tuurlijk. de ene keer doet hij het wel goed maar de andere keer nietquote:Op maandag 15 augustus 2005 18:29 schreef kikoooooo het volgende:
heb je de pads er goed recht in? zonder kreuken zegmaar?
Daar ligt het aan. Die zijn vaak niet goed. Je kunt beter een beige of een zwarte kopen.quote:Op maandag 15 augustus 2005 18:38 schreef RobbieRicardo het volgende:
Het is trouwens een witte
quote:Op maandag 15 augustus 2005 18:40 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Daar ligt het aan. Die zijn vaak niet goed. Je kunt beter een beige of een zwarte kopen.
quote:Op maandag 15 augustus 2005 18:40 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Daar ligt het aan. Die zijn vaak niet goed. Je kunt beter een beige of een zwarte kopen.
Precies dat heb ik ook wel eens. Maar dan vergeet ik het zelf. Wat is dat goor idd.quote:Op maandag 15 augustus 2005 18:59 schreef Mirage het volgende:
Is het niet zo dat je "vergeet" er een nieuwe pad in te doen en dus de oude twee keer gebruikt ?
Ik heb wel eens dat als ik een pad erin doe even wegloop naar de wc terwijl het ding opwarmt...terug kom.... koffie maak en het gigantisch goor is.... als ik dan de woonkamer inloop zit mijn man aan een vers bakkie koffie![]()
Je moet ook wel een Senseo hebben, geen sen seo....quote:Op maandag 15 augustus 2005 18:38 schreef RobbieRicardo het volgende:
het is gewoon een echte sen seo dus dat zal het probleem niet zijn. de pads doen het de ene keer wel goed en geven lekkere koffie dus het licht denk ik ook niet aan de pads. Het is trouwens een witte
nee ik weet goed wat ik doe maar nu ik er over nadenk gebeurd het alleen maar wanneer je de vorm voor twee kopjes erin doet volges mij heb ik het nooit gehad bij de 1 kopjesvorm.quote:Op maandag 15 augustus 2005 18:59 schreef Mirage het volgende:
Is het niet zo dat je "vergeet" er een nieuwe pad in te doen en dus de oude twee keer gebruikt ?
Ik heb wel eens dat als ik een pad erin doe even wegloop naar de wc terwijl het ding opwarmt...terug kom.... koffie maak en het gigantisch goor is.... als ik dan de woonkamer inloop zit mijn man aan een vers bakkie koffie![]()
Ik vind de koffie ook slapper als je er twee tegelijk zet.quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:15 schreef RobbieRicardo het volgende:
[..]
nee ik weet goed wat ik doe maar nu ik er over nadenk gebeurd het alleen maar wanneer je de vorm voor twee kopjes erin doet volges mij heb ik het nooit gehad bij de 1 kopjesvorm.
Heb ik ook gemerkt... dus dat doe ik nu ook altijd.quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:17 schreef Ceriel het volgende:
[..]
Ik vind de koffie ook slapper als je er twee tegelijk zet.
kan je beter 2 keer koffie zetten zeg maar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |