Succes met de 1000 ranked VP'squote:Op maandag 7 mei 2007 13:19 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb Catan op Hard uitgespeeld! Nog 3 achievements en ik heb ze
.
Ja, ik speelde ranked. Eerst 15 minuten moeten wachten tot er eindelijk 3 players waren. En toen startte het spel en weg waren ze. Speelde ik nog tegen de computer.quote:Op maandag 7 mei 2007 13:23 schreef Heintje het volgende:
[..]
Succes met de 1000 ranked VP's
Weer een spel waarbij ze niet snapen dat mensen player matches willen spelen.
Ik mag vanavond hosten. En de kans dat mijn internet er uit flikkerd is vrij klein.quote:Op maandag 7 mei 2007 13:25 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, ik speelde ranked. Eerst 15 minuten moeten wachten tot er eindelijk 3 players waren. En toen startte het spel en weg waren ze. Speelde ik nog tegen de computer.
En toen halverwege de game flikkerde mijn internet eruit.
Zucht.
Edit: laten we hopen dat dat laatste vanavond niet gebeurd.
Tsja..quote:Op maandag 7 mei 2007 13:14 schreef JimmieTheSaint het volgende:
alweer een nieuw deel...
Uitgesteld naar ergens volgende week.. majorNelson heeft er geloof ik een stukje van staan.quote:
Ik kan het niet vinden. Is gewoon vandaag?quote:Op maandag 7 mei 2007 13:44 schreef Bastard het volgende:
[..]
Uitgesteld naar ergens volgende week.. majorNelson heeft er geloof ik een stukje van staan.
quote:Op maandag 7 mei 2007 13:46 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik kan het niet vinden. Is gewoon vandaag?
http://www.majornelson.co(...)c-man-expert.aspx#33quote:Good feedback here guys (and girls.)
No rambling...I get it.
WRT to the Dash update...we don't have final date this week, but I am hoping to get more solid information tomorrow.
Oh ja dat was het "ergens deze week de update" geen vaste datum bekend dus.quote:Op maandag 7 mei 2007 13:49 schreef Heintje het volgende:
[..]
[..]
http://www.majornelson.co(...)c-man-expert.aspx#33
Ik heb dit uit het vorige topic. met dank aan _administrator_.quote:
Schei toch uit wil je!quote:Op maandag 7 mei 2007 13:49 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Ach....................... vent...........
Mij lukt moderate nog niet eens nuquote:Op maandag 7 mei 2007 13:19 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb Catan op Hard uitgespeeld! Nog 3 achievements en ik heb ze
.
Ik had dat spel nog nooit gespeeld maar begin het nu wel beetje door te krijgen maar die tegenstanders krijgen veel meer grondstoffen elke keer. Zet ik misschien mijn begin settlement's verkeerd neer ofzo?quote:Op maandag 7 mei 2007 14:41 schreef linebear het volgende:
mij ook nietheb al wel 2 potjes gewonnen. Nog niet veel gespeeld, was dit weekend niet thuis
Je moet zorgen dat je zoveel mogelijk verschillende grondstoffen hebt. Liefst alle 5 maar toch zeker 4.quote:Op maandag 7 mei 2007 14:43 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik had dat spel nog nooit gespeeld maar begin het nu wel beetje door te krijgen maar die tegenstanders krijgen veel meer grondstoffen elke keer. Zet ik misschien mijn begin settlement's verkeerd neer ofzo?
Dan kun je checken hè? Dan weet je hoeveel je er nog moetquote:Op maandag 7 mei 2007 15:02 schreef mini-lellan het volgende:
Pfffff....Ik vraag me toch echt af waneer ik bij de 10.000 kills kom met GoW speel het nu al daaagen, naaaachten en weeekenden.
Waar?! En wat krijg je nou eigenlijk?quote:Op maandag 7 mei 2007 15:02 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dan kun je checken hè? Dan weet je hoeveel je er nog moet.
Als ik al niet kan beginnen waar ik wil begin ik al op nieuw.quote:Op maandag 7 mei 2007 15:02 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mij is Hard in één keer gelukt. Met 3 huisjes
.
Haha, die 2 dingen haal ik in het echt ook meteenquote:Op maandag 7 mei 2007 15:04 schreef Heintje het volgende:
[..]
Als ik al niet kan beginnen waar ik wil begin ik al op nieuw.
De langste straat en riddermacht zijn ook heel handig om te winnen.
En nog handiger om hun niet te laten winnen.
Hoe doe jij datquote:Op maandag 7 mei 2007 15:02 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mij is Hard in één keer gelukt. Met 3 huisjes
.
Versus --> leaderboards.quote:Op maandag 7 mei 2007 15:03 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
Waar?! En wat krijg je nou eigenlijk?
Zorgen dat je een lange straat hebt. (ook om de tegenstander te blocken)quote:Op maandag 7 mei 2007 15:07 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hoe doe jij datMoet ik veel van die kaarten kopen of juist gelijk zo veel mogelijk settlements bouwen of zo snel mogelijk naar een stad upgraden.
Welkom bij de clubquote:Op maandag 7 mei 2007 14:04 schreef Kevanovitch het volgende:
Mijn 360 is naar de klote![]()
Nu kan ik niet eens een spelletje spelen na mijn stage dag!
Dat is ook. Maar dit is een goed alternatief voor mensen die geen maten en of tafel hebben.quote:Op maandag 7 mei 2007 16:18 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Is dat Catan nu niet gewoon leuker met je maten om de tafel en zo?
Of mis ik echt iets?
Ik heb eerst veel van die kaarten gekocht zodat ik drie soldaten had en het grootste leger (2 punten!), toen heb ik alleen maar straten gebouwd (stuk of 6) zodat ik de langste straat heb (2 punten!) en niemand me dat kan afpakkenquote:Op maandag 7 mei 2007 15:07 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hoe doe jij datMoet ik veel van die kaarten kopen of juist gelijk zo veel mogelijk settlements bouwen of zo snel mogelijk naar een stad upgraden.
Uiteraard, maar ik ken vrij weinig mensen die bordspellen nog leuk vinden. (lees; ze zijn gewoon bang dat ze weer verliezenquote:Op maandag 7 mei 2007 16:18 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Is dat Catan nu niet gewoon leuker met je maten om de tafel en zo?
Of mis ik echt iets?
Kun je ook meer dan 10 punten doen, een stuk of 15 of zo?quote:Op maandag 7 mei 2007 16:28 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb eerst veel van die kaarten gekocht zodat ik drie soldaten had en het grootste leger (2 punten!), toen heb ik alleen maar straten gebouwd (stuk of 6) zodat ik de langste straat heb (2 punten!) en niemand me dat kan afpakken. En dan tussen de straten nog wat huisjes en je hebt 7 punten en dus gewonnen (ik doe in ieder geval Fast Vicotory en dus maar tot 7 punten ipv 10)
Hoevaak moet ik je nog uitdnodigen naar eindhoven te komen?quote:Op maandag 7 mei 2007 16:29 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Uiteraard, maar ik ken vrij weinig mensen die bordspellen nog leuk vinden. (lees; ze zijn gewoon bang dat ze weer verliezen) Dus is dit een mooie oplossing voor me. Ik zou namelijk iedere dag wel een bordspel willen spelen
.
Om demo's enz. te kunnen downloaden heb je een hardeschijf (premium) nodig inderdaadquote:Op maandag 7 mei 2007 17:35 schreef Geqxon het volgende:
Een vraag waar ik het antwoord al op weet, maar waar ik toch wat meer zekerheid over wil
Downloadable game-data zoals demo's en extra levels, ik gok dat dat ivm. de hardeschijf Xbox 360 Premium only is?
Daar ga je echt spijt van krijgen ja. Gewoon de premium aanschaffen, perfect pakketje.quote:Op maandag 7 mei 2007 17:55 schreef Geqxon het volgende:
Nice, dat wordt dus de Premium. Voor de 80-100 euro extra krijg je duidelijk een hoop terug, en ik weet nu al dat ik spijt ga krijgen als ik toch voor de core ga
Dat kun je al niet fatsoenlijk als je MCE of premium hebt, dus zonder ook niet geweldigquote:Op maandag 7 mei 2007 18:57 schreef JimmieTheSaint het volgende:
Kan ik eig ook Divx streamen/transcoden naar de 360 zonder dat ik XP MCE/Vista premium heb?
Bij bord spellen zekerquote:Op maandag 7 mei 2007 13:23 schreef Heintje het volgende:
[..]
Succes met de 1000 ranked VP's
Weer een spel waarbij ze niet snapen dat mensen player matches willen spelen.
Major Nelsonquote:Major Nelson haalt uit naar Epic
Gears of War is één van de grootste, zo niet dé grootste titel op de Xbox 360. Toch lijken er wat spanningen te zijn tussen ontwikkelaar Epic Games en Microsoft.
De spanning is terug te voeren naar het moment voor de ontwikkeling van de Xbox 360. Daar waar Microsoft 256mb in haar console wilde, daar drong Epic Games aan op 512mb. Microsoft gaf gehoor aan dit verzoek en daarmee leek de kous af.
Vorige week verscheen echter een Gears of War map pack van Epic Games, eentje die ze gratis aan wilde bieden. Microsoft biedt dit soort content echter niet gratis aan en dus moest het map pack 800 punten kosten, iets waar Epic Games het niet mee eens was. Major Nelson reageert hier nu op met de uitspraak dat het Epics eigen schuld is, en dat ze de 800 punten wel moeten invoeren omdat ze al één miljard verlies hebben geleden door de verhoging van het geheugen in de Xbox 360. Nelson lijkt hiermee even te vergeten dat titels als Gears of War nooit zo groot zouden kunnen worden zonder dit extra geheugen.
Deze aparte uitspraken zijn in de podcast op de website te horen.
niet meer, als je al je punten verliestquote:Op maandag 7 mei 2007 20:15 schreef DarkShine het volgende:
Uno is humor!
Waar was dat aan te merken? PS3 heeft trouwens ook maar 512 hoor.quote:Op maandag 7 mei 2007 20:14 schreef Heintje het volgende:
Idd, ik vind 512 echt weinig.
In viva pinata was dat ook al heel irritant te merken.
Er had gewoon een gig of meer in moeten zitten.
Major Nelson is cool!quote:Op maandag 7 mei 2007 20:04 schreef Cyberia18 het volgende:
Blue Dragon: The first 10 minutes
Pas op voor spoilers!
[..]
Major Nelson, walgelijke vent
.
Zonder gitaar?quote:Op maandag 7 mei 2007 20:48 schreef Simsfan88 het volgende:
Een hele mooie aanbieding bij de Bart Smit: Xbox 360 premium + Guiter Hero 2: 429,-
Denk dat ik hem toch maar eens ga aanschaffen!Maar zijn er met de nieuwste consoles nog steeds zoveel problemen? Heb echt geen zin om hem na een tijdje spelen naar Duitsland op te moeten sturen
![]()
Ik gebruik onder WinXP Pro het programma "TVersity" om mijn media te streamen naar mijn xbox. Gaat prima, ook divx en xvid is geen probleem.quote:Op maandag 7 mei 2007 18:57 schreef JimmieTheSaint het volgende:
Kan ik eig ook Divx streamen/transcoden naar de 360 zonder dat ik XP MCE/Vista premium heb?
Issie al online dan of wat?quote:Op maandag 7 mei 2007 20:49 schreef kepler het volgende:
zo, ff de update checken
Ben aan het downloadenquote:Op maandag 7 mei 2007 21:24 schreef Cid het volgende:
[..]
Ik gebruik onder WinXP Pro het programma "TVersity" om mijn media te streamen naar mijn xbox. Gaat prima, ook divx en xvid is geen probleem.
Werkt zeker niet onder een niet helemaal legale XP?quote:Op maandag 7 mei 2007 21:24 schreef Cid het volgende:
[..]
Ik gebruik onder WinXP Pro het programma "TVersity" om mijn media te streamen naar mijn xbox. Gaat prima, ook divx en xvid is geen probleem.
PS3 heeft toch 256 geheugen?quote:Op maandag 7 mei 2007 20:17 schreef devv05 het volgende:
[..]
Waar was dat aan te merken? PS3 heeft trouwens ook maar 512 hoor.
In het kort :quote:
prima programma iddquote:Op maandag 7 mei 2007 21:24 schreef Cid het volgende:
[..]
Bij VP kon je maar een heel beperkt aantal beesten, hekjes padjes en andere onzin in je thuin kwijt.quote:Op maandag 7 mei 2007 20:17 schreef devv05 het volgende:
[..]
Waar was dat aan te merken? PS3 heeft trouwens ook maar 512 hoor.
webcam opengooien op dik groot schermquote:Op maandag 7 mei 2007 22:25 schreef Scarface2004 het volgende:
L3kkeR ChiCkieSzz vErsiEreN 0p m$n vi@ d3 360
Super tip.quote:Op maandag 7 mei 2007 21:24 schreef Cid het volgende:
[..]
Pubertietjes in HD kwaliteitquote:Op maandag 7 mei 2007 22:47 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
webcam opengooien op dik groot scherm
geile wijven![]()
En de laadtijden, als ze er een gig in hadden gestopt hadden de (meeste) devs nog hogere textures erin geramd dat ervoor zorgt dat de laadtijden naar 1m kunnen lopen (en dan gaan ze nog sneller klagen dat DVD-tjes te klein zijn)quote:Op maandag 7 mei 2007 22:47 schreef Heintje het volgende:
Bij VP kon je maar een heel beperkt aantal beesten, hekjes padjes en andere onzin in je thuin kwijt.
Had je een grote tuin kon je er niks in zetten omdat hij al begon te zeuren dat je tuin te vol was.
Persoonlijk had ik er liever een gig in gezien. Maar dan zou die natuurlijk wel weer behoorlijk duurder geweest zijn. Wat ik niet erg had gevonden denk ik. Maar veel mensen wel natuurlijk.
En de HDD had ook standaard moeten zijn.
Maar ja, kosten he....
De kans is niet zo groot hoor, dus gewoon halen, mooie aanbieding.quote:Op maandag 7 mei 2007 20:48 schreef Simsfan88 het volgende:
Een hele mooie aanbieding bij de Bart Smit: Xbox 360 premium + Guiter Hero 2: 429,-
Denk dat ik hem toch maar eens ga aanschaffen!Maar zijn er met de nieuwste consoles nog steeds zoveel problemen? Heb echt geen zin om hem na een tijdje spelen naar Duitsland op te moeten sturen
![]()
HDD standaard maakt niet zoveel uit toch? Ze kunnen gewoon games waarbij een hdd verplicht is, je kunt je Core altijd upgraden dus je hebt zelf de keuze.quote:Op maandag 7 mei 2007 22:47 schreef Heintje het volgende:
Persoonlijk had ik er liever een gig in gezien. Maar dan zou die natuurlijk wel weer behoorlijk duurder geweest zijn. Wat ik niet erg had gevonden denk ik. Maar veel mensen wel natuurlijk.
En de HDD had ook standaard moeten zijn.
Maar ja, kosten he....
Het probleem is dat de ontwikkelaars nu geen dingen kunnen doen met de harddisk ( bijvoorbeeld laadtijden in korten enz.) Omdat ze er niet van uit mogen gaan dat iedereen een HDD heeft. Vind dat echt een grote fout van microsoft. Ze hadden dat notabene al bij de 1e Xbox voor elkaar.quote:Op maandag 7 mei 2007 23:47 schreef devv05 het volgende:
HDD standaard maakt niet zoveel uit toch? Ze kunnen gewoon games waarbij een hdd verplicht is, je kunt je Core altijd upgraden dus je hebt zelf de keuze.
Jaaa of niet! Vind het ook zeker een vet spel! Alleen hoe schiet ik web balletjes? Staat niet in de handleiding of upgrade lijst, maar deed het een keer per ongeluk... :squote:Op maandag 7 mei 2007 19:27 schreef Retarded het volgende:
Spider-Man 3schijt aan de reviews, deze game is gewoon cool. Oke, de zijmissies zijn wat eentoning, en het vechten ook... maar next-gen slingeren door NY is gewoon te gaaf. Wie zich met deel 2 heeft vermaakt dan deel 3 ook aanschaffen
(en ja, hij is beter dan Superman Returns)
Aha, zal es kijken..quote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:06 schreef AQuila360 het volgende:
Cyb je bent er weer![]()
![]()
@ Dries op het rode knopje drukken na een andere move ( dus bijvoorbeeld eerst slaan en dan daarop drukken dan schiet je die)
Maar ik vind er nix aan verder heb hem geruild tegen Lost Planet + Dead Rising veel leuker![]()
Ze moeten bij games zoals GTA4 sowieso er voor zorgen dat de HDD gebruikt wordt.quote:Op maandag 7 mei 2007 23:57 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Het probleem is dat de ontwikkelaars nu geen dingen kunnen doen met de harddisk ( bijvoorbeeld laadtijden in korten enz.) Omdat ze er niet van uit mogen gaan dat iedereen een HDD heeft. Vind dat echt een grote fout van microsoft. Ze hadden dat notabene al bij de 1e Xbox voor elkaar.
GTA zou daar wel een goed spel voor zijn.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 07:19 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ze moeten bij games zoals GTA4 sowieso er voor zorgen dat de HDD gebruikt wordt.
Dan hebben de coretards maar pech hoor!
Ze kunnen toch op het doosje zetten dat het HDD only is? nu lijdt het spel eronder!
Of breng van mij part bundels uit met GTA4 en een HDD voor 100 euro ofzo
Het is hoe dan ook bullshit, sta je daar met je luxe versie van je xbox.. beetje de klappen opvangen die voor de core tards gemaakt zijnquote:Op dinsdag 8 mei 2007 07:38 schreef Heintje het volgende:
[..]
GTA zou daar wel een goed spel voor zijn.
Maar bij andere spellen zal het niet snel gebeuren omdat ze dan bang zijn om minder spellen te verkopen.
In amerika kun je nou toch ook de 120 gig versie kopen.
Wat dus betekend dat er een hoop tweedehands 20 gig schijven zullen zijn / komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |