Best goed ideequote:
Weet niet, eet nooit kaasquote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:34 schreef DaFan het volgende:
[..]
Ga maar s kijken hoeveel 100 gram kaas is.
Goeie shitquote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:34 schreef Frrreek het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Galata_Tower
Istanbul. De fotograaf van het plaatje rechts staat ongeveer bij mijn voordeur
dus dan is 100 gram kaas best wel veel voor tosti'squote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:36 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Weet niet, eet nooit kaas![]()
100gram rosbief weet ik wel, das voor een broodje of 6.
Maar rosbief is veel dunner, daarom dacht ik dat.
T is voor 4 sneetjes ofzo. T ging me ook niet zozeer om de hoeveelheid maar kaas is niet goedkoop als je dat elke dag moet halenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:39 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dus dan is 100 gram kaas best wel veel voor tosti's
pf idquote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:39 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Maar een plak kaas weegt toch al best veul?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:39 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Dat wel inderdaad.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:42 schreef DaFan het volgende:
[..]
T is voor 4 sneetjes ofzo. T ging me ook niet zozeer om de hoeveelheid maar kaas is niet goedkoop als je dat elke dag moet halen4 euro aan kaas per dag.
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:54 schreef DaFan het volgende:
Yes ff de LANkabel in voor stabielere verbinding (lees: radio) kan ik tenminste snel Fok!ken.
quote:
Heb je een suggestie? Anders draait het weer uit op het plaatsen van afbeeldingen met mooie vrouwenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:57 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Laten we een boeiend onderwerp verzinnen. Dan leeft de discussie wel weer op
`quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:34 schreef ReMcOrE het volgende:
er is een winkelcentrum vlakbij de Ahoy, zie ik net
en daar zit ook een McDonalds
Ja joh gekquote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:59 schreef Damzkieee het volgende:
Donderdag naar de RAI. Is daar nog wat te vreten in de buurt?
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:57 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Heb je een suggestie? Anders draait het weer uit op het plaatsen van afbeeldingen met mooie vrouwen
bronquote:DEN HAAG - De Tweede Kamer is tegen een hogere leeftijdsgrens voor de verkoop van alcohol aan jongeren. PvdA-minister Guusje ter Horst (Binnenlandse Zaken) wil deze verhogen van 16 naar 18 jaar, maar stuit op verzet van haar eigen partij, het CDA, VVD en GroenLinks.
De vier partijen vinden dat de bestaande leeftijdsgrens eerst beter moet worden gehandhaafd.
CDA-Kamerlid Ciska Joldersma meent dat de minister een te brede maatregel voorstelt om een kleine groep probleemjongeren aan te pakken. Zij bepleit een gerichte aanpak van jongeren die "gigantisch veel drinken" in combinatie met betere controle van de huidige leeftijdsgrens. "Die norm is nog steeds niet ingeburgerd."
Daarom is het in België altijd zo'n zooi in de supermarkten. Hier openen hèquote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
waarom gaat het zakje niet open op de plek waar er Hier Openen staat?
Oh okay das ideaalquote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:00 schreef DaFan het volgende:
[..]
Ja joh gek
Tegenover de Hoofdingang zit het Europaplein, daar zitten allemaal van die eettentjes. Op Station RAI heb je een Kiosk, en in de RAI ook zat eetdingen (wel duur).
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:01 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Daarom is het in België altijd zo'n zooi in de supermarkten. Hier openen hè
ik ben het eens met de vier partijen dat eerst maar gecontroleerd dient te worden dat de mensen onder de 16 geen alcohol nuttigen alvorens men overgaat tot hogere verkoopleeftijd.quote:
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:01 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Daarom is het in België altijd zo'n zooi in de supermarkten. Hier openen hè
Nooit niet?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik ben het eens met de vier partijen dat eerst maar gecontroleerd dient te worden dat de mensen onder de 16 geen alcohol nuttigen alvorens men overgaat tot hogere verkoopleeftijd.Verder maakt het mij niets uit, omdat ik al de 18 gepasseerd ben en ik toch geen alcohol drink
![]()
lulli9g als je de bal te hard slaat of de tegenstander kan er niet bijquote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:09 schreef Casual-T het volgende:
Erg gaaf.
[afbeelding]
Op dat hotel in Dubai..![]()
bohhhquote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:09 schreef Casual-T het volgende:
Erg gaaf.
[afbeelding]
Vorig jaar toch?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:09 schreef Casual-T het volgende:
Erg gaaf.
[afbeelding]
Ga naar de website, en selecteer bovenaan een tabblad met 'bijwerken' o.i.d. Easy.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:14 schreef jslavenburg het volgende:
Hey, even een vraag tussendoor
Ik kan die Fok! Wiki Stage SC niet wijzigen, dus zou iemand mijn avater erbij kunnen zetten, als iemand er tijd voor heeft?zou diegene dankbaar zijn
je ava staat er al lang bij hoorquote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:14 schreef jslavenburg het volgende:
Hey, even een vraag tussendoor
Ik kan die Fok! Wiki Stage SC niet wijzigen, dus zou iemand mijn avater erbij kunnen zetten, als iemand er tijd voor heeft?zou diegene dankbaar zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |