Je spreekt de man die zijn buurman met zijn geneuk en gelingokijk (GROEN!!!!!!!!) zo heeft getergd dat hij naar Nieuw-Zeeland is verhuisdquote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:37 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
En je buren een plezier doen zeker
Het laatste stukje heb ik maar weggehaald, omdat ik dat niet zo toepasselijk vond, maar het eerste deel vond ik grappig genoeg om in de signature te zetten, nog dank voor het aandragen ervanquote:Op woensdag 9 mei 2007 00:08 schreef Alexxxxx het volgende:
Dikke Vlaamse volgens de vegetarische dienstregeling rijdende Griek! Je hebt een onderschrift!
Maar het ligt idd erg aan de groep waarin je zit. De jaren daarna kan de keiweek trouwens ook nog best leuk zijnquote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:12 schreef MaxMark het volgende:
KEIweek is tof, moet je gedaan hebben.
SOGgen is ook zo leuk en vooral makkelijkquote:Op woensdag 9 mei 2007 00:31 schreef Grulez het volgende:
Morgen maar weer eens aan de studie. Nu dus maar optijd mn bed in.![]()
Pff tot je de laatste twee weken voor je deadline je uit de naad moet werkenquote:Op woensdag 9 mei 2007 00:33 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
SOGgen is ook zo leuk en vooral makkelijk
Hoe gaat het met de credits?quote:Op woensdag 9 mei 2007 00:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
Kunnen we het even niet over studie hebben. Ik bevond me net in zo'n heerlijke, alles negerende state of mind.
Als ik ze dit semester alle 90 haal, dan gaat het prima.quote:
Jij bent er in geïnteresseerd, dan is een wedervraag op zijn plaats lijkt mequote:
Bijna op schema dusquote:Op woensdag 9 mei 2007 00:54 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Als ik ze dit semester alle 90 haal, dan gaat het prima.
Een "weder"vraag kan in dit geval alleen van DaD komenquote:Op woensdag 9 mei 2007 00:55 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Jij bent er in geïnteresseerd, dan is een wedervraag op zijn plaats lijkt me
BA?quote:Op woensdag 9 mei 2007 00:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik plak er nog maar een jaartje BA aan vast denk ik.
Dat wil je, maar er lopen er meer hier in dit topic rond, zodat ook jij wel eens een vraagje moet beantwoorden.quote:Op woensdag 9 mei 2007 01:04 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Een "weder"vraag kan in dit geval alleen van DaD komen
Zie boven.quote:Op woensdag 9 mei 2007 01:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hey mmmmmmmm, hoe gaat het met je credits?
A-ha.quote:
Duidelijk is in sommige gevallen relatiefquote:Op woensdag 9 mei 2007 01:08 schreef MaxMark het volgende:
En toch heb ik geen vraag open gelaten, want ik vind dat ik al meerdere keren duidelijk antwoord heb gegeven
Ja, ik denk, ik vraag het nog maar eens. Dat werd blijkbaar van me verwacht.quote:Op woensdag 9 mei 2007 01:08 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Zie boven.
[..]
A-ha.
En toch heb ik geen vraag open gelaten, want ik vind dat ik al meerdere keren duidelijk antwoord heb gegeven
Ik heb het zelfs nog ge-smstquote:Op woensdag 9 mei 2007 01:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, ik denk, ik vraag het nog maar eens. Dat werd blijkbaar van me verwacht.
Ik vind van niet.
Ik heb ze niet meer in m'n telefoon, eigenlijk.quote:
Verslapen, maar toch tijd om ff op Fok te postenquote:Op woensdag 9 mei 2007 07:59 schreef MaxMark het volgende:
Wehehe, verslapen. Maar ik heb nog 3 minuten, dus niks aan de hand
Ik zei toch, heb nog 3 minuten.quote:Op woensdag 9 mei 2007 08:04 schreef Flipper01 het volgende:
[..]
Verslapen, maar toch tijd om ff op Fok te posten![]()
Om wederom te fokkenquote:Op woensdag 9 mei 2007 08:35 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik zei toch, heb nog 3 minuten.
Ben nu in de les aanwezig
Hehehe, ik ken het wel hoor. Alhoewel het wel alweer een tijdje geleden was dat ik een les heb meegemaakt...quote:Op woensdag 9 mei 2007 08:45 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Je weet niet hoe saai de les is. Draadloos ftw.
Wehe, dat doe ik nu. Nouja, onder anderequote:Op woensdag 9 mei 2007 08:48 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
eigenlijk zou ik wel weer naar school willen. Zou graag een opleiding volgen als grafisch vormgever ofzo... Lijkt me tof.
Lijkt me leuk voor d'rbij.quote:Op woensdag 9 mei 2007 08:50 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Wehe, dat doe ik nu. Nouja, onder andere
Schaapjes~!quote:
Dat kàn gezellig zijn...quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:13 schreef TARAraboemdijee het volgende:
ook weer wakker
we hadden een logeetje vannacht
het spijt onsquote:Op woensdag 9 mei 2007 09:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
Een paar weken terug zat ik om deze tijd dagelijks al in de UB. Nu ben ik trots dat ik al zo vroeg op ben.
lijkt mij geen probleem. Je stufie houdt wel ergens op maar je kunt natuurlijk altijd gaan lenen of een bijbaan nemen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
Mensen, help me eens. Hoe erg is het om een jaartje langer over je studie te doen?
Niet ergquote:Op woensdag 9 mei 2007 11:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
Mensen, help me eens. Hoe erg is het om een jaartje langer over je studie te doen?
Ja, anders mag je je stufie terug betalen. Welke studie doe je?quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
Je moet je studie afronden binnen 10 jaar nadat je bent begonnen toch? Ik zou er dan 6 jaar over doen in plaats van 5. Wtf, dat klinkt ineens wel heel lang. Ik denk namelijk niet dat ik mijn Bachelor nog ga halen als ik kijk wat daarvoor allemaal nog moet gebeuren dit semester...
Inderdaad, maar binnen 10 jaar lukt natuurlijk iedere debielquote:Op woensdag 9 mei 2007 11:20 schreef maok het volgende:
[..]
Ja, anders mag je je stufie terug betalen. Welke studie doe je?
Ik heb ergens halverwege mijn studie bewust een half jaar extra ingevoegd zodat ik eerst alles tot dat moment kon afronden voor ik weer verder ging. Anders blijf je er achter aan 'rennen' . Overigens wil de echte afronding van mijn studie ook niet helemaal lukken maar dat staat daar weer los van (ik wordt volgend jaar 7e jaarsquote:Op woensdag 9 mei 2007 11:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik studeer Nederlands, maar vorig semester heb ik al wat vertraging opgelopen door operatie, en dit semester eigenlijk weer, door dat hele fucking relatiegedoe. Ik kan nu enorm hard gaan werken en proberen om al mijn 6 tentamens te halen, een werkstuk te maken van 20 pagina's en een goede scriptie in te leveren, maar iets zegt me dat dat niet gaat lukken.
Dat idee heb ik ook, dat ik overal achter aan ren. Alleen, en hier maak ik me een beetje zorgen over, wil ik de Educatieve Master gaan doen. Kan ik daarbij nog in februari instromen? Dat zou ik dan eerst even uit moeten zoeken.quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:30 schreef maok het volgende:
[..]
Ik heb ergens halverwege mijn studie bewust een half jaar extra ingevoegd zodat ik eerst alles tot dat moment kon afronden voor ik weer verder ging. Anders blijf je er achter aan 'rennen' . Overigens wil de echte afronding van mijn studie ook niet helemaal lukken maar dat staat daar weer los van (ik wordt volgend jaar 7e jaars)
Drie / Vier ochtenden bijles voor ongeveer 100 equote:Op woensdag 9 mei 2007 11:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
Capita selecta, hoe zit het daarmee?
Euh?quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:35 schreef Yankee het volgende:
[..]
Drie / Vier ochtenden bijles voor ongeveer 100 e
Sorry ik let waarschijnlijk niet op, dacht dat je het hier over had:quote:
Ik zou inderdaad eens alles op een rijtje zetten, op welke momenten kun je wat doen. Dus als je een tentamen een half jaar later weer kunt doen of pas een jaar later en dingen zoals scipties die je op je eigen tempo kan doen (of niet) Een soort planning waarin je dingen uit kunt laten lopen. Dan zou je dingen die je maar 1 keer per jaar kunt doen voorrang geven en ook de punten die je echt moet halen omdat je anders nergens anders mee verder kunt. enzoquote:Op woensdag 9 mei 2007 11:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook, dat ik overal achter aan ren. Alleen, en hier maak ik me een beetje zorgen over, wil ik de Educatieve Master gaan doen. Kan ik daarbij nog in februari instromen? Dat zou ik dan eerst even uit moeten zoeken.
ik ken het. Ik voelde me ook een mislukkelingquote:Op woensdag 9 mei 2007 11:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb even geteld, ik zit 60 punten te doen dit semester. Dat zou ik op zich moeten kunnen...
Maar, even praktisch, hoe pak ik zoiets dan aan? Vakken waarvan ik het komend semester tentamen kan doen, dan doen? M'n scriptie op een laag pitje zetten? Capita selecta, hoe zit het daarmee? Weet jij dat Viking?
Ik heb nog nooit vertraging gehad, het voelt een beetje als mislukken....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |