Succes met de 1000 ranked VP'squote:Op maandag 7 mei 2007 13:19 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb Catan op Hard uitgespeeld! Nog 3 achievements en ik heb ze
.
Ja, ik speelde ranked. Eerst 15 minuten moeten wachten tot er eindelijk 3 players waren. En toen startte het spel en weg waren ze. Speelde ik nog tegen de computer.quote:Op maandag 7 mei 2007 13:23 schreef Heintje het volgende:
[..]
Succes met de 1000 ranked VP's
Weer een spel waarbij ze niet snapen dat mensen player matches willen spelen.
Ik mag vanavond hosten. En de kans dat mijn internet er uit flikkerd is vrij klein.quote:Op maandag 7 mei 2007 13:25 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, ik speelde ranked. Eerst 15 minuten moeten wachten tot er eindelijk 3 players waren. En toen startte het spel en weg waren ze. Speelde ik nog tegen de computer.
En toen halverwege de game flikkerde mijn internet eruit.
Zucht.
Edit: laten we hopen dat dat laatste vanavond niet gebeurd.
Tsja..quote:Op maandag 7 mei 2007 13:14 schreef JimmieTheSaint het volgende:
alweer een nieuw deel...
Uitgesteld naar ergens volgende week.. majorNelson heeft er geloof ik een stukje van staan.quote:
Ik kan het niet vinden. Is gewoon vandaag?quote:Op maandag 7 mei 2007 13:44 schreef Bastard het volgende:
[..]
Uitgesteld naar ergens volgende week.. majorNelson heeft er geloof ik een stukje van staan.
quote:Op maandag 7 mei 2007 13:46 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik kan het niet vinden. Is gewoon vandaag?
http://www.majornelson.co(...)c-man-expert.aspx#33quote:Good feedback here guys (and girls.)
No rambling...I get it.
WRT to the Dash update...we don't have final date this week, but I am hoping to get more solid information tomorrow.
Oh ja dat was het "ergens deze week de update" geen vaste datum bekend dus.quote:Op maandag 7 mei 2007 13:49 schreef Heintje het volgende:
[..]
[..]
http://www.majornelson.co(...)c-man-expert.aspx#33
Ik heb dit uit het vorige topic. met dank aan _administrator_.quote:
Schei toch uit wil je!quote:Op maandag 7 mei 2007 13:49 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Ach....................... vent...........
Mij lukt moderate nog niet eens nuquote:Op maandag 7 mei 2007 13:19 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb Catan op Hard uitgespeeld! Nog 3 achievements en ik heb ze
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |