daar heb ik zin inquote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:16 schreef Frrreek het volgende:
Bijna weekend!
Ja nog ff jij was vorige week de hele week vrij eikelquote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:18 schreef Houniet het volgende:
@ DaFan, wat een leven
@ Frreek, wat ga je doen?
Wijn, mooi uitzicht, goed weer, leuk meisjequote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:18 schreef Houniet het volgende:
@ DaFan, wat een leven
@ Frreek, wat ga je doen?
Zeg dan gewoon dat er genaaid gaat worden manquote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:19 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Wijn, mooi uitzicht, goed weer, leuk meisje
whehehequote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:21 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon dat er genaaid gaat worden man
Toch maar niet ^_^quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
dit topic is alweer bijna vol, dus weet iemand nog een goede TT?
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Is dat gewoon een jongen dan? Of bedoel je een Française?quote:
Sommige Turkse vrouwen zijn echt waanzinnig mooiquote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:23 schreef Damzkieee het volgende:
Een turkse waarschijnlijk?
Wat voor meisje. Frans. Meisje. zo danquote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is dat gewoon een jongen dan? Of bedoel je een Française?
voor je watte??quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:25 schreef DaFan het volgende:
Dit topic is wel rammend goed voor je WhatPulse.
Dat denk ik ook jaquote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:25 schreef DaFan het volgende:
"Waar met tosti's, drank en vrouwen de dag wordt overleefd"quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Speak for yourself. Ik zuip de hele dag Jus-d'Orangequote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:27 schreef Casual-T het volgende:
[..]
"Waar met tosti's, drank en vrouwen de dag wordt overleefd"
alleen het tellen van de keren dat er op F5 gedrukt wordt lijkt me voldoendequote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:25 schreef DaFan het volgende:
Omdat de discussie net over drank gingquote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:29 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Speak for yourself. Ik zuip de hele dag Jus-d'Orange
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:29 schreef Teije het volgende:
Ben er weer, stagebegeleider kwam dus net langs (1 uur?) hij had het dus blijkbaar verkeerd in zijn agenda genoteerd!!!
"na vrijheid komt bier" ?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:29 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Speak for yourself. Ik zuip de hele dag Jus-d'Orange
Lol ff toetsenbordje maken.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:30 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
alleen het tellen van de keren dat er op F5 gedrukt wordt lijkt me voldoende
Stagebegeleidende docentenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:29 schreef Teije het volgende:
Ben er weer, stagebegeleider kwam dus net langs (1 uur?) hij had het dus blijkbaar verkeerd in zijn agenda genoteerd!!!
backspace gebruik je het meest lijkt hetquote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:32 schreef DaFan het volgende:
F4 is voor mn RPG
Heal op mn ene char, en de sterkste skill op mn andere char
alle typefouten verbeteren, omdat je anders lienelien op je dak krijgtquote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
backspace gebruik je het meest lijkt het
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |