Dank je! Maar ik ben hele lange tijd een lurker geweest. Even spieken bij de oude garde, vooral bij de foto's. Maar nu heb ik weer een reden om de hele dag over buiken en baby's te pratenquote:Op donderdag 10 mei 2007 14:22 schreef Moonah het volgende:
Tan!![]()
Van harte gefeliciteerd!!!
Ik heb je gemist in OUD....
Tja, we zijn allebei lid van sportclubs en dan is de vraag: iedereen in je team een kaartje of een kaart in de kantine ofzo. Nou, dan maar iedereen een eigen kaartje. 130 stuks dus. Pfeeeewww. Ik heb nog wel een postzegel voor je hoor! Kom je 'm halen?quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:37 schreef marit1978 het volgende:
Suerte, wat een nare spanning na de blijdschap ineens... sterkte!
Memmel, laat die BigMac even wachten tot het 'avondeten' ??
sla je 2 vliegen in één klap en kan je je nog paar uurtjes verheugen!
Ik heb bewust geen etiketten geprint, maar de 80enveloppen zelf geschreven als bezigheidstherapie deze week met het slechte weer!
130stuks is dan wel weer een hoop meer !!!
Goed gedaan !
( ik kom hier trouwens EEN postzegel tekort)
Er is wel een verschil tussen een persoonlijk verjaardagskaart en een massaal verstuurde trouwkaart/geboortekaart etc. Maar dan nog, ik zou echt niet beledigd zijn als mijn verjaardagskaart met adressticker aankomtquote:Op donderdag 10 mei 2007 14:53 schreef Beaker het volgende:
Wij wilden op de geboortekaartjes ook adresetiketten doen, maar volgens de drukkerij is dat niet netjes en hoor je ze te schrijvendaar heb ik echt geen zin in .......
![]()
dat is inderdaad wel een verschil jaquote:Er is wel een verschil tussen een persoonlijk verjaardagskaart en een massaal verstuwde trouwkaart/geboortekaart etc. Maar dan nog, ik zou echt niet beledigd zijn als mijn verjaardagskaart met adressticker aankomt![]()
Pfew, ontwerpkosten 100 euro, is dat drukken dan nog zo duur?quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:24 schreef p_iglet het volgende:
Zo net even 2 offertes gevraagd voor de geboortekaartjes.
We weten precies wat we willen, maar willen iets een ander kleurtje als het origineel.
Verschil tussen de 2 offertes bij 60 kaartjes was gewoon dik 130 euro![]()
![]()
Ene offerte 202 euro, andere bijna 340![]()
Jemig 130 kaartjes, zou niet weten waar ik die allemaal naar toe zou moeten sturen.
KDV is in principe geregeld, inschrijfformulier is op de bus. Ze hebben uiterlijk per half oktober plek, maar we hebben gevraagd om vanaf 1 september indien mogelijk.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:38 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
P_iglet, wat een goed nieuwsIs het nu ook bij het kdv geregeld, ben het ff kwijt .... snorrie
![]()
Tnxquote:Op donderdag 10 mei 2007 18:14 schreef Brighteyes het volgende:
Syrena, wat ben en blijf je toch heerlijk prettig gestoord!![]()
GOED ZOquote:Op donderdag 10 mei 2007 18:52 schreef Brighteyes het volgende:
Beaker, het gaat echt supersnel bij jou. Nog 2 weekjes en dan mag je beebje gewoon komen!
Ik voel me weer helemaal goed, toen ik zaterdag positief testte dacht ik nog 'ja, maar het hcg hoeft niet gelijk je lichaam uit te zijn natuurlijk'.Maar nu er inmiddels nog niks engs met bloedingen enzo is, en gisteren weer die positieve test zie ik het weer helemaal zitten hoor.
En idd tel ik maar gewoon mijn zegeningen dat ik vrijwel nergens last van heb. Sinds 2 dagen wel een nieuw 'kwaaltje' erbij... een branderige rechtertepel.![]()
Dus die smeer ik af en toe maar een beetje in en dan lief aaien enzo.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 18:58 schreef LadyS het volgende:
Beaker, wat ga je snelHeb je al iemand die voor je meldt hier
Want ik wil het wel snel weten hoor
quote:*** 21 december 2007: Brighteyes en stinkie***
Ah, zo. Wij gaan zelf aan de slag, ook met drukker. Expertise is toch in huis.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:34 schreef p_iglet het volgende:
Drukkosten zit het grote verschil in. 52 euro bij de ene en 2x 65 (want tsja we willen het niet op het standaard kleurtje gedrukt, dus dan betaal je kennelijk dubbel) bij de andere.
gr8w8, het grootste gedeelte van het bedrag bestaat uit de standaard prijs van de kaartjes, wij willen een bepaald kaartje, wat per stuk vanaf de fabrikant (of hoe noem je dat, producent van zo'n standaard serie) al 1.95 kost. Dat bedrag is dus hetzelfde waar je de kaartjes ook besteld.
Maar er zijn ook genoeg goedkopere kaartjes te vinden.
HIhi, ik dacht wel dat je het gemist had, maar ik vond het ook zo stom op je op msn aan te spreken zo van 'Oi! Let eens op!'.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:23 schreef Skaai het volgende:
[..]WAAROM WIST IK DIT NIET?!!@!!!1!?!?
. Kom 't bij toeval in een lurkpoging tegen!
.
GEFEICITEEEEEEERD KANJERS!![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |