abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 8 mei 2007 @ 11:50:07 #1
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_49136807
GAM nieuwe stijl
Wat de TT zegt eigenlijk, wat vinden jullie er van?
And now for something completely different, I'm on a horse.
  Forum Admin dinsdag 8 mei 2007 @ 11:55:21 #2
58651 crew  murp
murp
pi_49136997
ik denk dat er veel bans gaan vallen
  Donald Duck held dinsdag 8 mei 2007 @ 11:55:39 #3
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_49137016
Ik vind het wel apart. De subfora zijn wel handig, maar waarom wordt alles verder gedecentraliseerd? (centrale topics weg enzo).
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_49137062
Top, vooral die filters zijn reuzehandig!
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  dinsdag 8 mei 2007 @ 11:59:59 #5
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_49137197
Goed gedaan jongens. Verzuiling op zijn best!

Stelletje populisten die Neogaf willen na-apen. Neogaf is een nieuwssite in forum vorm. GAM is een forum voor discussies. Jullie hebben games.fok.nl met deze aanpak overbodig gemaakt.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  dinsdag 8 mei 2007 @ 12:01:07 #6
35662 Heintje
Gears of War.
pi_49137237
Die filters lijken mij ook wel handig.
Ook de warez regels kunnen geen kwaad. Stoor me er vaak aan dat mensen bij een in game vraag moeten vermelden dat ze een warez versie hebben.

Alleen waarom de centrale topics weg.
Het help ik zit vast of ik zoek een game topic kan ik nog in komen.
Maar het 360, PS3 en Wii topic absoluut niet.
Op vrijdag 1 juni 2007 11:29 schreef Tain het volgende:
Deze uitspraak mag hier ook wel staan
Spel- en typefouten voorbehouden.
pi_49137281
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 11:55 schreef murp het volgende:
ik denk dat er veel bans gaan vallen
Inderdaad, op praten over spellen die nog niet uit zijn kan je natuurlijk geen ban zetten. Dan zijn er geen hype topics meer, welke het juist altijd zo goed doen

Verder ziet het er wel aardig uit, hoewel ik het nut er niet zo van in zie. Of het ook gaat werken zoals jij/jullie voor ogen hebben zal moeten blijken. Succes in ieder geval
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
pi_49137348
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 11:59 schreef BMH het volgende:
Goed gedaan jongens. Verzuiling op zijn best!

Stelletje populisten die Neogaf willen na-apen. Neogaf is een nieuwssite in forum vorm. GAM is een forum voor discussies. Jullie hebben games.fok.nl met deze aanpak overbodig gemaakt.
Nee Het enige echte verschil is dus eigenlijk dat de centrale console topics stoppen, en dat alle onderwerpen die daar besproken worden (Game nieuws) een apart topic krijgen Zo is het ook nog is leuk om naar de index van GAM te komen
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  dinsdag 8 mei 2007 @ 12:04:12 #9
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_49137352
Ik kijk het eerst een weekje aan De modjes moeten nog veel topics verplaatsen.

Maar de bedoeling was toch dat iedereen zelf kon aanvinken welke soort topics getoond zouden worden?
Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
  dinsdag 8 mei 2007 @ 12:04:32 #10
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_49137368
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 11:59 schreef BMH het volgende:
Goed gedaan jongens. Verzuiling op zijn best!

Stelletje populisten die Neogaf willen na-apen. Neogaf is een nieuwssite in forum vorm. GAM is een forum voor discussies. Jullie hebben games.fok.nl met deze aanpak overbodig gemaakt.
Dan wordt Fliepke best boos op me.

Maar kan je misschien ook onderbouwen wat er slecht is en wat beter zou kunnen?
Ik vond die centrale topics niet fijn. Als ik een nieuwtje of een ander leuk weetje over een spel heb, dan wil ik daar een topic over openen, niet het laten ondersneeuwen in een centraal topic.
And now for something completely different, I'm on a horse.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 12:05:17 #11
35662 Heintje
Gears of War.
pi_49137397
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 11:59 schreef RaymanNL het volgende:

[..]

Nee, je kunt nu gerust een topic openen over een nieuws bericht. Een game topic word pas geopend als de game uitkomt
Ik snap dat dit is om warez tegen te gaan. (tenminste dat ik het enige dat ik kan bedenken.
Verder heb ik niet het idee dat dit iets gaat veranderen. Mensen zullen nog steeds posten dat ze op een game zitten te wachten en wat ze gaaf vonden aan het vorige deel.
Waarom dan zodra het spel uitkomt naar een ander topic verhuizen.
Het grote nieuws komt op games.fok.nl en de rest kan gewoon in 1 topic over dat spel.
Op vrijdag 1 juni 2007 11:29 schreef Tain het volgende:
Deze uitspraak mag hier ook wel staan
Spel- en typefouten voorbehouden.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 12:06:30 #12
105968 Egamer
Succes gegarandeerd.
pi_49137445
Prima! Ik vind die filters handig.
The Kooks O+ Arctic Monkeys O+ Blood Red Shoes O+ Franz Ferdinand O+ Muse O+ The Last Shadow Puppets O+
  dinsdag 8 mei 2007 @ 12:06:31 #13
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_49137448
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 12:02 schreef Cid het volgende:

[..]

Inderdaad, op praten over spellen die nog niet uit zijn kan je natuurlijk geen ban zetten. Dan zijn er geen hype topics meer, welke het juist altijd zo goed doen
De hype is één ding. Spellen gaan afkraken weken voordat het spel uitkomt, is wat anders. Dat is meer wat er mee bedoelt wordt. Spellen zullen van te voren al lekken op het internet, daar doen we niets aan, maar we willen niet dat de downloaders al lang en breed over de gameplay posten als de eerlijke mensen nog moeten wachten op de release.
And now for something completely different, I'm on a horse.
pi_49137479
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 12:05 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik snap dat dit is om warez tegen te gaan.
Een nieuwstopic word begonnen door een user en daardoor gaat het warez verhaal weg...

Het is gewoon een uitsorteer mogenlijkheid. Leuk als fok wat sneller zou zijn
Speaking is not communicating.
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl
  dinsdag 8 mei 2007 @ 12:08:10 #15
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_49137501
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 12:04 schreef NJ het volgende:

[..]

Dan wordt Fliepke best boos op me.

Maar kan je misschien ook onderbouwen wat er slecht is en wat beter zou kunnen?
Ik vond die centrale topics niet fijn. Als ik een nieuwtje of een ander leuk weetje over een spel heb, dan wil ik daar een topic over openen, niet het laten ondersneeuwen in een centraal topic.
Dus jij wilt liever 20 topics openen i.p.v. 1 topic te volgen waar alles in samengevoegd word? Veel plezier! Verdrinkt AUB niet in de topics die beginnen te zinken.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  dinsdag 8 mei 2007 @ 12:09:10 #16
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_49137555
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 12:04 schreef NJ het volgende:

[..]

Dan wordt Fliepke best boos op me.

Maar kan je misschien ook onderbouwen wat er slecht is en wat beter zou kunnen?
Ik vond die centrale topics niet fijn. Als ik een nieuwtje of een ander leuk weetje over een spel heb, dan wil ik daar een topic over openen, niet het laten ondersneeuwen in een centraal topic.
Ik denk dat het je het terug moet leggen bij wat de users willen. Blijkbaar is er een behoefte aan een soort van samenvattingstopic waarbij het niet nodig is om telkens meerdere topics in de gaten te houden. Het laatste nieuws omtrent een console wil ik gewoon snel kunnen zien zonder er naar te zoeken in het forum.
Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
  dinsdag 8 mei 2007 @ 12:09:21 #17
35662 Heintje
Gears of War.
pi_49137561
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 12:04 schreef NJ het volgende:

[..]

Dan wordt Fliepke best boos op me.

Maar kan je misschien ook onderbouwen wat er slecht is en wat beter zou kunnen?
Ik vond die centrale topics niet fijn. Als ik een nieuwtje of een ander leuk weetje over een spel heb, dan wil ik daar een topic over openen, niet het laten ondersneeuwen in een centraal topic.
Ik wil dat juist in een centraal topic lezen.
Dan heb ik alle nieuwtjes van de 360 bij elkaar. En hoor ik ook nog eens dingen over games die ik zelf niet heb. of geen intresse in heb. En daardoor juist wel intresse in krijg.
Met julie ideeen zal ik zo'n topic overslaan en dus misschien wel goede spellen missen.

Ook zijn er heel veel spellen niet groot genoeg voor een eigen topic.
Niemand zal een topic gaan openen om met zijn Pinball FX score te gaan patsen.
Op vrijdag 1 juni 2007 11:29 schreef Tain het volgende:
Deze uitspraak mag hier ook wel staan
Spel- en typefouten voorbehouden.
pi_49137569
Ik denk trouwens ook dat als je een topic hebt over een nieuws bericht, dat er dan beter gediscussieerd word over het nieuws bericht, dan op Fok!Games Je kunt er als het ware net iets dieper op in gaan. Op Fok!Games komen op een nieuws bericht geen 300 reacties, op GAM kun je er dan net iets dieper op in gaan
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  Donald Duck held dinsdag 8 mei 2007 @ 12:09:38 #19
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_49137572
maar de vergelijking met fokgames klopt wel. het GAM forum is daar nu gewoon een kopie van geworden. Over elk nieuwtje een topic, en je zou je reactie op fokgames zo direct hierheen kunnen kopieeeren.
en hoe zit het met de centrale topics over de consoles zelf. die blijven toch wel mag ik hopen
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_49137590
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 12:08 schreef BMH het volgende:
[..]
Dus jij wilt liever 20 topics openen i.p.v. 1 topic te volgen waar alles in samengevoegd word? Veel plezier! Verdrinkt AUB niet in de topics die beginnen te zinken.
Je kan ook gewoon per subdivisie 12 mods erbij zetten zodat er normaal gemod kan worden
Speaking is not communicating.
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl
  dinsdag 8 mei 2007 @ 12:10:41 #21
35662 Heintje
Gears of War.
pi_49137611
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 12:06 schreef NJ het volgende:

[..]

De hype is één ding. Spellen gaan afkraken weken voordat het spel uitkomt, is wat anders. Dat is meer wat er mee bedoelt wordt. Spellen zullen van te voren al lekken op het internet, daar doen we niets aan, maar we willen niet dat de downloaders al lang en breed over de gameplay posten als de eerlijke mensen nog moeten wachten op de release.
De PC gamers hebben het dus verneukt voor de console gamers?
Op vrijdag 1 juni 2007 11:29 schreef Tain het volgende:
Deze uitspraak mag hier ook wel staan
Spel- en typefouten voorbehouden.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 12:11:13 #22
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_49137631
En wat nou als die game een aantal dagen eerder in de winkel ligt dan de official release-day zoals bij 90% het geval? Allemaal bans?
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
  dinsdag 8 mei 2007 @ 12:11:18 #23
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_49137635
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 12:09 schreef RaymanNL het volgende:
Ik denk trouwens ook dat als je een topic hebt over een nieuws bericht, dat er dan beter gediscussieerd word over het nieuws bericht, dan op Fok!Games Je kunt er als het ware net iets dieper op in gaan. Op Fok!Games komen op een nieuws bericht geen 300 reacties, op GAM kun je er dan net iets dieper op in gaan
Dus het falen van Fok!games als discussie medium is de reden van een verandering van het forum?
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  dinsdag 8 mei 2007 @ 12:11:39 #24
8372 Bastard
Persona non grata
pi_49137650
Ik kom niet op FOK games.. dus ik hoop dat al het nieuws ook hier komt?
Het 360 topic vond ik toch al vol bagger staan.. bijna geen nieuwswaarde alleen maar gelul over gelul heen.
The truth was in here.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 12:11:39 #25
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_49137652
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 12:09 schreef __Saviour__ het volgende:
maar de vergelijking met fokgames klopt wel. het GAM forum is daar nu gewoon een kopie van geworden. Over elk nieuwtje een topic, en je zou je reactie op fokgames zo direct hierheen kunnen kopieeeren.
en hoe zit het met de centrale topics over de consoles zelf. die blijven toch wel mag ik hopen
Die centrale topics worden afgeschaft, dat is juist het probleem.
Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
  dinsdag 8 mei 2007 @ 12:14:16 #26
51078 chibibo
Jiepapaa!
pi_49137740
Het enige dat ik wat verwarrend vind, is dat de centrale topics voor elk spel blijven bestaan, maar dat voor nieuwtjes omtrent deze spellen wel aparte topics mogen worden gemaakt. Echter, deze topics zullen dan wel weer gemerged worden met de bestaande (centrale) topics. Zo begrijp ik het nieuwsbericht tenminste.
Ik zie de meerwaarde van het openen van meerdere topics over een specifiek spel niet direct; zeker als deze topics t.z.t. weer gemerged zullen worden met het betreffende centrale topic. Het verlaagt de drempel tot het openen van een topic misschien, maar het kan wel leiden tot een overdaad aan topics, waardoor je door de bomen het bos niet meer ziet.

Verder vind ik het een prima initiatief (vooral het strenger aanpakken van warez-praat). Zoals bij alle wijzigingen, is het natuurlijk afwachten hoe ze zullen uitpakken, maar het is altijd goed om te zien dat er actief wordt gewerkt aan het verbeteren van GAM.
  Donald Duck held dinsdag 8 mei 2007 @ 12:14:50 #27
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_49137762
ok, nu weet ik het zeker. Deze nieuwe stijl zuigt echt extreem zwaar.
net het pokemon topic dicht. kom op zeg, dat gaat nergens over. juist bij zo'n spel heb je dat nodig.
edit nee wacht. dat was het ds topic. maar dan nog, zwaar kut.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  dinsdag 8 mei 2007 @ 12:15:33 #28
35662 Heintje
Gears of War.
pi_49137795
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 12:11 schreef Bastard het volgende:
Ik kom niet op FOK games.. dus ik hoop dat al het nieuws ook hier komt?
Het 360 topic vond ik toch al vol bagger staan.. bijna geen nieuwswaarde alleen maar gelul over gelul heen.
Het centrale 360 topic is niet altijd even goed nee.
Maar om het nou op te delen in 30 verschillende topics van 10 posts maakt het alleen nog maar overzichtelijker.

Ook krijg je met die losse topics dat zodra er een antwoord is / alles wel gezegt is dat het heel hard offtopic zal gaan en dat het niet meer ontopic zal komen. Voor het volgende bericht open je tenslotte gewoon een nieuw topic.
Dus dat gaan veel slotjes worden.
Op vrijdag 1 juni 2007 11:29 schreef Tain het volgende:
Deze uitspraak mag hier ook wel staan
Spel- en typefouten voorbehouden.
pi_49137811
quote:
Subsubfora
Het allereerste dat jullie ongetwijfeld al is opgevallen is de implementatie van de forumfilters, ook wel subsubfora genoemd. GAM is nu ingedeeld in de grootste spelers op de gamemarkt. De PC, Xbox, Playstation en Nintendo. Topics over spellen op één van deze consoles of nieuwtjes erover kunnen in desbetreffend subsubforum geplaatst worden.
Spellen die multiplatform zijn kunnen onder het kopje algemeen geopend worden, samen met alle topics die niet duidelijk in één van bovenstaande subsubfora horen.
Goed idee.
quote:
Centrale topics
Tegelijkertijd gaan we het gebruik van centrale topics drastisch verminderen. Momenteel heeft elk spel zijn eigen centrale topic en alle nieuwtjes en screenshots omtrent dat spel komen daarin terecht. Natuurlijk zal er voor elk spel een eigen topic zijn, maar de nieuwtjes, screenshots en alle andere zaken van grotere waarde kunnen nu in een apart topic komen. Later wordt het al dan niet gemerged met het topic over het spel waar het om draait.
Slecht idee. Waarom zulk soort dingen over veel verschillende topics gaan verspreiden? Het is juist handig als je 1 topic van een spel hebt, waar je een beetje up to date blijft als je dat topic volgt. Waarom zou het nuttig zijn om aparte topics over nieuwtjes over een game te openen?
quote:
Ook lopen er een aantal vaste topics over het zoeken van een spel, wat te doen als je vast zit en het centrale verkoop en ruil topic. Deze topics worden ook afgeschaft. Iedereen die een vraag heeft kan daar een eigen topic over openen of het vragen in één van de topics over een spel. Mocht je een spel te koop aan willen bieden, dan kan je daar gewoon een apart topic voor aanmaken.
Goed idee.
quote:
Tevens worden voorlopig de console specifieke slowchats afgeschaft. Voor alles wat je wil bespreken over je console kan je nu een topic openen, dus zijn deze topics overbodig.
Slecht idee, deze topics versterken het community gevoel in GAM heel erg, iets slechters doen dan deze topics sluiten kan imo niet. Ik ben het wel eens dat ze nu niet altijd vol staan met nuttige zaken, daarom stel ik voor om deze topics gewoon open te laten, maar daarbuiten ook gewoon topics met nieuwsberichten en dergelijken te openen.

Het stukje over de warez vind ik wel okee, weg met de warezhoeren.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
  dinsdag 8 mei 2007 @ 12:16:20 #30
8372 Bastard
Persona non grata
pi_49137829
Maar als er over ieder nieuwtje een nieuw topic word geopend, heb je dan niet het risico dat je over een paar weken een onoverzichtelijke warboel krijgt? Dat is nou juist het voordeel van een centraal topic.
The truth was in here.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 12:17:41 #31
8372 Bastard
Persona non grata
pi_49137873
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 12:15 schreef Heintje het volgende:

[..]

Het centrale 360 topic is niet altijd even goed nee.
Maar om het nou op te delen in 30 verschillende topics van 10 posts maakt het alleen nog maar overzichtelijker.

Ook krijg je met die losse topics dat zodra er een antwoord is / alles wel gezegt is dat het heel hard offtopic zal gaan en dat het niet meer ontopic zal komen. Voor het volgende bericht open je tenslotte gewoon een nieuw topic.
Dus dat gaan veel slotjes worden.
Dat bedoel ik.. .het is veel meer werk om het overzichtelijk te houden.. allemaal topics met 10 posts er in.. en dan nog de kans op dubbel topics..
The truth was in here.
  Donald Duck held dinsdag 8 mei 2007 @ 12:19:26 #32
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_49137925
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 12:15 schreef peristilius het volgende:
Slecht idee, deze topics versterken het community gevoel in GAM heel erg, iets slechters doen dan deze topics sluiten kan imo niet. Ik ben het wel eens dat ze nu niet altijd vol staan met nuttige zaken, daarom stel ik voor om deze topics gewoon open te laten, maar daarbuiten ook gewoon topics met nieuwsberichten en dergelijken te openen.
Dat ja!
Vooral de console topics sluiten is het slechtste idee ooit. Zo'n centraal topic voor van alles is juist erg leuk om met z'n alleen in te discussieren en kletsen.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_49137942
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 12:16 schreef Bastard het volgende:
Maar als er over ieder nieuwtje een nieuw topic word geopend, heb je dan niet het risico dat je over een paar weken een onoverzichtelijke warboel krijgt? Dat is nou juist het voordeel van een centraal topic.
Ook waar, misschien moeten we gewoon per console 1 "slowchat" hebben, en nog een apart topic voor nieuws & screens. Zat er een tijdje geleden al aan te denken, het zou misschien nog best kunnen werken.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
  dinsdag 8 mei 2007 @ 12:20:42 #34
51078 chibibo
Jiepapaa!
pi_49137980
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 12:11 schreef Bastard het volgende:
Het 360 topic vond ik toch al vol bagger staan.. bijna geen nieuwswaarde alleen maar gelul over gelul heen.
Het Wii-topic heeft hetzelfde probleem.
pi_49137984
Wordt de huidige Xbox 360 centrale topic geclosed nu dan?
pi_49138003
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 12:20 schreef chibibo het volgende:

[..]

Het Wii-topic heeft hetzelfde probleem.
Het Wii topic gaat nog waaaaaay verder.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
pi_49138018
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 12:20 schreef -Dries- het volgende:
Wordt de huidige Xbox 360 centrale topic geclosed nu dan?
Dat is wel het plan, maar ik laat het niet gebeuren!
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
pi_49138050
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 12:19 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Dat ja!
Vooral de console topics sluiten is het slechtste idee ooit. Zo'n centraal topic voor van alles is juist erg leuk om met z'n alleen in te discussieren en kletsen.
Ben ik het niet mee eens De centrale console topics zijn al tijden niet meer wat het was. Er werd in geslowchat, en het had amper interessante informatie. Nu worden er gewoon topics geopend over een nieuwsbericht. Daar word minder snel geslowchat, doordat het topic al een echt onderwerp heeft
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  Forum Admin dinsdag 8 mei 2007 @ 12:26:20 #39
58651 crew  murp
murp
pi_49138173
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 12:02 schreef Cid het volgende:

[..]

Inderdaad, op praten over spellen die nog niet uit zijn kan je natuurlijk geen ban zetten. Dan zijn er geen hype topics meer, welke het juist altijd zo goed doen

Verder ziet het er wel aardig uit, hoewel ik het nut er niet zo van in zie. Of het ook gaat werken zoals jij/jullie voor ogen hebben zal moeten blijken. Succes in ieder geval
wat ik doe is bijvoorbeeld een spelletje downloaden en spelen, zoals ik dat bijBattlefield 2 heb gedaan...
1 weekje getest, en ik vond het zo'n leuk spel dat ik m gekocht heb, ik denk ook dat meer mensen het zo doen
  dinsdag 8 mei 2007 @ 12:27:16 #40
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_49138215
Dan blijven er nog zat betere alternatieven over:

1. strenger modden / waarschuwen / wijzen op de GAM SC
2. aparte console chat topics en deze goed onderscheiden van de centrale topics

Trouwens waarom zouden mensen dezelfde discussie op het forum aangaan als ze dat al doen bij de nieuwsberichten op fokgames?
Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
  dinsdag 8 mei 2007 @ 12:27:17 #41
35662 Heintje
Gears of War.
pi_49138217
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 12:22 schreef RaymanNL het volgende:

[..]

Ben ik het niet mee eens De centrale console topics zijn al tijden niet meer wat het was. Er werd in geslowchat, en het had amper interessante informatie. Nu worden er gewoon topics geopend over een nieuwsbericht. Daar word minder snel geslowchat, doordat het topic al een echt onderwerp heeft
Dan moeten er mijn inziens wel console slowchat topics komen.
Die redelijk ontopic moeten blijven. Dus wel over de console gaan en niet welk biertje je nou lekkerder vind. Daar is het centrale SC topic voor.
Op vrijdag 1 juni 2007 11:29 schreef Tain het volgende:
Deze uitspraak mag hier ook wel staan
Spel- en typefouten voorbehouden.
pi_49138227
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 12:22 schreef RaymanNL het volgende:

[..]

Ben ik het niet mee eens De centrale console topics zijn al tijden niet meer wat het was. Er werd in geslowchat, en het had amper interessante informatie. Nu worden er gewoon topics geopend over een nieuwsbericht. Daar word minder snel geslowchat, doordat het topic al een echt onderwerp heeft
Maar kijk, een deel van het community gevoel ontstaat ook door een beetje slowchat, jij komt waarschijnlijk vooral in het Wii topic, waardoor je al niet echt representatief bent aangezien dat echt gewoon een smerige baggerhoop is. Maar bijvoorbeeld het 360 topic is een goedlopend topic waar veel mensen met plezier posten. De nieuwswaarde van het topic is misschien niet hoog, maar de communitywaarde wel, en volgens mij is dat toch nog steeds wel waar FOK! of iig GAM nog voor een groot deel om draait.

Bovendien hang jij al jaren in de GAM SC, dat is ook kliekjesvorming en baggergedrag to the max, maar men vindt het er wel leuk. Imo zou het juist leuk zijn als er voor iedereen (die er behoefte aan heeft) een gezellig topic te vinden is (maar dan niet met zoveel bagger als de GAM SC of Wii topics).
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
  dinsdag 8 mei 2007 @ 12:28:51 #43
35662 Heintje
Gears of War.
pi_49138267
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 12:26 schreef murp het volgende:

[..]

wat ik doe is bijvoorbeeld een spelletje downloaden en spelen, zoals ik dat bijBattlefield 2 heb gedaan...
1 weekje getest, en ik vond het zo'n leuk spel dat ik m gekocht heb, ik denk ook dat meer mensen het zo doen
Dat jij dat doet moet jij weten. Dat hoeft hier niet gemeldt te worden.
Je kan ook gewoon zeggen wat je van het spel vind. (tenzij je natuurlijk het spel al weken voor de release hebt)
Op vrijdag 1 juni 2007 11:29 schreef Tain het volgende:
Deze uitspraak mag hier ook wel staan
Spel- en typefouten voorbehouden.
  Forum Admin dinsdag 8 mei 2007 @ 12:29:09 #44
58651 crew  murp
murp
pi_49138280
ik wil wel extra mod worden
  dinsdag 8 mei 2007 @ 12:29:42 #45
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_49138305
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 11:49 schreef NJ het volgende:
Centrale topics
Tegelijkertijd gaan we het gebruik van centrale topics drastisch verminderen. Momenteel heeft elk spel zijn eigen centrale topic en alle nieuwtjes en screenshots omtrent dat spel komen daarin terecht. Natuurlijk zal er voor elk spel een eigen topic zijn, maar de nieuwtjes, screenshots en alle andere zaken van grotere waarde kunnen nu in een apart topic komen.
[quote]
Het mooie aan de centrale topics is juist dat alle screens en nieuwtjes van alle spellen in 1 topic worden geflikkerd, zo wordt er over gepraat en je ziet games voorbij komen die je anders niet zag.
Zonde dat het weg gaat dan[quote]
Later wordt het al dan niet gemerged met het topic over het spel waar het om draait.
Ook lopen er een aantal vaste topics over het zoeken van een spel, wat te doen als je vast zit en het centrale verkoop en ruil topic. Deze topics worden ook afgeschaft. Iedereen die een vraag heeft kan daar een eigen topic over openen of het vragen in één van de topics over een spel. Mocht je een spel te koop aan willen bieden, dan kan je daar gewoon een apart topic voor aanmaken.
Het is juist makkelijk om in 1 topic te zien wie er wat aanbied en wie er wat wil ruilen.
Veel makkelijker dan bij elk topic af te zoeken wie er wat voor iets wilt hebben.
Stuur de mensen dan gelijk door naar V&A ofzo
quote:
Tevens worden voorlopig de console specifieke slowchats afgeschaft. Voor alles wat je wil bespreken over je console kan je nu een topic openen, dus zijn deze topics overbodig.
Oneens
quote:
Warez
Is niet toegestaan op FOK!. Punt.
In GAM gaan we hier vanaf nu keihard tegen optreden. Het is niet onze zaak hoe jij aan je game gekomen bent, maar hier zitten de liefhebbers en gaan wij er dus van uit dat je het eerlijk verkregen hebt. Het aanbieden van warez wordt weggehaald en bestraft met een ban. Het praten over warez en spellen die nog niet uit zijn wordt weggehaald en bestraft met een ban. Hinten naar warez wordt weggehaald en bestraft met een ban. Zo simpel gaan we het doen. De crew bepaalt wat wel en niet mag en hoe lang een eventuele ban duurt is geheel aan de FA's, maar reken er op dat we niet licht straffen.
----------------------------------
We hopen dat deze veranderingen GAM nog leuker maken voor iedereen die hier post of lurkt en we rekenen op jullie om het forum nog groter en beter te maken.
Wij maken het beter, jullie maken het slechter
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
  Forum Admin dinsdag 8 mei 2007 @ 12:30:19 #46
58651 crew  murp
murp
pi_49138328
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 12:28 schreef Heintje het volgende:

[..]

Dat jij dat doet moet jij weten. Dat hoeft hier niet gemeldt te worden.
Je kan ook gewoon zeggen wat je van het spel vind. (tenzij je natuurlijk het spel al weken voor de release hebt)
nee, maar het kan er zo makkelijk uitfloepen, en dan gelijk een ban krijgen
pi_49138348
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 12:10 schreef Heintje het volgende:

[..]

De PC gamers hebben het dus verneukt voor de console gamers?
Lees nog eens wat ie zegt. Het gehype vantevoren mag wél.
pi_49138356
Gamedemon for president!
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
  dinsdag 8 mei 2007 @ 12:31:25 #49
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_49138381

Believe in wiegendood
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_49138382
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 12:30 schreef murp het volgende:

[..]

nee, maar het kan er zo makkelijk uitfloepen, en dan gelijk een ban krijgen
Dat is wel een verbetering voor GAM.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
  dinsdag 8 mei 2007 @ 12:31:42 #51
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_49138395
Mijn ervaring is dat centrale topics verzanden in slowchat en dat het betreffende kliekje, dat de boel runt in [betreffend subforum] fel gekant is tegen enige verandering die het centrale topic zou kunnen treffen.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 12:32:17 #52
3185 Adelante
To let it go now
pi_49138414
Ik kwam alleen in het Wii topic, nu kan ik het helemaal uit m'n AT flikkeren
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_49138451
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 12:31 schreef Slarioux het volgende:
Mijn ervaring is dat centrale topics verzanden in slowchat en dat het betreffende kliekje, dat de boel runt in [betreffend subforum] fel gekant is tegen enige verandering die het centrale topic zou kunnen treffen.
En in deze moet ik je gelijk geven .
  dinsdag 8 mei 2007 @ 12:33:31 #54
35662 Heintje
Gears of War.
pi_49138454
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 12:30 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Lees nog eens wat ie zegt. Het gehype vantevoren mag wél.
Dan heb je dus 1 hype topic en een nieuws topic.
In het nieuws topic gaan mensen die het spel geweldig vinden het spel hypen.
En in de hype topics wordt nieuws gepost om de hype te versterken.

En ergens in de FOK!policy staat dat crossposts niet toegestaan zijn....
Op vrijdag 1 juni 2007 11:29 schreef Tain het volgende:
Deze uitspraak mag hier ook wel staan
Spel- en typefouten voorbehouden.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 12:33:38 #55
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_49138460
Woei, nooit meer PC topics lezen
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  dinsdag 8 mei 2007 @ 12:33:47 #56
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_49138473
Ik verwacht HEEEEL veel TVP's
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_49138497
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 12:33 schreef BMH het volgende:
Ik verwacht HEEEEL veel TVP's
[afbeelding]
tvp
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
  dinsdag 8 mei 2007 @ 12:34:29 #58
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_49138500
Het ziet er ook gewoon lelijk uit zo
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
  dinsdag 8 mei 2007 @ 12:35:00 #59
8372 Bastard
Persona non grata
pi_49138524
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 12:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Woei, nooit meer PC topics lezen
Dat is dan alleen een voordeel als je gecombineerde spel topics krijgt... ik wil niks met pc gamers te maken hebben eigenlijk
The truth was in here.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 12:35:01 #60
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_49138525
Oh, en als er geen centraal 360 topic meer komt ben ik bang dat ik een ander forum ga zoeken, ik wil geen 30 topics in mijn myat
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_49138529
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 12:31 schreef Slarioux het volgende:
Mijn ervaring is dat centrale topics verzanden in slowchat en dat het betreffende kliekje, dat de boel runt in [betreffend subforum] fel gekant is tegen enige verandering die het centrale topic zou kunnen treffen.
Dat betreffende kliekje is in dit geval volgens mij de vaste userbase van GAM.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
  dinsdag 8 mei 2007 @ 12:35:46 #62
35662 Heintje
Gears of War.
pi_49138543
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 12:31 schreef Slarioux het volgende:
Mijn ervaring is dat centrale topics verzanden in slowchat en dat het betreffende kliekje, dat de boel runt in [betreffend subforum] fel gekant is tegen enige verandering die het centrale topic zou kunnen treffen.
Ik heb dat gevoel in het 360 topic absoluut niet.
Mensen die er nog nooit geweest zijn en een vraag stellen krijgen gewoon netjes antwoord.
En nieuwe vaste posters zijn ook welkom.
Op vrijdag 1 juni 2007 11:29 schreef Tain het volgende:
Deze uitspraak mag hier ook wel staan
Spel- en typefouten voorbehouden.
pi_49138571
We zouden ook gewoon met ze alle een leven kunnen kopen!
pi_49138580
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 12:33 schreef Heintje het volgende:

[..]

Dan heb je dus 1 hype topic en een nieuws topic.
In het nieuws topic gaan mensen die het spel geweldig vinden het spel hypen.
En in de hype topics wordt nieuws gepost om de hype te versterken.

En ergens in de FOK!policy staat dat crossposts niet toegestaan zijn....
Lees het topic eens opnieuw:
quote:
Centrale topics
Tegelijkertijd gaan we het gebruik van centrale topics drastisch verminderen. Momenteel heeft elk spel zijn eigen centrale topic en alle nieuwtjes en screenshots omtrent dat spel komen daarin terecht. Natuurlijk zal er voor elk spel een eigen topic zijn, maar de nieuwtjes, screenshots en alle andere zaken van grotere waarde kunnen nu in een apart topic komen. Later wordt het al dan niet gemerged met het topic over het spel waar het om draait.
.
pi_49138601
Als GAM ook al verneukt wordt is UVT het enige leuke forum dat overblijft.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
  FOK!fotograaf dinsdag 8 mei 2007 @ 12:38:19 #66
159915 -Menn0-
MNO
pi_49138643
Wat ik nu wel jammer vind is dat er niet meer over algemene dingen kan worden gepraat in bij het centrale PS3 topic. Moet je nu voor elk onderwerp een topic gaan aanmaken?
,,/
  dinsdag 8 mei 2007 @ 12:38:22 #67
8372 Bastard
Persona non grata
pi_49138646
Kan iemand dat forza topic verhuizen dan naar het centrale-subforum-xbox-360 ?
The truth was in here.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 12:38:40 #68
35662 Heintje
Gears of War.
pi_49138651
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 12:36 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Lees het topic eens opnieuw:
[..]

.
Je eerste quote gaat volgens mij echt het gevolg zijn van je tweede.
Op vrijdag 1 juni 2007 11:29 schreef Tain het volgende:
Deze uitspraak mag hier ook wel staan
Spel- en typefouten voorbehouden.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 12:41:09 #69
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_49138763
Ik snap sowieso het probleem niet, wat maakt 1 topic meer of minder nou uit, laat ons lekker een centraal topic houden, iedereen blij dan
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
  dinsdag 8 mei 2007 @ 12:42:52 #70
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_49138835
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 12:38 schreef Bastard het volgende:
Kan iemand dat forza topic verhuizen dan naar het centrale-subforum-xbox-360 ?
http://forum.fok.nl/rde/list_forumfilter/15

Alleen die filter is nu interessant voor je B
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  dinsdag 8 mei 2007 @ 12:43:02 #71
35662 Heintje
Gears of War.
pi_49138842
Niet om te naaien of iets, puur omdat ik het vreemd vind?
Waarom wel de centrale console topics dicht gooien en niet het BoF topic?
Op vrijdag 1 juni 2007 11:29 schreef Tain het volgende:
Deze uitspraak mag hier ook wel staan
Spel- en typefouten voorbehouden.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 12:43:09 #72
8372 Bastard
Persona non grata
pi_49138854
Ik ben er wel voor om het een kans te geven eigenlijk.. dat op zn minst.. Kijk alle verandering op een forum gaat gepaard met " oh fuck wat doe je nou, mn gewoonte's."
The truth was in here.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 12:43:54 #73
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_49138889
Wat was er mis met de vorige indeling?

Ik wacht de werking van de nieuwe indeling wel af, maar vooralsnog vind ik het compleet ruk!
He didn't set up the rhyme with meaningless words.
As you predicted or assumed everything was calculated
Every word had purpose just not always on the surface.
But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 12:44:03 #74
8372 Bastard
Persona non grata
pi_49138895
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 12:42 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

http://forum.fok.nl/rde/list_forumfilter/15

Alleen die filter is nu interessant voor je B
Ja.. maar dan moet dat topic wel in dat subforum staan oelewapper!
The truth was in here.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 12:44:47 #75
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_49138933
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 12:43 schreef Bastard het volgende:
Ik ben er wel voor om het een kans te geven eigenlijk.. dat op zn minst.. Kijk alle verandering op een forum gaat gepaard met " oh fuck wat doe je nou, mn gewoonte's."
Ach ik kom op fok voor de centrale topics eigenlijk, nieuws screens en gelul in 1 topic.
Als ze dat weghalen is het voor mij klote natuurlijk
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
  dinsdag 8 mei 2007 @ 12:44:56 #76
9440 Khadgar
Knutselaar
pi_49138945
quote:
Warez
Is niet toegestaan op FOK!. Punt.
In GAM gaan we hier vanaf nu keihard tegen optreden. Het is niet onze zaak hoe jij aan je game gekomen bent, maar hier zitten de liefhebbers en gaan wij er dus van uit dat je het eerlijk verkregen hebt. Het aanbieden van warez wordt weggehaald en bestraft met een ban. Het praten over warez en spellen die nog niet uit zijn wordt weggehaald en bestraft met een ban. Hinten naar warez wordt weggehaald en bestraft met een ban. Zo simpel gaan we het doen. De crew bepaalt wat wel en niet mag en hoe lang een eventuele ban duurt is geheel aan de FA's, maar reken er op dat we niet licht straffen.
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 12:06 schreef NJ het volgende:

[..]

De hype is één ding. Spellen gaan afkraken weken voordat het spel uitkomt, is wat anders. Dat is meer wat er mee bedoelt wordt. Spellen zullen van te voren al lekken op het internet, daar doen we niets aan, maar we willen niet dat de downloaders al lang en breed over de gameplay posten als de eerlijke mensen nog moeten wachten op de release.
Je spreekt met je tweede post jezelf tegen.Let op het volgende scenario:

Ik post een gameplay opmerking over Super Paper Mario. Spel is hier nog lang niet uit. Ik krijg dus een ban (Volgens je tweede post). Maar ik heb dat kreng uit Amerika gehaald (niks illegaliteit dus, enkel een actie tegen het kromme release/prijzenbeleid van Nintendo). Ban onterecht maar de Ban staat er wel. En dan moet IK weer met bewijslast komen om het tegendeel te bewijzen? Ga toch gauw weg, dan hoeft het voor mij ook niet meer.
pi_49138963
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 12:43 schreef Bastard het volgende:
Ik ben er wel voor om het een kans te geven eigenlijk.. dat op zn minst.. Kijk alle verandering op een forum gaat gepaard met " oh fuck wat doe je nou, mn gewoonte's."
Ja, maar hier halen ze duidelijk een onderdeel weg zonder het te vervangen met een goed alternatief, voor mensen die vooral voor dat onderdeel kwamen (en geloof me, dat zijn er veel) is dat dus gewoon kut.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
  dinsdag 8 mei 2007 @ 12:46:11 #78
8372 Bastard
Persona non grata
pi_49138990
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 12:44 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

Ach ik kom op fok voor de centrale topics eigenlijk, nieuws screens en gelul in 1 topic.
Als ze dat weghalen is het voor mij klote natuurlijk
Maar nu klik je op het subforum en heb je alle nieuws ordelijk staan.. wat je boeit klik je op en kijk je of je wat wilt posten. Ander nieuws laat je liggen..
Scheelt enorm scrollen zoals tegenwoordig in het centrale 360 topic dan.
The truth was in here.
pi_49138995
Ja ook ik snap het niet . De vorige deling was in mijn ogen niets mis mee, sterker nog het was perfect. En nou krijgen we hier een fiasco op Games FOK! .
pi_49139003
Die subforums zijn sowieso handig, net zoals het afschaffen van bijvoorbeeld het help ik zit vast-topic. Het afschaffen van de centrale consoletopics vind ik een sterk staaltje regelzucht dat eigenlijk om het echte probleem heencirkelt. Wat is het probleem eigenlijk, de slowchat? Dat vang je hier echt niet mee af. Ik vond het net fijn om op een plek alles over de DS en de Wii te kunnen lezen, ik heb echt geen zin om meerdere topics door te spitten om alle nieuws te kunnen lezen.
pi_49139024
Mijn centrale topics! Wat doe je?!

Iemand zei het al, wat maken die paar topics meer of minder nou uit?
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
pi_49139026
Lexie
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
  dinsdag 8 mei 2007 @ 12:47:40 #83
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_49139034
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 12:44 schreef Khadgar het volgende:

[..]


[..]

Je spreekt met je tweede post jezelf tegen.Let op het volgende scenario:

Ik post een gameplay opmerking over Super Paper Mario. Spel is hier nog lang niet uit. Ik krijg dus een ban (Volgens je tweede post). Maar ik heb dat kreng uit Amerika gehaald (niks illegaliteit dus, enkel een actie tegen het kromme release/prijzenbeleid van Nintendo). Ban onterecht maar de Ban staat er wel. En dan moet IK weer met bewijslast komen om het tegendeel te bewijzen? Ga toch gauw weg, dan hoeft het voor mij ook niet meer.
Dan is het spel toch al uit? In Amerika weliswaar, maar toch.
Het gaat meer om de toestanden zoals een tijdje terug bij het topic over STALKER. De game was nog lang niet uit, maar er was wel een gelekte beta-versie te downloaden. Het resulteerde in een topic waarin iedereen een game aan het afzeiken was die volgens mij niet eens gold was.
Zodra het mogelijk is om legaal aan een spel te komen (net als met C&C dat voor de officiële release al in de winkels lag) dan gaan wij geen heksenjacht starten op illegale gebruikers.
Dus als jij een spel legaal in Amerika koopt, heb je in GAM echt niets te vrezen.
And now for something completely different, I'm on a horse.
pi_49139057
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 12:46 schreef Lexie het volgende:
Die subforums zijn sowieso handig, net zoals het afschaffen van bijvoorbeeld het help ik zit vast-topic. Het afschaffen van de centrale consoletopics vind ik een sterk staaltje regelzucht dat eigenlijk om het echte probleem heencirkelt. Wat is het probleem eigenlijk, de slowchat? Dat vang je hier echt niet mee af. Ik vond het net fijn om op een plek alles over de DS en de Wii te kunnen lezen, ik heb echt geen zin om meerdere topics door te spitten om alle nieuws te kunnen lezen.
Je kunt toch naar GAM/NIN gaan? Daar zie je alle nieuwtjes staan over de Wii/DS Is toch veel duidelijker, dan dat gescroll in die centrale topics
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  dinsdag 8 mei 2007 @ 12:48:22 #85
35662 Heintje
Gears of War.
pi_49139066
Ik vind dit topic ook een beetje vreemd. De crew heeft een idee. Vervolgens vragen ze ons wat we er van vinden.
Nou blijkt dat het merendeel het er niet mee eens is.
En wat doen ze, ze voeren de verandering door.
TT had moeten zijn: GAM Nieuwe stijl, wen er maar aan.
Op vrijdag 1 juni 2007 11:29 schreef Tain het volgende:
Deze uitspraak mag hier ook wel staan
Spel- en typefouten voorbehouden.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 12:48:33 #86
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_49139076
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 12:44 schreef Khadgar het volgende:

[..]


[..]

Je spreekt met je tweede post jezelf tegen.Let op het volgende scenario:

Ik post een gameplay opmerking over Super Paper Mario. Spel is hier nog lang niet uit. Ik krijg dus een ban (Volgens je tweede post). Maar ik heb dat kreng uit Amerika gehaald (niks illegaliteit dus, enkel een actie tegen het kromme release/prijzenbeleid van Nintendo). Ban onterecht maar de Ban staat er wel. En dan moet IK weer met bewijslast komen om het tegendeel te bewijzen? Ga toch gauw weg, dan hoeft het voor mij ook niet meer.
Dat is inderdaad bullshit jah
Of lullen over een demo, dan mag dan ook niet.
En wat denk je van nintendo DS games.. er zit een half jaar verschil en 20 euro tussen de VS en EU release.
Dan mag je dus niet lullen over je geimpoteerde games?
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
  dinsdag 8 mei 2007 @ 12:49:20 #87
9440 Khadgar
Knutselaar
pi_49139106
Als je die subforums maakt, maak dan ook een 'algemeen/multiplatform' subforum. Nu moet ik tussen ALLE 10012123 MS/Nin/Sony topics de paar multiconsole topics zoeken.
pi_49139112
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 12:46 schreef Cyberia18 het volgende:
Ja ook ik snap het niet . De vorige deling was in mijn ogen niets mis mee, sterker nog het was perfect. En nou krijgen we hier een fiasco op Games FOK! .
Nouja, fiasco. Het is gewoonweg wennen, me dunkt.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 12:49:51 #89
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_49139130
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 12:44 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

Ach ik kom op fok voor de centrale topics eigenlijk, nieuws screens en gelul in 1 topic.
Als ze dat weghalen is het voor mij klote natuurlijk
quote:
peristilius
Ja, maar hier halen ze duidelijk een onderdeel weg zonder het te vervangen met een goed alternatief, voor mensen die vooral voor dat onderdeel kwamen (en geloof me, dat zijn er veel) is dat dus gewoon kut.


Het centrale PS3 topic was een van de weinige redenen voor mij hier op het gehele Fok!-forum.
De rest is extra geweest. Ik wil de nieuwe indeling best een kans geven, maar zie eigenlijk geen enkel voordeel in de nieuwe opzet.
He didn't set up the rhyme with meaningless words.
As you predicted or assumed everything was calculated
Every word had purpose just not always on the surface.
But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 12:51:22 #90
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_49139177
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 12:46 schreef Bastard het volgende:

[..]

Maar nu klik je op het subforum en heb je alle nieuws ordelijk staan.. wat je boeit klik je op en kijk je of je wat wilt posten. Ander nieuws laat je liggen..
Scheelt enorm scrollen zoals tegenwoordig in het centrale 360 topic dan.
Het mooie aan centrale topics is ook dat je games voorbij ziet komen die je voorheen niks zeiden.. Je leest wat.. je ziet een screen.. en je raakt geintereseert..
Je leest wie wat gamed... en wat de volgende online knaller wordt onder de fokkers..
Nu klik ik niet op topics van een game die ik niet ken.. omdat ik het niet ken
Wat de boer niet kent dat vreet ie niet
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_49139181
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 12:48 schreef Heintje het volgende:
Ik vind dit topic ook een beetje vreemd. De crew heeft een idee. Vervolgens vragen ze ons wat we er van vinden.
Nou blijkt dat het merendeel het er niet mee eens is.
En wat doen ze, ze voeren de verandering door.
TT had moeten zijn: GAM Nieuwe stijl, wen er maar aan.
Eens, helaas is dit vaak het probleem. In plaats van dat men echt aandacht besteedt aan de mening van anderen gebruikt men het topic vooral om het eigen idee te verdedigen.

Ik vind het goed van de mods dat ze het proberen te verbeteren, maar als zo'n groot deel van de users het niets vindt, waarom proberen ze dan geen andere oplossing te vinden? FOK! is er voor de users, ik heb het Danny vaak zien roepen, geldt dit dan niet in GAM?
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
pi_49139187
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 12:48 schreef Heintje het volgende:
Ik vind dit topic ook een beetje vreemd. De crew heeft een idee. Vervolgens vragen ze ons wat we er van vinden.
Nou blijkt dat het merendeel het er niet mee eens is.
En wat doen ze, ze voeren de verandering door.
TT had moeten zijn: GAM Nieuwe stijl, wen er maar aan.
De tijd tussen aankondigen en doorvoeren had inderdaad wel wat langer gemogen hehehe..
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
  dinsdag 8 mei 2007 @ 12:51:44 #93
35662 Heintje
Gears of War.
pi_49139191
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 12:48 schreef RaymanNL het volgende:

[..]

Je kunt toch naar GAM/NIN gaan? Daar zie je alle nieuwtjes staan over de Wii/DS Is toch veel duidelijker, dan dat gescroll in die centrale topics
En hoe zit het met de gezelligheid.
Mischien is dit voor buitenstaanders makkelijker,
Maar voor de vaste posters is het een heel stuk minder gezellig.
Op vrijdag 1 juni 2007 11:29 schreef Tain het volgende:
Deze uitspraak mag hier ook wel staan
Spel- en typefouten voorbehouden.
pi_49139197
Ik vind het ook wel merkwaardig dat dit gehele opzet helemaal uit het niets komt. In plaats van nou eerst het voorstel voor te leggen aan de users en te kijken wat wij ervan vinden, had je toch minder ophef veroorzaakt.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 12:52:13 #95
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_49139206

Een praktijk voorbeeld: Ik opende een topic over de IGN review van Spider-Man 3. Daarna opende ik een topic over screenshots van Spider-Man 3. Hierop kreeg ik een bericht van een mod dat dit niet de bedoeling is.

Toch lees ik hier iets anders:
quote:
Natuurlijk zal er voor elk spel een eigen topic zijn, maar de nieuwtjes, screenshots en alle andere zaken van grotere waarde kunnen nu in een apart topic komen.
Nieuwtje: de review & screenshots horen volgens deze regels in een apart topic.

De mod vertelde mij dat er een centraal topic moest komen omdat het spel al uit is. Waar staat die regel in godsnaam? Er staat duidelijk dat screenshots & nieuwtjes een eigen topic verdienen en dat centrale topics zo min mogelijk aanwezig moeten zijn. Dus ik open op verzoek van de mod een centraal topic, word deze na 5 minuten ook verwijderd....

Vervolgens krijg ik een PM van een admin die begint te dreigen met een ban!
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_49139240
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 12:48 schreef Heintje het volgende:
Ik vind dit topic ook een beetje vreemd. De crew heeft een idee. Vervolgens vragen ze ons wat we er van vinden.
Nou blijkt dat het merendeel het er niet mee eens is.
En wat doen ze, ze voeren de verandering door.
TT had moeten zijn: GAM Nieuwe stijl, wen er maar aan.
.

Als het niet werkt, dan werkt het niet. Maar proberen kán en mág altijd. Daarom wordt het doorgevoerd.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 12:53:09 #97
8372 Bastard
Persona non grata
pi_49139256
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 12:51 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

Het mooie aan centrale topics is ook dat je games voorbij ziet komen die je voorheen niks zeiden.. Je leest wat.. je ziet een screen.. en je raakt geintereseert..
Je leest wie wat gamed... en wat de volgende online knaller wordt onder de fokkers..
Nu klik ik niet op topics van een game die ik niet ken.. omdat ik het niet ken
Wat de boer niet kent dat vreet ie niet
Dat is ook een goed punt.. je ziet sommige hypes niet meer.
The truth was in here.
pi_49139278
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 12:52 schreef BMH het volgende:
[afbeelding]Een praktijk voorbeeld: Ik opende een topic over de IGN review van Spider-Man 3. Daarna opende ik een topic over screenshots van Spider-Man 3. Hierop kreeg ik een bericht van een mod dat dit niet de bedoeling is.

Toch lees ik hier iets anders:
[..]

Nieuwtje: de review & screenshots horen volgens deze regels in een apart topic.

De mod vertelde mij dat er een centraal topic moest komen omdat het spel al uit is. Waar staat die regel in godsnaam? Er staat duidelijk dat screenshots & nieuwtjes een eigen topic verdienen en dat centrale topics zo min mogelijk aanwezig moeten zijn. Dus ik open op verzoek van de mod een centraal topic, word deze na 5 minuten ook verwijderd....

Vervolgens krijg ik een PM van een admin die begint te dreigen met een ban!
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
pi_49139285
Whaha BMH, dat is echt net NeoGAF.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
  dinsdag 8 mei 2007 @ 12:54:05 #100
8372 Bastard
Persona non grata
pi_49139295
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 12:52 schreef BMH het volgende:
Vervolgens krijg ik een PM van een admin die begint te dreigen met een ban!
Maakt niet uit voor wat, als je maar vertrekt whehehehe.
The truth was in here.
pi_49139310
quote:
GAM nieuwe stijl, wat vinden jullie er van?
Bagger... ik wil centrale topics... dat is gezelliger, nu is er geen éénhied... een grote bende... bah
  dinsdag 8 mei 2007 @ 12:54:47 #102
70110 peristilius
High times
pi_49139317
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 12:52 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

.

Als het niet werkt, dan werkt het niet. Maar proberen kán en mág altijd. Daarom wordt het doorgevoerd.
En zoals altijd gaat het om de manier waarop. Heintje heeft hier wel degelijk een goed punt.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
pi_49139335
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 12:52 schreef BMH het volgende:
[afbeelding]
Een praktijk voorbeeld: Ik opende een topic over de IGN review van Spider-Man 3. Daarna opende ik een topic over screenshots van Spider-Man 3. Hierop kreeg ik een bericht van een mod dat dit niet de bedoeling is.

Toch lees ik hier iets anders:
[..]

Nieuwtje: de review & screenshots horen volgens deze regels in een apart topic.

De mod vertelde mij dat er een centraal topic moest komen omdat het spel al uit is. Waar staat die regel in godsnaam? Er staat duidelijk dat screenshots & nieuwtjes een eigen topic verdienen en dat centrale topics zo min mogelijk aanwezig moeten zijn. Dus ik open op verzoek van de mod een centraal topic, word deze na 5 minuten ook verwijderd....

Vervolgens krijg ik een PM van een admin die begint te dreigen met een ban!
!
pi_49139358
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 12:48 schreef RaymanNL het volgende:

[..]

Je kunt toch naar GAM/NIN gaan? Daar zie je alle nieuwtjes staan over de Wii/DS Is toch veel duidelijker, dan dat gescroll in die centrale topics
Dan gaat het argument van BMH meespelen, namelijk dat het forum een soortgelijke functie als FOK!games gaat vervullen (nu komt me dat op het moment wel goed uit, aangezien op mijn werk wel FOK!games maar niet het forum wordt geblocked, maar dat terzijde ). Ik denk dat losse topics met nieuws vrij snel dood zullen bloeden en dat dezelfde 'discussie' (eerder commentaren) op meerdere plekken wordt overgedaan. Als alle nieuws in een centraal topic terecht komt treedt er een soort synergie op, wat het centrale topic een stuk leuker maakt dan allemaal losse stukjes. Op FOK!games sla ik de commentaren onder het nieuws bijvoorbeeld meestal over, iets wat je bij een forum niet wil hebben.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 12:56:17 #105
35662 Heintje
Gears of War.
pi_49139380
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 12:52 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

.

Als het niet werkt, dan werkt het niet. Maar proberen kán en mág altijd. Daarom wordt het doorgevoerd.
Je kan ook heel FOK! uit de lucht halen. Kijken ofdat dan het slowchat gebeuren omlaag gaat.
Maar als ik niet wil slowchatten en dergelijke ga ik wel op GoT mijn mening over spellen verkondiggen.
Ik ben jaren geleden overgelopen van GoT naar FOK! omdat het hier een stuk gezelliger is.
Op vrijdag 1 juni 2007 11:29 schreef Tain het volgende:
Deze uitspraak mag hier ook wel staan
Spel- en typefouten voorbehouden.
pi_49139415
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 12:52 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik vind het ook wel merkwaardig dat dit gehele opzet helemaal uit het niets komt. In plaats van nou eerst het voorstel voor te leggen aan de users en te kijken wat wij ervan vinden, had je toch minder ophef veroorzaakt.
Changemanagement, FOK!style .
pi_49139431
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 12:54 schreef peristilius het volgende:

[..]

En zoals altijd gaat het om de manier waarop. Heintje heeft hier wel degelijk een goed punt.
Peri, we hebben ongeveer een maand geleden gesproken over subsubfora. Toen was iedereen, inclusief users, best wel enthousiast.
Nu ze er zijn is het ineens prut. Wat wilde je dan precies wat we deden? Toch maar niet doen, terwijl de users toentertijd enthousiast waren? Dat is redelijk tegenstrijdig.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 12:57:39 #108
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_49139432
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 12:51 schreef Heintje het volgende:

[..]

En hoe zit het met de gezelligheid.
Mischien is dit voor buitenstaanders makkelijker,
Maar voor de vaste posters is het een heel stuk minder gezellig.
De gezelligheid is pleite, het wordt zo formeel als de pleuris, als of je voor het eerst je schoonvader gaat ontmoeten
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
  dinsdag 8 mei 2007 @ 12:57:48 #109
64875 Cid
Kupo!
pi_49139438
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 12:56 schreef Heintje het volgende:

[..]

Je kan ook heel FOK! uit de lucht halen. Kijken ofdat dan het slowchat gebeuren omlaag gaat.
Maar als ik niet wil slowchatten en dergelijke ga ik wel op GoT mijn mening over spellen verkondiggen.
Ik ben jaren geleden overgelopen van GoT naar FOK! omdat het hier een stuk gezelliger is was.
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
  dinsdag 8 mei 2007 @ 12:58:28 #110
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_49139467
Even niet de discussie gevolgd maar alleen reagerend op de eerste post: Prut en overregulerend. GAM moet gewoon lekker relaxed blijven en deze regeltjes helpen daar niet aan mee. Geen game-topics meer, behalve bij uitzondering -> Dat hou je echt niet vol.

Daarnaast vind ik het "niet praten over games die nog niet uit zijn" echt te debiel voor woorden. Leg je normen en waarden niet zo aan anderen op en probeer niet roomser dan de paus te zijn.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  dinsdag 8 mei 2007 @ 12:58:38 #111
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_49139476
Hiero:



Men is hier duidelijk de weg kwijt...
He didn't set up the rhyme with meaningless words.
As you predicted or assumed everything was calculated
Every word had purpose just not always on the surface.
But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.
pi_49139492
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 12:56 schreef Heintje het volgende:

[..]

Je kan ook heel FOK! uit de lucht halen. Kijken ofdat dan het slowchat gebeuren omlaag gaat.
Maar als ik niet wil slowchatten en dergelijke ga ik wel op GoT mijn mening over spellen verkondiggen.
Ik ben jaren geleden overgelopen van GoT naar FOK! omdat het hier een stuk gezelliger is.
En wie zegt dat het niet gezellig kan blijven of zijn? Ik vind dat iedereen hier nogal snel zijn of haar conclusies trekt, zonder het even te proberen. Tuurlijk zijn er nadelen, maar er zijn ook voordelen. Dus gaan we kijken wat nu precies het beste werkt.
  Forum Admin dinsdag 8 mei 2007 @ 12:59:23 #113
58651 crew  murp
murp
pi_49139507
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 12:58 schreef Fallen het volgende:
Hiero:

[afbeelding]

Men is hier duidelijk de weg kwijt...
!!
  dinsdag 8 mei 2007 @ 12:59:36 #114
70110 peristilius
High times
pi_49139521
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 12:57 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Peri, we hebben ongeveer een maand geleden gesproken over subsubfora. Toen was iedereen, inclusief users, best wel enthousiast.
Nu ze er zijn is het ineens prut. Wat wilde je dan precies wat we deden? Toch maar niet doen, terwijl de users toentertijd enthousiast waren? Dat is redelijk tegenstrijdig.
Nee, volgens mij is iedereen wel redelijk enthousiast over de sub- subfora, maar iedereen vindt het sluiten van de centrale topics gewoon een kutidee.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
  dinsdag 8 mei 2007 @ 13:00:37 #115
35662 Heintje
Gears of War.
pi_49139558
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 12:57 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Peri, we hebben ongeveer een maand geleden gesproken over subsubfora. Toen was iedereen, inclusief users, best wel enthousiast.
Nu ze er zijn is het ineens prut. Wat wilde je dan precies wat we deden? Toch maar niet doen, terwijl de users toentertijd enthousiast waren? Dat is redelijk tegenstrijdig.
Ik blijf er bij dat Subsubfora een goed idee is.
Maar dat wil niet zeggen dat ook maar de centrale topics weg moeten.
Op vrijdag 1 juni 2007 11:29 schreef Tain het volgende:
Deze uitspraak mag hier ook wel staan
Spel- en typefouten voorbehouden.
pi_49139561
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 12:59 schreef peristilius het volgende:

[..]

Nee, volgens mij is iedereen wel redelijk enthousiast over de sub- subfora, maar iedereen vindt het sluiten van de centrale topics gewoon een kutidee.
Daar hebben we het toentertijd ook over gehad. Niemand vond het toen echt een kutidee.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 13:01:46 #117
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_49139596
Sjongejonge, laat gewoon de centrale topics bestaan. Het is juist fijn om met andere mensen te lullen die dezelfde console hebben. Het gaat mij echt niet om juist één spel te volgen ofzo maar gewoon de beleving in het algemeen.

De filters vind ik wel handig maar voor de rest vind ik het een bagger update.
Please sir. When moon? When Mustang?
  FOK!fotograaf dinsdag 8 mei 2007 @ 13:01:49 #118
159915 -Menn0-
MNO
pi_49139598
Subfora =
Geen centrale topics meer =
,,/
  dinsdag 8 mei 2007 @ 13:02:20 #119
70110 peristilius
High times
pi_49139613
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 13:00 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Daar hebben we het toentertijd ook over gehad. Niemand vond het toen echt een kutidee.
Daar kan ik me helemaal niets van herinneren, kan aan mij liggen, maar ik kan me niet voorstellen dat ik dat ooit goedgekeurd heb.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
  dinsdag 8 mei 2007 @ 13:02:48 #121
35662 Heintje
Gears of War.
pi_49139633
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 12:58 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

En wie zegt dat het niet gezellig kan blijven of zijn? Ik vind dat iedereen hier nogal snel zijn of haar conclusies trekt, zonder het even te proberen. Tuurlijk zijn er nadelen, maar er zijn ook voordelen. Dus gaan we kijken wat nu precies het beste werkt.
Het zou gezellig kunnen zijn. Maar ik verwacht het niet.
Dus ik stel voor dat de centrale topics weer open gaan en verlopig langs julie ideeen blijven bestaan.
Als julie ideeen echt zo goed zijn dan bloeden de centrale topics vanzelf dood, toch?
Op vrijdag 1 juni 2007 11:29 schreef Tain het volgende:
Deze uitspraak mag hier ook wel staan
Spel- en typefouten voorbehouden.
  FOK!fotograaf dinsdag 8 mei 2007 @ 13:02:51 #122
159915 -Menn0-
MNO
pi_49139639
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 13:01 schreef Rossdale het volgende:
De filters vind ik wel handig maar voor de rest vind ik het een bagger update downgrade .
,,/
  dinsdag 8 mei 2007 @ 13:03:45 #123
35662 Heintje
Gears of War.
pi_49139687
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 13:02 schreef peristilius het volgende:

[..]

Daar kan ik me helemaal niets van herinneren, kan aan mij liggen, maar ik kan me niet voorstellen dat ik dat ooit goedgekeurd heb.
Op vrijdag 1 juni 2007 11:29 schreef Tain het volgende:
Deze uitspraak mag hier ook wel staan
Spel- en typefouten voorbehouden.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 13:04:39 #124
73546 RaymanNL
Muwhahaa
pi_49139725
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 12:58 schreef Cheiron het volgende:
Even niet de discussie gevolgd maar alleen reagerend op de eerste post: Prut en overregulerend. GAM moet gewoon lekker relaxed blijven en deze regeltjes helpen daar niet aan mee. Geen game-topics meer, behalve bij uitzondering -> Dat hou je echt niet vol.

Daarnaast vind ik het "niet praten over games die nog niet uit zijn" echt te debiel voor woorden. Leg je normen en waarden niet zo aan anderen op en probeer niet roomser dan de paus te zijn.
Er mogen gewoon game topics geopend worden hoor Maar dan op de dag van release van de game. Daarvoor kun je lekker speculeren

Ik snap al die reacties verder hier niet zo.

De enige verandering is eigenlijk dat de centrale console topics dicht zijn, en dat je gewoon topics kunt openen over de release/nieuws bericht van een game, in de desbetreffende filter
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  dinsdag 8 mei 2007 @ 13:04:59 #125
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_49139740
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 12:48 schreef Heintje het volgende:
Ik vind dit topic ook een beetje vreemd. De crew heeft een idee. Vervolgens vragen ze ons wat we er van vinden.
Nou blijkt dat het merendeel het er niet mee eens is.
En wat doen ze, ze voeren de verandering door.
TT had moeten zijn: GAM Nieuwe stijl, wen er maar aan.
Er gaat nooit een idee komen waar iedereen het mee eens is. Dus als we een verandering willen doorvoeren heeft het openen van een discussietopic niet altijd even veel zin.
In dit geval is hebben de FA's, mods en FOK!games HR / ER een opzet bedacht en die uitgevoerd. Vervolgens openen we dit topic en daarin vertellen wij aan jullie waarom we voor die opzet gekozen hebben, dat we niet binnen vijf minuten alles om gaan gooien, wil niet zeggen dat er niet geluisterd wordt.

En hoeveel kritiek is er nou eigenlijk? Het enige waar iedereen keihard tegenin gaat is het sluiten van de console specifieke topics. Zoals Slarioux al zegt is dat een reactie die standaard is, omdat je aan het gewende patroon van users komt en alle verandering die het centrale topic raakt zal afgekraakt worden. En dat gebeurt nu.
Momenteel worden die centrale topics gebruikt voor werkelijk alles wat er ook maar besproken kan worden omtrent de Wii of de PS3. Wij zien liever dat een nieuwtje over de PS3 in een apart topic komt en als de centrale topics open blijven, dan zal je zien dat ze gewoon gebruikt zullen worden als voorheen. En daarom gaan ze dicht.

Overigens is dat een beslissing die niet permanent is. Natuurlijk kan er op den duur een Nintendo DS slowchat komen, alleen wordt er momenteel teveel in die topics gepost wat eigenlijk een apart topic zou moeten zijn, dus gaan ze even dicht.
And now for something completely different, I'm on a horse.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 13:05:45 #126
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_49139769
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 13:00 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Daar hebben we het toentertijd ook over gehad. Niemand vond het toen echt een kutidee.
Het zal wel aan mij liggen, maar waar/wanneer is die discussie gevoerd?
En vooral ook, door wie? Hoeveel users hebben zich in de discussie uitgesproken? Hoeveel hebben er überhaupt aan meegedaan?

Ik heb de hele discussie gemist, waarschijnlijk nooit opgemerkt. Maar ook niet in het centrale PS3 topic is er volgens mij niks langs gekomen... (toch wel een plek waar je dat zou verwachten aangezien die dicht ging), heb geen PB gehad, etc. etc. etc.
He didn't set up the rhyme with meaningless words.
As you predicted or assumed everything was calculated
Every word had purpose just not always on the surface.
But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.
pi_49139821
Cyberia maar eens een account aanmaken op andere fora...
pi_49139858
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 13:05 schreef Fallen het volgende:

[..]

Het zal wel aan mij liggen, maar waar/wanneer is die discussie gevoerd?
En vooral ook, door wie? Hoeveel users hebben zich in de discussie uitgesproken? Hoeveel hebben er überhaupt aan meegedaan?

Ik heb de hele discussie gemist, waarschijnlijk nooit opgemerkt. Maar ook niet in het centrale PS3 topic is er volgens mij niks langs gekomen... (toch wel een plek waar je dat zou verwachten aangezien die dicht ging), heb geen PB gehad, etc. etc. etc.
Volgens mij was dat in de GAM SC, met de 'vaste users' van GAM dus.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 13:08:42 #129
35662 Heintje
Gears of War.
pi_49139899
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 13:04 schreef RaymanNL het volgende:

[..]

Er mogen gewoon game topics geopend worden hoor Maar dan op de dag van release van de game. Daarvoor kun je lekker speculeren

Ik snap al die reacties verder hier niet zo.

De enige verandering is eigenlijk dat de centrale console topics dicht zijn, en dat je gewoon topics kunt openen over de release/nieuws bericht van een game, in de desbetreffende filter
Een speculatie topic loopt nou gewoon over in een game topic. er zijn ook zat games die eerst in het centrale topic besproken werden totdat ze uit kwamen. Wat wel een idee is is om op het moment dat het spel uit komt een link naar de eerste post in de OP te zetten.
Dus als je dan een game koopt en je wil er over mee lullen dat je dan meteen naar het ingame gelul kan springen.

De "enige" verandering die jij noemt is ook het probleem. De vaste posters willen hun centrale topics niet kwijt omdat het in het wii topig een beetje uit de hand is gelopen.
Op vrijdag 1 juni 2007 11:29 schreef Tain het volgende:
Deze uitspraak mag hier ook wel staan
Spel- en typefouten voorbehouden.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 13:09:08 #130
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_49139919
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 13:07 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Volgens mij was dat in de GAM SC, met de 'vaste users' van GAM dus.
Maar die hebben nooit gezegd dat de centrale topics dicht moeten he. Persoonlijk zie ik die liever ook behouden.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  dinsdag 8 mei 2007 @ 13:10:35 #131
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_49139974
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 13:04 schreef NJ het volgende:

[..]

En hoeveel kritiek is er nou eigenlijk? Het enige waar iedereen keihard tegenin gaat is het sluiten van de console specifieke topics. Zoals Slarioux al zegt is dat een reactie die standaard is, omdat je aan het gewende patroon van users komt en alle verandering die het centrale topic raakt zal afgekraakt worden. En dat gebeurt nu.
Momenteel worden die centrale topics gebruikt voor werkelijk alles wat er ook maar besproken kan worden omtrent de Wii of de PS3. Wij zien liever dat een nieuwtje over de PS3 in een apart topic komt en als de centrale topics open blijven, dan zal je zien dat ze gewoon gebruikt zullen worden als voorheen. En daarom gaan ze dicht.
[...]
Maar moet ik nou een topic gaan openen in het PS3 subforum omdat ik een vraagje heb over hoe ik een HDD aansluit op een PS3? Wil je echt voor elke klein prut vraagje dat simpel in een centraal topic beantwoord kan worden een nieuw topic?
*zucht* Zeg ajb niet "ja".

En mogen we nou wel of niet over een nieuw aangekondigde game een topic openen? Met plaatjes?
He didn't set up the rhyme with meaningless words.
As you predicted or assumed everything was calculated
Every word had purpose just not always on the surface.
But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.
pi_49139988
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 13:09 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Maar die hebben nooit gezegd dat de centrale topics dicht moeten he. Persoonlijk zie ik die liever ook behouden.
Dat heb ik zelf gezegd. En geen kip die er toen naar kraaide .
  dinsdag 8 mei 2007 @ 13:11:02 #133
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_49139997
Nou jongens, met zijn allen maar overstappen naar een forum waar we wel in slowchat over onze consoles kunnen lullen dan maar?

Volgens mij vergeten de admins hier even dat niet iedereen elk topic af gaat zitten struinen voor interessante gesprekken.

En waarom zouden de centrale verkoop/ruil topics dichtmoeten? Dat vind ik misschien nog wel debieler. Dat werkt juist het handigste als alles in 1 topic kan! Is toch 100 keer duidelijker?

Please sir. When moon? When Mustang?
  dinsdag 8 mei 2007 @ 13:12:24 #134
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_49140047
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 13:07 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Volgens mij was dat in de GAM SC, met de 'vaste users' van GAM dus.
Leuk dat je het niet eens zeker weet. Zo goed is het overlegd dus
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_49140054
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 13:11 schreef Rossdale het volgende:
Nou jongens, met zijn allen maar overstappen naar een forum waar we wel in slowchat over onze consoles kunnen lullen dan maar?

Volgens mij vergeten de admins hier even dat niet iedereen elk topic af gaat zitten struinen voor interessante gesprekken.

En waarom zouden de centrale verkoop/ruil topics dichtmoeten? Dat vind ik misschien nog wel debieler. Dat werkt juist het handigste als alles in 1 topic kan! Is toch 100 keer duidelijker?

Kom je wel eens in V&A? Nee? Kijk eens?

[CENTRAAL] Xbox360-games verkoop/ruil topic 14
[CENTRAAL] NDS verkoop/ruil topic deel 7
[CENTRAAL] Xbox-games verkoop/ruil topic

enzovoorts.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 13:12:38 #136
73546 RaymanNL
Muwhahaa
pi_49140055
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 13:09 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Maar die hebben nooit gezegd dat de centrale topics dicht moeten he. Persoonlijk zie ik die liever ook behouden.
De centrale topics zijn tijdelijk dicht. Om aan het idee te wennen, mochten die topics over maand ofzo nog een gemis zijn, dan gaan ze gewoon weer open
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  dinsdag 8 mei 2007 @ 13:13:04 #137
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_49140075
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 13:07 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Volgens mij was dat in de GAM SC, met de 'vaste users' van GAM dus.


Sorry, maar als je het over een kliekje hebt...

Ik heb een aantal keer die topics bekeken, maar het gaat over bier en tieten en voor de rest is het veel te veel incrowd. Dat kan je serieus niet menen als "We hebben het de users voorgelegd." Denk je nou echt dat ik me daar tussen wil gaan mengen? (Niet zozeer de users, maar het heeft verdomd weinig met gamen te maken...)
He didn't set up the rhyme with meaningless words.
As you predicted or assumed everything was calculated
Every word had purpose just not always on the surface.
But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.
pi_49140080
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 13:12 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Leuk dat je het niet eens zeker weet. Zo goed is het overlegd dus
Oh, mijn excuses dat ik niet alle gesprekken, PM's en dergelijken uit mijn hoofd ken van minimaal een maand geleden.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 13:13:12 #139
35662 Heintje
Gears of War.
pi_49140084
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 13:07 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Volgens mij was dat in de GAM SC, met de 'vaste users' van GAM dus.
Ik kan me ook niet herinderen dat daar iets is gezegt over het sluiten van de centrale console topics.
En volgens mij heb ik ze allemaal gelezen.
Het sluiten van andere centrale topics kan mijn inziens niet echt heel veel kwaad omdat die toch onderaan staan en niet echt actief zijn.
Op vrijdag 1 juni 2007 11:29 schreef Tain het volgende:
Deze uitspraak mag hier ook wel staan
Spel- en typefouten voorbehouden.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 13:14:31 #140
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_49140145
quote:
Wij zien liever dat een nieuwtje over de PS3 in een apart topic komt en als de centrale topics open blijven, dan zal je zien dat ze gewoon gebruikt zullen worden als voorheen. En daarom gaan ze dicht.
Daar is FokGames toch voor? Verder: je doet maar. Ik snap alleen niet zo goed waarom er nu een discussie wordt gestart waarin, als er commentaar komt, wordt aangegeven dat de beslissing al genomen is en een discussie niet tot de mogelijkheden behoort ("het zal nooit tot iedereens zin zijn").

Voor mij komt het in ieder geval over alsof mensen met tijd teveel keken naar een goedlopend forum en daar niet doordacht hun eigen wensen op hebben geprojecteerd zonder er bij na te denken wie nu eigenlijk de doelgroep van het forum is.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_49140170
Centrale topics weg is voor mij een reden om nog minder te posten dan dat ik nu al doe en voor elk nieuwtje een apart topic? Hoe wil je dat overzichtelijk gaan houden? GAM is voor mij op deze manier niet meer het forum waar ik graag lees of dingen post
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_49140173
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 13:13 schreef Heintje het volgende:

[..]

Ik kan me ook niet herinderen dat daar iets is gezegt over het sluiten van de centrale console topics.
En volgens mij heb ik ze allemaal gelezen.
Het sluiten van andere centrale topics kan mijn inziens niet echt heel veel kwaad omdat die toch onderaan staan en niet echt actief zijn.
Volgens mij komt dat doordat jij de centrale en de sticky's en dergelijken door elkaar haalt.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 13:16:36 #143
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_49140239
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 13:12 schreef RaymanNL het volgende:

[..]

De centrale topics zijn tijdelijk dicht. Om aan het idee te wennen, mochten die topics over maand ofzo nog een gemis zijn, dan gaan ze gewoon weer open
Doe dat nu maar dan, over een maand komen we namelijk tot dezelfde conclusie
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  dinsdag 8 mei 2007 @ 13:16:47 #144
35662 Heintje
Gears of War.
pi_49140254
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 13:10 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Dat heb ik zelf gezegd. En geen kip die er toen naar kraaide .
Ik dacht dat dat over een hoop van deze topics ging:
Daar kunnen er wel een hoop van dicht.
Op vrijdag 1 juni 2007 11:29 schreef Tain het volgende:
Deze uitspraak mag hier ook wel staan
Spel- en typefouten voorbehouden.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 13:17:07 #145
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_49140269
Sorry, deze reeks gaat dus sluiten Vanaf nu mag je topics openen over een nintendo nieuws bericht in GAM/Playstation



Elke console en handheld heeft recht op een centraal topic,........................
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 13:17:15 #146
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_49140274
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 13:14 schreef Cheiron het volgende:

[..]
Ik snap alleen niet zo goed waarom er nu een discussie wordt gestart waarin, als er commentaar komt, wordt aangegeven dat de beslissing al genomen is en een discussie niet tot de mogelijkheden behoort ("het zal nooit tot iedereens zin zijn").
Dan moet je mijn posts toch echt nog een keer lezen, want daarin staat duidelijk dat we jullie commentaar wel degelijk meenemen.
And now for something completely different, I'm on a horse.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 13:19:32 #147
35662 Heintje
Gears of War.
pi_49140374
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 13:16 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Doe dat nu maar dan, over een maand komen we namelijk tot dezelfde conclusie
Alleen zijn er dan al een hoop mensen afgehaakt.
Ik blijf er bij gewoon open laten en julie nieuws topics idee er lang laten.
Dan wordt denk ik wel duidelijk welke het beste werkt.
Op vrijdag 1 juni 2007 11:29 schreef Tain het volgende:
Deze uitspraak mag hier ook wel staan
Spel- en typefouten voorbehouden.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 13:19:59 #148
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_49140389
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 13:17 schreef NJ het volgende:

[..]

Dan moet je mijn posts toch echt nog een keer lezen, want daarin staat duidelijk dat we jullie commentaar wel degelijk meenemen.
Geloof me,... je hebt geen keus,... die centrale topic zijn zo weer open. Power to the,.... nou ja je weet wel
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 13:21:37 #149
35662 Heintje
Gears of War.
pi_49140431
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 13:17 schreef NJ het volgende:

[..]

Dan moet je mijn posts toch echt nog een keer lezen, want daarin staat duidelijk dat we jullie commentaar wel degelijk meenemen.
Het was wel degelijk netter geweest als julie eerst julie ideeen meedelen. Vervolgens onze reactie afwachten en daarna julie ideeen nog eens evalueren en dan pas door voeren.

En niet, dit zijn onze nieuwe ideeen.
Oja, wat vinden julie er eigenlijk van?
Op vrijdag 1 juni 2007 11:29 schreef Tain het volgende:
Deze uitspraak mag hier ook wel staan
Spel- en typefouten voorbehouden.
pi_49140495
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 13:19 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Geloof me,... je hebt geen keus,... die centrale topic zijn zo weer open. Power to the,.... nou ja je weet wel
PEOPLE!
  dinsdag 8 mei 2007 @ 13:25:17 #151
70110 peristilius
High times
pi_49140574
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 13:07 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Volgens mij was dat in de GAM SC, met de 'vaste users' van GAM dus.
Er zitten een paar van de vaste users van GAM in de SC, en nog wat baggeraars, dat is echt maar een heel klein kliekje. Als je echt iets wil veranderen, zorg dan maar eens dat een paar van die users opzouten uit de SC en het weer zoals vroeger wordt.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
  dinsdag 8 mei 2007 @ 13:25:44 #152
73546 RaymanNL
Muwhahaa
pi_49140587
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 13:16 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Doe dat nu maar dan, over een maand komen we namelijk tot dezelfde conclusie
Nee, want de users moeten eerst leren om topics te openen over nieuws berichten. Als we die centrale topics nu open laten, gaat dat nooit gebeuren
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_49140590
Jammer dat Jorien er nu niet is, konden we meteen een online petitie starten .
pi_49140599
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 13:25 schreef peristilius het volgende:

[..]

Er zitten een paar van de vaste users van GAM in de SC, en nog wat baggeraars, dat is echt maar een heel klein kliekje. Als je echt iets wil veranderen, zorg dan maar eens dat een paar van die users opzouten uit de SC en het weer zoals vroeger wordt.
Ik mag inderdaad zomaar mensen wegjagen ja.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 13:26:49 #155
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_49140633
En waarom zijn de subfora op platform/bedrijf ingedeeld. Een beetje intelligent gamer weet dat het genre belangrijker is dan het platform waarop het te spelen is. Willen jullie nu de verzuiling van de gamers bevorderen of willen jullie dat gamers naast elkaar gaan discussiëren?

Als je alle Playstation eigenaren in 1 hokje stopt krijgen ze maar bar weinig mee van de ontwikkeling van games op andere platformen. NeoGAM zal hierdoor bijdragen aan de onwetendheid van gamers als het gaat om games die niet draaien om het vermoorden van hoeren of het trappen van ballen.

Natuurlijk was dit ook het geval bij de centrale topics, maar nu gaat het wel erg extreem worden.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  dinsdag 8 mei 2007 @ 13:26:52 #156
70110 peristilius
High times
pi_49140638
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 13:26 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Ik mag inderdaad zomaar mensen wegjagen ja.
Je jaagt er nu heel veel weg.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
pi_49140683
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 13:26 schreef peristilius het volgende:

[..]

Je jaagt er nu heel veel weg.
Niet met opzet. En niet bewust. Jammer voor hen dan.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 13:28:42 #158
70110 peristilius
High times
pi_49140715
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 13:27 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Niet met opzet. En niet bewust. Jammer voor hen dan.
En dit is dus weer een hele verkeerde houding.

LEER LUISTEREN NAAR USERS!!!!!!!!!!!!!!
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
  dinsdag 8 mei 2007 @ 13:30:06 #159
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_49140774
Poll: NeoGAM een goed idee?
  • Ja
  • Nee
    Tussenstand:

    Ook een poll maken? Klik hier

    Heel simpel. Ja of nee.
  • Gamertag: BMHLive
    PSN: BMHLive
    pi_49140791
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 13:28 schreef peristilius het volgende:

    [..]

    En dit is dus weer een hele verkeerde houding.

    LEER LUISTEREN NAAR USERS!!!!!!!!!!!!!!
    Oh yeah baby .

    'NeoGAM, daar waar we luisteren naar de users'

    !!
      dinsdag 8 mei 2007 @ 13:31:08 #161
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_49140819
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 13:30 schreef BMH het volgende:
    Poll: NeoGAM een goed idee?
  • Ja
  • Nee
    Tussenstand:
    [afbeelding]
    Ook een poll maken? Klik hier

    Heel simpel. Ja of nee.
  • Nee, zo simpel is het niet. Subfora zijn goed, centrale topics weg is slecht
    The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
    Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
    Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
    pi_49140839
    Dat is dus volmondig NEE!
      dinsdag 8 mei 2007 @ 13:31:53 #163
    35662 Heintje
    Gears of War.
    pi_49140848
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 13:30 schreef BMH het volgende:

    Poll

    Heel simpel. Ja of nee.
    Ik gok dat er Ja vier stemmen gaat krijgen.
    Op vrijdag 1 juni 2007 11:29 schreef Tain het volgende:
    Deze uitspraak mag hier ook wel staan
    Spel- en typefouten voorbehouden.
      Donald Duck held dinsdag 8 mei 2007 @ 13:32:13 #164
    46149 __Saviour__
    Superstapelsmoor op Kristel
    pi_49140865
    wat is dat neogam
    als ik daarop google komen er alleen vage resultaten met rare tekentjes
    ❤ Rozen zijn rood ❤
    ❤ Viooltjes zijn blauw ❤
    ❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
      dinsdag 8 mei 2007 @ 13:32:16 #165
    70110 peristilius
    High times
    pi_49140868
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 13:31 schreef Notorious_Roy het volgende:

    [..]

    Nee, zo simpel is het niet. Subfora zijn goed, centrale topics weg is slecht
    Dat is ook het grootste verschil in opzet, sub-subfora is enkel indeling, en je hoeft de filters niet te gebruiken.
    If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
    http://www.myspace.com/trakston
      dinsdag 8 mei 2007 @ 13:32:30 #166
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_49140886
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 13:31 schreef Notorious_Roy het volgende:

    [..]

    Nee, zo simpel is het niet. Subfora zijn goed, centrale topics weg is slecht
    Die discussie kan in een ander topic..

    HA!

    Serieus: Eerst de algemene impressie. Daarna kunnen we er nog wel dieper op in gaan.
    Gamertag: BMHLive
    PSN: BMHLive
      dinsdag 8 mei 2007 @ 13:33:01 #167
    70110 peristilius
    High times
    pi_49140911
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 13:32 schreef __Saviour__ het volgende:
    wat is dat neogam
    als ik daarop google komen er alleen vage resultaten met rare tekentjes
    GAM >>> NeoGAF >>> NeoGAM
    If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
    http://www.myspace.com/trakston
    pi_49140936
    - Edit die Polls mogen nu wel ophouden-

    [ Bericht 94% gewijzigd door RaymanNL op 08-05-2007 13:47:36 ]
    Speaking is not communicating.
    Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
    www.indiegamer.nl
    pi_49140965
    Ik heb gestemd op Ja. Ik hoef die PS3 en Wii zooi niet tussen mijn 360 topics te hebben. En dat we geen centraal topic hebben boeit me eigenlijk niet zoveel...
    pi_49140970
    .

    Ik kijk hier overigens wel over een maandje terug. Ik ben benieuwd wat de reacties dan zijn.
      dinsdag 8 mei 2007 @ 13:35:37 #171
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_49141025
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 13:34 schreef -Dries- het volgende:
    Ik heb gestemd op Ja. Ik hoef die PS3 en Wii zooi niet tussen mijn 360 topics te hebben. En dat we geen centraal topic hebben boeit me eigenlijk niet zoveel...
    Dit bedoel ik dus met verzuiling. Mensen die enkel NeoGAM zullen bezoeken krijgen een minder breed beeld van het aanbod van games.
    Gamertag: BMHLive
    PSN: BMHLive
      dinsdag 8 mei 2007 @ 13:36:42 #172
    35662 Heintje
    Gears of War.
    pi_49141068
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 13:34 schreef ijsmeis het volgende:
    .

    Ik kijk hier overigens wel over een maandje terug. Ik ben benieuwd wat de reacties dan zijn.
    Ja ik ben ook wel benieuwd of julie dan al toe durven geven dat het geen goed idee was.
    Nieuws posten doe je maar op games.fok.nl.
    Op vrijdag 1 juni 2007 11:29 schreef Tain het volgende:
    Deze uitspraak mag hier ook wel staan
    Spel- en typefouten voorbehouden.
      dinsdag 8 mei 2007 @ 13:37:03 #173
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_49141088
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 13:35 schreef BMH het volgende:

    [..]

    Dit bedoel ik dus met verzuiling. Mensen die enkel NeoGAM zullen bezoeken krijgen een minder breed beeld van het aanbod van games.
    Niet iedereen is, wil en KAN multiplatform gamer zijn. Als mensen een console kopen blijft het 9 van de 10 keer ook daarbij.
    The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
    Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
    Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
    pi_49141115
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 13:35 schreef BMH het volgende:

    [..]

    Dit bedoel ik dus met verzuiling. Mensen die enkel NeoGAM zullen bezoeken krijgen een minder breed beeld van het aanbod van games.
    Mja oke. Maar ik keek vroeger ook niet in de PS3 of Wii topics, dus ik kreeg zoiezo geen breed beeld van het aanbod van games, toch? Dus eigenlijk veranderd er niet zoveel.
    pi_49141119
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 13:36 schreef Heintje het volgende:

    [..]

    Ja ik ben ook wel benieuwd of julie dan al toe durven geven dat het geen goed idee was.
    Nieuws posten doe je maar op games.fok.nl.
    Ik word echt moe van je.
      Donald Duck held dinsdag 8 mei 2007 @ 13:37:45 #176
    46149 __Saviour__
    Superstapelsmoor op Kristel
    pi_49141129
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 13:33 schreef peristilius het volgende:

    [..]

    GAM >>> NeoGAF >>> NeoGAM
    aha!
    ❤ Rozen zijn rood ❤
    ❤ Viooltjes zijn blauw ❤
    ❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
      dinsdag 8 mei 2007 @ 13:38:43 #177
    35662 Heintje
    Gears of War.
    pi_49141181
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 13:37 schreef ijsmeis het volgende:

    [..]

    Ik word echt moe van je.
    Ik ook van julie (ideeen)
    En mijn dag was al klote....
    Op vrijdag 1 juni 2007 11:29 schreef Tain het volgende:
    Deze uitspraak mag hier ook wel staan
    Spel- en typefouten voorbehouden.
      dinsdag 8 mei 2007 @ 13:39:49 #178
    70110 peristilius
    High times
    pi_49141242
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 13:38 schreef Heintje het volgende:

    [..]

    Ik ook van julie (ideeen)
    En mijn dag was al klote....
    Ik leef met je mee hoor.
    If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
    http://www.myspace.com/trakston
      dinsdag 8 mei 2007 @ 13:41:22 #179
    69655 mordradead
    Wat is een leesje?
    pi_49141305
    De centrale topics kunnen mijns inziens blijven bestaan... als alle nieuwtjes in een apart topic worden gepost wordt het een rommeltje, daarbij zullen de meeste users hun nieuwtjes wel op games.fok lezen
    Een topic om wat te lullen over de Wii of over de DS en om nieuwtjes te bespreken over die dingen zijn beter dan iedere keer een apart topic omdat een klein nieuwtje toch eigenlijk geen nieuw topic waard is. (in 9 van de 10 gevallen dan)
    Bernie en ik zijn tof.
      dinsdag 8 mei 2007 @ 13:42:25 #180
    35662 Heintje
    Gears of War.
    pi_49141355
    Het BoF topic mag nog wel steeds.
    Als we nou gewoon een Xbox 360 clan opzetten. Dan kunnen we wel een eigen topics reeks hebben waar we over de 360 kunnen lullen. En alles wat daar iets of niets mee te maken heeft.
    Op vrijdag 1 juni 2007 11:29 schreef Tain het volgende:
    Deze uitspraak mag hier ook wel staan
    Spel- en typefouten voorbehouden.
    pi_49141367
    - Edit die Polls mogen nu wel ophouden-

    [ Bericht 94% gewijzigd door RaymanNL op 08-05-2007 13:47:17 ]
      dinsdag 8 mei 2007 @ 13:45:48 #182
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_49141505
    Die polls getuigen wel van intellect trouwens
    The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
    Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
    Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
    pi_49141541
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 13:12 schreef RaymanNL het volgende:

    [..]

    De centrale topics zijn tijdelijk dicht. Om aan het idee te wennen, mochten die topics over maand ofzo nog een gemis zijn, dan gaan ze gewoon weer open
    Dé reden voor mij om hier te komen was de centrale/slowchat topics....

    tot over een maand dan maar...
      dinsdag 8 mei 2007 @ 13:46:46 #184
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_49141551
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 13:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
    Die polls getuigen wel van intellect trouwens
    Ik vond die van mij nog wel OK.
    Gamertag: BMHLive
    PSN: BMHLive
      dinsdag 8 mei 2007 @ 13:47:19 #185
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_49141570
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 13:46 schreef BroesWillems het volgende:

    [..]

    Dé reden voor mij om hier te komen was de centrale/slowchat topics....

    tot over een maand dan maar...
    Idem hier!
    A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
    pi_49141613
    Zo en nu neem ik maar eens een douche, heb verdomme hier twee uren lopen te kloten vanwege NeoGam .
    pi_49141647
    Geen SC is bagger in andere topics.
    Geen centrale topics is geen games forum :
    Ooh, I just felt my dick move!
      dinsdag 8 mei 2007 @ 13:49:52 #188
    70110 peristilius
    High times
    pi_49141684
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 13:48 schreef Cyberia18 het volgende:
    Zo en nu neem ik maar eens een douche, heb verdomme hier twee uren lopen te kloten vanwege NeoGam .
    Ja, ik had op zich ook wel wat beters te doen.
    If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
    http://www.myspace.com/trakston
    pi_49141882
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 13:27 schreef ijsmeis het volgende:

    [..]

    Niet met opzet. En niet bewust. Jammer voor hen dan.
    Doei dan
    Rocks? Check.
    Laser beams? Check.
    Acid? Check.
    Body bag? Check.
      dinsdag 8 mei 2007 @ 13:57:44 #190
    128015 BONG4002
    Account gesloten.
    pi_49141987
    Ik kom hier niet vaak maar vind de nieuwe indeling wel overzichtelijker, alleen is het wel jammer dat de centrale console-topics (ik zat vaak in het centrale Wii topic) gesloten zijn, nu kan je niet even snel babbelen over bepaalde dingen die je tegenkomt en je opent ook niet even voor elk ditje en datje een nieuw topic
    Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
      dinsdag 8 mei 2007 @ 13:59:47 #191
    158038 AQuila360
    Xbox Ultimate
    pi_49142081
    Ik baal echt dat de Centrale topics weg zijn vooral in die van de 360 kwam ik graag!! Dat was toch een beetje de verzamelplaats van 360 liefhebbers.

    Vind het geen vooruitgang op deze manier

    ** Ik vond die centrale topics toch een beetje het ''schoolplein'' als het ware en de topic's over een bepaald spel meer de lokalen ofzo. Zodat je toch nog in 1 topic iedereen had zitten dat maakte het juist leuk.
    Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
    SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
    RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
      Redactie Games dinsdag 8 mei 2007 @ 14:02:32 #192
    140137 Wessiej
    A.F.C.A.
    pi_49142183
    Het is kut , ik wil alleen lezen en posten (nieuwsberichten, screens, vragen, hypen, praten over de games) in de centrale topics over de consoles die ik heb.

    En als nu a die users zeggen dat het gewoon kut is, waarom blijven volhouden dat jullie ideetje zo goed is ?

    Wat wil je liever, 300 topics waar max. 5 post in staan of gewoon een mooi centraal topic waar iedereen zijn ei kwijt kan, vragen stellen over de console waarop die meteen van veel mensen antwoord kan krijgen die gewoon vaak vol raakt.

    Want als iemand met een dringende vraag zit en hij opent een nieuw topic, 9 mensen lezen dat.
    Hij opent hem in een centraal topic erover, lezen er 900 mensen het, en kunnen ze iedereen helpen.

    Kut dus , maar vooral niet blijven luisteren hoor!
    .....Kennedy
      dinsdag 8 mei 2007 @ 14:05:29 #193
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_49142302
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 14:02 schreef Wessiej het volgende:
    Het is kut , ik wil alleen lezen en posten (nieuwsberichten, screens, vragen, hypen, praten over de games) in de centrale topics over de consoles die ik heb.

    En als nu a die users zeggen dat het gewoon kut is, waarom blijven volhouden dat jullie ideetje zo goed is ?

    Wat wil je liever, 300 topics waar max. 5 post in staan of gewoon een mooi centraal topic waar iedereen zijn ei kwijt kan, vragen stellen over de console waarop die meteen van veel mensen antwoord kan krijgen die gewoon vaak vol raakt.

    Want als iemand met een dringende vraag zit en hij opent een nieuw topic, 9 mensen lezen dat.
    Hij opent hem in een centraal topic erover, lezen er 900 mensen het, en kunnen ze iedereen helpen.

    Kut dus , maar vooral niet blijven luisteren hoor!
    Klopt,... heb een vraag ideaal voor centraal PS3 maar moeten stellen in een gloednieuw topic,... niemand die het leest,... topic zal nu wel onderaan staan

    [PS3] FFXII op PS3? Hoe draait die?
    A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
      dinsdag 8 mei 2007 @ 14:06:15 #194
    35662 Heintje
    Gears of War.
    pi_49142332
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 14:02 schreef Wessiej het volgende:
    Het is kut , ik wil alleen lezen en posten (nieuwsberichten, screens, vragen, hypen, praten over de games) in de centrale topics over de consoles die ik heb.

    En als nu a die users zeggen dat het gewoon kut is, waarom blijven volhouden dat jullie ideetje zo goed is ?

    Wat wil je liever, 300 topics waar max. 5 post in staan of gewoon een mooi centraal topic waar iedereen zijn ei kwijt kan, vragen stellen over de console waarop die meteen van veel mensen antwoord kan krijgen die gewoon vaak vol raakt.

    Want als iemand met een dringende vraag zit en hij opent een nieuw topic, 9 mensen lezen dat.
    Hij opent hem in een centraal topic erover, lezen er 900 mensen het, en kunnen ze iedereen helpen.

    Kut dus , maar vooral niet blijven luisteren hoor!
    Ik FOK! voornamelijk vanuit MyAT, wat dus inhoud dat ik een nieuwe post in een centraal topic meteen zie. Een nieuw topic zie ik vaak niet. Vaak pas als iemand me er op wijst of als ik niks te doen heb dat ik eens verder ga kijken wat er is.
    Op vrijdag 1 juni 2007 11:29 schreef Tain het volgende:
    Deze uitspraak mag hier ook wel staan
    Spel- en typefouten voorbehouden.
      dinsdag 8 mei 2007 @ 14:07:42 #195
    17283 Cheiron
    Ho ho ho...
    pi_49142398
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 13:37 schreef ijsmeis het volgende:

    [..]

    Ik word echt moe van je.
    Misschien moet je in deze even naar jezelf kijken:
    (over users die niet meer terug komen) "pech dan"
    "ik kom hier over een maand wel terug "

    Wat denk je daar nu mee te bereiken?
    Too lazy to be an evil genius..
    PSN ID: Cheironnl
      dinsdag 8 mei 2007 @ 14:07:47 #196
    12648 Fallen
    135335 and rising...
    pi_49142403
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 14:06 schreef Heintje het volgende:

    [..]

    Ik FOK! voornamelijk vanuit MyAT, wat dus inhoud dat ik een nieuwe post in een centraal topic meteen zie. Een nieuw topic zie ik vaak niet. Vaak pas als iemand me er op wijst of als ik niks te doen heb dat ik eens verder ga kijken wat er is.
    Heel herkenbaar. MyAT is ook mijn startpagina voor het forum. Alle andere dingen zijn per toeval.
    He didn't set up the rhyme with meaningless words.
    As you predicted or assumed everything was calculated
    Every word had purpose just not always on the surface.
    But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.
    pi_49142428
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 14:06 schreef Heintje het volgende:

    [..]

    Ik FOK! voornamelijk vanuit MyAT, wat dus inhoud dat ik een nieuwe post in een centraal topic meteen zie. Een nieuw topic zie ik vaak niet. Vaak pas als iemand me er op wijst of als ik niks te doen heb dat ik eens verder ga kijken wat er is.
    Same.
    pi_49142491
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 14:07 schreef Cheiron het volgende:

    [..]

    Misschien moet je in deze even naar jezelf kijken:
    (over users die niet meer terug komen) "pech dan"
    "ik kom hier over een maand wel terug "

    Wat denk je daar nu mee te bereiken?
    Waar staat dat pech dan precies?
    pi_49142515
    Geniaal dit! Eindelijk is er een plek om al mijn nieuws kwijt te kunnen. Na een jaar heb ik weer reden om op GAM terug te keren. Dank, ijsmeis en Rayman, jullie zijn helden!
    pi_49142517
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 14:06 schreef Heintje het volgende:

    [..]

    Ik FOK! voornamelijk vanuit MyAT, wat dus inhoud dat ik een nieuwe post in een centraal topic meteen zie. Een nieuw topic zie ik vaak niet. Vaak pas als iemand me er op wijst of als ik niks te doen heb dat ik eens verder ga kijken wat er is.
    meld
      dinsdag 8 mei 2007 @ 14:11:14 #201
    35662 Heintje
    Gears of War.
    pi_49142569
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 14:09 schreef ijsmeis het volgende:

    [..]

    Waar staat dat pech dan precies?
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 13:27 schreef ijsmeis het volgende:

    [..]

    Niet met opzet. En niet bewust. Jammer voor hen dan.
    "Jammer voor hen dan" is een synoniem voor "Pech dan"
    Op vrijdag 1 juni 2007 11:29 schreef Tain het volgende:
    Deze uitspraak mag hier ook wel staan
    Spel- en typefouten voorbehouden.
      Redactie Games dinsdag 8 mei 2007 @ 14:11:52 #202
    140137 Wessiej
    A.F.C.A.
    pi_49142604
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 14:06 schreef Heintje het volgende:

    [..]

    Ik FOK! voornamelijk vanuit MyAT, wat dus inhoud dat ik een nieuwe post in een centraal topic meteen zie. Een nieuw topic zie ik vaak niet. Vaak pas als iemand me er op wijst of als ik niks te doen heb dat ik eens verder ga kijken wat er is.
    Dit dus, met 1 simpele post in het centrale topic en je was overal van op de hoogte, niks mis je, nu wel.
    .....Kennedy
      Donald Duck held dinsdag 8 mei 2007 @ 14:17:09 #203
    46149 __Saviour__
    Superstapelsmoor op Kristel
    pi_49142833
    Waarom is Nintendo in het filter de bedrijfsnaam en Playstation/Xbox de console naam.
    ❤ Rozen zijn rood ❤
    ❤ Viooltjes zijn blauw ❤
    ❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
      dinsdag 8 mei 2007 @ 14:18:15 #204
    73546 RaymanNL
    Muwhahaa
    pi_49142890
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 14:17 schreef __Saviour__ het volgende:
    Waarom is Nintendo in het filter de bedrijfsnaam en Playstation/Xbox de console naam.
    Omdat Nintendo een game bedrijf opzich is, en Sony heel erg ruim is Playstation beperkt zich tot de game afedeling van Sony Het zelfde geld voor Xbox/microsoft
    14.gif RaymanNL vindt dit leuk
    pi_49142938
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 14:11 schreef Heintje het volgende:

    [..]


    [..]

    "Jammer voor hen dan" is een synoniem voor "Pech dan"
    . sinds wanneer?

    In dit geval vind ik het jammer voor ze dat ze weg gaan om dit. Je kan het blijkbaar op verschillende manieren opvatten.
      Redactie Games dinsdag 8 mei 2007 @ 14:20:14 #206
    140137 Wessiej
    A.F.C.A.
    pi_49142989
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 14:19 schreef ijsmeis het volgende:

    [..]

    . sinds wanneer?

    In dit geval vind ik het jammer voor ze dat ze weg gaan om dit. Je kan het blijkbaar op verschillende manieren opvatten.
    Sinds de jaartelling.
    .....Kennedy
      dinsdag 8 mei 2007 @ 14:21:31 #207
    12648 Fallen
    135335 and rising...
    pi_49143044
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 14:19 schreef ijsmeis het volgende:

    [..]

    . sinds wanneer?

    In dit geval vind ik het jammer voor ze dat ze weg gaan om dit. Je kan het blijkbaar op verschillende manieren opvatten.
    Als je het "jammer voor hen" vindt, dan geef je indirect aan dat jij er niet mee zit.
    Anders zou je zeggen dat je het jammer vindt dat ze weg gaan.

    Maar goed, we snappen dat je het niet zo bedoelde.
    He didn't set up the rhyme with meaningless words.
    As you predicted or assumed everything was calculated
    Every word had purpose just not always on the surface.
    But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.
    pi_49143057
    De moderators maken zich zo echt niet geliefd bij de users oftewel: switch back to the roots. Oud en vertrouwd.
    pi_49143132
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 14:21 schreef Fallen het volgende:

    [..]

    Als je het "jammer voor hen" vindt, dan geef je indirect aan dat jij er niet mee zit.
    Anders zou je zeggen dat je het jammer vindt dat ze weg gaan.

    Maar goed, we snappen dat je het niet zo bedoelde.
    Goed, misschien was het niet de juiste woordkeuze. Maar ik bedoelde het in ieder geval niet zo.
      dinsdag 8 mei 2007 @ 14:24:13 #210
    167456 JimmieTheSaint
    This white powder
    pi_49143166
    Wat een kut idee. Het centrale 360 topic, wat doen jullie.
    On my sleeve.....
      dinsdag 8 mei 2007 @ 14:25:00 #211
    35662 Heintje
    Gears of War.
    pi_49143196
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 14:19 schreef ijsmeis het volgende:

    [..]

    . sinds wanneer?

    In dit geval vind ik het jammer voor ze dat ze weg gaan om dit. Je kan het blijkbaar op verschillende manieren opvatten.
    In dit geval was het toch wel heel duidelijk dat je vind dat de mensen die hierom weggaan pech hebben.
    Als je het anders bedoelde had je het anders moeten verwoorden.
    Om nog maar te zwijgen of het echt niet bewust is. Het lijkt me dat na dit topic julie toch wel bewust zijn dat je bepaalde mensen weg jaagt.
    Alleen julie hopen er op dat ze weer terug komen of dat er andere voor in de plaats komen.
    Op vrijdag 1 juni 2007 11:29 schreef Tain het volgende:
    Deze uitspraak mag hier ook wel staan
    Spel- en typefouten voorbehouden.
    pi_49143244
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 14:23 schreef ijsmeis het volgende:

    [..]

    Goed, misschien was het niet de juiste woordkeuze. Maar ik bedoelde het in ieder geval niet zo.
    Ik ga ook echt niet weg om je uitspraak, dat kan me eerlijk gezegd wel aan mijn aars oxideren. Ik kwam hier alleen nog maar voor de centrale topics(lezen vooral) en de slowchat en alleen voor de slowchat ga ik niet blijven
    Rocks? Check.
    Laser beams? Check.
    Acid? Check.
    Body bag? Check.
    pi_49143250
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 14:24 schreef JimmieTheSaint het volgende:
    Wat een kut idee. Het centrale 360 PSP topic, wat doen jullie.
      dinsdag 8 mei 2007 @ 14:26:27 #214
    63192 ursel
    "Het Is Hier Fantastisch!
    pi_49143260
    Kan BoF niet zijn eigen filter krijgen??
      dinsdag 8 mei 2007 @ 14:26:31 #215
    58560 Oksel
    Gezellig.
    pi_49143262
    Wat een rukidee, geen centraal Wii topic meer! Moet ik nu 1000 topics door gaan zitten lezen?

    Ik vind het echt kut. Ik zit 99% van de tijd op Fok! om het algemene Wii topic, lekker alles bij elkaar.. en nu sluiten jullie hem.

    Prima dat filter, maar GEEN ALGEMENE TOPICS SLUITEN! Je sluit hem verdomme net op nummer 200! Hoe fuckin' lame is dat!
      dinsdag 8 mei 2007 @ 14:27:13 #216
    35662 Heintje
    Gears of War.
    pi_49143286
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 14:26 schreef Tain het volgende:

    [..]

    Ik ga ook echt niet weg om je uitspraak, dat kan me eerlijk gezegd wel aan mijn aars oxideren. Ik kwam hier alleen nog maar voor de centrale topics(lezen vooral) en de slowchat en alleen voor de slowchat ga ik niet blijven
    En dat is dan jammer, je was best een aanwinst voor de slowchat.
    Op vrijdag 1 juni 2007 11:29 schreef Tain het volgende:
    Deze uitspraak mag hier ook wel staan
    Spel- en typefouten voorbehouden.
      dinsdag 8 mei 2007 @ 14:28:30 #217
    58560 Oksel
    Gezellig.
    pi_49143352
    Wat een kutidee zeg.
      dinsdag 8 mei 2007 @ 14:28:37 #218
    167456 JimmieTheSaint
    This white powder
    pi_49143356
    Is er al een (niet blauwe) user gespot die positief is over deze "geniale" verandering?
    On my sleeve.....
      dinsdag 8 mei 2007 @ 14:29:00 #219
    58560 Oksel
    Gezellig.
    pi_49143384
    Centrale topics sluiten..
      dinsdag 8 mei 2007 @ 14:29:14 #220
    58560 Oksel
    Gezellig.
    pi_49143396
    Ja, alleen RaymanNL vind het geweldig..
      dinsdag 8 mei 2007 @ 14:29:27 #221
    58560 Oksel
    Gezellig.
    pi_49143406
      dinsdag 8 mei 2007 @ 14:29:37 #222
    63192 ursel
    "Het Is Hier Fantastisch!
    pi_49143416
    ijsmeis ook..

    Maarja, die doet ook alleen maar der werk..
    pi_49143421
    Die filters zijn wel te begrijpen, maar waarom niet gewoon het centrale topic terug? Ik snap niet hoe een centraal topic waar je gewoon over van alles wat betreft het betreffende systeem kwijt wilt. Anders kun je zeker overal een nieuw topic voor maken??

    Nee dát ruimt lekker op
    ---- Gouden hart voor Heracles mijn club! ----
    Sowieso schrijf je zo! http://www.onzetaal.nl/taaladvies/advies/sowieso
      dinsdag 8 mei 2007 @ 14:29:45 #224
    12648 Fallen
    135335 and rising...
    pi_49143422
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 14:28 schreef JimmieTheSaint het volgende:
    Is er al een (niet blauwe) user gespot die positief is over deze "geniale" verandering?
    Ja, Thomper geloof ik....
    He didn't set up the rhyme with meaningless words.
    As you predicted or assumed everything was calculated
    Every word had purpose just not always on the surface.
    But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.
      dinsdag 8 mei 2007 @ 14:30:38 #225
    63192 ursel
    "Het Is Hier Fantastisch!
    pi_49143466
    Ik stel een clan-filter voor..
    Kunnen we daar lekker SC..
      dinsdag 8 mei 2007 @ 14:30:55 #226
    35662 Heintje
    Gears of War.
    pi_49143479
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 14:28 schreef JimmieTheSaint het volgende:
    Is er al een (niet blauwe) user gespot die positief is over deze "geniale" verandering?
    Ik geloof 1.
    Maar mensen die niet de centrale topics willen hoeven daar ook niet te komen. Die kunnen op games.fok.nl het nieuws lezen en daar 100% ontopic reageren.
    Op vrijdag 1 juni 2007 11:29 schreef Tain het volgende:
    Deze uitspraak mag hier ook wel staan
    Spel- en typefouten voorbehouden.
    pi_49143482
    centrale topics plz!!
      dinsdag 8 mei 2007 @ 14:30:57 #228
    158038 AQuila360
    Xbox Ultimate
    pi_49143484
    Ik denk dat je toch gewoon het beste een officiele poll moet gaan houden hoe deze verandering bevalt.

    ik vind die onderverdeling opzich wel goed al kijk ik ook wel mee in PS3 en Wii topics ook al heb ik die console's (nog) niet.

    Maar dat de Centrale topics weg zijn is wel erg jammer.
    Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
    SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
    RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
    pi_49143535
    Nou mensen ik weet het niet zo.... het begin is toch wel verrassend te noemen hoor.
      dinsdag 8 mei 2007 @ 14:32:44 #230
    12648 Fallen
    135335 and rising...
    pi_49143563
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 14:30 schreef AQuila360 het volgende:
    Ik denk dat je toch gewoon het beste een officiele poll moet gaan houden hoe deze verandering bevalt.

    ik vind die onderverdeling opzich wel goed al kijk ik ook wel mee in PS3 en Wii topics ook al heb ik die console's (nog) niet.

    Maar dat de Centrale topics weg zijn is wel erg jammer.
    Die is er, maar die werd dicht gegooid omdat die ook in dit topic voorbij kwam.
    Heb al gevraagd of die weer open kan...
    He didn't set up the rhyme with meaningless words.
    As you predicted or assumed everything was calculated
    Every word had purpose just not always on the surface.
    But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.
      dinsdag 8 mei 2007 @ 14:32:51 #231
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_49143568
    Ik merk nu al dat ik minder in het Xbox gedeelte kom waardoor ik al discussies mis loop. Discussies die ik niet wil mislopen!

    Ik stel voor dat de TVP gelegaliseerd word. Want zonder TVP's houd ik het iig niet vol.
    Gamertag: BMHLive
    PSN: BMHLive
      dinsdag 8 mei 2007 @ 14:33:42 #232
    24807 NJ
    Don't mention the war!
    pi_49143599
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 14:32 schreef BMH het volgende:
    Ik merk nu al dat ik minder in het Xbox gedeelte kom waardoor ik al discussies mis loop. Discussies die ik niet wil mislopen!
    Na twee uurtjes. .
    And now for something completely different, I'm on a horse.
    pi_49143605
    Nou, jullie verdienen een SGP keurmerk hoor!

    Wat een saaie boel wordt het zeg.
    All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
      dinsdag 8 mei 2007 @ 14:34:00 #234
    92771 Un4
    War....
    pi_49143612
    Waar is het 360 topic?

    Was juist een van de leukste topics omdat je er van alles tegenkwam en elke 360 bezitter van Fok weleens even een berichtje postte. Beetje lame omdat nu ineens te verbieden.

    Nou, dag mijn 360 vrienden...
    ...war never changes
    XBL Gamertag: Un4 NL
      dinsdag 8 mei 2007 @ 14:34:22 #235
    120113 Tomasso
    Lopen te kijken
    pi_49143632
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 12:31 schreef Slarioux het volgende:
    Mijn ervaring is dat centrale topics verzanden in slowchat en dat het betreffende kliekje, dat de boel runt in [betreffend subforum] fel gekant is tegen enige verandering die het centrale topic zou kunnen treffen.


    Je zit er nog steeds mee he...
    "A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
    pi_49143636
    Waarom is eigenlijk het centrale topic weggehaald. Het heeft totaal geen nut. De meeste mensen kijken 1x in de zoveel tijd in het hele lijstje, staat er wat leuks tussen tvp je em ff en komt ie in Myat. Dan werk je alleen nog maar met MyAT en mis je dus weinig van het nieuws dat je boeit. Als je voor elk dingetje een apart topic opent, kan je niet alles volgen dat je wilt omdat er simpelweg gewoon te veel staat. En daarom kom je op een forum, om meer over een game/console te vinden.
    Ooh, I just felt my dick move!
      dinsdag 8 mei 2007 @ 14:36:32 #237
    120113 Tomasso
    Lopen te kijken
    pi_49143719
    Mijn verwachting is trouwens dat je nu 5000 keer zoveel topics krijgt die elk 30 reacties krijgen, daarna bloedt het dood en wordt het onderbedolven onder de andere topics die om elk nieuwtje worden geopend.

    Leuk dat jullie GAF proberen na te doen, maar dat gaat niet werken hier. Ander soort users.
    "A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
      dinsdag 8 mei 2007 @ 14:36:33 #238
    12648 Fallen
    135335 and rising...
    pi_49143720
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 12:31 schreef Slarioux het volgende:
    Mijn ervaring is dat centrale topics verzanden in slowchat en dat het betreffende kliekje, dat de boel runt in [betreffend subforum] fel gekant is tegen enige verandering die het centrale topic zou kunnen treffen.
    En het is dus in de SC (volgens ijsmeis) besproken of dit nou wel of niet een goed idee zou zijn...
    En dan heb je het over kliekjes... ow, please!
    He didn't set up the rhyme with meaningless words.
    As you predicted or assumed everything was calculated
    Every word had purpose just not always on the surface.
    But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.
    pi_49143793
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 14:36 schreef Fallen het volgende:

    [..]

    En het is dus in de SC (volgens ijsmeis) besproken of dit nou wel of niet een goed idee zou zijn...
    En dan heb je het over kliekjes... ow, please!
    Ik heb je daar al verteld hoe het precies ter sprake kwam. Ga dan niet hier lopen janken over iets wat al besproken en uitgelegd is.
      dinsdag 8 mei 2007 @ 14:39:10 #240
    35662 Heintje
    Gears of War.
    pi_49143852
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 14:36 schreef Fallen het volgende:

    [..]

    En het is dus in de SC (volgens ijsmeis) besproken of dit nou wel of niet een goed idee zou zijn...
    En dan heb je het over kliekjes... ow, please!
    En de helft van de slowchat komt niet eens in andere topics in GAM. Maar alleen in de SC. Die zal het dus niet uit maken zolang de SC maar blijft bestaan.

    En die mag dus blijven bestaan. Wat dus betekent dat een slowchat over bier en tieten wel mag maar een slowchat over een console niet. En dat in GAM
    Op vrijdag 1 juni 2007 11:29 schreef Tain het volgende:
    Deze uitspraak mag hier ook wel staan
    Spel- en typefouten voorbehouden.
      dinsdag 8 mei 2007 @ 14:40:33 #241
    12648 Fallen
    135335 and rising...
    pi_49143923
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 14:37 schreef ijsmeis het volgende:

    [..]

    Ik heb je daar al verteld hoe het precies ter sprake kwam. Ga dan niet hier lopen janken over iets wat al besproken en uitgelegd is.
    Sorry, had je reactie niet gelezen in het SC gedeelte.

    Correctie, het is daar niet besproken. Wel vermeld, maar verwijzing naar MED.
    quote:
    Het was niet serieus. Ik melde alleen dat de subsubfora eraan kwamen, zoals dat in MED is gemeld. En zodoende kwam hier een 'discussie'.
    Pff. Ik ga even niet meer FOK!ken voordat ik hier een paar mensen de tyfus ga wensen
    He didn't set up the rhyme with meaningless words.
    As you predicted or assumed everything was calculated
    Every word had purpose just not always on the surface.
    But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.
      dinsdag 8 mei 2007 @ 14:40:37 #242
    92771 Un4
    War....
    pi_49143928
    Beetje krom wel eigenlijk..
    ...war never changes
    XBL Gamertag: Un4 NL
    pi_49143929
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 14:23 schreef ijsmeis het volgende:

    [..]

    Goed, misschien was het niet de juiste woordkeuze. Maar ik bedoelde het in ieder geval niet zo.
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 14:37 schreef ijsmeis het volgende:

    [..]

    Ik heb je daar al verteld hoe het precies ter sprake kwam. Ga dan niet hier lopen janken over iets wat al besproken en uitgelegd is.
    Nou begin ik toch te twijfelen aan je geloofwaardigheid ijsmeis....
      dinsdag 8 mei 2007 @ 14:40:48 #244
    158038 AQuila360
    Xbox Ultimate
    pi_49143939
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 14:34 schreef Un4 het volgende:
    Waar is het 360 topic?

    Was juist een van de leukste topics omdat je er van alles tegenkwam en elke 360 bezitter van Fok weleens even een berichtje postte. Beetje lame omdat nu ineens te verbieden.

    Nou, dag mijn 360 vrienden...
    Het is precies zo als Un4 het zegt!

    In dat 360 topic kwamen gewoon alle 360 bezitters samen dat was juist gezellig en iedereen heeft natuurlijk een andere smaak kwa games maar door 1 centraal topic heb je toch iedereen bij elkaar en zo kreeg ik nog wat mee van spellen die me niet meteen zouden trekken.

    En voor de spellen die je wel trekken enz kun je dat in het specifieke topic wat dieper op in gaan.
    Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
    SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
    RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
      dinsdag 8 mei 2007 @ 14:41:17 #245
    12648 Fallen
    135335 and rising...
    pi_49143957
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 14:39 schreef Heintje het volgende:

    [..]

    En de helft van de slowchat komt niet eens in andere topics in GAM. Maar alleen in de SC. Die zal het dus niet uit maken zolang de SC maar blijft bestaan.

    En die mag dus blijven bestaan. Wat dus betekent dat een slowchat over bier en tieten wel mag maar een slowchat over een console niet. En dat in GAM
    Ja, okay, maar dat klopt dus niet helemaal...

    Even recht zetten.
    He didn't set up the rhyme with meaningless words.
    As you predicted or assumed everything was calculated
    Every word had purpose just not always on the surface.
    But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.
      dinsdag 8 mei 2007 @ 14:42:18 #246
    63192 ursel
    "Het Is Hier Fantastisch!
    pi_49144014
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 14:30 schreef ursel het volgende:
    Ik stel een clan-filter voor..
    Kunnen we daar lekker SC..
      dinsdag 8 mei 2007 @ 14:43:07 #247
    167456 JimmieTheSaint
    This white powder
    pi_49144050
    Laat je ff kennen anders door gelijk m'n poll weg te modden.

    Dit wordt ONZ > SC & SCD all-over.
    On my sleeve.....
      dinsdag 8 mei 2007 @ 14:43:31 #248
    92771 Un4
    War....
    pi_49144066
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 14:40 schreef AQuila360 het volgende:

    [..]

    Het is precies zo als Un4 het zegt!

    In dat 360 topic kwamen gewoon alle 360 bezitters samen dat was juist gezellig en iedereen heeft natuurlijk een andere smaak kwa games maar door 1 centraal topic heb je toch iedereen bij elkaar en zo kreeg ik nog wat mee van spellen die me niet meteen zouden trekken.

    En voor de spellen die je wel trekken enz kun je dat in het specifieke topic wat dieper op in gaan.
    Zonder het 360 topic had ik Dead Rising noooooit gekocht. Gelukkig heb ik dat wel gedaan!
    ...war never changes
    XBL Gamertag: Un4 NL
    pi_49144089
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 14:43 schreef JimmieTheSaint het volgende:
    Laat je ff kennen anders door gelijk m'n poll weg te modden..
    Werd ook bij mij gedaan .
      dinsdag 8 mei 2007 @ 14:44:49 #250
    58560 Oksel
    Gezellig.
    pi_49144129
    Is er een poll weggemod?!
      dinsdag 8 mei 2007 @ 14:45:04 #251
    58560 Oksel
    Gezellig.
    pi_49144138
    2 maal een poll weggemod?!
      dinsdag 8 mei 2007 @ 14:45:17 #252
    58560 Oksel
    Gezellig.
    pi_49144155
    Tijd voor een topic in Feedback.
      dinsdag 8 mei 2007 @ 14:45:27 #253
    158038 AQuila360
    Xbox Ultimate
    pi_49144165
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 14:43 schreef Un4 het volgende:

    [..]

    Zonder het 360 topic had ik Dead Rising noooooit gekocht. Gelukkig heb ik dat wel gedaan!
    En waar moeten wij mensen nu overtuigen van Mass Effect


    Ik hoop dat er gewoon een apart topic even komt met een poll er in dan kom je er toch achter hoe iedereen er over denkt en als dan 95 % toch graag een Centraal topic wil dan moet dat toch kunnen?
    Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
    SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
    RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
      dinsdag 8 mei 2007 @ 14:45:43 #254
    120113 Tomasso
    Lopen te kijken
    pi_49144181
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 12:52 schreef BMH het volgende:
    [afbeelding]
    Een praktijk voorbeeld: Ik opende een topic over de IGN review van Spider-Man 3. Daarna opende ik een topic over screenshots van Spider-Man 3. Hierop kreeg ik een bericht van een mod dat dit niet de bedoeling is.

    Toch lees ik hier iets anders:
    [..]

    Nieuwtje: de review & screenshots horen volgens deze regels in een apart topic.

    De mod vertelde mij dat er een centraal topic moest komen omdat het spel al uit is. Waar staat die regel in godsnaam? Er staat duidelijk dat screenshots & nieuwtjes een eigen topic verdienen en dat centrale topics zo min mogelijk aanwezig moeten zijn. Dus ik open op verzoek van de mod een centraal topic, word deze na 5 minuten ook verwijderd....

    Vervolgens krijg ik een PM van een admin die begint te dreigen met een ban!
    Wilt mevrouw ijsmeis of meneer Bernie hier ook nog reageren of niet?
    "A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
    pi_49144188
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 14:45 schreef Oksel het volgende:
    2 maal een poll weggemod?!
    de uitkomst was in hen tegendeel
    Ooh, I just felt my dick move!
      dinsdag 8 mei 2007 @ 14:45:53 #256
    35662 Heintje
    Gears of War.
    pi_49144189
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 14:41 schreef Fallen het volgende:

    [..]

    Ja, okay, maar dat klopt dus niet helemaal...

    Even recht zetten.
    Het is daar ook niet duidelijk naar voren gekomen dat de console topics dicht zouden gaan. Wat ijsmeis wel beweerde.
    De centrale "help ik zit vast" topics kunnen ook weg omdat die veel beter in de verschillen console of game topics kunnen

    En het tweede stukje van mijn post die je aanhaalt klotp helemaal.
    Op vrijdag 1 juni 2007 11:29 schreef Tain het volgende:
    Deze uitspraak mag hier ook wel staan
    Spel- en typefouten voorbehouden.
      dinsdag 8 mei 2007 @ 14:46:05 #257
    167456 JimmieTheSaint
    This white powder
    pi_49144195
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 14:44 schreef Oksel het volgende:
    Is er een poll weggemod?!
    Ja, eentje waarom zo'n 20 stemmen voor de terugkeer v/d centrale topics waren, en 0 tegen.

    Raar he, dat die zo ineens weg was.
    On my sleeve.....
      dinsdag 8 mei 2007 @ 14:47:14 #258
    24807 NJ
    Don't mention the war!
    pi_49144226
    Even een overzichtje van wat ik zo onderhand gelezen heb.

    Ik zie een hoop mensen klagen, omdat ze vroeger elk nieuwtje lekker simpel in het centrale console topic konden vinden, maar dat ze nu naar het grote boze forum moeten om te kijken. Prachtig. Daar doen we het juist voor. Eerst kwam het nieuwtje in het centrale topic te staan waar er een paar reacties over gediscussieerd kon worden, waarna het ondersneeuwde en niet meer terug te vinden was. Nu wordt er een topic over geopend, vrij van slowchat en enkel en alleen over dat nieuwtje. Een discussie zonder tijdslimiet en makkelijk terug te vinden voor iedereen die het na wil lezen.
    Als je daarom loopt te klagen dan vraag ik toch echt of je wat geduld wil hebben en kijkt hoe het gaat lopen voor je moord en brand schreeuwt.

    Op het tweede argument dat ik veel voorbij zie komen hebben jullie zeker gelijk, namelijk het community gevoel. Ik kan het niet anders dan eens zijn met jullie op dat punt. Alleen zoals de discussie al aangeeft gaat de nieuwe opzet niet werken zonder dat de slowchats tijdelijk gesloten worden. Helaas, maar momenteel even nodig.
    Als de nieuwe opzet loopt, komen de slowchats vanzelf weer terug.
    And now for something completely different, I'm on a horse.
    pi_49144249
    Het is kut.
    jovink over bill van tokio hotel: nee maar serieus ik vind het ene best lekker wijf boeiu dat t een kerel is
    verhalen uit het leven van DIE FEUERWEHR (mijn blog dus)
    Urzaiz op de fiets gespot meter: 0
    Urzaiz doelpunten meter: 0
      dinsdag 8 mei 2007 @ 14:48:22 #260
    24807 NJ
    Don't mention the war!
    pi_49144276
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 14:45 schreef Tomasso het volgende:

    [..]

    Wilt mevrouw ijsmeis of meneer Bernie hier ook nog reageren of niet?
    Dat was ik.
    En dat was niet omdat hij volgens de regels bezig was, maar omdat ie irritant aan het zuigen was.
    And now for something completely different, I'm on a horse.
    pi_49144299
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 14:45 schreef AQuila360 het volgende:

    [..]

    En waar moeten wij mensen nu overtuigen van Mass Effect
    Vaarwel vriend... .
      dinsdag 8 mei 2007 @ 14:49:21 #262
    51078 chibibo
    Jiepapaa!
    pi_49144307
    Mensen, kijk het de komende weken gewoon aan, en doe je best om er iets leuks van te maken. Mocht het toch niet blijken te werken, dan kun je alsnog "ik zei het toch" gaan roepen.
    pi_49144313
    even vraagje... wat je zegt over Warez...

    natuurlijk begrijp ik dat het linken naar warez niet toegestaan is... Maar het praten erover of het noemen... Levert dat ook een ban op???
    pi_49144315
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 14:47 schreef De_Brandweer het volgende:
    Het is kut.
    Jij slaat de spijker op zn kop
    Ooh, I just felt my dick move!
      dinsdag 8 mei 2007 @ 14:50:15 #265
    35662 Heintje
    Gears of War.
    pi_49144344
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 14:45 schreef AQuila360 het volgende:

    [..]

    En waar moeten wij mensen nu overtuigen van Mass Effect


    Ik hoop dat er gewoon een apart topic even komt met een poll er in dan kom je er toch achter hoe iedereen er over denkt en als dan 95 % toch graag een Centraal topic wil dan moet dat toch kunnen?
    Ik denk dat je nou gewoon naar GAM/xbox moet gaan en dan daar willekeurige topics moet openen en daar verkapte reclame gaan maken.
    Op vrijdag 1 juni 2007 11:29 schreef Tain het volgende:
    Deze uitspraak mag hier ook wel staan
    Spel- en typefouten voorbehouden.
      dinsdag 8 mei 2007 @ 14:50:33 #266
    58560 Oksel
    Gezellig.
      dinsdag 8 mei 2007 @ 14:50:46 #267
    167456 JimmieTheSaint
    This white powder
    pi_49144372
    quote:
    Nu wordt er een topic over geopend, vrij van slowchat en enkel en alleen over dat nieuwtje.
    Sure....
    Scheelt nogal... om wat nieuwe screenshots in een centraal topic te posten of om er iedere keer een compleet nieuw topic voor te openen.

    trouwens, wat een chaos gaat dat worden, voor elk "nieuwtje" een ander topic. veel plezier met modden.
    On my sleeve.....
      dinsdag 8 mei 2007 @ 14:51:19 #268
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_49144396
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 14:47 schreef NJ het volgende:
    Even een overzichtje van wat ik zo onderhand gelezen heb.

    Ik zie een hoop mensen klagen, omdat ze vroeger elk nieuwtje lekker simpel in het centrale console topic konden vinden, maar dat ze nu naar het grote boze forum moeten om te kijken. Prachtig. Daar doen we het juist voor. Eerst kwam het nieuwtje in het centrale topic te staan waar er een paar reacties over gediscussieerd kon worden, waarna het ondersneeuwde en niet meer terug te vinden was. Nu wordt er een topic over geopend, vrij van slowchat en enkel en alleen over dat nieuwtje. Een discussie zonder tijdslimiet en makkelijk terug te vinden voor iedereen die het na wil lezen.
    Als je daarom loopt te klagen dan vraag ik toch echt of je wat geduld wil hebben en kijkt hoe het gaat lopen voor je moord en brand schreeuwt.

    Op het tweede argument dat ik veel voorbij zie komen hebben jullie zeker gelijk, namelijk het community gevoel. Ik kan het niet anders dan eens zijn met jullie op dat punt. Alleen zoals de discussie al aangeeft gaat de nieuwe opzet niet werken zonder dat de slowchats tijdelijk gesloten worden. Helaas, maar momenteel even nodig.
    Als de nieuwe opzet loopt, komen de slowchats vanzelf weer terug.
    AKA: We willen NeoGAF worden. En om dat doel te bereiken negeren we de wensen van onze vaste gebruikers.

    Mensen kwamen naar GAM omdat het juist niet een gamer.nl forum of NeoGAF is. En waarom moest het veranderen? Omdat er slowchat topics waren? Wat maakt dat nu uit?! Dan klik je er toch lekker niet op!
    Gamertag: BMHLive
    PSN: BMHLive
      dinsdag 8 mei 2007 @ 14:51:34 #269
    12648 Fallen
    135335 and rising...
    pi_49144408
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 14:47 schreef NJ het volgende:
    [..]

    Op het tweede argument dat ik veel voorbij zie komen hebben jullie zeker gelijk, namelijk het community gevoel. Ik kan het niet anders dan eens zijn met jullie op dat punt. Alleen zoals de discussie al aangeeft gaat de nieuwe opzet niet werken zonder dat de slowchats tijdelijk gesloten worden. Helaas, maar momenteel even nodig.
    Als de nieuwe opzet loopt, komen de slowchats vanzelf weer terug.
    Community krijg je door slowchat. Bij het ene topic past het beter dan het andere, maar wat er nu gebeurt is dat de slowchat wordt gekilled, en dus de basis voor je community ook.
    Prima als je dat anders wilt zien, maar reken maar dat de losse topics ook gewoon een SC krijgen. Misschien niet in de uiteindelijke vorm omdat er zwaar gemod wordt, maar dan vraag ik me af of al jullie extra mod-werk het allemaal wel waard is.
    He didn't set up the rhyme with meaningless words.
    As you predicted or assumed everything was calculated
    Every word had purpose just not always on the surface.
    But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.
      dinsdag 8 mei 2007 @ 14:51:43 #270
    158038 AQuila360
    Xbox Ultimate
    pi_49144415
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 14:48 schreef Cyberia18 het volgende:

    [..]

    Vaarwel vriend... .
    Ik ga je ook missen


    Maar komt er nog wel zo iets als een evaluatie ofzo?

    En verder is het niet echt duidelijk of die centrale topics nu terug komen of helemaal niet meer of in gewijzigde vorm?
    Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
    SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
    RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
      dinsdag 8 mei 2007 @ 14:51:45 #271
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_49144416
    Euh.. zoals ik al zei.. ik geef het wel het voordeel van de twijfel.. net wat NJ al aangeeft.. je bent beter op de hoogte van de nieuwtjes doordat het niet word ondergesneeuwd in het lokale SC"console" forum. Maar ik lijk wel de enige hier

    Stelletje huillies hier
    The truth was in here.
      Redactie Games dinsdag 8 mei 2007 @ 14:52:43 #272
    140137 Wessiej
    A.F.C.A.
    pi_49144450
    Je gaat toch ook niet in Voetbal alle centrale topics weg doen en dat je bijv. elk berichtje over een club apart moet melden, waarom hier dan wel
    .....Kennedy
      dinsdag 8 mei 2007 @ 14:53:07 #273
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_49144472
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 14:51 schreef BMH het volgende:

    [..]
    Omdat er slowchat topics waren? Wat maakt dat nu uit?! Dan klik je er toch lekker niet op!
    Het hele 360 forum was SC geworden
    The truth was in here.
      dinsdag 8 mei 2007 @ 14:53:26 #274
    92771 Un4
    War....
    pi_49144485
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 14:45 schreef AQuila360 het volgende:

    [..]

    En waar moeten wij mensen nu overtuigen van Mass Effect
    Denk dat we de Mass Effect Defense Force maar moeten oprichten ofzo.

    Maarja we kunnen straks wel 380 Mass Effect topics in de week maken, met elke nieuwe screen die uitkomt.
    ...war never changes
    XBL Gamertag: Un4 NL
    pi_49144523
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 14:45 schreef AQuila360 het volgende:

    [..]

    En waar moeten wij mensen nu overtuigen van Mass Effect


    Ik hoop dat er gewoon een apart topic even komt met een poll er in dan kom je er toch achter hoe iedereen er over denkt en als dan 95 % toch graag een Centraal topic wil dan moet dat toch kunnen?
    Open gewoon een centraal Mass Effect topic?
      dinsdag 8 mei 2007 @ 14:54:44 #276
    17283 Cheiron
    Ho ho ho...
    pi_49144542
    Vraagje aan de bedenkers: Wanneer kwam het omslagpunt van centraal naar decentraal eigenlijk? Al sinds de start van het forum wodt veel gesloten waarbij verwezen wordt naar centrale topics. Dit is toch altijd het beleid geweest en er zijn weleens vragen over geweest een bepaalde belangrijke berichten geen apart topic waard zouden zijn.

    Wat heeft deze verandering in inzicht teweeg gebracht?
    Too lazy to be an evil genius..
    PSN ID: Cheironnl
      dinsdag 8 mei 2007 @ 14:54:57 #277
    24807 NJ
    Don't mention the war!
    pi_49144553
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 14:51 schreef BMH het volgende:

    [..]

    En waarom moest het veranderen? Omdat er slowchat topics waren? Wat maakt dat nu uit?! Dan klik je er toch lekker niet op!
    Lees m'n post eens:
    quote:
    Eerst kwam het nieuwtje in het centrale topic te staan waar er een paar reacties over gediscussieerd kon worden, waarna het ondersneeuwde en niet meer terug te vinden was. Nu wordt er een topic over geopend, vrij van slowchat en enkel en alleen over dat nieuwtje. Een discussie zonder tijdslimiet en makkelijk terug te vinden voor iedereen die het na wil lezen.
    And now for something completely different, I'm on a horse.
      Redactie Games dinsdag 8 mei 2007 @ 14:56:06 #278
    140137 Wessiej
    A.F.C.A.
    pi_49144592
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 14:54 schreef NJ het volgende:

    [..]

    Lees m'n post eens:
    [..]

    Een lees forum, hoezee
    Je krijgt nu toch maar max. 10 post per topic oid. En veel dubbele topics.
    .....Kennedy
      dinsdag 8 mei 2007 @ 14:58:14 #279
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_49144650
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 14:51 schreef Bastard het volgende:
    Euh.. zoals ik al zei.. ik geef het wel het voordeel van de twijfel.. net wat NJ al aangeeft.. je bent beter op de hoogte van de nieuwtjes doordat het niet word ondergesneeuwd in het lokale SC"console" forum. Maar ik lijk wel de enige hier

    Stelletje huillies hier
    Amen


    Laten we het iig proberen. Dat moeten we met de regering ook nu
    The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
    Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
    Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
      dinsdag 8 mei 2007 @ 14:58:22 #280
    92771 Un4
    War....
    pi_49144654
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 14:56 schreef Wessiej het volgende:

    [..]

    Een lees forum, hoezee
    Je krijgt nu toch maar max. 10 post per topic oid. En veel dubbele topics.
    Ja precies..

    Is daar games.fok niet voor dan? Of denk je dat je nu niet soortgelijke reacties krijgt alleen omdat het nu op een forum gepost wordt..

    Als ik actuele nieuwtjes wil ga ik daar wel heen.
    ...war never changes
    XBL Gamertag: Un4 NL
      dinsdag 8 mei 2007 @ 14:58:49 #281
    35662 Heintje
    Gears of War.
    pi_49144672
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 14:47 schreef NJ het volgende:
    Even een overzichtje van wat ik zo onderhand gelezen heb.

    Ik zie een hoop mensen klagen, omdat ze vroeger elk nieuwtje lekker simpel in het centrale console topic konden vinden, maar dat ze nu naar het grote boze forum moeten om te kijken. Prachtig. Daar doen we het juist voor. Eerst kwam het nieuwtje in het centrale topic te staan waar er een paar reacties over gediscussieerd kon worden, waarna het ondersneeuwde en niet meer terug te vinden was. Nu wordt er een topic over geopend, vrij van slowchat en enkel en alleen over dat nieuwtje. Een discussie zonder tijdslimiet en makkelijk terug te vinden voor iedereen die het na wil lezen.
    Als je daarom loopt te klagen dan vraag ik toch echt of je wat geduld wil hebben en kijkt hoe het gaat lopen voor je moord en brand schreeuwt.

    Op het tweede argument dat ik veel voorbij zie komen hebben jullie zeker gelijk, namelijk het community gevoel. Ik kan het niet anders dan eens zijn met jullie op dat punt. Alleen zoals de discussie al aangeeft gaat de nieuwe opzet niet werken zonder dat de slowchats tijdelijk gesloten worden. Helaas, maar momenteel even nodig.
    Als de nieuwe opzet loopt, komen de slowchats vanzelf weer terug.
    Rijkswaterstaat zou julie aanpak moeten gebruiken. Gewoon alle snelwegen dicht gooien zodat ze die kunnen opknappen.
    Als julie nou gewoon als iemand een nieuwetje in een SC post dat verwijderen en er een appart topic van maken dan leren de mensen het echt wel af. En mensen die dan vaker nieuwtjes in het SC posten waarschuwen en desnoods bannen.
    Als iemand dan een nieuwtje heeft dan maakt die een nieuw topic en plaatst vervolgens een link in het SC topic.

    Al vind ik de naam SC topic ook niet goed voor een console topic. Dat moet gewoon een centraal console topic zijn. Als je het al SC gaat noemen wordt het alleen maar erger dan het ooit geweest is. Zeker als er ook geen nieuwtjes in staan zal het snel offtopic gaan.
    Op vrijdag 1 juni 2007 11:29 schreef Tain het volgende:
    Deze uitspraak mag hier ook wel staan
    Spel- en typefouten voorbehouden.
      dinsdag 8 mei 2007 @ 14:58:54 #282
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_49144678
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 14:54 schreef NJ het volgende:

    [..]

    Lees m'n post eens:
    [..]
    Topics die onder gesneeuwd worden door nieuwe topics. De hele samenhang gaat eraan. Wat willen jullie nu bereiken? Dat gebruikers 4 topics moeten bezoeken om alle informatie over een game te krijgen?

    En waarom denk je dat er nieuwe topics worden geopend wanneer de reeksen weer terug zijn?
    Gamertag: BMHLive
    PSN: BMHLive
      dinsdag 8 mei 2007 @ 15:00:08 #283
    100878 remcheese
    Op de dag dat woei wiiiii werd
    pi_49144721
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 12:19 schreef __Saviour__ het volgende:

    [..]

    Dat ja!
    Vooral de console topics sluiten is het slechtste idee ooit. Zo'n centraal topic voor van alles is juist erg leuk om met z'n alleen in te discussieren en kletsen.
    Precies,

    Ik zit nu al 10 minuten met WTF all over my face omdat ik me plekje kwijt ben waar ik lekker kan ouwehoeren.
    (de wii-topic reeks)
    Ik zit niet te wachten op overal een topic voor openen, dan moet ik op 300 plaatsen discusieren kort posten flamen praten over games e.d.
    Ik post niet voor niets niet in die specefieke topics over sonic en de nieuwe screens van alan wake. Ik wil gewoon gezellig ergens met mede-wii-bezitters een beetje kunnen keuvelen over dat ding en alles er omheen.
    als ik nu dieper op verschillende dingen tegelijk wil kunnen ingaan die allemaal wii- related zijn moet ik straks 3 topics tegelijk in de gaten houden.
    DAT kan niet vanaf het werk hoor (vanaf huis ook niet trouwens)

    Ook ben ik er van overtuigd dat we nu een hele berg schijt-topics gaan krijgen met 2 , 3, 10 reacties erin die dan weer gesloten moeten worden en de hele boel bovenin mijn scherm dermate vaak laten wisselen van plek dat ik waarschijnlijk behoorlijk het overzicht mee kwijt ga raken.

    Zooo : en dat was genoeg ik , ik, ik voor nu.
    Echt, ik HOOP dat de centrale topics terugkomen en dat jullie zien dat wat in V&A misschien goed werkt niet overal hoeft te werken.

    Ik heb puur mijn mening erover nu geventileerd, ik respecteer jullie keuze voor nu dan ook, maar ik sta echt niet te ofzo.
    Giggity giggity giggity!
      dinsdag 8 mei 2007 @ 15:00:33 #284
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_49144740
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 14:58 schreef Heintje het volgende:

    [..]

    Rijkswaterstaat zou julie aanpak moeten gebruiken. Gewoon alle snelwegen dicht gooien zodat ze die kunnen opknappen.
    Als julie nou gewoon als iemand een nieuwetje in een SC post dat verwijderen en er een appart topic van maken dan leren de mensen het echt wel af. En mensen die dan vaker nieuwtjes in het SC posten waarschuwen en desnoods bannen.
    Als iemand dan een nieuwtje heeft dan maakt die een nieuw topic en plaatst vervolgens een link in het SC topic.

    Al vind ik de naam SC topic ook niet goed voor een console topic. Dat moet gewoon een centraal console topic zijn. Als je het al SC gaat noemen wordt het alleen maar erger dan het ooit geweest is. Zeker als er ook geen nieuwtjes in staan zal het snel offtopic gaan.
    Dude, wat is jouw IQ?
    The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
    Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
    Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
      dinsdag 8 mei 2007 @ 15:04:52 #285
    9440 Khadgar
    Knutselaar
    pi_49144879
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 12:49 schreef Khadgar het volgende:
    Als je die subforums maakt, maak dan ook een 'algemeen/multiplatform' subforum. Nu moet ik tussen ALLE 10012123 MS/Nin/Sony topics de paar multiconsole topics zoeken.
    Is hier overheen gelezen?
      dinsdag 8 mei 2007 @ 15:05:58 #286
    58560 Oksel
    Gezellig.
    pi_49144925
    Forumbreed iets aan de kaak stellen; slotje.

    En weer verder.

    NJ; goede topics sluiten is een teken van onmacht.
      dinsdag 8 mei 2007 @ 15:06:42 #287
    58560 Oksel
    Gezellig.
    pi_49144960
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 15:04 schreef Khadgar het volgende:

    [..]

    Is hier overheen gelezen?
    Ze lezen over alles heen wat tegen hun ingaat. Óf er gaat een slotje op.
      dinsdag 8 mei 2007 @ 15:07:09 #288
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_49144977
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 15:05 schreef Oksel het volgende:
    Forumbreed iets aan de kaak stellen; slotje.

    En weer verder.

    NJ; goede topics sluiten is een teken van onmacht.
    En goede topics openen is een kunst
    The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
    Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
    Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
    pi_49145075
    NJ...

    kan je ff antwoord geven...
    GAM nieuwe stijl, wat vinden jullie er van?
      dinsdag 8 mei 2007 @ 15:11:54 #290
    35662 Heintje
    Gears of War.
    pi_49145144
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 15:00 schreef remcheese het volgende:

    Knip
    Vaak blijkt in een console topic wel of iets groot genoeg is voor een eigen topic. Wil iemand er dus wat uitgebreider op in gaan dan kan die daar gewoon een topic voor openen.
    Ook is het goed mogelijk om een onderwerp wat "ondergesneeuwd" is weer op te halen.
    Op vrijdag 1 juni 2007 11:29 schreef Tain het volgende:
    Deze uitspraak mag hier ook wel staan
    Spel- en typefouten voorbehouden.
      dinsdag 8 mei 2007 @ 15:12:20 #291
    24807 NJ
    Don't mention the war!
    pi_49145161
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 14:49 schreef Wouser het volgende:
    even vraagje... wat je zegt over Warez...

    natuurlijk begrijp ik dat het linken naar warez niet toegestaan is... Maar het praten erover of het noemen... Levert dat ook een ban op???
    Ja.
    Natuurlijk niet direct, over het algemeen wordt er eerst gewaarschuwd (onder voorbehoud), maar posts over de game die je via BitTorrent aan het binnenhalen bent, hints dat de versie van 863mb de juiste is, of gewoon een review van een spel dat nog niet eens gold is, is ongewenst.
    And now for something completely different, I'm on a horse.
    pi_49145183
    In een maand tijd kan jeveel van je users kwijtraken...

    Ik geef het wel een kans, maar ik vind het zo dom dat het centrale topic dicht moet. In een centraal topic worden games besproken. Als een game het waard is om een eigen topic te krijgen dan krijgt ie dat ook, zoals eerst het geval was. Nu krijg je allemaal dubbele topics, met 5 posts ofzo.
    Ooh, I just felt my dick move!
      dinsdag 8 mei 2007 @ 15:13:15 #293
    63404 depax
    Straus Op Speedcore
    pi_49145206
    * depax is hier niet blij mee.
    * depax vind dat centrale topics erbij horen.
    * depax gaat zijn oude vbb licentie nog eens afstommen en gebruiken.
    * depax vind dat dit genoeg zegt.
    Al het goede komt van sony koeien.
    Bertha zal er blij mee zijn.
      dinsdag 8 mei 2007 @ 15:16:18 #294
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_49145342
    Ik word nu al ziek van die subfora. Ik wil alles op 1 pagina zien! Nu moet ik 5 pagina's met topics door scannen om alles te zien! WTF IS DIT VOOR EEN ONZIN!
    Gamertag: BMHLive
    PSN: BMHLive
      Redactie Games dinsdag 8 mei 2007 @ 15:16:58 #295
    140137 Wessiej
    A.F.C.A.
    pi_49145364
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 15:16 schreef BMH het volgende:
    Ik word nu al ziek van die subfora. Ik wil alles op 1 pagina zien! Nu moet ik 5 pagina's met topics door scannen om alles te zien! WTF IS DIT VOOR EEN ONZIN!
    NeoGAM
    .....Kennedy
    pi_49145382
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 15:16 schreef BMH het volgende:
    Ik word nu al ziek van die subfora. Ik wil alles op 1 pagina zien! Nu moet ik 5 pagina's met topics door scannen om alles te zien! WTF IS DIT VOOR EEN ONZIN!
    Games & Consoles

    Daar zie je toch alle topics?
      dinsdag 8 mei 2007 @ 15:18:21 #297
    24807 NJ
    Don't mention the war!
    pi_49145423
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 15:16 schreef BMH het volgende:
    Ik word nu al ziek van die subfora. Ik wil alles op 1 pagina zien! Nu moet ik 5 pagina's met topics door scannen om alles te zien! WTF IS DIT VOOR EEN ONZIN!
    Alles staat nog gewoon in de index van GAM.
    Haal nou eens rustig adem, kijk hoe het werkt, kijk hoe het loopt en geef dan een gefundeerde mening in plaats van direct moord en brand te schreeuwen terwijl je duidelijk laat merken dat je er niet eens moeite voor doet.
    And now for something completely different, I'm on a horse.
      dinsdag 8 mei 2007 @ 15:19:59 #298
    35662 Heintje
    Gears of War.
    pi_49145479
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 15:17 schreef ijsmeis het volgende:

    [..]

    Games & Consoles

    Daar zie je toch alle topics?
    Neem een topic als Externe HDD in het playstation sub is het duidelijk waar het over gaat. In die lijst die jij geeft niet.
    Op vrijdag 1 juni 2007 11:29 schreef Tain het volgende:
    Deze uitspraak mag hier ook wel staan
    Spel- en typefouten voorbehouden.
    pi_49145486
    Ik roep bij deze op tot een boycot van games.fok.nl en het GAM forum

    Viva la revolution!
    pi_49145568
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 15:19 schreef Heintje het volgende:

    [..]

    Neem een topic als Externe HDD in het playstation sub is het duidelijk waar het over gaat. In die lijst die jij geeft niet.
    Dan is de mod vergeten er [PS3] voor te zetten of is dat gewoonweg nog niet gebeurd. Kan gebeuren .
      dinsdag 8 mei 2007 @ 15:23:54 #301
    158038 AQuila360
    Xbox Ultimate
    pi_49145660
    Dat sub gedoe is gewoon ff wennen maar wel een goede verbetering denk ik!

    Over de centrale topic's moet nog eens nagedacht worden vind ik dat zijn toch beetje de pijlers waar de rest aan hangt.
    Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
    SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
    RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')