Nou idd, die 'kleuters' waren ooit zo volwassen om met elkaar te trouwen en kinderen te krijgen, dan hebben ze ook maar gewoon het fatsoen om zich te gedragen in elkaar bijzijn.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:18 schreef p_iglet het volgende:
pffff ik moet er ook niet aan denken om er iemand anders bij te hebben.
Bezoek hoeft echt niet te wachten tot ik weer gemake-uped en opgetut ben (dan kunnen ze tot sint-juttemis wachten), maar zeker geen extra mensen aan mijn bed voordat ik weer goed en wel in pyama met dekbed over me heen in bed lig.
Hier totaal niet dat gevoel van eigen ouders moeten er eerst zijn ofzo. Zowel mijn schoonouders als eigen ouders zullen zodra ik bel zsm naar ons toe reizen. Wie er eerder is maakt me echt niet uit.
Alleen hier hebben we het probleem dat mijn schoonouders elkaar dus eigenlijk niet willen zien/ tegenkomen![]()
Verwacht met een beetje pech daar nogwel gezeur en gezeik over op mijn kraambed. Nou daar pas ik voor. stelletje kleuters.Schoonvader heeft ooit al eens geroepen dat hij niet eens op onze bruiloft gaat zijn als zijn ex er is. Heb toen maar even verteld dat ie dan toch echt gewoon verwacht wordt, net als op kraamvisite omdat ik hem anders echt nooit meer aankijk
.
Whehehe, toen ik zwanger was had mijn moeder bedacht dat behalve zijzelf, mijn 21 jarige broertje ook wel bij de bevalling mocht zijn..want hij is zo gek op kinderenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:08 schreef Brighteyes het volgende:
Wmb hoeft er niemand anders bij de bevalling dan alleen stinkie. Ik moet er niet aan denken om er anderen bij te hebben. Die krijgen wel een telefoontje als we gewassen en wel weer netjes in bed liggen.
Ben ik helemaal mee eens. Ik heb met mijn ex afgesproken dat we alles samen blijven delen al zijn we nog zo lang uit elkaar. De oudste twee kinderen hebben ook recht op een papa en mama bij hun afzwemmen, diplomauitreikingen, toneelopvoeringen en dan later dus ook de andere dingen als huwelijk geboorte etc.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:31 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nou idd, die 'kleuters' waren ooit zo volwassen om met elkaar te trouwen en kinderen te krijgen, dan hebben ze ook maar gewoon het fatsoen om zich te gedragen in elkaar bijzijn.
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:33 schreef Vivi het volgende:
[..]
Whehehe, toen ik zwanger was had mijn moeder bedacht dat behalve zijzelf, mijn 21 jarige broertje ook wel bij de bevalling mocht zijn..want hij is zo gek op kinderen
Nou nee ma
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:24 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Ik heb alleen iemand ingehuurd om mijn lipgloss bij te werken tijdens de bevalling, verder is alleen Manny aanwezig. Nou ja..ik hoop dat hij blijft staan.
Ze was in eerste instantie nog een soort semi beledigd dat ik het niet zo met d'r eens wasquote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:34 schreef Tan het volgende:
[..]
![]()
Ik geloof dat ik mijn moeder heel bevreemd aan zou staren als ze me zoiets voor zou stellen!!
Vriend van mij had dat ook met zijn eigen ouders en hij heeft gewoon tegen ze gezegd 'als jullie niet tegelijk op verjaardagen willen zijn dan regel je maar onderling wie wanneer komt'.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:36 schreef p_iglet het volgende:
Tan, super dat je dat zo met je ex afgesproken hebt!!!!
Hier 2x gescheiden ouders, en met mijn eigen ouders verwacht ik geen enkele problemen.
Schoonouders zijn iets minder gezellig uit elkaar gegaan (25 jaar geleden ofzo) en zouden het liefst elkaars bestaan volledig negeren.
Maar goed we wachten af!
Hahaha, had ze zelf ook d'r halve familie uitgenodigd toen jij werd geboren?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:36 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ze was in eerste instantie nog een soort semi beledigd dat ik het niet zo met d'r eens was![]()
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:18 schreef p_iglet het volgende:
Hier totaal niet dat gevoel van eigen ouders moeten er eerst zijn ofzo. Zowel mijn schoonouders als eigen ouders zullen zodra ik bel zsm naar ons toe reizen. Wie er eerder is maakt me echt niet uit.
Alleen hier hebben we het probleem dat mijn schoonouders elkaar dus eigenlijk niet willen zien/ tegenkomen![]()
Verwacht met een beetje pech daar nogwel gezeur en gezeik over op mijn kraambed. Nou daar pas ik voor. stelletje kleuters.![]()
Ik heb vanmorgen zitten denken dat ik misschien maar een mailtje ga maken tegen de tijd dat het eraan zit te komen met de dingetjes die ik verwacht of hoop als het zover is... In de hoop dat dat duidelijkheid geeft.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:01 schreef PM-girl het volgende:
Brrr, kraambezoek die eerste weken, ik vond het verschrikkelijk. Zeker 's avonds.... goede vriendinnen kon ik verdragen, huilend en wel, maar anderen
Bij een volgende wil ik het zo anders, zo anders. En misschien flauw, maar zelfs de directe familie niet meer allemaal tegelijk.
Nijna, ik vond je uitspraak over je schoonouders heel herkenbaar, het is ONS kindje niet die van jullie. (helaas is het nu nog sterker geworden...)
Goed idee! Die ga ik onthouden!!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:37 schreef Nijna het volgende:
[..]
Ik heb vanmorgen zitten denken dat ik misschien maar een mailtje ga maken tegen de tijd dat het eraan zit te komen met de dingetjes die ik verwacht of hoop als het zover is... In de hoop dat dat duidelijkheid geeft.
Maar volgens mij komt dat toch bot over... Maar ik weet ook niet hoe ik op een andere tactische manier duidelijk moet maken dat ik gewoon heel veel waarde hecht aan ruimte voor ONS...
Alsof ik nu alvast een afzetting neer wil zetten en een aantal mensen maar vooral op het hart wil drukken dat ze dat maar moeten respecteren.
Foto wordt aan gewerkt!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:05 schreef Iksje het volgende:
Ja, nu wordt het toch echt tijd voor een foto jellyrose
Ik houd ook veel van de mijne maar ze stond er dus op dat ze minimaal op de gang kon wachten...terwijl ik zoiets had van; we bellen wel als de kleine er isquote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:35 schreef jellyrose het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik hou zielsveel van m'n moeder, maar ik denk niet dat ik haar erbij wil hebben op het moment supreme. En liever ook niemand in huis of in het ziekenhuis, na de geboorte bellen we wel en mogen ouders en zus/broer zo langskomen (tenzij ik echt een vodje ben natuurlijk), ook al is het 3 uur 's nachts![]()
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:41 schreef Brighteyes het volgende:Viev echt?
Ja, dat is het nadeel van meelezende familie idd.
Hmmm... goed dat je het zegt, ik heb ook een meelezende vriend...
Nou zullen die niet op de gang gaan staan, maar het lijkt mij toch wel zo lekker als gewoon niemand weet waar je mee bezig bent.
Oh echt? Ik vond het juist zo schattig, zo'n trotse oma enzo! Kan ze Fok! niet meer uit de prullenbak halen?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:43 schreef Vivi het volgende:
[..]
....Gelukkig heeft ze Fok! nu "gedelete"
En idd.
Ze had gisteren wel weer de foto's gezien die ik had gepost, dus ik geloof helemaal niks van dat delete-gedoequote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:55 schreef jellyrose het volgende:
[..]
Oh echt? Ik vond het juist zo schattig, zo'n trotse oma enzo! Kan ze Fok! niet meer uit de prullenbak halen?![]()
Oma Zagrebquote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:01 schreef Vivi het volgende:
[..]
Eens kijken of ze me kwaad opbelt over dit verhaal, dan hebben we het bewijs![]()
Uh.....quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:02 schreef Beaker het volgende:
Whahaaa Vivi![]()
![]()
![]()
Bij mij ook niemand anders aan mijn bed dan alleen Crooken ik wil ook geen spiegel!
Dank jequote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:38 schreef Tan het volgende:
Sanger gefeliciteerd!!![]()
Vivi die foto!!!!![]()
En hier ook geen spiegel nee, maar ze hebben geen tijd om überhaupt een spiegel te pakken aangezien ik (op de eerste na) mijn kinderen doorgaans met mach 6 de verloskamer in lanceer.
Ik had net ook weer wat. Ik wilde mijn moeder het blije nieuws eigenlijk pas vertellen op moederdag, maar ik kon natuurlijk weer niet wachten dus, ik zeg: mam, kijk eens in je mailbox.
Ik had haar namelijk een mail gestuurd met als onderwerp 'verrassing!', dit fotootje erbij en een tekst in de trant van: de kinderen weten het nog niet, dus als je er op terugschrijft moet je het een beetje geheim houden.
Belt ze me op: 'Ooooh wat leuk, heb je een nieuwe MP3speler gekocht!'
Dacht ze dat ik een MP3speler of een geavanceerde DVDspeler had, als verrassinig voor de kinderen![]()
![]()
Ik snapte haar niet, dacht dat ze een grapje maakte, dus na een paar keer over en weer ge-huh? zei ik maar dat het een test was. Toen snapte ze het nog niet, dus ik nog eens uitleggen, zonder al te veel woorden te gebruiken die konden worden opgevangen door nieuwsgierige kinderoortjes, maar uiteindelijk viel het kwartje.quote:
Ik heb meegekekenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:04 schreef jellyrose het volgende:
[..]
Uh.....je wil dus zeggen dat er vrouwen zijn die via een spiegel het hele gebeuren willen bekijken?
![]()
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:28 schreef Brighteyes het volgende:
De 'meldplicht' is vanaf week 37 en hoe dichter je in de in de buurt komt van de 40 weken hoe belangrijker zeg maar. Hoe meer mensen zich af gaan vragen of je niet al bevallen bent.
Maar het gaat eigenlijk in van die golfbewegingen lijkt het wel.
De laatste paar maanden is de roep om melden niet meer zo sterk als een tijdje terug.
Memmel...bij deze: vanaf 37 weken meldplicht ! Ik wil erg graag weten hoe het met je staat !!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:23 schreef Memmel het volgende:
Marit, ik heb dezelfde vraag. Hoe en wat met die meldplicht?
Nou ja, zo rot is het vast niet bedoeld, maar er waren periodes dat half OUD hier stond te hyperen omdat er iemand zich nog niet gemeld heeft en de laatste tijd is het wat rustig wat dat betreft. Dat bedoel ik een beetje.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:07 schreef marit1978 het volgende:
[..]
hm...dus de dames die nu zo'n beetje bovenaan staan incl. mezelf moeten even afwachten of er vraag naar is ?
![]()
Ja! Heel pril nog; 11 januari uitgerekend (als het goed is; ik snap die berekenwijze zelfs na 4 zwangerschappen nog nietquote:
Nee, die heb ik haar eigenlijk nooit laten zienquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:52 schreef bixister het volgende:
tan, wat een mop zeg, die reactie van je moeder!je zou toch denken dat ze na 4 zwangerschappen van haar dochter wel een keer weet hoe een zwangerschapstest eruitziet.
![]()
En ja hoorquote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:01 schreef Vivi het volgende:
[..]
Eens kijken of ze me kwaad opbelt PMed over dit verhaal, dan hebben we het bewijs![]()
Geen stomme vraag, maar als je verplicht naar het ziekenhuis moet dan mag je verloskundige ook niet de bevalling doen waarschijnlijkquote:Op woensdag 9 mei 2007 09:52 schreef Beaker het volgende:
Is het een hele stomme vraag als ik vraag of mijn vk de bavalling zelf doet? Ik bedoel, ik ken de beste man niet en zou het jammer vinden als mijn eigen vk de bavalling niet kan doen!
Dank je PRquote:
Ze schatte bij mij middels een echo een baby van minsten 9 pond... ze woog uiteindelijk ruim een kilo minder (3450 ipv 4500), inderdaad best een groot verschil dus.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:35 schreef Karin het volgende:
Hoezo Tan? Wat klopte er niet? De schatting wat het over een paar weken zou zijn of vlak voor de bevalling? Want bij Bram zeiden ze een dag van te voren 4300 gram en hij was 4650 gram. Dat vond ik nogal een verschil maar ze schijnen een marge van 500 gram te mogen hebben.
Dat klopt, maar de meesten houden geen rekening met een afwijkende cyclus, in die zin dat je dat wel kunt invullen, maar niet als je niet weet wanneer je eisprong dan wel is geweest.quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:06 schreef Nijna het volgende:
Tan, er zijn ook van die berekendingetjes op internet waar je de eerste dag van je laatste menstruatie in kan vullen, dan berekent het de uitgerekende datum vanzelf.
Ja, natuurlijk gekkiequote:Op woensdag 9 mei 2007 11:00 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ben zwanger!stinkie en ik krijgen een kindje!
Beak, het schiet op zegquote:Op woensdag 9 mei 2007 14:47 schreef Beaker het volgende:
Bij de gyn was alles goedHele aardige man
Vk doet zelf de bevalling in het ziekenhuisHeeft nog even een echo gemaakt, Crook heel voorzichtig, we gaan nu toch niet zien wat het is he??
....
Hoofdje ligt al helemaal goed en de baby benut alle ruimte die hij heeft, hij lag er nogal royaal bij volgens de gynHartje klopte ook mooi
![]()
![]()
Ah ok, maar goed het kan je wel enig idee geven natuurlijkquote:Op woensdag 9 mei 2007 19:44 schreef Tan het volgende:
[..]
Dat klopt, maar de meesten houden geen rekening met een afwijkende cyclus, in die zin dat je dat wel kunt invullen, maar niet als je niet weet wanneer je eisprong dan wel is geweest.
Vandaar mijn verwarringMaar ik wacht de echo wel af over een week of tig.
quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:14 schreef DaviniaHR het volgende:
Lieverdje heeft gisteravond nog de commode afgemaakt!!! Ik had geprobeerd de zijwanden (die later kwamen) in te bouwen, maar het resultaat van mijn bouwkunsten was een commode die omviel als je er naar keek. Toen heeft PhysicsRules de boel maar even goed vastgemaakt![]()
![]()
Die is ook niet alijd juist, scheelde bij mij toch zo'n twee weken.quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:44 schreef Tan het volgende:
Maar ik wacht de echo wel af over een week of tig.
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 10 mei 2007 02:43 schreef Suerte het volgende:
Hallo,
Ik kom mij hier voorzichtig melden.....ik heb vanavond een test gedaan, en ik ben zwanger![]()
![]()
![]()
Nooit gedacht dat het zo snel (ben in januari van de pil afgegaan) zou gaan![]()
Ik weet nog helemaal niet hoe ver ik ben, maar ik schat zo'n 3-4 weken.Misschien meld ik me te vroeg in dit topic?![]()
Ik ben helemaal in extase, helemaal gelukkig en blij, en mijn manneke ook![]()
Vraagje: weet iemand in hoeverre het verschilt van zwanger zijn in de USA tot NL?
Waarom zou het 'draaglijk' maken van een bevalling geestelijk of fysiek slecht zijn?quote:Op donderdag 10 mei 2007 09:13 schreef gr8w8 het volgende:
Feli!
Tja, maar of die pijnbestrijding zowel fysiek als geestelijk de beste methode is? Maar goed, die beslissing laat ik toch maar over aan m'n vriendin, die moet het uiteindelijk doen.
Maar is dat dan bewezen? Dat een kind een betere start heeft als de moeder geen pijnmedicatie krijgt?quote:Op donderdag 10 mei 2007 09:42 schreef Bass-Miss het volgende:
Ik wou wel erg graag iets tegen de pijn op de moment zelf, maar achteraf ben ik blij dat ze me hebben laten afzien en Fons de beste start heeft gekregen.
Ah ok.quote:Op donderdag 10 mei 2007 09:47 schreef cattie het volgende:
Bij phetidine kan het kind slaperig worden (was op het schermpje ook goed te zien nadat ik de prik had gekregen, zijn hartslag ging wat omlaag) en kan wat suf ter wereld komen met oppervlakkig ademhalen. Maar omdat het nog een tijd duurde voordat Ive geboren werd had hij daar geen last van bij/na de geboorte.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 09:44 schreef Brighteyes het volgende:Lekker positef verhaal Belana!
Hoewel je het vast niet zo bedoelt.
Volgens mijn moeder wel. Ze zegt dat ze duidelijk ziet dat het kind minder goed de borst neemt bv als het medicatie binnen heeft. (Ze is vroedvrouw van beroep)quote:Op donderdag 10 mei 2007 09:45 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Maar is dat dan bewezen? Dat een kind een betere start heeft als de moeder geen pijnmedicatie krijgt?
Dat verhaal gaat bij mij wel op. De enige die geen BV bliefte was diegene die middels een ruggenprik is geboren. Maar of er verband is en welke... geen idee.quote:Op donderdag 10 mei 2007 09:57 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Volgens mijn moeder wel. Ze zegt dat ze duidelijk ziet dat het kind minder goed de borst neemt bv als het medicatie binnen heeft. (Ze is vroedvrouw van beroep)
Volgens haar was Fons er meteen zo goed mee weg omdat ik het niet gehad had.
Ah ok. Kan idd ook wel zijn omdat het kind ook wat versuft raakt enzo idd.quote:Op donderdag 10 mei 2007 09:57 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Volgens mijn moeder wel. Ze zegt dat ze duidelijk ziet dat het kind minder goed de borst neemt bv als het medicatie binnen heeft. (Ze is vroedvrouw van beroep)
Volgens haar was Fons er meteen zo goed mee weg omdat ik het niet gehad had.
Maar op het moment zelf heb ik er ook liggen om smeken hoor.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 10:30 schreef cattie het volgende:
En nu ben ik hier weg, het doet nog wel pijn om aan de bevalling terug te denken. Ik voel me schuldig dat Ive geen fijne start heeft gehad.
Zo bedoel ik het niet hoor.quote:Op donderdag 10 mei 2007 10:30 schreef cattie het volgende:
En nu ben ik hier weg, het doet nog wel pijn om aan de bevalling terug te denken. Ik voel me schuldig dat Ive geen fijne start heeft gehad.
De reden dat er dan geen prik meer gezet wordt is omdat persen met een verdoofd onderlichaam erg lastig is en ook meer kans op complicaties geeft dan als je nog wel wat voelt.quote:Op donderdag 10 mei 2007 10:53 schreef DaviniaHR het volgende:
Ik had inderdaad ook wel gehoord dat de pijnstilling het kind versuft. Volgens mij is dat ook een van de redenen dat de ruggenprik niet meer mag als je meer dan 7(???) cm ontsluiting hebt, omdat de geboorte dan te dicht bij komt, en je kind er te veel last van krijgt.
Ik heb niks gehad en kon bijna niet lopen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:10 schreef DaviniaHR het volgende:
Kon je dan wel weer "normaal" lopen na de geboorte?
Ik bedoel, hoe ben je zelf na een ruggeprik? Ik had van iemand anders gehoord dat de pijn na de bevalling gewoon net zo hard terug komt. (Klopt misschien ook niet helemaal, maar ben wel nieuwsgierig.)
Het is wel vaker getest bij 2 ling bevallingen, maar daar weet ik geen uitkomsten van...Ik heb er een goed gevoel over en dat is gewoon even wat telt.quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:25 schreef DaviniaHR het volgende:
Daar heb ik wel van gehoord van dat soort onderzoek. Daar hoor je inderdaad alleenmaar positieve geluiden over. Is het al vaker getest bij tweeling-bevallingen? Ook het idee/gevoel dat je controle hebt over je eigen pijnstilling, zorgt natuurlijk ook al waarschijnlijk dat je rustiger wordt en e.e.a. dus makkelijker verloopt.
Wat fijn dat het weer beter gaat!
Mij is dat ook gezegt en dat het maar tot een cm of 6-7 wordt gegeven, als je eenmaal die grens voorbij bent krijg je naar mijn weten geen pijnbestrijding meerquote:Op donderdag 10 mei 2007 09:47 schreef cattie het volgende:
Bij phetidine kan het kind slaperig worden (was op het schermpje ook goed te zien nadat ik de prik had gekregen, zijn hartslag ging wat omlaag) en kan wat suf ter wereld komen met oppervlakkig ademhalen. Maar omdat het nog een tijd duurde voordat Ive geboren werd had hij daar geen last van bij/na de geboorte.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:09 schreef p_iglet het volgende:
ik moet even gillen en jompelen hoor
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
IK MAG IN SEPTEMBER GEWOON VERDER MET STUDEREN IN HET VOLGENDE STUDIEJAAR!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik heb tot augustus 2008 de tijd gekregen om alsnog aan de toelatingeissen te voldoen (dat wil zeggen, 1 pokke tentamen te halen), dus als het nu in november niet lukt, dan heb ik in juli 2008 zelfs nog een extra kans.
ik ookquote:Op donderdag 10 mei 2007 12:38 schreef cattie het volgende:
Toen ik de phetidine kreeg had ik 8 cm ontsluiting.
Dat probleem had ik ook. En dan ook nog dat handje naast zijn hoofd.quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:25 schreef Belana het volgende:
[..]
ik ook
cattie en ik hadden hetzelfde probleem, een aangezichtsbevalling, dus Ive en Liam lagen met hun gezichtje naar boven ipv naar beneden, dan blijf je dus vaak op 8 cm hangen.
ik had dus gewoon weer eens niet goed en niet alles gelezen en zag niet dat ze in de USA woondequote:Op donderdag 10 mei 2007 11:25 schreef Vivi het volgende:
Whehehe Belana
"Gefeliciteerd met je zwangerschapIn de USA sterven meer vrouwen in het kraambed
"
!
Oh Suerte, wat vreselijk eng.quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:23 schreef Suerte het volgende:
Hallo allemaal,
Bedankt voor de reactiesBedankt ook voor de reacties op het zwanger zijn enzo in de USA.
Gisteravond helemaalmijn mannetje ook helemaal
![]()
Maar net ging ik naar het toilet, en ik bloedde een beetje.Het leek net of ik ongesteld was.
HELLPPPPPPP!!
Het was maar een klein beetje, wel rood.
Zou de test dan toch niet kloppen, of zou er iets anders zijn??
![]()
![]()
![]()
![]()
Dank je.quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:52 schreef Memmel het volgende:
Tan, kan zijn hoor. De banden waaraan je baarmoeder hangt gaan flink oprekken en dat kan plaatselijke pijn geven, zoals die van een eisprong ja. Eisprong pijn heb je niet meer he....voorlopig althans niet meer!
Dank je! Maar ik ben hele lange tijd een lurker geweest. Even spieken bij de oude garde, vooral bij de foto's. Maar nu heb ik weer een reden om de hele dag over buiken en baby's te pratenquote:Op donderdag 10 mei 2007 14:22 schreef Moonah het volgende:
Tan!![]()
Van harte gefeliciteerd!!!
Ik heb je gemist in OUD....
Tja, we zijn allebei lid van sportclubs en dan is de vraag: iedereen in je team een kaartje of een kaart in de kantine ofzo. Nou, dan maar iedereen een eigen kaartje. 130 stuks dus. Pfeeeewww. Ik heb nog wel een postzegel voor je hoor! Kom je 'm halen?quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:37 schreef marit1978 het volgende:
Suerte, wat een nare spanning na de blijdschap ineens... sterkte!
Memmel, laat die BigMac even wachten tot het 'avondeten' ??
sla je 2 vliegen in één klap en kan je je nog paar uurtjes verheugen!
Ik heb bewust geen etiketten geprint, maar de 80enveloppen zelf geschreven als bezigheidstherapie deze week met het slechte weer!
130stuks is dan wel weer een hoop meer !!!
Goed gedaan !
( ik kom hier trouwens EEN postzegel tekort)
Er is wel een verschil tussen een persoonlijk verjaardagskaart en een massaal verstuurde trouwkaart/geboortekaart etc. Maar dan nog, ik zou echt niet beledigd zijn als mijn verjaardagskaart met adressticker aankomtquote:Op donderdag 10 mei 2007 14:53 schreef Beaker het volgende:
Wij wilden op de geboortekaartjes ook adresetiketten doen, maar volgens de drukkerij is dat niet netjes en hoor je ze te schrijvendaar heb ik echt geen zin in .......
![]()
dat is inderdaad wel een verschil jaquote:Er is wel een verschil tussen een persoonlijk verjaardagskaart en een massaal verstuwde trouwkaart/geboortekaart etc. Maar dan nog, ik zou echt niet beledigd zijn als mijn verjaardagskaart met adressticker aankomt![]()
Pfew, ontwerpkosten 100 euro, is dat drukken dan nog zo duur?quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:24 schreef p_iglet het volgende:
Zo net even 2 offertes gevraagd voor de geboortekaartjes.
We weten precies wat we willen, maar willen iets een ander kleurtje als het origineel.
Verschil tussen de 2 offertes bij 60 kaartjes was gewoon dik 130 euro![]()
![]()
Ene offerte 202 euro, andere bijna 340![]()
Jemig 130 kaartjes, zou niet weten waar ik die allemaal naar toe zou moeten sturen.
KDV is in principe geregeld, inschrijfformulier is op de bus. Ze hebben uiterlijk per half oktober plek, maar we hebben gevraagd om vanaf 1 september indien mogelijk.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:38 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
P_iglet, wat een goed nieuwsIs het nu ook bij het kdv geregeld, ben het ff kwijt .... snorrie
![]()
Tnxquote:Op donderdag 10 mei 2007 18:14 schreef Brighteyes het volgende:
Syrena, wat ben en blijf je toch heerlijk prettig gestoord!![]()
GOED ZOquote:Op donderdag 10 mei 2007 18:52 schreef Brighteyes het volgende:
Beaker, het gaat echt supersnel bij jou. Nog 2 weekjes en dan mag je beebje gewoon komen!
Ik voel me weer helemaal goed, toen ik zaterdag positief testte dacht ik nog 'ja, maar het hcg hoeft niet gelijk je lichaam uit te zijn natuurlijk'.Maar nu er inmiddels nog niks engs met bloedingen enzo is, en gisteren weer die positieve test zie ik het weer helemaal zitten hoor.
En idd tel ik maar gewoon mijn zegeningen dat ik vrijwel nergens last van heb. Sinds 2 dagen wel een nieuw 'kwaaltje' erbij... een branderige rechtertepel.![]()
Dus die smeer ik af en toe maar een beetje in en dan lief aaien enzo.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 18:58 schreef LadyS het volgende:
Beaker, wat ga je snelHeb je al iemand die voor je meldt hier
Want ik wil het wel snel weten hoor
quote:*** 21 december 2007: Brighteyes en stinkie***
Ah, zo. Wij gaan zelf aan de slag, ook met drukker. Expertise is toch in huis.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:34 schreef p_iglet het volgende:
Drukkosten zit het grote verschil in. 52 euro bij de ene en 2x 65 (want tsja we willen het niet op het standaard kleurtje gedrukt, dus dan betaal je kennelijk dubbel) bij de andere.
gr8w8, het grootste gedeelte van het bedrag bestaat uit de standaard prijs van de kaartjes, wij willen een bepaald kaartje, wat per stuk vanaf de fabrikant (of hoe noem je dat, producent van zo'n standaard serie) al 1.95 kost. Dat bedrag is dus hetzelfde waar je de kaartjes ook besteld.
Maar er zijn ook genoeg goedkopere kaartjes te vinden.
HIhi, ik dacht wel dat je het gemist had, maar ik vond het ook zo stom op je op msn aan te spreken zo van 'Oi! Let eens op!'.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:23 schreef Skaai het volgende:
[..]WAAROM WIST IK DIT NIET?!!@!!!1!?!?
. Kom 't bij toeval in een lurkpoging tegen!
.
GEFEICITEEEEEEERD KANJERS!![]()
![]()
![]()
![]()
Ja hard gaat het he bij een ander? alhoewel bij mijzelf ook hoor, kon er van de week niet van slapen, over 4 weken gaan ze hem waarschijnlijk al halen aaaarrrgghhhhquote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:04 schreef Ireth het volgende:
Karin! Ik klik op 'ukkeltje' en jij gaat ook hard zeg!!!!![]()
Zo, heeft er al ooit iemand zo enthousiast gemeld dat haar vliezen gebroken waren?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:11 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
MEIDEN, MIJN VLIEZEN ZIJN GEBROKEN !!!!!!!!!!!![]()
DE FLENSJES KOMEN.
Gelukkig ben ik niet de enigequote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:14 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Beaker, dat uwv spoort echt niet. Ik krijg ook de meest vage brieven van ze. Zal wel.
Ik heb mijn werkgever al een paar keer gebeld, en ze zouden het uitzoeken.
Schijnt dat je na de bevalling ook een brief hoort te krijgen, en dat je dan moet doorgeven wanneer je kindje is geboren. Nou die brief heb ik nog steeds niet.
Maar ik ga er niet meer achteraan, ze kunnen me de boom in en hoog ook.
Zo lang ik mijn geld krijg vind ik het allemaal wel best
XXXKarinXXX, toch maar wel even een brief met geboortekaartje naar het UWV sturen als je prijs stelt op je bevallingsuitkering! Bespaart je straks nog meer gedoe. Het UWV heeft namelijk de precieze geboortedatum nodig om die bevallingsuitkering uit te kunnen keren.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:14 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Beaker, dat uwv spoort echt niet. Ik krijg ook de meest vage brieven van ze. Zal wel.
Ik heb mijn werkgever al een paar keer gebeld, en ze zouden het uitzoeken.
Schijnt dat je na de bevalling ook een brief hoort te krijgen, en dat je dan moet doorgeven wanneer je kindje is geboren. Nou die brief heb ik nog steeds niet.
Maar ik ga er niet meer achteraan, ze kunnen me de boom in en hoog ook.
Zo lang ik mijn geld krijg vind ik het allemaal wel best
ik krijg mijn geld gewoon van mijn werkgever. Zij krijgen het dan weer van het uwv.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:59 schreef Macka66 het volgende:
[..]
XXXKarinXXX, toch maar wel even een brief met geboortekaartje naar het UWV sturen als je prijs stelt op je bevallingsuitkering! Bespaart je straks nog meer gedoe. Het UWV heeft namelijk de precieze geboortedatum nodig om die bevallingsuitkering uit te kunnen keren.
Ik ben niet ziek geworden vlak voor mijn verlofquote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:56 schreef Jelief het volgende:
* Jelief schiet in f5 modus...verse meiden! Ik hoop dat alles soepeltjes verloopt en dat we snel mogen kijken hoe mooi ze zijn
Beaker, het maakt uit voor hoeveel weken verlof je nog na je bevalling hebt volgens mij, al weet ik niet hoe het zit als je je vlak voor je verlof begint ziek meldt.
check de datum en de tijdquote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:11 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
MEIDEN, MIJN VLIEZEN ZIJN GEBROKEN !!!!!!!!!!!![]()
DE FLENSJES KOMEN.
VRIEND MOET UIT UTRECHT KOMEN EN DAN NAAR HET ZKH.
AAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHH![]()
quote:
Was ook maar een grapjequote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:27 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Hee Tan kalm aan he, het zijn er wel 2!!!!! Zal wel even duren voor we wat horen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |