Môgguh Sebas....quote:
da's lekker makkelijkquote:Op maandag 7 mei 2007 05:02 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Geen idee, heb vandaag toch niks te doen ofzo.
zit er eens een vogel te fluiten is het weer niet goedquote:Op maandag 7 mei 2007 05:05 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
Môgguh Sebas....![]()
![]()
...idd erg vroeg....
...werd wakker door een stelletje vogels die het leuk vinden om net op mijn dak te fluiten....
![]()
hey NachtWacht....quote:Op maandag 7 mei 2007 05:04 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Heey goedemorgen juon_jacket1.![]()
Das een tijd geleden zeg...![]()
quote:
quote:Op maandag 7 mei 2007 05:03 schreef Sebasser het volgende:
Oh, ik heb wel degelijk iets te doen.
Ik ging toffe gadgets uitzoeken die ik binnenkort ga kopen van het geld dat ik ga verdienen.
Vakantie is immers als het goed is al geregeld.
goedemoregn Indah...quote:Op maandag 7 mei 2007 05:06 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
zit er eens een vogel te fluiten is het weer niet goed
Ik geloof het van wel, maar nu ga ik er dus wel vandoor !quote:Op maandag 7 mei 2007 05:06 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
hey NachtWacht....![]()
![]()
...zo lang is het toch niet...
???
Ach, hier begint de moskee rond die tijd z'n eerste oproep. Ik slaap lekker doorquote:Op maandag 7 mei 2007 05:07 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
goedemoregn Indah...![]()
![]()
...ik vind het op zich best leuk hoor die vogels....
...maar niet om 04:00...
![]()
goedemorgen dan maarquote:Op maandag 7 mei 2007 05:10 schreef Ionesco het volgende:
Ik kan niet slapenging om 1 uur naar mn bedje toe... en 4 uur later maar opgestaan omdat t toch niet lukt, en als ik nu in slaap zou vallen zal ik mgoenochtend nog erger verrot zijn dan als ik gewoon de avond doorga...
Arme ik!
slaap lekker...quote:Op maandag 7 mei 2007 05:09 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ik geloof het van wel, maar nu ga ik er dus wel vandoor !
Ik ga lekker naar bed, en ben er gewoon morgennacht weer, tot dan, doei...![]()
![]()
![]()
daarvoor slaap ik dus te licht....quote:Op maandag 7 mei 2007 05:10 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ach, hier begint de moskee rond die tijd z'n eerste oproep. Ik slaap lekker door
quote:Op maandag 15 augustus 2005 18:31 schreef indahnesia.com het volgende:
Heb je wel een echte Senseo gekocht? Ik bedoel, zat er een certificaat van echtheid bij?
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 08:21 schreef indahnesia.com het volgende:
Aah.. ik zie het al. je moet ook geen Sen Seo hebben, maar een senseo.. ze hebben je proberen te besodemieteren geloof ik.
arme jij....quote:Op maandag 7 mei 2007 05:10 schreef Ionesco het volgende:
Ik kan niet slapenging om 1 uur naar mn bedje toe... en 4 uur later maar opgestaan omdat t toch niet lukt, en als ik nu in slaap zou vallen zal ik mgoenochtend nog erger verrot zijn dan als ik gewoon de avond doorga...
Arme ik!
Goedemorgen!quote:
Ketal staat al aanquote:Op maandag 7 mei 2007 05:12 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
arme jij.......goedemorgen....koffie..
![]()
???
slaap ze sanderquote:Op maandag 7 mei 2007 05:09 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ik geloof het van wel, maar nu ga ik er dus wel vandoor !
Ik ga lekker naar bed, en ben er gewoon morgennacht weer, tot dan, doei...![]()
![]()
![]()
dat is vervelend danquote:Op maandag 7 mei 2007 05:11 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
daarvoor slaap ik dus te licht....![]()
ik zit 5 tijdszones naar het oosten, het is hier 10 uur in de morgen geweest.quote:Op maandag 7 mei 2007 05:13 schreef Ionesco het volgende:
[..]
Goedemorgen!![]()
Wat doen jullie eigenlijk zo vroeg/laat op![]()
ah, dat verklaart watquote:Op maandag 7 mei 2007 05:17 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik zit 5 tijdszones naar het oosten, het is hier 10 uur in de morgen geweest.
ja, dat zag ik inderdaad.. leeft die knakker nog dan?quote:Op maandag 7 mei 2007 05:17 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Uit een robbiericardo topic
Problemen met sen seo. Sen seo zet vaak slappe bak
Kloon van dinges,quote:Op maandag 7 mei 2007 05:18 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja, dat zag ik inderdaad.. leeft die knakker nog dan?
da's dan jammer voor je, er staat niets anders op tafel vandaag.quote:Op maandag 7 mei 2007 05:23 schreef sig000 het volgende:
Koffie raak ik aan de scihijt en rijstevla is overgewaardeerd.
Ok veel plezier dan verder.quote:Op maandag 7 mei 2007 05:26 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
da's dan jammer voor je, er staat niets anders op tafel vandaag.
is toch heel zielig als je niet eens met een Senseo om kunt gaan...quote:Op maandag 7 mei 2007 05:18 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja, dat zag ik inderdaad.. leeft die knakker nog dan?
nou... veel plezier met thee en een droog boterham....quote:Op maandag 7 mei 2007 05:23 schreef sig000 het volgende:
Koffie raak ik aan de scihijt en rijstevla is overgewaardeerd.
Was nep lieverd.quote:Op maandag 7 mei 2007 05:27 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
is toch heel zielig als je niet eens met een Senseo om kunt gaan...![]()
Ik drink melk en ga zo eieren met spek bakken.quote:Op maandag 7 mei 2007 05:28 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nou... veel plezier met thee en een droog boterham....![]()
![]()
ok dan...lekker....quote:Op maandag 7 mei 2007 05:29 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik drink melk en ga zo eieren met spek bakken.![]()
Hey damn, daar heb ik nu ook zin aan.quote:Op maandag 7 mei 2007 05:29 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik drink melk en ga zo eieren met spek bakken.![]()
jetje das lang geleden....quote:Op maandag 7 mei 2007 05:35 schreef Sebasser het volgende:
Andre van Duin - Busje komt zo.mp3
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |