Is dat serieus je 'ontbijt'?quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:42 schreef Alexxxxx het volgende:
Sorry ik heb nog niet gegeten dan ben ik nog wat botMaar het delletje en het kroketje hangen al in het vet
Precies, ik laat mensen graag fout gokkenquote:Op woensdag 9 mei 2007 12:43 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
i know, maar het betekent wel dat je met opmerkingen 2 kanten uitkunt
Nee, 's ochtends als ik wakker word heb ik eerst een beker Fristi en een banaanquote:
Vreemd eetpatroon heb je danquote:Op woensdag 9 mei 2007 12:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, 's ochtends als ik wakker word heb ik eerst een beker Fristi en een banaan
En tussendoor veel cola
Jij bent vast de droom van elke tandartsquote:Op woensdag 9 mei 2007 12:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En tussendoor veel cola
quote:
Geen drukte om maken hè. M'n scriptie verschuift, en daarvoor wilde ik 'm gebruiken. Dus eigenlijk heb ik m voorlopig niet echt nodig.quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:32 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ga ook weer, eerste beginnetje met verhuizen makenEn meteen ff kijken of ik mn oude trouwe laptop tegen kom....
Ik kom m vanzelf tegen, en zo niet, dan ben ik hem kwijtquote:Op woensdag 9 mei 2007 13:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Geen drukte om maken hè. M'n scriptie verschuift, en daarvoor wilde ik 'm gebruiken. Dus eigenlijk heb ik m voorlopig niet echt nodig.![]()
Succes met verhuizen!
Ok vergeleken met jou leef ik helemaal niet zo ongezondquote:Op woensdag 9 mei 2007 12:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En tussendoor veel cola
Juistquote:Op woensdag 9 mei 2007 13:36 schreef Alexxxxx het volgende:
En dank je, jij succes met je studieEn het is als met alles, je kunt het beter goed doen dan snel doen
wacht maar twee dagen.... dan woonik weer op mezelfquote:Op woensdag 9 mei 2007 13:36 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ok vergeleken met jou leef ik helemaal niet zo ongezond![]()
Hquote:Op woensdag 9 mei 2007 13:38 schreef Sebasser het volgende:
oi
Zie het als rijden in een visa.. Je KUNT 120, maar dan schud je helemaal uit elkaar...quote:
Dat moet wel lukken toch?quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
wacht maar twee dagen.... dan woonik weer op mezelfEn voor het eerst alleen
Als ik dat overleef qua leefstijl, overleef ik alles!
Wat een mooie vergelijkingquote:Op woensdag 9 mei 2007 13:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zie het als rijden in een visa.. Je KUNT 120, maar dan schud je helemaal uit elkaar...de 80 kilometer wegen waren om, maar oh zo veel mooier
En geen geschud!
Oeps serieus?quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hey Sebasser, ik heb gister de hele avond op je zitten wachten.
Tsja, ik kan niet onder jou account posten, dus dat wordt lastig, maar een tvp speciaal voor Alex moet wel lukkenquote:Op woensdag 9 mei 2007 13:39 schreef Alexxxxx het volgende:
zet iemand ff een tvp voor me straks in deel 37? Dan ga ik nu die kant op
PM je wachtwoord maar.quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:39 schreef Alexxxxx het volgende:
Maak er een mooi gedicht van of een mooie ode aan de kar van Alexquote:Op woensdag 9 mei 2007 13:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Wat een mooie vergelijking. En nog helemaal waar ook. Heb enorm genoten op de omweg, en dat ga ik ook doen van deze omweg.
Jongens, ik word er bijna filosofisch van.
Vanavond ben ik wel thuis, na een uur of 8. Het maakt niet uit verder hoorquote:Op woensdag 9 mei 2007 13:40 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Oeps serieus?
ik heb mijn computer niet echt veel aangehad gister, en dus dacht ik er niet aan.![]()
Sorry, kom ik hem zo wel afhalen?
Vanavond?quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Vanavond ben ik wel thuis, na een uur of 8. Het maakt niet uit verder hoor![]()
Ik zet de tvp wel in de nieuwe TTquote:Op woensdag 9 mei 2007 13:39 schreef Alexxxxx het volgende:
Ja, maar zulks een huisgenoot krijgt niet die fles lambrusco.quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
Of wanneer jij maar wiltMisschien dat er op andere tijdstippen wel een huisgenoot thuis is, maar dat durf ik niet te beloven. Iig, kom maar wanneer jij wilt
.
Vooruit.quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:50 schreef Sebasser het volgende:
[..]Wil je er ook eentje voor mij maken misschien?
Heb ik je aan het denken gezet?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |