me net in zo'n heerlijke, alles negerende state of mind.
Als ik ze dit semester alle 90 haal, dan gaat het prima.quote:
Jij bent er in geïnteresseerd, dan is een wedervraag op zijn plaats lijkt mequote:
Bijna op schema dusquote:Op woensdag 9 mei 2007 00:54 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Als ik ze dit semester alle 90 haal, dan gaat het prima.
Een "weder"vraag kan in dit geval alleen van DaD komenquote:Op woensdag 9 mei 2007 00:55 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Jij bent er in geïnteresseerd, dan is een wedervraag op zijn plaats lijkt me
BA?quote:Op woensdag 9 mei 2007 00:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik plak er nog maar een jaartje BA aan vast denk ik.
Dat wil je, maar er lopen er meer hier in dit topic rond, zodat ook jij wel eens een vraagje moet beantwoorden.quote:Op woensdag 9 mei 2007 01:04 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Een "weder"vraag kan in dit geval alleen van DaD komen
Zie boven.quote:Op woensdag 9 mei 2007 01:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hey mmmmmmmm, hoe gaat het met je credits?
A-ha.quote:
Duidelijk is in sommige gevallen relatiefquote:Op woensdag 9 mei 2007 01:08 schreef MaxMark het volgende:
En toch heb ik geen vraag open gelaten, want ik vind dat ik al meerdere keren duidelijk antwoord heb gegeven
Ja, ik denk, ik vraag het nog maar eens. Dat werd blijkbaar van me verwacht.quote:Op woensdag 9 mei 2007 01:08 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Zie boven.
[..]
A-ha.
En toch heb ik geen vraag open gelaten, want ik vind dat ik al meerdere keren duidelijk antwoord heb gegeven
Ik heb het zelfs nog ge-smstquote:Op woensdag 9 mei 2007 01:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, ik denk, ik vraag het nog maar eens. Dat werd blijkbaar van me verwacht.
Ik vind van niet.
Ik heb ze niet meer in m'n telefoon, eigenlijk.quote:
Verslapen, maar toch tijd om ff op Fok te postenquote:Op woensdag 9 mei 2007 07:59 schreef MaxMark het volgende:
Wehehe, verslapen. Maar ik heb nog 3 minuten, dus niks aan de hand
Ik zei toch, heb nog 3 minuten.quote:Op woensdag 9 mei 2007 08:04 schreef Flipper01 het volgende:
[..]
Verslapen, maar toch tijd om ff op Fok te posten![]()
Om wederom te fokkenquote:Op woensdag 9 mei 2007 08:35 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik zei toch, heb nog 3 minuten.
Ben nu in de les aanwezig
Hehehe, ik ken het wel hoor. Alhoewel het wel alweer een tijdje geleden was dat ik een les heb meegemaakt...quote:Op woensdag 9 mei 2007 08:45 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Je weet niet hoe saai de les is. Draadloos ftw.
Wehe, dat doe ik nu. Nouja, onder anderequote:Op woensdag 9 mei 2007 08:48 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
eigenlijk zou ik wel weer naar school willen. Zou graag een opleiding volgen als grafisch vormgever ofzo... Lijkt me tof.
Lijkt me leuk voor d'rbij.quote:Op woensdag 9 mei 2007 08:50 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Wehe, dat doe ik nu. Nouja, onder andere
Schaapjes~!quote:
Dat kàn gezellig zijn...quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:13 schreef TARAraboemdijee het volgende:
ook weer wakker
we hadden een logeetje vannacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |