Zo denk ik in het algemeen ook over die zaak...quote:Op zondag 6 mei 2007 18:06 schreef eer-ik het volgende:
[..]
van der heijden
Ik heb daar gewerkt (alleen heet het dan digros)
boem de la dikkie!quote:
gaat dat lukken?quote:Op zondag 6 mei 2007 18:11 schreef OA het volgende:
Er zijn wat wijzigingen in de OP!!
Dus ale iedereen die even bekijkt...![]()
Zit jij er (middels PM) achter??quote:
Eetse!quote:
O ja, die zou ik publiceren...quote:Op zondag 6 mei 2007 18:19 schreef BrandX het volgende:
Vol verwachting naar de enquete uitslag hier!![]()
Heb je het in een excelsheet staan?quote:Op zondag 6 mei 2007 18:23 schreef OA het volgende:
[..]
O ja, die zou ik publiceren...:P
De gegevens die papier heeft verstrekt zijn een beetje lastig tot een taartdiagram (zoals hij wenst) te brengen...:{
Zal me er vanavond nog even over buigen!O-)
Ja.quote:
ok, anders kan je het me ook mailen, heb op werk een leuk statistisch progje die leuke grafieken enz. kan makenquote:Op zondag 6 mei 2007 18:32 schreef OA het volgende:
[..]
Ja.
En ik ben er nu mee bezig en het lukt toch wel...:PIk was eerst verkeerd bezig...:')
rijstevlaaiquote:Op zondag 6 mei 2007 19:02 schreef eer-ik het volgende:
zo, klaer
[..]
Neen, ik riep in het vorige topic dat rijstevlaaiis
Ja ik ben druk druk ! Vandaar dat ik hier wat minder zitquote:Op zondag 6 mei 2007 18:12 schreef eer-ik het volgende:
[..]
boem de la dikkie!
Tijd niet gezien! (hier)
[..]
gaat dat lukken?
MPG, Kuuk, BDquote:Op zondag 6 mei 2007 19:13 schreef MPG het volgende:
[..]
rijstevlaai
(tvp)
OA, wellicht komt er vanavond nog een update, ff afhankelijk van hoe vlot ik door mijn to-do list heen ben
OAquote:
Hey.. zie pm!quote:
pm gezienquote:
Eer-ikquote:
Owja.... voor ik het vergeet: Update staat erquote:
ff een bepaald ander topic (987245) checken!quote:Op zondag 6 mei 2007 20:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Owja.... voor ik het vergeet: Update staat er![]()
Ja, goed, vrij veel gezopen, vooral gister..quote:Op zondag 6 mei 2007 20:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Eer-ik
En zo kachelen we weer een topic vol met allemaal gezwaai
Hoe was je weekend?
Ja hoor, qua zuipen redelijk rustig aan gedaanquote:Op zondag 6 mei 2007 20:27 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, goed, vrij veel gezopen, vooral gister..
Ben vandaag de hele dag naar de klote geweest.
Was jou weekend ook nog een beetje goed te doen?
da's ook wel eens lekkerquote:Op zondag 6 mei 2007 20:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja hoor, qua zuipen redelijk rustig aan gedaan
Zaterdag gewerkt van 8:00 tot 20:30, kan ff geen spinazie die verpakt is voor een bekende grootgrutter (niet de discounter) meer zien
Vanmiddag bij een vriend op de koffie geweest in zn nieuwe appartement
Zeker welquote:Op zondag 6 mei 2007 20:52 schreef eer-ik het volgende:
[..]
da's ook wel eens lekker
Behoorlijk lange dag gemaakt heb je dan zaterdag...
Ik moest van half 9 tot 4, mooie tijd toch
Mja, ik schat morgen ook wel rond een uur of 3 weer thuis te zijn...quote:Op zondag 6 mei 2007 20:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Zeker wel
Zaterdag was wel lang, maar gelukkig niet vermoeiend ofzo
Vanaf volgende week ploegendienstDan worden de aantallen uren weer redelijk in het normale
Maar die werktijden van jou zijn nog beter
bier, pffff...quote:Op zondag 6 mei 2007 21:26 schreef buzzer het volgende:
Ik ben na deze voetbalwedstrijd meer toe aan een biertje
quote:
Ik heb een warme sjokiemel in m'n mik gegoten, en begin weer erg moe te raken.quote:Op zondag 6 mei 2007 22:26 schreef MPG het volgende:
Zo ben er weer
1 koffie, 1 stuk aardbeienvlaai en 1 biertje later
Morgen eerste dag leren van de tentamenweek... vrijdag tentamen.. morgen dus rustig op gang komen, bakje pleur, laptop, collegedictaat, oefententamensquote:Op zondag 6 mei 2007 22:33 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik heb een warme sjokiemel in m'n mik gegoten, en begin weer erg moe te raken.
Morgen vrij
Nou ja, ik hoef niet te werken morgen, wel druk...
Welterusten Kuuk, slaap lekkerquote:Op zondag 6 mei 2007 22:36 schreef Kuukske het volgende:
Tijd om mijn lieftallige mandje op te zoeken
trustequote:Op zondag 6 mei 2007 22:36 schreef Kuukske het volgende:
Tijd om mijn lieftallige mandje op te zoeken
Ook hallo!quote:Op zondag 6 mei 2007 22:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
een smiley in een tt 13.gif
Tim Frits!quote:Op zondag 6 mei 2007 22:58 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik duik lekker de mand in! Morgenmiddag werken in A'dam, daarna misschien ff naar het Museumplein, Ajax huldiging!
Tim Frits, slaap lekker. Juich ook ff namens mij bij de huldiging van Ajaxquote:Op zondag 6 mei 2007 22:58 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik duik lekker de mand in! Morgenmiddag werken in A'dam, daarna misschien ff naar het Museumplein, Ajax huldiging!
Wat je zegt!quote:Op zondag 6 mei 2007 23:03 schreef MPG het volgende:
Het weekend loopt ten einde en alle koffiërs komen weer boven water
welterustequote:Op zondag 6 mei 2007 22:58 schreef vrolijke-frits het volgende:
GoedeNacht NachtWachtquote:
zie bovenquote:Op maandag 7 mei 2007 00:01 schreef Sander170 het volgende:
Zo en nu een GoedeNacht allemaal, mijn dienst is weer begonnen.![]()
NachtWacht staat paraat.![]()
Daar herkenen ze mij altijd aan.quote:Op maandag 7 mei 2007 00:02 schreef crossover het volgende:
Waarom staat nachtwacht altijd dikgedrukt
Waarom staat crossover altijd blauwgedruktquote:Op maandag 7 mei 2007 00:02 schreef crossover het volgende:
Uit gewoonte.. een traditie die ooit is ontstaan en nog immer in ere wordt gehouden.quote:Op maandag 7 mei 2007 00:02 schreef crossover het volgende:
Precies MPG, ik ben blij dat jij mij begrijpt !quote:Op maandag 7 mei 2007 00:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Uit gewoonte.. een traditie die ooit is ontstaan en nog immer in ere wordt gehouden.
Draagt wel bij aan de mystiek die rond de NachtWacht hangt.
Spannendquote:Op maandag 7 mei 2007 00:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Uit gewoonte.. een traditie die ooit is ontstaan en nog immer in ere wordt gehouden.
Draagt wel bij aan de mystiek die rond de NachtWacht hangt.
quote:Op maandag 7 mei 2007 00:11 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Precies MPG, ik ben blij dat jij mij begrijpt !
Jij bent degene in dit topic die me eigenlijk altijd begrijpt, dat betreft lijk je erg veel op mij.![]()
Ik ben blij met zo iemand als jij MPG, NachtWacht hou ik in eer dikgedrukt, gewoon traditie dat is alles.
MPG.![]()
De mystiek natuurlijk!!! Een beetje alerter mag wel he!quote:
Slaap lekkerquote:
Trusten HW, slaap lekkerquote:
Ik ben heel alert, maar het kon zijn dat je wat anders bedoelde, beetje duidelijker mag ook wel hé !quote:Op maandag 7 mei 2007 00:14 schreef crossover het volgende:
[..]
De mystiek natuurlijk!!! Een beetje alerter mag wel he!
Ik ben net zo duidelijk als dat jij alert bentquote:Op maandag 7 mei 2007 00:16 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ik ben heel alert, maar het kon zijn dat je wat anders bedoelde, beetje duidelijker mag ook wel hé !
Ja bedankt, we nemen lekker een bakje koffie.quote:Op maandag 7 mei 2007 00:14 schreef MPG het volgende:
[..]Ik voel mij vereerd met deze verbondenheid. Bakje koffie dan maar?
Zoals ik al eerder zei, smeer jij hem maar gauw.quote:Op maandag 7 mei 2007 00:19 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik ben net zo duidelijk als dat jij alert bent
Ik duik me bed inDaag MPG en NachtWacht
![]()
Trusten [blue]CO[/blue], bis Morgenquote:Op maandag 7 mei 2007 00:19 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik ben net zo duidelijk als dat jij alert bent
Ik duik me bed inDaag MPG en NachtWacht
![]()
(en de rest die niks van zich laat horen)
Geen idee, wellicht omdat wij beiden avond- danwel nachtmensen zijn?quote:Op maandag 7 mei 2007 00:25 schreef Sander170 het volgende:
Hoe komt het toch altijd dat jij me altijd zo goed begrijpt MPG ?
Absoluut erg leuk inddquote:Op maandag 7 mei 2007 00:28 schreef Sander170 het volgende:
Klopt ik begrijp jou ook altijd MPG, leuk dat we zo op één lijn zitten, drink ze op onze vriendschap.
Geen dank...quote:
Ben je al weg.quote:Op maandag 7 mei 2007 00:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Geen dank...
Ik ga echter ook zo langzaamaan eens richting mijn bed, ondanks dat ik een avondmens ben, word ik geacht morgenochtend vroeg weer aanwezig te zijn op de TU/e
Welterusten NachtWacht
Het was me weer een genoegen
Of hij al weg is, weet ik niet. Maar dat er geen rijstevlaai meerlijkt te zijn, is veel ergerquote:
Nee, ik ga NUquote:
Yessssssssssss ...dank jequote:Op maandag 7 mei 2007 01:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, ik ga NU
Als echte nachtbraker kan ik het toch niet laten langer op te blijven dan gepland
Welterusten
Owja, @PW, er is nog 1 stukje, moet je er wel snel bij zijn![]()
![]()
Ik had wel verwacht dat je wel tot 02:00 op zou blijven, zou ik leuk vinden.quote:Op maandag 7 mei 2007 01:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, ik ga NU
Als echte nachtbraker kan ik het toch niet laten langer op te blijven dan gepland
Welterusten
Owja, @PW, er is nog 1 stukje, moet je er wel snel bij zijn![]()
![]()
Nope, zou wel moeten...maar kan nog ffquote:Op maandag 7 mei 2007 01:32 schreef Sander170 het volgende:
En ben jij nu ook weg of ook nog niet haha.
Ben jij nu alweer wakkerquote:Op maandag 7 mei 2007 01:32 schreef Sander170 het volgende:
En ben jij nu ook weg of ook nog niet haha.
Alweer wakker, haha ik ben altijd wakker, ik slaap amper.quote:Op maandag 7 mei 2007 01:36 schreef ReWinD het volgende:
[..]
Ben jij nu alweer wakkerEen dag of 2 terug zag ik je hier 's nachts ook al rondlopen..
Lekker, doe mij ook maar een bakje dan..quote:Op maandag 7 mei 2007 01:40 schreef Sander170 het volgende:
Ik blijf voorlopig nog wel wakker hoor, maar ben nu eerst even koffie halen.
Ben zo weer terug !
Echt nooit geweten ?quote:Op maandag 7 mei 2007 02:53 schreef indahnesia.com het volgende:
drie uur ja? nooit geweten
Hier is het over een uurtje alweer voormiddag.
Ze zeggen ook weleens drie uur in de ochtend, en bij zes uur zeggen ze vaak zes uur s,ochtends !quote:Op maandag 7 mei 2007 03:01 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nope. voor mij was het altijd zes uur.
tja, ik zeg dat niet vaak, vandaar misschienquote:Op maandag 7 mei 2007 03:03 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ze zeggen ook weleens drie uur in de ochtend, en bij zes uur zeggen ze vaak zes uur s,ochtends !
Maar inderdaad voor nu > Goedemorgen.quote:Op maandag 7 mei 2007 03:11 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
tja, ik zeg dat niet vaak, vandaar misschien
ja, goedemorgen dan maarquote:Op maandag 7 mei 2007 03:15 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Maar inderdaad voor nu > Goedemorgen.
Ik lust ook wel wat.quote:Op maandag 7 mei 2007 03:31 schreef indahnesia.com het volgende:
ik ga eens ontbijten
ik ben er nog hoor.quote:Op maandag 7 mei 2007 03:26 schreef Sander170 het volgende:
Ga je zo weer weg of blijf je nu wel ?
Bier?quote:Op maandag 7 mei 2007 03:33 schreef Sander170 het volgende:
Ik ga even mijn biertje opdrinken.
Maar ik vroeg ook niet of je er nog was, maar of je hier ook nog blijft !quote:
die 2004 zag ik welquote:Op maandag 7 mei 2007 03:31 schreef Sebasser het volgende:
Napoleon Dynamite.
proost dan maarquote:Op maandag 7 mei 2007 03:33 schreef Sander170 het volgende:
Ik ga even mijn biertje opdrinken.
Haha goed gezien.quote:Op maandag 7 mei 2007 03:37 schreef Sebasser het volgende:
Jullie negeren mij.
ja, was niet slecht inderdaad.quote:Op maandag 7 mei 2007 03:37 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik heb 2004 ook meegemaakt, tof jaar.
Ik snap al waarom, jullie zien mij niet als volwaardig Koffie SC'er omdat mijn avatar verkeerd om in de OP staat.quote:
goedemorgenquote:Op maandag 7 mei 2007 03:37 schreef Sebasser het volgende:
Jullie negeren mij.
Keer hem eens om dan.quote:Op maandag 7 mei 2007 03:44 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik snap al waarom, jullie zien mij niet als volwaardig Koffie SC'er omdat mijn avatar verkeerd om in de OP staat.
ik zie niet eens avatars, dus dat zal me een worst zijn.quote:Op maandag 7 mei 2007 03:44 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik snap al waarom, jullie zien mij niet als volwaardig Koffie SC'er omdat mijn avatar verkeerd om in de OP staat.
quote:
Goed jaar indeed.quote:gehele jaar - Aanhoudend geweld in Irak tussen opstandelingen (meest moslimfundamentalisten en aanhangers van Saddam Hoessein) en het Amerikaanse leger en de door hen opgezette Iraakse politie. Meerdere buitenlanders worden ontvoerd, vaak om druk op hun regeringen uit te oefenen om zich uit Irak terug te trekken. januari - Grote uitbraak van de vogelgriep in diverse landen in en rond Zuidoost-Azië. 13 januari - Op het Terra College in Den Haag schiet de 17-jarige leerling Murat Demir conrector Hans van Wieren dood. 18 februari - In Iran komen ongeveer 320 mensen om bij een treinongeluk. 27 februari - In de Filipijnen komen 116 mensen om bij een bomaanslag op de veerboot Superferry 14. De aanslag wordt opgeëist door Abu Sayyaf en is de ergste terroristische aanslag in de Filipijnen ooit. 29 februari - President Jean-Bertrand Aristide van Haïti treedt af na hevige gevechten tussen rebellen en regeringstroepen. 11 maart - In Spanje vinden aanslagen plaats op vier treinen bij drie stations. 1 augustus - Bij een brand in een winkelcentrum in de Paraguayaanse hoofdstad Asunción komen meer dan 400 mensen om het leven en raken er nog eens 400 andere gewond. augustus - Het mahdi-leger van Moqtada al-Sadr bezet enige tijd de Imam Alimoskee in Najaf en leverde van daaruit slag met Amerikaanse soldaten. Na tussenkomst van Grootayatollah Ali al-Sistani wordt de bezetting beëindigd. 25 augustus - In het zuiden van Rusland storten twee vliegtuigen bijna gelijktijdig neer als gevolg van explosies aan boord. Twee Tsjetsjeense vrouwen blijken ongehinderd met de springstoffen aan boord te zijn gekomen. Er zijn 90 doden. 1-3 september - In Beslan in de Russische deelrepubliek Noord-Ossetië wordt een basisschool gegijzeld. Bij de actie vallen 355 slachtoffers, onder wie veel jonge kinderen. 2 november - filmregisseur Theo van Gogh wordt in Amsterdam vermoord door de moslim-extremist Mohammed Bouyeri. De Syriër Redouan al-Issar, geestelijk leider van de Hofstadgroep verlaat op een vals paspoort Nederland. 26 december - Bij een zware aardbeving in de Indische Oceaan, gevolgd door een tsunami, zijn in Zuidoost-Azië bijna 300.000 mensen om het leven gekomen. Indonesië, India, Sri Lanka en Thailand zijn ernstig getroffen. Wereldwijd raken in 2004 meer dan 5 miljoen mensen besmet met het HIV=-virus. Een nieuw record, maar de Verenigde Naties gaan ervan uit, dat de epidemie zich pas in het beginstadium bevindt. De VN verwachten een scherpe stijging in de komende jaren.
ik zie ze nietquote:Op maandag 7 mei 2007 03:50 schreef Sander170 het volgende:
En ik kijk eigenlijk niet eens naar avatars, dus het kan me niet schelen.
doe es niet zo negatief. Ik ben toen 2x in Indonesie geweest bijvoorbeeld. Staat niet vermeld. Ik had een vaste baan, staat niet vermeld. Ik kreeg flinke loonsverhoging, staat niet vermeld.quote:
quote:Op maandag 7 mei 2007 03:55 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
doe es niet zo negatief. Ik ben toen 2x in Indonesie geweest bijvoorbeeld. Staat niet vermeld. Ik had een vaste baan, staat niet vermeld. Ik kreeg flinke loonsverhoging, staat niet vermeld.
Maar hoezo uitgezet ?quote:Op maandag 7 mei 2007 03:59 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik dus ook niet, daarom heb ik ze uitgezet
Werken.quote:Op maandag 7 mei 2007 04:01 schreef indahnesia.com het volgende:
Hoe laat gaan jullie werken?
Hier word het alweer bijna licht, tis nu nog donker (nog wel maar niet lang meer) !quote:Op maandag 7 mei 2007 04:02 schreef indahnesia.com het volgende:
Hier zit ik trouwens onder een strakblauwe lucht
Mietje, bier drinken kan altijd.quote:Op maandag 7 mei 2007 04:05 schreef Sander170 het volgende:
Anders zou ik nu op dit tijdstip ook geen bier meer drinken hé.
goede start zo op de maandagquote:Op maandag 7 mei 2007 04:04 schreef Sander170 het volgende:
Trouwens heb vrij !
heeft dat met elkaar te maken dan?quote:Op maandag 7 mei 2007 04:05 schreef Sander170 het volgende:
Anders zou ik nu op dit tijdstip ook geen bier meer drinken hé.
Ja tuurlijk, ik wil niet met koppijn op mijn werk verschijnen, doe normaal man.quote:Op maandag 7 mei 2007 04:07 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
heeft dat met elkaar te maken dan?
Mensen die hoofdpijn krijgen als ze bier drinken.quote:Op maandag 7 mei 2007 04:09 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, ik wil niet met koppijn op mijn werk verschijnen, doe normaal man.![]()
Maar van bier drinken krijg je toch niet per se hoofdpijn? Ik tenminte nietquote:Op maandag 7 mei 2007 04:09 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, ik wil niet met koppijn op mijn werk verschijnen, doe normaal man.![]()
GMTAquote:Op maandag 7 mei 2007 04:11 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Mensen die hoofdpijn krijgen als ze bier drinken.![]()
![]()
Wat voor brol drink je dan?
Amstel? Heineken?
Neuh, ik doe het rustig aan vanochtendquote:Op maandag 7 mei 2007 04:11 schreef Sander170 het volgende:
Ik vlucht niet hoor indah !
Niet gek doen nu hé indah.
Tuurlijk krijg je van bier hoofdpijn, man je weet toch niet hoeveel ik zuip.quote:Op maandag 7 mei 2007 04:11 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Mensen die hoofdpijn krijgen als ze bier drinken.![]()
![]()
Wat voor brol drink je dan?
Amstel? Heineken?
Ik ook, ik drink rustig verder haha/quote:Op maandag 7 mei 2007 04:12 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Neuh, ik doe het rustig aan vanochtend
Ik kan rustig van een aantal biertjes genieten zonder koppijn te krijgen.quote:Op maandag 7 mei 2007 04:12 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Tuurlijk krijg je van bier hoofdpijn, man je weet toch niet hoeveel ik zuip.![]()
Van bier krijg je altijd koppijn zelfs jij indah.![]()
Logisch dat van een paar biertjes,quote:Op maandag 7 mei 2007 04:13 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik kan rustig van een aantal biertjes genieten zonder koppijn te krijgen.
Je gaat jezelf natuurlijk ook niet doodzuipen de dag voordat je moet werken..
Ja, of je moet geen verstand hebben ofzo.
Nouja, wat ik dus net riep.quote:Op maandag 7 mei 2007 04:14 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Logisch dat van een paar biertjes,
maar ik heb het niet over een paar biertjes en daarbij ik ben morgen vrij.![]()
Ik riep dat ik me nu dus kapot zuip jah, en dat ik lekker vrijaf ben.quote:Op maandag 7 mei 2007 04:15 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nouja, wat ik dus net riep.
Verder zie; Lapo
Dag.quote:Op maandag 7 mei 2007 04:17 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ik riep dat ik me nu dus kapot zuip jah, en dat ik lekker vrijaf ben.
En jah truste, ik ga trouwens straks ook, doei Sebasser.![]()
lekker hoor.. ik moet nog een paar uurtjes wachten. beetje vroeg nog.quote:Op maandag 7 mei 2007 04:13 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ik ook, ik drink rustig verder haha/![]()
slaap zequote:Op maandag 7 mei 2007 04:15 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nouja, wat ik dus net riep.
Verder zie; Lapo
Hoeveel uurtjes heb je nog voordat je moet werken ?quote:Op maandag 7 mei 2007 04:21 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
lekker hoor.. ik moet nog een paar uurtjes wachten. beetje vroeg nog.
zuip ze danquote:Op maandag 7 mei 2007 04:17 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ik riep dat ik me nu dus kapot zuip jah, en dat ik lekker vrijaf ben.
En jah truste, ik ga trouwens straks ook, doei Sebasser.![]()
Ik werk niet, ik heb zelfs niet eens een vergunning om te werken, dus ik mag niet eens al zou ik het willen.quote:Op maandag 7 mei 2007 04:22 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Hoeveel uurtjes heb je nog voordat je moet werken ?
Wat ga je dan doen, wees eens duidelijk dan ?quote:Op maandag 7 mei 2007 04:25 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik werk niet, ik heb zelfs niet eens een vergunning om te werken, dus ik mag niet eens al zou ik het willen.
Dit mengelmoesje is gewoon Nederlands hoor, dus makkelijk.quote:Op maandag 7 mei 2007 04:28 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Nou, alleen Engels of alleen Nederlands is geen probleem, maar dit mengelmoesje....
boodschappen in de namiddag. Voor die tijd wil ik beginnen met het schrijven van een verhaaltje.quote:Op maandag 7 mei 2007 04:25 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Wat ga je dan doen, wees eens duidelijk dan ?
ja, nu wel weer ja.. gelukkig.quote:Op maandag 7 mei 2007 04:29 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Dit mengelmoesje is gewoon Nederlands hoor, dus makkelijk.![]()
ja, ruim zequote:Op maandag 7 mei 2007 04:32 schreef Sander170 het volgende:
Ik ben effe wat zooi opruimen voordat ik naar bed ga, ben zo weer terug hoor om gedag te zeggen.
grappenmaker.quote:Op maandag 7 mei 2007 04:40 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Daarnet ook hoor, je leest gewoon slecht.![]()
Nee, ik heb alles al opgeruimd, neem er zelf nog maar een dan.quote:Op maandag 7 mei 2007 04:46 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja, okee... neem nog een biertje dan
Ondertussen heb ik een stuk of 40 baggerposts elders gemaakt.quote:Op maandag 7 mei 2007 04:46 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Zo snel al, hij ging al hoor, allang.![]()
Haha Sebasser is hier dus de grappenmaker hahaha.quote:Op maandag 7 mei 2007 04:48 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ondertussen heb ik een stuk of 40 baggerposts elders gemaakt.
Koyaanisqatsi is een goeie 'film' trouwens.
klopt, maar zo snel val ik toch niet in slaap.quote:Op maandag 7 mei 2007 04:46 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Zo snel al, hij ging al hoor, allang.![]()
ze liggen koudquote:Op maandag 7 mei 2007 04:47 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Nee, ik heb alles al opgeruimd, neem er zelf nog maar een dan.![]()
niet slecht, waar?quote:Op maandag 7 mei 2007 04:48 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ondertussen heb ik een stuk of 40 baggerposts elders gemaakt.
Koyaanisqatsi is een goeie 'film' trouwens.
ghehe..quote:Op maandag 7 mei 2007 04:50 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Haha Sebasser is hier dus de grappenmaker hahaha.![]()
![]()
Ik had het toch ook niet tegen jouw, en het zou kunnen hoor !quote:Op maandag 7 mei 2007 04:53 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
klopt, maar zo snel val ik toch niet in slaap.
owh, tegen wie dan wel?quote:Op maandag 7 mei 2007 04:55 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ik had het toch ook niet tegen jouw, en het zou kunnen hoor !
Over 5 minuten ofzoot.quote:Op maandag 7 mei 2007 04:51 schreef Sander170 het volgende:
Sebasser dus je gaat helemaal niet slapen ?
Bomaanslag, check CNN.quote:Op maandag 7 mei 2007 05:00 schreef indahnesia.com het volgende:
ik hoor veel sirenes. of er is iets gebeurd of er komt een ambtenaar langs.
Ik had het natuurlijk tegen Sebasser, die ging toch slapen.quote:Op maandag 7 mei 2007 05:00 schreef indahnesia.com het volgende:
ik hoor veel sirenes. of er is iets gebeurd of er komt een ambtenaar langs.
Daarom, net als dat je Jan - Kees - Piet - en Karel hebt.quote:Op maandag 7 mei 2007 05:00 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Iedereen is immers een kloon van Danny nietwaar.
aah, verhelderendquote:Op maandag 7 mei 2007 05:00 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ik had het natuurlijk tegen Sebasser, die ging toch slapen.![]()
ik ontken het gewoonquote:Op maandag 7 mei 2007 05:00 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Iedereen is immers een kloon van Danny nietwaar.
Môgguh Sebas....quote:
da's lekker makkelijkquote:Op maandag 7 mei 2007 05:02 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Geen idee, heb vandaag toch niks te doen ofzo.
zit er eens een vogel te fluiten is het weer niet goedquote:Op maandag 7 mei 2007 05:05 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
Môgguh Sebas....![]()
![]()
...idd erg vroeg....
...werd wakker door een stelletje vogels die het leuk vinden om net op mijn dak te fluiten....
![]()
hey NachtWacht....quote:Op maandag 7 mei 2007 05:04 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Heey goedemorgen juon_jacket1.![]()
Das een tijd geleden zeg...![]()
quote:
quote:Op maandag 7 mei 2007 05:03 schreef Sebasser het volgende:
Oh, ik heb wel degelijk iets te doen.
Ik ging toffe gadgets uitzoeken die ik binnenkort ga kopen van het geld dat ik ga verdienen.
Vakantie is immers als het goed is al geregeld.
goedemoregn Indah...quote:Op maandag 7 mei 2007 05:06 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
zit er eens een vogel te fluiten is het weer niet goed
Ik geloof het van wel, maar nu ga ik er dus wel vandoor !quote:Op maandag 7 mei 2007 05:06 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
hey NachtWacht....![]()
![]()
...zo lang is het toch niet...
???
Ach, hier begint de moskee rond die tijd z'n eerste oproep. Ik slaap lekker doorquote:Op maandag 7 mei 2007 05:07 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
goedemoregn Indah...![]()
![]()
...ik vind het op zich best leuk hoor die vogels....
...maar niet om 04:00...
![]()
goedemorgen dan maarquote:Op maandag 7 mei 2007 05:10 schreef Ionesco het volgende:
Ik kan niet slapenging om 1 uur naar mn bedje toe... en 4 uur later maar opgestaan omdat t toch niet lukt, en als ik nu in slaap zou vallen zal ik mgoenochtend nog erger verrot zijn dan als ik gewoon de avond doorga...
Arme ik!
slaap lekker...quote:Op maandag 7 mei 2007 05:09 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ik geloof het van wel, maar nu ga ik er dus wel vandoor !
Ik ga lekker naar bed, en ben er gewoon morgennacht weer, tot dan, doei...![]()
![]()
![]()
daarvoor slaap ik dus te licht....quote:Op maandag 7 mei 2007 05:10 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ach, hier begint de moskee rond die tijd z'n eerste oproep. Ik slaap lekker door
quote:Op maandag 15 augustus 2005 18:31 schreef indahnesia.com het volgende:
Heb je wel een echte Senseo gekocht? Ik bedoel, zat er een certificaat van echtheid bij?
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 08:21 schreef indahnesia.com het volgende:
Aah.. ik zie het al. je moet ook geen Sen Seo hebben, maar een senseo.. ze hebben je proberen te besodemieteren geloof ik.
arme jij....quote:Op maandag 7 mei 2007 05:10 schreef Ionesco het volgende:
Ik kan niet slapenging om 1 uur naar mn bedje toe... en 4 uur later maar opgestaan omdat t toch niet lukt, en als ik nu in slaap zou vallen zal ik mgoenochtend nog erger verrot zijn dan als ik gewoon de avond doorga...
Arme ik!
Goedemorgen!quote:
Ketal staat al aanquote:Op maandag 7 mei 2007 05:12 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
arme jij.......goedemorgen....koffie..
![]()
???
slaap ze sanderquote:Op maandag 7 mei 2007 05:09 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ik geloof het van wel, maar nu ga ik er dus wel vandoor !
Ik ga lekker naar bed, en ben er gewoon morgennacht weer, tot dan, doei...![]()
![]()
![]()
dat is vervelend danquote:Op maandag 7 mei 2007 05:11 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
daarvoor slaap ik dus te licht....![]()
ik zit 5 tijdszones naar het oosten, het is hier 10 uur in de morgen geweest.quote:Op maandag 7 mei 2007 05:13 schreef Ionesco het volgende:
[..]
Goedemorgen!![]()
Wat doen jullie eigenlijk zo vroeg/laat op![]()
ah, dat verklaart watquote:Op maandag 7 mei 2007 05:17 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik zit 5 tijdszones naar het oosten, het is hier 10 uur in de morgen geweest.
ja, dat zag ik inderdaad.. leeft die knakker nog dan?quote:Op maandag 7 mei 2007 05:17 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Uit een robbiericardo topic
Problemen met sen seo. Sen seo zet vaak slappe bak
Kloon van dinges,quote:Op maandag 7 mei 2007 05:18 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja, dat zag ik inderdaad.. leeft die knakker nog dan?
da's dan jammer voor je, er staat niets anders op tafel vandaag.quote:Op maandag 7 mei 2007 05:23 schreef sig000 het volgende:
Koffie raak ik aan de scihijt en rijstevla is overgewaardeerd.
Ok veel plezier dan verder.quote:Op maandag 7 mei 2007 05:26 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
da's dan jammer voor je, er staat niets anders op tafel vandaag.
is toch heel zielig als je niet eens met een Senseo om kunt gaan...quote:Op maandag 7 mei 2007 05:18 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja, dat zag ik inderdaad.. leeft die knakker nog dan?
nou... veel plezier met thee en een droog boterham....quote:Op maandag 7 mei 2007 05:23 schreef sig000 het volgende:
Koffie raak ik aan de scihijt en rijstevla is overgewaardeerd.
Was nep lieverd.quote:Op maandag 7 mei 2007 05:27 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
is toch heel zielig als je niet eens met een Senseo om kunt gaan...![]()
Ik drink melk en ga zo eieren met spek bakken.quote:Op maandag 7 mei 2007 05:28 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nou... veel plezier met thee en een droog boterham....![]()
![]()
ok dan...lekker....quote:Op maandag 7 mei 2007 05:29 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik drink melk en ga zo eieren met spek bakken.![]()
Hey damn, daar heb ik nu ook zin aan.quote:Op maandag 7 mei 2007 05:29 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik drink melk en ga zo eieren met spek bakken.![]()
jetje das lang geleden....quote:Op maandag 7 mei 2007 05:35 schreef Sebasser het volgende:
Andre van Duin - Busje komt zo.mp3
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |