jij kookt niet?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:57 schreef Damzkieee het volgende:
Nee kookniet.
oepsquote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:59 schreef PieterBas het volgende:
fipo.. maar dit is toch deel 134..
mijn eerste topicopening in deze reeks en het gaat niet goedquote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:59 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
jij kookt niet?
@ Freshthinking: én je hebt een slappe TT én het moet #134 zijn, geen #133
dat gele driehoekje naast de TT, MOD-reportquote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:01 schreef Freshthinking het volgende:
waar moet je dat melden als het niet goed is gegaan?
dat uitgerekend JIJ dat moet zeggenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:02 schreef Damzkieee het volgende:
En effe allemaal braaf zijn nu, er komt zo een modje aan
Ok, done.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:01 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat gele driehoekje naast de TT, MOD-report
thnx voor de meldingquote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
zal ik het ook nog zeggen?
HET MOET #134 ZIJN![]()
Juistquote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:03 schreef Bootje84 het volgende:
WoW met 40 man een draak verslaan is toch écht wel cool als het voor de eerste keer lukt. zie het als een teamsport..
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
zal ik het ook nog zeggen?
HET MOET #134 ZIJN![]()
sinds wanneer waait een gek??quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:06 schreef DaFan het volgende:
Eh 133
Fipo! Net ff boodschappen gedaan, waait als een gek hier
Sterkte!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:06 schreef miss-scofield het volgende:
Hoi
En ik ga weer sjaggo m'n bed in... M'n beste vriendin is zojuist geëmigreerd
Succes vandaag!
thnxquote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:06 schreef miss-scofield het volgende:
Hoi
Succes vandaag!
GVD, kappen nouquote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:06 schreef Sok41 het volgende:
HEY VOLGENS MIJ KLOPT DIT NIE, HIERVOH WAST TOCH OK AL 133 ?!
Ik zie gamen niet als een sport..quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:03 schreef Bootje84 het volgende:
WoW met 40 man een draak verslaan is toch écht wel cool als het voor de eerste keer lukt. zie het als een teamsport..
Sterkte.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:06 schreef miss-scofield het volgende:
Hoi
Succes vandaag!
Heb je nog nooit eerder gezien.. Welkomquote:
dan moet je jezelf in de OP zetten anders mag je hier niet postenquote:
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:06 schreef miss-scofield het volgende:
Hoi
Succes vandaag!
dat is niet waar....quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
dan moet je jezelf in de OP zetten anders mag je hier niet posten
Wat heb jij een kutweekquote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:06 schreef miss-scofield het volgende:
Hoi
Succes vandaag!
ben ik weer eens aardig, is het weer niet goedquote:
stagiaires mogen er wel wat meer van komen, maar het zijn meestal stagiairsquote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:13 schreef PieterBas het volgende:
[..]
ben ik weer eens aardig, is het weer niet goed![]()
volgens mij zijn jullie bang voor nieuwe stagiaires...
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:13 schreef PieterBas het volgende:
[..]
volgens mij zijn jullie bang voor nieuwe stagiaires...
ik heb er thuis wel eentje, maar daar heb je nu niets aanquote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:15 schreef MaddoxX het volgende:
Heeft iemand hiero een offerteik moet project maken en moet offerte maken
alleen heb geen idee hoe een goede offerte eruit ziet
hoezo schat?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:05 schreef Stienn het volgende:
@bootje84 Zo, je bent wel druk op stage dan of niet
Dat toch wel, 40 man in 1 (ventrilo) kanaal die allemaal naar 1 persoon luisteren wat en hoe ze moeten doen... Mja i'm not even gonna try, je moet t zelf maar een keer horen eigenlijk..quote:
Straks sturenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik heb er thuis wel eentje, maar daar heb je nu niets aan
krijg je alleen rotzooi tussenuitquote:
http://www.leren.nl/cursus/freelance/acquisitie/offerte.htmlquote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:17 schreef MaddoxX het volgende:
[..]
krijg je alleen rotzooi tussenuitalsof ik google nog niet heb geprobeer
tot straksquote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:18 schreef francis997 het volgende:
zo, ik ga zo maar ff pauze houden..zie jullie straks weer![]()
over 3 uur en 40 minuten ben ik vrijquote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:19 schreef PieterBas het volgende:
Nog 45 minuten en dan ga ik naar school toe..
over 3 uur en 39 minuten ga ik naar huis om morgen weer verder te gaanquote:
morgen beurs in Ahoyquote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
over 3 uur en 39 minuten ga ik naar huis om morgen weer verder te gaan
wat een goed argrumentquote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:23 schreef Bootje84 het volgende:
gamen is echt wel een topsport.. je beweegt alleen minder dan een fysieke sport..
stagiair is onzijdig, en wordt derhalve gebruikt voor mannelijke ende vrouwelijke personen. Stagiaire of stagiaires is per defenitie fout.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
stagiaires mogen er wel wat meer van komen, maar het zijn meestal stagiairs
ook goedemiddag lienelienquote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:26 schreef lienelien het volgende:
[..]
stagiair is onzijdig, en wordt derhalve gebruikt vor mannelijke ende vrouwelijke personen. Stagiaire of stagiaires is per defenitie fout.
en wat dacht je van puzzelenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:25 schreef Stienn het volgende:
Schaken dat vindt vind je dus ook een sport?
Dus het meervoud is stagiairs?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:26 schreef lienelien het volgende:
[..]
stagiair is onzijdig, en wordt derhalve gebruikt voor mannelijke ende vrouwelijke personen. Stagiaire of stagiaires is per defenitie fout.
sta•gi•airquote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:26 schreef lienelien het volgende:
[..]
stagiair is onzijdig, en wordt derhalve gebruikt voor mannelijke ende vrouwelijke personen. Stagiaire of stagiaires is per defenitie fout.
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:23 schreef Bootje84 het volgende:
gamen is echt wel een topsport.. je beweegt alleen minder dan een fysieke sport..
schaken is een sport.!quote:
Hallo Lienelienquote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:26 schreef lienelien het volgende:
[..]
ff zeuren met lienelienquote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
sta•gi•air
/stak’e:r/, /stlk’e:r/
de (m.); -s
vrouw: stagiaire
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:31 schreef Sok41 het volgende:
Die discussie's om niks..
It's like winning the special olympics, even if you win your you're still retarted.
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:31 schreef Sok41 het volgende:
It's like winning the special olympics, even if you win your still retarted.
die your is wel érg dom ja, en sinds wanneer schrijf je dicussies niet meer met een vaste s?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:31 schreef Sok41 het volgende:
It's like winning the special olympics, even if you win your still retarted.
i beg to differ, zo kan het ook neer gezet worden.. Heb er net maar even een controle over heen gegooid toch voordat ik dit zeg,quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:33 schreef DaFan het volgende:
You're
I.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:36 schreef Sok41 het volgende:
[..]
i beg to differ, zo kan het ook neer gezet worden.. Heb er net maar even een controle over heen gegooid toch voordat ik dit zeg,
Vraag me af wat je punt is. Tof doen met taal op Fok! schiet echt niet op, en jouw Engels is waarschijnlijk verre van perfect.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:33 schreef DaFan het volgende:
You're
Newbiequote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:37 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Vraag me af wat je punt is. Tof doen met taal op Fok! schiet echt niet op, en jouw Engels is waarschijnlijk verre van perfect.
ahh, tof. Gaan we weer de discussie 'taalfouten verbeteren op FOK! heeft geen nut' voeren?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:37 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Vraag me af wat je punt is. Tof doen met taal op Fok! schiet echt niet op, en jouw Engels is waarschijnlijk verre van perfect.
goes by, niet waar?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
time does by. so slowly
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:37 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Vraag me af wat je punt is. Tof doen met taal op Fok FOK!! schiet echt niet op, en jouw Engels is waarschijnlijk verre van perfect.
Begin er maar niet over, blijkbaar moet je dit topic zien als een soort klas met x aantal mensen die leraar willen worden.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:37 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Hellupquote:Maak een offerte voor het project.
Opdracht 3A
Maak een offerte van het complete project
In deze offerte moeten alle kosten opgenomen worden.
Alle hardware
Alle software
Installatiekosten
De Infrastructuur (bekabeling wordt aangelegd door een installateur; prijs per aansluitpunt is 130 euro, zowel voor de power- als dataaansluiting) deze prijs moet wel in de offerte opgenomen worden.
Router, switches, hubs, racks, e.d.
Providerkosten
Kosten van een eventuele internethost
Onderhoudscontract
Opmerkingen:
Denk aan
• BTW
• Arbeidsloon
• Winst
• Garantie
• Vraag om voorbeelden bij docenten of bevriende bedrijven (BPV)
• Inleidende brief voorwoord enz
Zeg, ik wacht nog altijd op je column?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:39 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Begin er maar niet over, blijkbaar moet je dit topic zien als een soort klas met x aantal mensen die leraar willen worden.
De volledige zin = "Even if you win you are still retarded." You are kan je verkleinen tot you're. Your bestaat, maar is bezittelijk: your car, your grandmother, your balls.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:36 schreef Sok41 het volgende:
[..]
i beg to differ, zo kan het ook neer gezet worden.. Heb er net maar even een controle over heen gegooid toch voordat ik dit zeg,
blijf nog even, gezelligquote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:38 schreef lienelien het volgende:
[..]
ahh, tof. Gaan we weer de discussie 'taalfouten verbeteren op FOK! heeft geen nut' voeren?
Dan blij ik nog even![]()
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:38 schreef lienelien het volgende:
[..]
ahh, tof. Gaan we weer de discussie 'taalfouten verbeteren op FOK! heeft geen nut' voeren?
Dan blijf ik nog even![]()
Vind verbeteren niet verkeerd, maar op taalfouten mierenneuken vind ik 3 x niksquote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:39 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Begin er maar niet over, blijkbaar moet je dit topic zien als een soort klas met x aantal mensen die leraar willen worden.
Madonna?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
time goes by. so slowly
quote:
de fantasie spat van het beeldschermquote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:41 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ken je die frabozen en bramen snoepjes? Daar zijn gisteren wat van die bolletjes over mijn toetsenbord gevallen, en nu doen sommige toetsen het niet meer helemaal goed
Je onderwerp en gedeeltelijke interpunctie ontbreektquote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:40 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Vind verbeteren niet verkeerd, maar op taalfouten mierenneuken vind ik 3 x niks
smoesjesquote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:41 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ken je die frabozen en bramen snoepjes? Daar zijn gisteren wat van die bolletjes over mijn toetsenbord gevallen, en nu doen sommige toetsen het niet meer helemaal goed
Bij jou ook. Je hoort je zin namelijk met een punt af te sluiten.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:42 schreef lienelien het volgende:
[..]
Je onderwerp en gedeeltelijke interpunctie ontbreekt
Engelsquote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:42 schreef lienelien het volgende:
[..]
Je onderwerp en gedeeltelijke interpunctie ontbreekt
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
smoesjes
maar ken die snoepjes niet zover ik weet. Laat ff plaatje zien of zoThuis heb ik het probleem met de 3, die blijft soms hangen enzo
ik weetquote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:42 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Bij jou ook. Je hoort je zin namelijk met een punt af te sluiten.
Goedemorgenquote:
die zijn lekkerquote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:43 schreef lienelien het volgende:
[..]
[afbeelding]
die kleine bolletjes zitten dus vast onder m'n toetsen
die zijn lekkerquote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:43 schreef lienelien het volgende:
[..]
[afbeelding]
die kleine bolletjes zitten dus vast onder m'n toetsen
Meer spelling voor simpele zielen!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:43 schreef Frrreek het volgende:
ik ben nog steeds niet veel wijzer wat betreft d/dt's
goed, ben alleen alweer toe aan weekendquote:
Ja, ik heb nog aardige hoestaanvallen idd. Hoe wist jij dat? Ik ben al meer dan een week verkoudenquote:
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:48 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ja, ik heb nog aardige hoestaanvallen idd. Hoe wist jij dat? Ik ben al meer dan een week verkouden![]()
Heeuj! Wat ben jij altijd godsallejezus laat! Loop je uberhaupt wel stage?quote:
Maakt je moeder je boterhammen ofzo?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:52 schreef Damzkieee het volgende:
Ik ben er trouwens weer.
Heerlijk brood gegeten zonder boter, verkeerde boterhammen meegenomen
je werkt ook te hard luctortje !quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
goed, ben alleen alweer toe aan weekend
Lagen na het smeren 2 pakketjes op het aanrecht, 1 voor mij en 1 voor mijnquote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:55 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Hoe neem je de verkeerde boterhammen mee dan
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:54 schreef PieterBas het volgende:
Ik ga naar school toe...
Hoop dat je vriend(in) niet allergisch voor boter is danquote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:55 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Lagen na het smeren 2 pakketjes op het aanrecht, 1 voor mij en 1 voor mijn![]()
verkeerde meegenomen.
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:55 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Lagen na het smeren 2 pakketjes op het aanrecht, 1 voor mij en 1 voor mijn![]()
verkeerde meegenomen.
anders ligt die nu te schuimbekkenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:57 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Hoop dat je vriend(in) niet allergisch voor boter is dan
Bron?!!!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:58 schreef Casual-T het volgende:
Vanavond gaan Joling en Gordon trouwen..
Kreeg wel direct op mn reet inderdaadquote:
Wie heeft ze gemaakt? De schuldlast heeft daar veel mee van doenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:02 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Kreeg wel direct op mn reet inderdaad
Vanavond maar eens onderduiken![]()
Dinsdag 8 mei om 20.30 uur gaan Joling & Gordon over de vloer bij niemand minder dan Imca Marina. Het is een eindje rijden naar ‘De Vicarie van Midwolda’ maar de verre reis is meer dan de moeite waard. Op deze prachtige boerderij worden de zusjes met open armen ontvangen door de sympathieke Groningse. Maar al snel staat het huilen ze nader dan het lachen wanneer ze met frisse tegenzin weer aan het werk worden gezet…quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:59 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Bron?!!!zomg
jammer dat ik zoiets moet missen. 2 attention whores tesamen, dat moet een feest zijn.
waarom zou ik een krant lezen als ik FOK! hebquote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:04 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Ja, de 'DAG', heb m hier naast me liggen..
zit je zo onder de duim danquote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:02 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Kreeg wel direct op mn reet inderdaad
Vanavond maar eens onderduiken![]()
Omdat de meeste mensen geen pda hebben zoals ik, hehe, en dus iets moeten doen in de metro/trein oid. Of print jij FOK! uit en lees je dat onderweg?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
waarom zou ik een krant lezen als ik FOK! heb
verkapte aanbid-mij-en-mijn-pda post?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:05 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Omdat de meeste mensen geen pda hebben zoals ik, hehe, en dus iets moeten doen in de metro/trein oid. Of print jij FOK! uit en lees je dat onderweg?![]()
Hallo, wij moeten FOK!'en..quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:06 schreef MaddoxX het volgende:
Iemand die niks te doen heeftga mij ens helpen !
Onderweg hoef ik niets te lezen en dan al helemaal niet vier kranten met hetzelfde nieuws.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:05 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Omdat de meeste mensen geen pda hebben zoals ik, hehe, en dus iets moeten doen in de metro/trein oid. Of print jij FOK! uit en lees je dat onderweg?![]()
Dag!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:04 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Ja, de 'DAG', heb m hier naast me liggen..
*kuch*zijquote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:04 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Wie heeft ze gemaakt? De schuldlast heeft daar veel mee van doen
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:08 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Hallo, wij moeten FOK!ken..![]()
Maar vertel..
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:58 schreef Casual-T het volgende:
Vanavond gaan Joling en Gordon trouwen..
ik vind de SP!TS een goede krantquote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:08 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Dag!
Wat vinden jullie ervan? Ik vind het onrustig met te veel afbeeldingen en te weinig tekst.
Denk niet dat deze het gaat redden. De Pers is in mijn ogen veel beter.
Sorry man, ben retedrukquote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:06 schreef MaddoxX het volgende:
Iemand die niks te doen heeftga mij ens helpen !
Spits vind ik dus wat minder. Dan vind ik Metro nog beter. Nee, De Pers is echt een aanvulling op die twee gratis kranten, Dag (voor zover te beoordelen) een aanfluiting.quote:
quote:
waai niet wegquote:
ik vindt de spits meer een vrije tijd krant..met wat minder serieus nieuws..de metro vindt ik veel op de spits lijken..maar dan met iets meer nieuws...en de pers is een goede krant..met veel serieus nieuws..quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:11 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Spits vind ik dus wat minder. Dan vind ik Metro nog beter. Nee, De Pers is echt een aanvulling op die twee gratis kranten, Dag (voor zover te beoordelen) een aanfluiting.
Hier net hag0lquote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:14 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hier regende het net toch ff f*cking hard... dikke storm, alsof het niks kost
ik moet wel bekennen dat ik De Pers nog niet gelezen hebquote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:15 schreef francis997 het volgende:
[..]
ik vindt de spits meer een vrije tijd krant..met wat minder serieus nieuws..de metro vindt ik veel op de spits lijken..maar dan met iets meer nieuws...en de pers is een goede krant..met veel serieus nieuws... Ik vindt ze alledrie wel goed..allemaal op eigen manier.
Geen zin om te bukken bij die krantenbakken zekerquote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:16 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik moet wel bekennen dat ik De Pers nog niet gelezen heb
ik heb sinds begin september niet meer met het OV gereisdquote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:16 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Geen zin om te bukken bij die krantenbakken zeker
Waar zat je ook weer?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:18 schreef Frrreek het volgende:
Hier overigens keihard zonnetje, 24 graden. Maar ik zit binnen.
Vanavond echter op mijn dakterras met uitzicht op de golden horn / bosporus chillen met een fles wijn
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:20 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Waar zat je ook weer?
In een zonnestudio ofzo?
Vetquote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:23 schreef Frrreek het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dit is genomen vanuit Galata Tower, ik woon daar 20 meter vandaan. Vanaf mijn dak heb ik een vergelijkbaar uitzicht.
Kom op man hoe moeilijk kan het zijn. Gewoon alle prijzen netjes onder elkaar, verdeeld per categorie. Nette begeleidende brief, verkoopwaarden/leveringsvoorwaarden. Ben je al een heel eind.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:12 schreef MaddoxX het volgende:
Op pagina 2 ofzo had ik gezet wat ik moest hebben ongeveer
The Hunt!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:22 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ja, een goede spits kan Ajax wel gebruiken
100 gram p.p.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:29 schreef DaFan het volgende:
Net tosties gegeten...met 5 man een halve kilo kaas op...in één lunch
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:22 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ja, een goede spits kan Ajax wel gebruiken
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:29 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
We zouden eerst nog gaan varen met lienelien
Best goed ideequote:
Weet niet, eet nooit kaasquote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:34 schreef DaFan het volgende:
[..]
Ga maar s kijken hoeveel 100 gram kaas is.
Goeie shitquote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:34 schreef Frrreek het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Galata_Tower
Istanbul. De fotograaf van het plaatje rechts staat ongeveer bij mijn voordeur
dus dan is 100 gram kaas best wel veel voor tosti'squote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:36 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Weet niet, eet nooit kaas![]()
100gram rosbief weet ik wel, das voor een broodje of 6.
Maar rosbief is veel dunner, daarom dacht ik dat.
T is voor 4 sneetjes ofzo. T ging me ook niet zozeer om de hoeveelheid maar kaas is niet goedkoop als je dat elke dag moet halenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:39 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dus dan is 100 gram kaas best wel veel voor tosti's
pf idquote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:39 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Maar een plak kaas weegt toch al best veul?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:39 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Dat wel inderdaad.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:42 schreef DaFan het volgende:
[..]
T is voor 4 sneetjes ofzo. T ging me ook niet zozeer om de hoeveelheid maar kaas is niet goedkoop als je dat elke dag moet halen4 euro aan kaas per dag.
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:54 schreef DaFan het volgende:
Yes ff de LANkabel in voor stabielere verbinding (lees: radio) kan ik tenminste snel Fok!ken.
quote:
Heb je een suggestie? Anders draait het weer uit op het plaatsen van afbeeldingen met mooie vrouwenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:57 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Laten we een boeiend onderwerp verzinnen. Dan leeft de discussie wel weer op
`quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:34 schreef ReMcOrE het volgende:
er is een winkelcentrum vlakbij de Ahoy, zie ik net
en daar zit ook een McDonalds
Ja joh gekquote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:59 schreef Damzkieee het volgende:
Donderdag naar de RAI. Is daar nog wat te vreten in de buurt?
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:57 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Heb je een suggestie? Anders draait het weer uit op het plaatsen van afbeeldingen met mooie vrouwen
bronquote:DEN HAAG - De Tweede Kamer is tegen een hogere leeftijdsgrens voor de verkoop van alcohol aan jongeren. PvdA-minister Guusje ter Horst (Binnenlandse Zaken) wil deze verhogen van 16 naar 18 jaar, maar stuit op verzet van haar eigen partij, het CDA, VVD en GroenLinks.
De vier partijen vinden dat de bestaande leeftijdsgrens eerst beter moet worden gehandhaafd.
CDA-Kamerlid Ciska Joldersma meent dat de minister een te brede maatregel voorstelt om een kleine groep probleemjongeren aan te pakken. Zij bepleit een gerichte aanpak van jongeren die "gigantisch veel drinken" in combinatie met betere controle van de huidige leeftijdsgrens. "Die norm is nog steeds niet ingeburgerd."
Daarom is het in België altijd zo'n zooi in de supermarkten. Hier openen hèquote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
waarom gaat het zakje niet open op de plek waar er Hier Openen staat?
Oh okay das ideaalquote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:00 schreef DaFan het volgende:
[..]
Ja joh gek
Tegenover de Hoofdingang zit het Europaplein, daar zitten allemaal van die eettentjes. Op Station RAI heb je een Kiosk, en in de RAI ook zat eetdingen (wel duur).
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:01 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Daarom is het in België altijd zo'n zooi in de supermarkten. Hier openen hè
ik ben het eens met de vier partijen dat eerst maar gecontroleerd dient te worden dat de mensen onder de 16 geen alcohol nuttigen alvorens men overgaat tot hogere verkoopleeftijd.quote:
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:01 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Daarom is het in België altijd zo'n zooi in de supermarkten. Hier openen hè
Nooit niet?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik ben het eens met de vier partijen dat eerst maar gecontroleerd dient te worden dat de mensen onder de 16 geen alcohol nuttigen alvorens men overgaat tot hogere verkoopleeftijd.Verder maakt het mij niets uit, omdat ik al de 18 gepasseerd ben en ik toch geen alcohol drink
![]()
lulli9g als je de bal te hard slaat of de tegenstander kan er niet bijquote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:09 schreef Casual-T het volgende:
Erg gaaf.
[afbeelding]
Op dat hotel in Dubai..![]()
bohhhquote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:09 schreef Casual-T het volgende:
Erg gaaf.
[afbeelding]
Vorig jaar toch?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:09 schreef Casual-T het volgende:
Erg gaaf.
[afbeelding]
Ga naar de website, en selecteer bovenaan een tabblad met 'bijwerken' o.i.d. Easy.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:14 schreef jslavenburg het volgende:
Hey, even een vraag tussendoor
Ik kan die Fok! Wiki Stage SC niet wijzigen, dus zou iemand mijn avater erbij kunnen zetten, als iemand er tijd voor heeft?zou diegene dankbaar zijn
je ava staat er al lang bij hoorquote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:14 schreef jslavenburg het volgende:
Hey, even een vraag tussendoor
Ik kan die Fok! Wiki Stage SC niet wijzigen, dus zou iemand mijn avater erbij kunnen zetten, als iemand er tijd voor heeft?zou diegene dankbaar zijn
daar heb ik zin inquote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:16 schreef Frrreek het volgende:
Bijna weekend!
Ja nog ff jij was vorige week de hele week vrij eikelquote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:18 schreef Houniet het volgende:
@ DaFan, wat een leven
@ Frreek, wat ga je doen?
Wijn, mooi uitzicht, goed weer, leuk meisjequote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:18 schreef Houniet het volgende:
@ DaFan, wat een leven
@ Frreek, wat ga je doen?
Zeg dan gewoon dat er genaaid gaat worden manquote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:19 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Wijn, mooi uitzicht, goed weer, leuk meisje
whehehequote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:21 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon dat er genaaid gaat worden man
Toch maar niet ^_^quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
dit topic is alweer bijna vol, dus weet iemand nog een goede TT?
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Is dat gewoon een jongen dan? Of bedoel je een Française?quote:
Sommige Turkse vrouwen zijn echt waanzinnig mooiquote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:23 schreef Damzkieee het volgende:
Een turkse waarschijnlijk?
Wat voor meisje. Frans. Meisje. zo danquote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is dat gewoon een jongen dan? Of bedoel je een Française?
voor je watte??quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:25 schreef DaFan het volgende:
Dit topic is wel rammend goed voor je WhatPulse.
Dat denk ik ook jaquote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:25 schreef DaFan het volgende:
"Waar met tosti's, drank en vrouwen de dag wordt overleefd"quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Speak for yourself. Ik zuip de hele dag Jus-d'Orangequote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:27 schreef Casual-T het volgende:
[..]
"Waar met tosti's, drank en vrouwen de dag wordt overleefd"
alleen het tellen van de keren dat er op F5 gedrukt wordt lijkt me voldoendequote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:25 schreef DaFan het volgende:
Omdat de discussie net over drank gingquote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:29 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Speak for yourself. Ik zuip de hele dag Jus-d'Orange
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:29 schreef Teije het volgende:
Ben er weer, stagebegeleider kwam dus net langs (1 uur?) hij had het dus blijkbaar verkeerd in zijn agenda genoteerd!!!
"na vrijheid komt bier" ?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:29 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Speak for yourself. Ik zuip de hele dag Jus-d'Orange
Lol ff toetsenbordje maken.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:30 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
alleen het tellen van de keren dat er op F5 gedrukt wordt lijkt me voldoende
Stagebegeleidende docentenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:29 schreef Teije het volgende:
Ben er weer, stagebegeleider kwam dus net langs (1 uur?) hij had het dus blijkbaar verkeerd in zijn agenda genoteerd!!!
backspace gebruik je het meest lijkt hetquote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:32 schreef DaFan het volgende:
F4 is voor mn RPG
Heal op mn ene char, en de sterkste skill op mn andere char
alle typefouten verbeteren, omdat je anders lienelien op je dak krijgtquote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
backspace gebruik je het meest lijkt het
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:34 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
alle typefouten verbeteren, omdat je anders lienelien op je dak krijgt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |