Is dat serieus je 'ontbijt'?quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:42 schreef Alexxxxx het volgende:
Sorry ik heb nog niet gegeten dan ben ik nog wat botMaar het delletje en het kroketje hangen al in het vet
Precies, ik laat mensen graag fout gokkenquote:Op woensdag 9 mei 2007 12:43 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
i know, maar het betekent wel dat je met opmerkingen 2 kanten uitkunt
Nee, 's ochtends als ik wakker word heb ik eerst een beker Fristi en een banaanquote:
Vreemd eetpatroon heb je danquote:Op woensdag 9 mei 2007 12:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, 's ochtends als ik wakker word heb ik eerst een beker Fristi en een banaan
En tussendoor veel cola
Jij bent vast de droom van elke tandartsquote:Op woensdag 9 mei 2007 12:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En tussendoor veel cola
quote:
Geen drukte om maken hè. M'n scriptie verschuift, en daarvoor wilde ik 'm gebruiken. Dus eigenlijk heb ik m voorlopig niet echt nodig.quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:32 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ga ook weer, eerste beginnetje met verhuizen makenEn meteen ff kijken of ik mn oude trouwe laptop tegen kom....
Ik kom m vanzelf tegen, en zo niet, dan ben ik hem kwijtquote:Op woensdag 9 mei 2007 13:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Geen drukte om maken hè. M'n scriptie verschuift, en daarvoor wilde ik 'm gebruiken. Dus eigenlijk heb ik m voorlopig niet echt nodig.![]()
Succes met verhuizen!
Ok vergeleken met jou leef ik helemaal niet zo ongezondquote:Op woensdag 9 mei 2007 12:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En tussendoor veel cola
Juistquote:Op woensdag 9 mei 2007 13:36 schreef Alexxxxx het volgende:
En dank je, jij succes met je studieEn het is als met alles, je kunt het beter goed doen dan snel doen
wacht maar twee dagen.... dan woonik weer op mezelfquote:Op woensdag 9 mei 2007 13:36 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ok vergeleken met jou leef ik helemaal niet zo ongezond![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |