Er zitten een paar van de vaste users van GAM in de SC, en nog wat baggeraars, dat is echt maar een heel klein kliekje. Als je echt iets wil veranderen, zorg dan maar eens dat een paar van die users opzouten uit de SC en het weer zoals vroeger wordt.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:07 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Volgens mij was dat in de GAM SC, met de 'vaste users' van GAM dus.
Nee, want de users moeten eerst leren om topics te openen over nieuws berichten. Als we die centrale topics nu open laten, gaat dat nooit gebeurenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Doe dat nu maar dan, over een maand komen we namelijk tot dezelfde conclusie
Ik mag inderdaad zomaar mensen wegjagen ja.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:25 schreef peristilius het volgende:
[..]
Er zitten een paar van de vaste users van GAM in de SC, en nog wat baggeraars, dat is echt maar een heel klein kliekje. Als je echt iets wil veranderen, zorg dan maar eens dat een paar van die users opzouten uit de SC en het weer zoals vroeger wordt.
Je jaagt er nu heel veel weg.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:26 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik mag inderdaad zomaar mensen wegjagen ja.
En dit is dus weer een hele verkeerde houding.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:27 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Niet met opzet. En niet bewust. Jammer voor hen dan.
Oh yeah babyquote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:28 schreef peristilius het volgende:
[..]
En dit is dus weer een hele verkeerde houding.
LEER LUISTEREN NAAR USERS!!!!!!!!!!!!!!
Nee, zo simpel is het niet. Subfora zijn goed, centrale topics weg is slechtquote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:30 schreef BMH het volgende:
Poll: NeoGAM een goed idee?Ja Nee
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Heel simpel. Ja of nee.
Ik gok dat er Ja vier stemmen gaat krijgen.quote:
Dat is ook het grootste verschil in opzet, sub-subfora is enkel indeling, en je hoeft de filters niet te gebruiken.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, zo simpel is het niet. Subfora zijn goed, centrale topics weg is slecht
Die discussie kan in een ander topic..quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, zo simpel is het niet. Subfora zijn goed, centrale topics weg is slecht
GAM >>> NeoGAF >>> NeoGAMquote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:32 schreef __Saviour__ het volgende:
wat is dat neogam
als ik daarop google komen er alleen vage resultaten met rare tekentjes
Dit bedoel ik dus met verzuiling. Mensen die enkel NeoGAM zullen bezoeken krijgen een minder breed beeld van het aanbod van games.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:34 schreef -Dries- het volgende:
Ik heb gestemd op Ja. Ik hoef die PS3 en Wii zooi niet tussen mijn 360 topics te hebben. En dat we geen centraal topic hebben boeit me eigenlijk niet zoveel...
Ja ik ben ook wel benieuwd of julie dan al toe durven geven dat het geen goed idee was.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:34 schreef ijsmeis het volgende:.
Ik kijk hier overigens wel over een maandje terug. Ik ben benieuwd wat de reacties dan zijn.
Niet iedereen is, wil en KAN multiplatform gamer zijn. Als mensen een console kopen blijft het 9 van de 10 keer ook daarbij.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:35 schreef BMH het volgende:
[..]
Dit bedoel ik dus met verzuiling. Mensen die enkel NeoGAM zullen bezoeken krijgen een minder breed beeld van het aanbod van games.
Mja oke. Maar ik keek vroeger ook niet in de PS3 of Wii topics, dus ik kreeg zoiezo geen breed beeld van het aanbod van games, toch? Dus eigenlijk veranderd er niet zoveel.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:35 schreef BMH het volgende:
[..]
Dit bedoel ik dus met verzuiling. Mensen die enkel NeoGAM zullen bezoeken krijgen een minder breed beeld van het aanbod van games.
Ik word echt moe van je.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:36 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ja ik ben ook wel benieuwd of julie dan al toe durven geven dat het geen goed idee was.
Nieuws posten doe je maar op games.fok.nl.
Ik ook van julie (ideeen)quote:
Ik leef met je mee hoor.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:38 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik ook van julie (ideeen)
En mijn dag was al klote....
Dé reden voor mij om hier te komen was de centrale/slowchat topics....quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:12 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
De centrale topics zijn tijdelijk dicht. Om aan het idee te wennen, mochten die topics over maand ofzo nog een gemis zijn, dan gaan ze gewoon weer open![]()
Ik vond die van mij nog wel OK.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die polls getuigen wel van intellect trouwens
Idem hier!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:46 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Dé reden voor mij om hier te komen was de centrale/slowchat topics....![]()
tot over een maand dan maar...![]()
Ja, ik had op zich ook wel wat beters te doen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:48 schreef Cyberia18 het volgende:
Zo en nu neem ik maar eens een douche, heb verdomme hier twee uren lopen te kloten vanwege NeoGam.
Doei danquote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:27 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Niet met opzet. En niet bewust. Jammer voor hen dan.
Klopt,... heb een vraag ideaal voor centraal PS3 maar moeten stellen in een gloednieuw topic,... niemand die het leest,... topic zal nu wel onderaan staanquote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:02 schreef Wessiej het volgende:
Het is kut, ik wil alleen lezen en posten (nieuwsberichten, screens, vragen, hypen, praten over de games) in de centrale topics over de consoles die ik heb.
En als nu a die users zeggen dat het gewoon kut is, waarom blijven volhouden dat jullie ideetje zo goed is?
Wat wil je liever, 300 topics waar max. 5 post in staan of gewoon een mooi centraal topic waar iedereen zijn ei kwijt kan, vragen stellen over de console waarop die meteen van veel mensen antwoord kan krijgen die gewoon vaak vol raakt.
Want als iemand met een dringende vraag zit en hij opent een nieuw topic, 9 mensen lezen dat.
Hij opent hem in een centraal topic erover, lezen er 900 mensen het, en kunnen ze iedereen helpen.
Kut dus, maar vooral niet blijven luisteren hoor!
Ik FOK! voornamelijk vanuit MyAT, wat dus inhoud dat ik een nieuwe post in een centraal topic meteen zie. Een nieuw topic zie ik vaak niet. Vaak pas als iemand me er op wijst of als ik niks te doen heb dat ik eens verder ga kijken wat er is.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:02 schreef Wessiej het volgende:
Het is kut, ik wil alleen lezen en posten (nieuwsberichten, screens, vragen, hypen, praten over de games) in de centrale topics over de consoles die ik heb.
En als nu a die users zeggen dat het gewoon kut is, waarom blijven volhouden dat jullie ideetje zo goed is?
Wat wil je liever, 300 topics waar max. 5 post in staan of gewoon een mooi centraal topic waar iedereen zijn ei kwijt kan, vragen stellen over de console waarop die meteen van veel mensen antwoord kan krijgen die gewoon vaak vol raakt.
Want als iemand met een dringende vraag zit en hij opent een nieuw topic, 9 mensen lezen dat.
Hij opent hem in een centraal topic erover, lezen er 900 mensen het, en kunnen ze iedereen helpen.
Kut dus, maar vooral niet blijven luisteren hoor!
Misschien moet je in deze even naar jezelf kijken:quote:
Heel herkenbaar. MyAT is ook mijn startpagina voor het forum. Alle andere dingen zijn per toeval.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:06 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik FOK! voornamelijk vanuit MyAT, wat dus inhoud dat ik een nieuwe post in een centraal topic meteen zie. Een nieuw topic zie ik vaak niet. Vaak pas als iemand me er op wijst of als ik niks te doen heb dat ik eens verder ga kijken wat er is.
Same.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:06 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik FOK! voornamelijk vanuit MyAT, wat dus inhoud dat ik een nieuwe post in een centraal topic meteen zie. Een nieuw topic zie ik vaak niet. Vaak pas als iemand me er op wijst of als ik niks te doen heb dat ik eens verder ga kijken wat er is.
Waar staat dat pech dan precies?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:07 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Misschien moet je in deze even naar jezelf kijken:
(over users die niet meer terug komen) "pech dan"
"ik kom hier over een maand wel terug"
Wat denk je daar nu mee te bereiken?
meldquote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:06 schreef Heintje het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |