Nou idd, die 'kleuters' waren ooit zo volwassen om met elkaar te trouwen en kinderen te krijgen, dan hebben ze ook maar gewoon het fatsoen om zich te gedragen in elkaar bijzijn.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:18 schreef p_iglet het volgende:
pffff ik moet er ook niet aan denken om er iemand anders bij te hebben.
Bezoek hoeft echt niet te wachten tot ik weer gemake-uped en opgetut ben (dan kunnen ze tot sint-juttemis wachten), maar zeker geen extra mensen aan mijn bed voordat ik weer goed en wel in pyama met dekbed over me heen in bed lig.
Hier totaal niet dat gevoel van eigen ouders moeten er eerst zijn ofzo. Zowel mijn schoonouders als eigen ouders zullen zodra ik bel zsm naar ons toe reizen. Wie er eerder is maakt me echt niet uit.
Alleen hier hebben we het probleem dat mijn schoonouders elkaar dus eigenlijk niet willen zien/ tegenkomen![]()
Verwacht met een beetje pech daar nogwel gezeur en gezeik over op mijn kraambed. Nou daar pas ik voor. stelletje kleuters.Schoonvader heeft ooit al eens geroepen dat hij niet eens op onze bruiloft gaat zijn als zijn ex er is. Heb toen maar even verteld dat ie dan toch echt gewoon verwacht wordt, net als op kraamvisite omdat ik hem anders echt nooit meer aankijk
.
Whehehe, toen ik zwanger was had mijn moeder bedacht dat behalve zijzelf, mijn 21 jarige broertje ook wel bij de bevalling mocht zijn..want hij is zo gek op kinderenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:08 schreef Brighteyes het volgende:
Wmb hoeft er niemand anders bij de bevalling dan alleen stinkie. Ik moet er niet aan denken om er anderen bij te hebben. Die krijgen wel een telefoontje als we gewassen en wel weer netjes in bed liggen.
Ben ik helemaal mee eens. Ik heb met mijn ex afgesproken dat we alles samen blijven delen al zijn we nog zo lang uit elkaar. De oudste twee kinderen hebben ook recht op een papa en mama bij hun afzwemmen, diplomauitreikingen, toneelopvoeringen en dan later dus ook de andere dingen als huwelijk geboorte etc.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:31 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nou idd, die 'kleuters' waren ooit zo volwassen om met elkaar te trouwen en kinderen te krijgen, dan hebben ze ook maar gewoon het fatsoen om zich te gedragen in elkaar bijzijn.
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:33 schreef Vivi het volgende:
[..]
Whehehe, toen ik zwanger was had mijn moeder bedacht dat behalve zijzelf, mijn 21 jarige broertje ook wel bij de bevalling mocht zijn..want hij is zo gek op kinderen
Nou nee ma
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:24 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Ik heb alleen iemand ingehuurd om mijn lipgloss bij te werken tijdens de bevalling, verder is alleen Manny aanwezig. Nou ja..ik hoop dat hij blijft staan.
Ze was in eerste instantie nog een soort semi beledigd dat ik het niet zo met d'r eens wasquote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:34 schreef Tan het volgende:
[..]
![]()
Ik geloof dat ik mijn moeder heel bevreemd aan zou staren als ze me zoiets voor zou stellen!!
Vriend van mij had dat ook met zijn eigen ouders en hij heeft gewoon tegen ze gezegd 'als jullie niet tegelijk op verjaardagen willen zijn dan regel je maar onderling wie wanneer komt'.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:36 schreef p_iglet het volgende:
Tan, super dat je dat zo met je ex afgesproken hebt!!!!
Hier 2x gescheiden ouders, en met mijn eigen ouders verwacht ik geen enkele problemen.
Schoonouders zijn iets minder gezellig uit elkaar gegaan (25 jaar geleden ofzo) en zouden het liefst elkaars bestaan volledig negeren.
Maar goed we wachten af!
Hahaha, had ze zelf ook d'r halve familie uitgenodigd toen jij werd geboren?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:36 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ze was in eerste instantie nog een soort semi beledigd dat ik het niet zo met d'r eens was![]()
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:18 schreef p_iglet het volgende:
Hier totaal niet dat gevoel van eigen ouders moeten er eerst zijn ofzo. Zowel mijn schoonouders als eigen ouders zullen zodra ik bel zsm naar ons toe reizen. Wie er eerder is maakt me echt niet uit.
Alleen hier hebben we het probleem dat mijn schoonouders elkaar dus eigenlijk niet willen zien/ tegenkomen![]()
Verwacht met een beetje pech daar nogwel gezeur en gezeik over op mijn kraambed. Nou daar pas ik voor. stelletje kleuters.![]()
Ik heb vanmorgen zitten denken dat ik misschien maar een mailtje ga maken tegen de tijd dat het eraan zit te komen met de dingetjes die ik verwacht of hoop als het zover is... In de hoop dat dat duidelijkheid geeft.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:01 schreef PM-girl het volgende:
Brrr, kraambezoek die eerste weken, ik vond het verschrikkelijk. Zeker 's avonds.... goede vriendinnen kon ik verdragen, huilend en wel, maar anderen
Bij een volgende wil ik het zo anders, zo anders. En misschien flauw, maar zelfs de directe familie niet meer allemaal tegelijk.
Nijna, ik vond je uitspraak over je schoonouders heel herkenbaar, het is ONS kindje niet die van jullie. (helaas is het nu nog sterker geworden...)
Goed idee! Die ga ik onthouden!!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:37 schreef Nijna het volgende:
[..]
Ik heb vanmorgen zitten denken dat ik misschien maar een mailtje ga maken tegen de tijd dat het eraan zit te komen met de dingetjes die ik verwacht of hoop als het zover is... In de hoop dat dat duidelijkheid geeft.
Maar volgens mij komt dat toch bot over... Maar ik weet ook niet hoe ik op een andere tactische manier duidelijk moet maken dat ik gewoon heel veel waarde hecht aan ruimte voor ONS...
Alsof ik nu alvast een afzetting neer wil zetten en een aantal mensen maar vooral op het hart wil drukken dat ze dat maar moeten respecteren.
Foto wordt aan gewerkt!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:05 schreef Iksje het volgende:
Ja, nu wordt het toch echt tijd voor een foto jellyrose
Ik houd ook veel van de mijne maar ze stond er dus op dat ze minimaal op de gang kon wachten...terwijl ik zoiets had van; we bellen wel als de kleine er isquote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:35 schreef jellyrose het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik hou zielsveel van m'n moeder, maar ik denk niet dat ik haar erbij wil hebben op het moment supreme. En liever ook niemand in huis of in het ziekenhuis, na de geboorte bellen we wel en mogen ouders en zus/broer zo langskomen (tenzij ik echt een vodje ben natuurlijk), ook al is het 3 uur 's nachts![]()
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:41 schreef Brighteyes het volgende:Viev echt?
Ja, dat is het nadeel van meelezende familie idd.
Hmmm... goed dat je het zegt, ik heb ook een meelezende vriend...
Nou zullen die niet op de gang gaan staan, maar het lijkt mij toch wel zo lekker als gewoon niemand weet waar je mee bezig bent.
Oh echt? Ik vond het juist zo schattig, zo'n trotse oma enzo! Kan ze Fok! niet meer uit de prullenbak halen?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:43 schreef Vivi het volgende:
[..]
....Gelukkig heeft ze Fok! nu "gedelete"
En idd.
Ze had gisteren wel weer de foto's gezien die ik had gepost, dus ik geloof helemaal niks van dat delete-gedoequote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:55 schreef jellyrose het volgende:
[..]
Oh echt? Ik vond het juist zo schattig, zo'n trotse oma enzo! Kan ze Fok! niet meer uit de prullenbak halen?![]()
Oma Zagrebquote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:01 schreef Vivi het volgende:
[..]
Eens kijken of ze me kwaad opbelt over dit verhaal, dan hebben we het bewijs![]()
Uh.....quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:02 schreef Beaker het volgende:
Whahaaa Vivi![]()
![]()
![]()
Bij mij ook niemand anders aan mijn bed dan alleen Crooken ik wil ook geen spiegel!
Dank jequote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:38 schreef Tan het volgende:
Sanger gefeliciteerd!!![]()
Vivi die foto!!!!![]()
En hier ook geen spiegel nee, maar ze hebben geen tijd om überhaupt een spiegel te pakken aangezien ik (op de eerste na) mijn kinderen doorgaans met mach 6 de verloskamer in lanceer.
Ik had net ook weer wat. Ik wilde mijn moeder het blije nieuws eigenlijk pas vertellen op moederdag, maar ik kon natuurlijk weer niet wachten dus, ik zeg: mam, kijk eens in je mailbox.
Ik had haar namelijk een mail gestuurd met als onderwerp 'verrassing!', dit fotootje erbij en een tekst in de trant van: de kinderen weten het nog niet, dus als je er op terugschrijft moet je het een beetje geheim houden.
Belt ze me op: 'Ooooh wat leuk, heb je een nieuwe MP3speler gekocht!'
Dacht ze dat ik een MP3speler of een geavanceerde DVDspeler had, als verrassinig voor de kinderen![]()
![]()
Ik snapte haar niet, dacht dat ze een grapje maakte, dus na een paar keer over en weer ge-huh? zei ik maar dat het een test was. Toen snapte ze het nog niet, dus ik nog eens uitleggen, zonder al te veel woorden te gebruiken die konden worden opgevangen door nieuwsgierige kinderoortjes, maar uiteindelijk viel het kwartje.quote:
Ik heb meegekekenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:04 schreef jellyrose het volgende:
[..]
Uh.....je wil dus zeggen dat er vrouwen zijn die via een spiegel het hele gebeuren willen bekijken?
![]()
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:28 schreef Brighteyes het volgende:
De 'meldplicht' is vanaf week 37 en hoe dichter je in de in de buurt komt van de 40 weken hoe belangrijker zeg maar. Hoe meer mensen zich af gaan vragen of je niet al bevallen bent.
Maar het gaat eigenlijk in van die golfbewegingen lijkt het wel.
De laatste paar maanden is de roep om melden niet meer zo sterk als een tijdje terug.
Memmel...bij deze: vanaf 37 weken meldplicht ! Ik wil erg graag weten hoe het met je staat !!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:23 schreef Memmel het volgende:
Marit, ik heb dezelfde vraag. Hoe en wat met die meldplicht?
Nou ja, zo rot is het vast niet bedoeld, maar er waren periodes dat half OUD hier stond te hyperen omdat er iemand zich nog niet gemeld heeft en de laatste tijd is het wat rustig wat dat betreft. Dat bedoel ik een beetje.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:07 schreef marit1978 het volgende:
[..]
hm...dus de dames die nu zo'n beetje bovenaan staan incl. mezelf moeten even afwachten of er vraag naar is ?
![]()
Ja! Heel pril nog; 11 januari uitgerekend (als het goed is; ik snap die berekenwijze zelfs na 4 zwangerschappen nog nietquote:
Nee, die heb ik haar eigenlijk nooit laten zienquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:52 schreef bixister het volgende:
tan, wat een mop zeg, die reactie van je moeder!je zou toch denken dat ze na 4 zwangerschappen van haar dochter wel een keer weet hoe een zwangerschapstest eruitziet.
![]()
En ja hoorquote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:01 schreef Vivi het volgende:
[..]
Eens kijken of ze me kwaad opbelt PMed over dit verhaal, dan hebben we het bewijs![]()
Geen stomme vraag, maar als je verplicht naar het ziekenhuis moet dan mag je verloskundige ook niet de bevalling doen waarschijnlijkquote:Op woensdag 9 mei 2007 09:52 schreef Beaker het volgende:
Is het een hele stomme vraag als ik vraag of mijn vk de bavalling zelf doet? Ik bedoel, ik ken de beste man niet en zou het jammer vinden als mijn eigen vk de bavalling niet kan doen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |