Wat een magische console is het toch, die PS2...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:25 schreef Cyberia18 het volgende:
FF XIII werkt prima op de PS2
Ja maar is niet PAL naar mijn ideequote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:53 schreef Cyberia18 het volgende:
Hier kun je overigens mooi zien welke games nou goed of minder goed werken op de PS3.
Deze lijst is niet samengesteld door Sony, maar door een groep gamers. Het maakt het er in ieder geval niet minder op, want het is erg overzichtelijk.
Ik zou zeggen kaart het aan, of protest door gewoon door te gaan met het Ps3 topicquote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:44 schreef Gstyles het volgende:
Hey mannen (en vrouwen uiteraard) hoe zit het nou met ons mooie PS3 topic? wat mag nou wel en wat nou niet?? ik heb begrepen dat we niet meer mogen praten over games die in de toekomst gaan uitkomen
ik bedoel WTF? wat mag wel wat mag nou niet? het is mij niet duidelijk
anyways kan iemand het uitleggen? en over het nut van deze beslissingen?
Mooi,..... thanks,... weet jij misschien welk nummer je spel is? Die SLE code ofzo aan de zijkant van je hoesjequote:Op woensdag 9 mei 2007 01:07 schreef CecilBDemented het volgende:
ik speel ff XII op de ps3 en hij speeld voor 99,9 procent vlekkeloos sins opdate 1.70 er is
ken je het spreekwoord ''water naar de zee brengen'' of ''vechten tegen de bierkade'' ? dat heeft geen enkele zin MMarsu! ik wil alleen precies weten wat nou wel en niet mag en wat er feitelijk is verandert.quote:Op woensdag 9 mei 2007 01:17 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik zou zeggen kaart het aan, of protest door gewoon door te gaan met het Ps3 topic
Dat heet in sommige landen een dictatuur,......... deze beslissing is niet een goede,... maar het duurt even voordat men daar achter gaat komen. Kan wel hoog en laag springen nu,,.. heeft geen nut.quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:35 schreef Gstyles het volgende:
[..]
ken je het spreekwoord ''water naar de zee brengen'' of ''vechten tegen de bierkade'' ? dat heeft geen enkele zin MMarsu! ik wil alleen precies weten wat nou wel en niet mag en wat er feitelijk is verandert.![]()
Gijs heb je enig idee hoe goed dat spel is,quote:
Heb FFXII echt "goed uitgespeeld". Bijna 100 uur bezig geweest.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:25 schreef Chocobo het volgende:
Gijs heb je enig idee hoe goed dat spel is,... speel 1000x liever FFXII nog een keer, wat sowieso een plicht is vind ik voor zo'n spel, dan dat ik een next-gen racegame ga doen
Als ik zo terugdenk vond ik het zo'n goed spel,... zo goed,... die sfeer,... die lokatiesquote:
Hey strolie heet jij ook Gijs in 'real-life'quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |