Kreeg wel direct op mn reet inderdaadquote:
Wie heeft ze gemaakt? De schuldlast heeft daar veel mee van doenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:02 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Kreeg wel direct op mn reet inderdaad
Vanavond maar eens onderduiken![]()
Dinsdag 8 mei om 20.30 uur gaan Joling & Gordon over de vloer bij niemand minder dan Imca Marina. Het is een eindje rijden naar ‘De Vicarie van Midwolda’ maar de verre reis is meer dan de moeite waard. Op deze prachtige boerderij worden de zusjes met open armen ontvangen door de sympathieke Groningse. Maar al snel staat het huilen ze nader dan het lachen wanneer ze met frisse tegenzin weer aan het werk worden gezet…quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:59 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Bron?!!!zomg
jammer dat ik zoiets moet missen. 2 attention whores tesamen, dat moet een feest zijn.
waarom zou ik een krant lezen als ik FOK! hebquote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:04 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Ja, de 'DAG', heb m hier naast me liggen..
zit je zo onder de duim danquote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:02 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Kreeg wel direct op mn reet inderdaad
Vanavond maar eens onderduiken![]()
Omdat de meeste mensen geen pda hebben zoals ik, hehe, en dus iets moeten doen in de metro/trein oid. Of print jij FOK! uit en lees je dat onderweg?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
waarom zou ik een krant lezen als ik FOK! heb
verkapte aanbid-mij-en-mijn-pda post?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:05 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Omdat de meeste mensen geen pda hebben zoals ik, hehe, en dus iets moeten doen in de metro/trein oid. Of print jij FOK! uit en lees je dat onderweg?![]()
Hallo, wij moeten FOK!'en..quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:06 schreef MaddoxX het volgende:
Iemand die niks te doen heeftga mij ens helpen !
Onderweg hoef ik niets te lezen en dan al helemaal niet vier kranten met hetzelfde nieuws.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:05 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Omdat de meeste mensen geen pda hebben zoals ik, hehe, en dus iets moeten doen in de metro/trein oid. Of print jij FOK! uit en lees je dat onderweg?![]()
Dag!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:04 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Ja, de 'DAG', heb m hier naast me liggen..
*kuch*zijquote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:04 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Wie heeft ze gemaakt? De schuldlast heeft daar veel mee van doen
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:08 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Hallo, wij moeten FOK!ken..![]()
Maar vertel..
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:58 schreef Casual-T het volgende:
Vanavond gaan Joling en Gordon trouwen..
ik vind de SP!TS een goede krantquote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:08 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Dag!
Wat vinden jullie ervan? Ik vind het onrustig met te veel afbeeldingen en te weinig tekst.
Denk niet dat deze het gaat redden. De Pers is in mijn ogen veel beter.
Sorry man, ben retedrukquote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:06 schreef MaddoxX het volgende:
Iemand die niks te doen heeftga mij ens helpen !
Spits vind ik dus wat minder. Dan vind ik Metro nog beter. Nee, De Pers is echt een aanvulling op die twee gratis kranten, Dag (voor zover te beoordelen) een aanfluiting.quote:
quote:
waai niet wegquote:
ik vindt de spits meer een vrije tijd krant..met wat minder serieus nieuws..de metro vindt ik veel op de spits lijken..maar dan met iets meer nieuws...en de pers is een goede krant..met veel serieus nieuws..quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:11 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Spits vind ik dus wat minder. Dan vind ik Metro nog beter. Nee, De Pers is echt een aanvulling op die twee gratis kranten, Dag (voor zover te beoordelen) een aanfluiting.
Hier net hag0lquote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:14 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hier regende het net toch ff f*cking hard... dikke storm, alsof het niks kost
ik moet wel bekennen dat ik De Pers nog niet gelezen hebquote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:15 schreef francis997 het volgende:
[..]
ik vindt de spits meer een vrije tijd krant..met wat minder serieus nieuws..de metro vindt ik veel op de spits lijken..maar dan met iets meer nieuws...en de pers is een goede krant..met veel serieus nieuws... Ik vindt ze alledrie wel goed..allemaal op eigen manier.
Geen zin om te bukken bij die krantenbakken zekerquote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:16 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik moet wel bekennen dat ik De Pers nog niet gelezen heb
ik heb sinds begin september niet meer met het OV gereisdquote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:16 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Geen zin om te bukken bij die krantenbakken zeker
Waar zat je ook weer?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:18 schreef Frrreek het volgende:
Hier overigens keihard zonnetje, 24 graden. Maar ik zit binnen.
Vanavond echter op mijn dakterras met uitzicht op de golden horn / bosporus chillen met een fles wijn
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:20 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Waar zat je ook weer?
In een zonnestudio ofzo?
Vetquote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:23 schreef Frrreek het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dit is genomen vanuit Galata Tower, ik woon daar 20 meter vandaan. Vanaf mijn dak heb ik een vergelijkbaar uitzicht.
Kom op man hoe moeilijk kan het zijn. Gewoon alle prijzen netjes onder elkaar, verdeeld per categorie. Nette begeleidende brief, verkoopwaarden/leveringsvoorwaarden. Ben je al een heel eind.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:12 schreef MaddoxX het volgende:
Op pagina 2 ofzo had ik gezet wat ik moest hebben ongeveer
The Hunt!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:22 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ja, een goede spits kan Ajax wel gebruiken
100 gram p.p.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:29 schreef DaFan het volgende:
Net tosties gegeten...met 5 man een halve kilo kaas op...in één lunch
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:22 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ja, een goede spits kan Ajax wel gebruiken
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:29 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
We zouden eerst nog gaan varen met lienelien