Ja hard gaat het he bij een ander? alhoewel bij mijzelf ook hoor, kon er van de week niet van slapen, over 4 weken gaan ze hem waarschijnlijk al halen aaaarrrgghhhhquote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:04 schreef Ireth het volgende:
Karin! Ik klik op 'ukkeltje' en jij gaat ook hard zeg!!!!![]()
Zo, heeft er al ooit iemand zo enthousiast gemeld dat haar vliezen gebroken waren?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:11 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
MEIDEN, MIJN VLIEZEN ZIJN GEBROKEN !!!!!!!!!!!![]()
DE FLENSJES KOMEN.
Gelukkig ben ik niet de enigequote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:14 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Beaker, dat uwv spoort echt niet. Ik krijg ook de meest vage brieven van ze. Zal wel.
Ik heb mijn werkgever al een paar keer gebeld, en ze zouden het uitzoeken.
Schijnt dat je na de bevalling ook een brief hoort te krijgen, en dat je dan moet doorgeven wanneer je kindje is geboren. Nou die brief heb ik nog steeds niet.
Maar ik ga er niet meer achteraan, ze kunnen me de boom in en hoog ook.
Zo lang ik mijn geld krijg vind ik het allemaal wel best
XXXKarinXXX, toch maar wel even een brief met geboortekaartje naar het UWV sturen als je prijs stelt op je bevallingsuitkering! Bespaart je straks nog meer gedoe. Het UWV heeft namelijk de precieze geboortedatum nodig om die bevallingsuitkering uit te kunnen keren.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:14 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Beaker, dat uwv spoort echt niet. Ik krijg ook de meest vage brieven van ze. Zal wel.
Ik heb mijn werkgever al een paar keer gebeld, en ze zouden het uitzoeken.
Schijnt dat je na de bevalling ook een brief hoort te krijgen, en dat je dan moet doorgeven wanneer je kindje is geboren. Nou die brief heb ik nog steeds niet.
Maar ik ga er niet meer achteraan, ze kunnen me de boom in en hoog ook.
Zo lang ik mijn geld krijg vind ik het allemaal wel best
ik krijg mijn geld gewoon van mijn werkgever. Zij krijgen het dan weer van het uwv.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:59 schreef Macka66 het volgende:
[..]
XXXKarinXXX, toch maar wel even een brief met geboortekaartje naar het UWV sturen als je prijs stelt op je bevallingsuitkering! Bespaart je straks nog meer gedoe. Het UWV heeft namelijk de precieze geboortedatum nodig om die bevallingsuitkering uit te kunnen keren.
Ik ben niet ziek geworden vlak voor mijn verlofquote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:56 schreef Jelief het volgende:
* Jelief schiet in f5 modus...verse meiden! Ik hoop dat alles soepeltjes verloopt en dat we snel mogen kijken hoe mooi ze zijn
Beaker, het maakt uit voor hoeveel weken verlof je nog na je bevalling hebt volgens mij, al weet ik niet hoe het zit als je je vlak voor je verlof begint ziek meldt.
check de datum en de tijdquote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:11 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
MEIDEN, MIJN VLIEZEN ZIJN GEBROKEN !!!!!!!!!!!![]()
DE FLENSJES KOMEN.
VRIEND MOET UIT UTRECHT KOMEN EN DAN NAAR HET ZKH.
AAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHH![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |