quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:13 schreef PieterBas het volgende:
[..]
volgens mij zijn jullie bang voor nieuwe stagiaires...
ik heb er thuis wel eentje, maar daar heb je nu niets aanquote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:15 schreef MaddoxX het volgende:
Heeft iemand hiero een offerteik moet project maken en moet offerte maken
alleen heb geen idee hoe een goede offerte eruit ziet
hoezo schat?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:05 schreef Stienn het volgende:
@bootje84 Zo, je bent wel druk op stage dan of niet
Dat toch wel, 40 man in 1 (ventrilo) kanaal die allemaal naar 1 persoon luisteren wat en hoe ze moeten doen... Mja i'm not even gonna try, je moet t zelf maar een keer horen eigenlijk..quote:
Straks sturenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik heb er thuis wel eentje, maar daar heb je nu niets aan
krijg je alleen rotzooi tussenuitquote:
http://www.leren.nl/cursus/freelance/acquisitie/offerte.htmlquote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:17 schreef MaddoxX het volgende:
[..]
krijg je alleen rotzooi tussenuitalsof ik google nog niet heb geprobeer
tot straksquote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:18 schreef francis997 het volgende:
zo, ik ga zo maar ff pauze houden..zie jullie straks weer![]()
over 3 uur en 40 minuten ben ik vrijquote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:19 schreef PieterBas het volgende:
Nog 45 minuten en dan ga ik naar school toe..
over 3 uur en 39 minuten ga ik naar huis om morgen weer verder te gaanquote:
morgen beurs in Ahoyquote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
over 3 uur en 39 minuten ga ik naar huis om morgen weer verder te gaan
wat een goed argrumentquote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:23 schreef Bootje84 het volgende:
gamen is echt wel een topsport.. je beweegt alleen minder dan een fysieke sport..
stagiair is onzijdig, en wordt derhalve gebruikt voor mannelijke ende vrouwelijke personen. Stagiaire of stagiaires is per defenitie fout.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
stagiaires mogen er wel wat meer van komen, maar het zijn meestal stagiairs
ook goedemiddag lienelienquote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:26 schreef lienelien het volgende:
[..]
stagiair is onzijdig, en wordt derhalve gebruikt vor mannelijke ende vrouwelijke personen. Stagiaire of stagiaires is per defenitie fout.
en wat dacht je van puzzelenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:25 schreef Stienn het volgende:
Schaken dat vindt vind je dus ook een sport?
Dus het meervoud is stagiairs?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:26 schreef lienelien het volgende:
[..]
stagiair is onzijdig, en wordt derhalve gebruikt voor mannelijke ende vrouwelijke personen. Stagiaire of stagiaires is per defenitie fout.
sta•gi•airquote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:26 schreef lienelien het volgende:
[..]
stagiair is onzijdig, en wordt derhalve gebruikt voor mannelijke ende vrouwelijke personen. Stagiaire of stagiaires is per defenitie fout.
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:23 schreef Bootje84 het volgende:
gamen is echt wel een topsport.. je beweegt alleen minder dan een fysieke sport..
schaken is een sport.!quote:
Hallo Lienelienquote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:26 schreef lienelien het volgende:
[..]
ff zeuren met lienelienquote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
sta•gi•air
/stak’e:r/, /stlk’e:r/
de (m.); -s
vrouw: stagiaire
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:31 schreef Sok41 het volgende:
Die discussie's om niks..
It's like winning the special olympics, even if you win your you're still retarted.
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:31 schreef Sok41 het volgende:
It's like winning the special olympics, even if you win your still retarted.
die your is wel érg dom ja, en sinds wanneer schrijf je dicussies niet meer met een vaste s?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:31 schreef Sok41 het volgende:
It's like winning the special olympics, even if you win your still retarted.
i beg to differ, zo kan het ook neer gezet worden.. Heb er net maar even een controle over heen gegooid toch voordat ik dit zeg,quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:33 schreef DaFan het volgende:
You're
I.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:36 schreef Sok41 het volgende:
[..]
i beg to differ, zo kan het ook neer gezet worden.. Heb er net maar even een controle over heen gegooid toch voordat ik dit zeg,
Vraag me af wat je punt is. Tof doen met taal op Fok! schiet echt niet op, en jouw Engels is waarschijnlijk verre van perfect.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:33 schreef DaFan het volgende:
You're
Newbiequote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:37 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Vraag me af wat je punt is. Tof doen met taal op Fok! schiet echt niet op, en jouw Engels is waarschijnlijk verre van perfect.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |