quote:Op donderdag 10 mei 2007 09:44 schreef Brighteyes het volgende:Lekker positef verhaal Belana!
Hoewel je het vast niet zo bedoelt.
Volgens mijn moeder wel. Ze zegt dat ze duidelijk ziet dat het kind minder goed de borst neemt bv als het medicatie binnen heeft. (Ze is vroedvrouw van beroep)quote:Op donderdag 10 mei 2007 09:45 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Maar is dat dan bewezen? Dat een kind een betere start heeft als de moeder geen pijnmedicatie krijgt?
Dat verhaal gaat bij mij wel op. De enige die geen BV bliefte was diegene die middels een ruggenprik is geboren. Maar of er verband is en welke... geen idee.quote:Op donderdag 10 mei 2007 09:57 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Volgens mijn moeder wel. Ze zegt dat ze duidelijk ziet dat het kind minder goed de borst neemt bv als het medicatie binnen heeft. (Ze is vroedvrouw van beroep)
Volgens haar was Fons er meteen zo goed mee weg omdat ik het niet gehad had.
Ah ok. Kan idd ook wel zijn omdat het kind ook wat versuft raakt enzo idd.quote:Op donderdag 10 mei 2007 09:57 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Volgens mijn moeder wel. Ze zegt dat ze duidelijk ziet dat het kind minder goed de borst neemt bv als het medicatie binnen heeft. (Ze is vroedvrouw van beroep)
Volgens haar was Fons er meteen zo goed mee weg omdat ik het niet gehad had.
Maar op het moment zelf heb ik er ook liggen om smeken hoor.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 10:30 schreef cattie het volgende:
En nu ben ik hier weg, het doet nog wel pijn om aan de bevalling terug te denken. Ik voel me schuldig dat Ive geen fijne start heeft gehad.
Zo bedoel ik het niet hoor.quote:Op donderdag 10 mei 2007 10:30 schreef cattie het volgende:
En nu ben ik hier weg, het doet nog wel pijn om aan de bevalling terug te denken. Ik voel me schuldig dat Ive geen fijne start heeft gehad.
De reden dat er dan geen prik meer gezet wordt is omdat persen met een verdoofd onderlichaam erg lastig is en ook meer kans op complicaties geeft dan als je nog wel wat voelt.quote:Op donderdag 10 mei 2007 10:53 schreef DaviniaHR het volgende:
Ik had inderdaad ook wel gehoord dat de pijnstilling het kind versuft. Volgens mij is dat ook een van de redenen dat de ruggenprik niet meer mag als je meer dan 7(???) cm ontsluiting hebt, omdat de geboorte dan te dicht bij komt, en je kind er te veel last van krijgt.
Ik heb niks gehad en kon bijna niet lopen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:10 schreef DaviniaHR het volgende:
Kon je dan wel weer "normaal" lopen na de geboorte?
Ik bedoel, hoe ben je zelf na een ruggeprik? Ik had van iemand anders gehoord dat de pijn na de bevalling gewoon net zo hard terug komt. (Klopt misschien ook niet helemaal, maar ben wel nieuwsgierig.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |