Geen dank...quote:
Ben je al weg.quote:Op maandag 7 mei 2007 00:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Geen dank...
Ik ga echter ook zo langzaamaan eens richting mijn bed, ondanks dat ik een avondmens ben, word ik geacht morgenochtend vroeg weer aanwezig te zijn op de TU/e
Welterusten NachtWacht
Het was me weer een genoegen
Of hij al weg is, weet ik niet. Maar dat er geen rijstevlaai meerlijkt te zijn, is veel ergerquote:
Nee, ik ga NUquote:
Yessssssssssss ...dank jequote:Op maandag 7 mei 2007 01:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, ik ga NU
Als echte nachtbraker kan ik het toch niet laten langer op te blijven dan gepland
Welterusten
Owja, @PW, er is nog 1 stukje, moet je er wel snel bij zijn![]()
![]()
Ik had wel verwacht dat je wel tot 02:00 op zou blijven, zou ik leuk vinden.quote:Op maandag 7 mei 2007 01:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, ik ga NU
Als echte nachtbraker kan ik het toch niet laten langer op te blijven dan gepland
Welterusten
Owja, @PW, er is nog 1 stukje, moet je er wel snel bij zijn![]()
![]()
Nope, zou wel moeten...maar kan nog ffquote:Op maandag 7 mei 2007 01:32 schreef Sander170 het volgende:
En ben jij nu ook weg of ook nog niet haha.
Ben jij nu alweer wakkerquote:Op maandag 7 mei 2007 01:32 schreef Sander170 het volgende:
En ben jij nu ook weg of ook nog niet haha.
Alweer wakker, haha ik ben altijd wakker, ik slaap amper.quote:Op maandag 7 mei 2007 01:36 schreef ReWinD het volgende:
[..]
Ben jij nu alweer wakkerEen dag of 2 terug zag ik je hier 's nachts ook al rondlopen..
Lekker, doe mij ook maar een bakje dan..quote:Op maandag 7 mei 2007 01:40 schreef Sander170 het volgende:
Ik blijf voorlopig nog wel wakker hoor, maar ben nu eerst even koffie halen.
Ben zo weer terug !
Echt nooit geweten ?quote:Op maandag 7 mei 2007 02:53 schreef indahnesia.com het volgende:
drie uur ja? nooit geweten
Hier is het over een uurtje alweer voormiddag.
Ze zeggen ook weleens drie uur in de ochtend, en bij zes uur zeggen ze vaak zes uur s,ochtends !quote:Op maandag 7 mei 2007 03:01 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nope. voor mij was het altijd zes uur.
tja, ik zeg dat niet vaak, vandaar misschienquote:Op maandag 7 mei 2007 03:03 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ze zeggen ook weleens drie uur in de ochtend, en bij zes uur zeggen ze vaak zes uur s,ochtends !
Maar inderdaad voor nu > Goedemorgen.quote:Op maandag 7 mei 2007 03:11 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
tja, ik zeg dat niet vaak, vandaar misschien
ja, goedemorgen dan maarquote:Op maandag 7 mei 2007 03:15 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Maar inderdaad voor nu > Goedemorgen.
Ik lust ook wel wat.quote:Op maandag 7 mei 2007 03:31 schreef indahnesia.com het volgende:
ik ga eens ontbijten
ik ben er nog hoor.quote:Op maandag 7 mei 2007 03:26 schreef Sander170 het volgende:
Ga je zo weer weg of blijf je nu wel ?
Bier?quote:Op maandag 7 mei 2007 03:33 schreef Sander170 het volgende:
Ik ga even mijn biertje opdrinken.
Maar ik vroeg ook niet of je er nog was, maar of je hier ook nog blijft !quote:
die 2004 zag ik welquote:Op maandag 7 mei 2007 03:31 schreef Sebasser het volgende:
Napoleon Dynamite.
proost dan maarquote:Op maandag 7 mei 2007 03:33 schreef Sander170 het volgende:
Ik ga even mijn biertje opdrinken.
Haha goed gezien.quote:Op maandag 7 mei 2007 03:37 schreef Sebasser het volgende:
Jullie negeren mij.
ja, was niet slecht inderdaad.quote:Op maandag 7 mei 2007 03:37 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik heb 2004 ook meegemaakt, tof jaar.
Ik snap al waarom, jullie zien mij niet als volwaardig Koffie SC'er omdat mijn avatar verkeerd om in de OP staat.quote:
goedemorgenquote:Op maandag 7 mei 2007 03:37 schreef Sebasser het volgende:
Jullie negeren mij.
Keer hem eens om dan.quote:Op maandag 7 mei 2007 03:44 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik snap al waarom, jullie zien mij niet als volwaardig Koffie SC'er omdat mijn avatar verkeerd om in de OP staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |