ahh, tof. Gaan we weer de discussie 'taalfouten verbeteren op FOK! heeft geen nut' voeren?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:37 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Vraag me af wat je punt is. Tof doen met taal op Fok! schiet echt niet op, en jouw Engels is waarschijnlijk verre van perfect.
goes by, niet waar?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
time does by. so slowly
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:37 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Vraag me af wat je punt is. Tof doen met taal op Fok FOK!! schiet echt niet op, en jouw Engels is waarschijnlijk verre van perfect.
Begin er maar niet over, blijkbaar moet je dit topic zien als een soort klas met x aantal mensen die leraar willen worden.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:37 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Vraag me af wat je punt is. Tof doen met taal op Fok! schiet echt niet op, en jouw Engels is waarschijnlijk verre van perfect.
Hellupquote:Maak een offerte voor het project.
Opdracht 3A
Maak een offerte van het complete project
In deze offerte moeten alle kosten opgenomen worden.
Alle hardware
Alle software
Installatiekosten
De Infrastructuur (bekabeling wordt aangelegd door een installateur; prijs per aansluitpunt is 130 euro, zowel voor de power- als dataaansluiting) deze prijs moet wel in de offerte opgenomen worden.
Router, switches, hubs, racks, e.d.
Providerkosten
Kosten van een eventuele internethost
Onderhoudscontract
Opmerkingen:
Denk aan
• BTW
• Arbeidsloon
• Winst
• Garantie
• Vraag om voorbeelden bij docenten of bevriende bedrijven (BPV)
• Inleidende brief voorwoord enz
Zeg, ik wacht nog altijd op je column?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:39 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Begin er maar niet over, blijkbaar moet je dit topic zien als een soort klas met x aantal mensen die leraar willen worden.
De volledige zin = "Even if you win you are still retarded." You are kan je verkleinen tot you're. Your bestaat, maar is bezittelijk: your car, your grandmother, your balls.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:36 schreef Sok41 het volgende:
[..]
i beg to differ, zo kan het ook neer gezet worden.. Heb er net maar even een controle over heen gegooid toch voordat ik dit zeg,
blijf nog even, gezelligquote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:38 schreef lienelien het volgende:
[..]
ahh, tof. Gaan we weer de discussie 'taalfouten verbeteren op FOK! heeft geen nut' voeren?
Dan blij ik nog even![]()
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:38 schreef lienelien het volgende:
[..]
ahh, tof. Gaan we weer de discussie 'taalfouten verbeteren op FOK! heeft geen nut' voeren?
Dan blijf ik nog even![]()
Vind verbeteren niet verkeerd, maar op taalfouten mierenneuken vind ik 3 x niksquote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:39 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Begin er maar niet over, blijkbaar moet je dit topic zien als een soort klas met x aantal mensen die leraar willen worden.
Madonna?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
time goes by. so slowly
quote:
de fantasie spat van het beeldschermquote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:41 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ken je die frabozen en bramen snoepjes? Daar zijn gisteren wat van die bolletjes over mijn toetsenbord gevallen, en nu doen sommige toetsen het niet meer helemaal goed
Je onderwerp en gedeeltelijke interpunctie ontbreektquote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:40 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Vind verbeteren niet verkeerd, maar op taalfouten mierenneuken vind ik 3 x niks
.
smoesjesquote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:41 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ken je die frabozen en bramen snoepjes? Daar zijn gisteren wat van die bolletjes over mijn toetsenbord gevallen, en nu doen sommige toetsen het niet meer helemaal goed
Bij jou ook. Je hoort je zin namelijk met een punt af te sluiten.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:42 schreef lienelien het volgende:
[..]
Je onderwerp en gedeeltelijke interpunctie ontbreekt
Engelsquote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:42 schreef lienelien het volgende:
[..]
Je onderwerp en gedeeltelijke interpunctie ontbreekt
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
smoesjes
maar ken die snoepjes niet zover ik weet. Laat ff plaatje zien of zoThuis heb ik het probleem met de 3, die blijft soms hangen enzo
ik weetquote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:42 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Bij jou ook. Je hoort je zin namelijk met een punt af te sluiten.
Goedemorgenquote:
die zijn lekkerquote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:43 schreef lienelien het volgende:
[..]
[afbeelding]
die kleine bolletjes zitten dus vast onder m'n toetsen
die zijn lekkerquote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:43 schreef lienelien het volgende:
[..]
[afbeelding]
die kleine bolletjes zitten dus vast onder m'n toetsen
Meer spelling voor simpele zielen!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:43 schreef Frrreek het volgende:
ik ben nog steeds niet veel wijzer wat betreft d/dt's
goed, ben alleen alweer toe aan weekendquote:
Ja, ik heb nog aardige hoestaanvallen idd. Hoe wist jij dat? Ik ben al meer dan een week verkoudenquote:
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:48 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ja, ik heb nog aardige hoestaanvallen idd. Hoe wist jij dat? Ik ben al meer dan een week verkouden![]()
Heeuj! Wat ben jij altijd godsallejezus laat! Loop je uberhaupt wel stage?quote:
Maakt je moeder je boterhammen ofzo?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:52 schreef Damzkieee het volgende:
Ik ben er trouwens weer.
Heerlijk brood gegeten zonder boter, verkeerde boterhammen meegenomen
je werkt ook te hard luctortje !quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
goed, ben alleen alweer toe aan weekend
Lagen na het smeren 2 pakketjes op het aanrecht, 1 voor mij en 1 voor mijnquote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:55 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Hoe neem je de verkeerde boterhammen mee dan
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:54 schreef PieterBas het volgende:
Ik ga naar school toe...
Hoop dat je vriend(in) niet allergisch voor boter is danquote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:55 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Lagen na het smeren 2 pakketjes op het aanrecht, 1 voor mij en 1 voor mijn![]()
verkeerde meegenomen.
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:55 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Lagen na het smeren 2 pakketjes op het aanrecht, 1 voor mij en 1 voor mijn![]()
verkeerde meegenomen.
anders ligt die nu te schuimbekkenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:57 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Hoop dat je vriend(in) niet allergisch voor boter is dan
Bron?!!!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:58 schreef Casual-T het volgende:
Vanavond gaan Joling en Gordon trouwen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |