Zo denk ik in het algemeen ook over die zaak...quote:Op zondag 6 mei 2007 18:06 schreef eer-ik het volgende:
[..]
van der heijden
Ik heb daar gewerkt (alleen heet het dan digros)
boem de la dikkie!quote:
gaat dat lukken?quote:Op zondag 6 mei 2007 18:11 schreef OA het volgende:
Er zijn wat wijzigingen in de OP!!
Dus ale iedereen die even bekijkt...![]()
Zit jij er (middels PM) achter??quote:
Eetse!quote:
O ja, die zou ik publiceren...quote:Op zondag 6 mei 2007 18:19 schreef BrandX het volgende:
Vol verwachting naar de enquete uitslag hier!![]()
Heb je het in een excelsheet staan?quote:Op zondag 6 mei 2007 18:23 schreef OA het volgende:
[..]
O ja, die zou ik publiceren...:P
De gegevens die papier heeft verstrekt zijn een beetje lastig tot een taartdiagram (zoals hij wenst) te brengen...:{
Zal me er vanavond nog even over buigen!O-)
Ja.quote:
ok, anders kan je het me ook mailen, heb op werk een leuk statistisch progje die leuke grafieken enz. kan makenquote:Op zondag 6 mei 2007 18:32 schreef OA het volgende:
[..]
Ja.
En ik ben er nu mee bezig en het lukt toch wel...:PIk was eerst verkeerd bezig...:')
rijstevlaaiquote:Op zondag 6 mei 2007 19:02 schreef eer-ik het volgende:
zo, klaer
[..]
Neen, ik riep in het vorige topic dat rijstevlaaiis
Ja ik ben druk druk ! Vandaar dat ik hier wat minder zitquote:Op zondag 6 mei 2007 18:12 schreef eer-ik het volgende:
[..]
boem de la dikkie!
Tijd niet gezien! (hier)
[..]
gaat dat lukken?
MPG, Kuuk, BDquote:Op zondag 6 mei 2007 19:13 schreef MPG het volgende:
[..]
rijstevlaai
(tvp)
OA, wellicht komt er vanavond nog een update, ff afhankelijk van hoe vlot ik door mijn to-do list heen ben
OAquote:
Hey.. zie pm!quote:
pm gezienquote:
Eer-ikquote:
Owja.... voor ik het vergeet: Update staat erquote:
ff een bepaald ander topic (987245) checken!quote:Op zondag 6 mei 2007 20:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Owja.... voor ik het vergeet: Update staat er![]()
Ja, goed, vrij veel gezopen, vooral gister..quote:Op zondag 6 mei 2007 20:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Eer-ik
En zo kachelen we weer een topic vol met allemaal gezwaai
Hoe was je weekend?
Ja hoor, qua zuipen redelijk rustig aan gedaanquote:Op zondag 6 mei 2007 20:27 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, goed, vrij veel gezopen, vooral gister..
Ben vandaag de hele dag naar de klote geweest.
Was jou weekend ook nog een beetje goed te doen?
da's ook wel eens lekkerquote:Op zondag 6 mei 2007 20:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja hoor, qua zuipen redelijk rustig aan gedaan
Zaterdag gewerkt van 8:00 tot 20:30, kan ff geen spinazie die verpakt is voor een bekende grootgrutter (niet de discounter) meer zien
Vanmiddag bij een vriend op de koffie geweest in zn nieuwe appartement
Zeker welquote:Op zondag 6 mei 2007 20:52 schreef eer-ik het volgende:
[..]
da's ook wel eens lekker
Behoorlijk lange dag gemaakt heb je dan zaterdag...
Ik moest van half 9 tot 4, mooie tijd toch
Mja, ik schat morgen ook wel rond een uur of 3 weer thuis te zijn...quote:Op zondag 6 mei 2007 20:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Zeker wel
Zaterdag was wel lang, maar gelukkig niet vermoeiend ofzo
Vanaf volgende week ploegendienstDan worden de aantallen uren weer redelijk in het normale
Maar die werktijden van jou zijn nog beter
bier, pffff...quote:Op zondag 6 mei 2007 21:26 schreef buzzer het volgende:
Ik ben na deze voetbalwedstrijd meer toe aan een biertje
quote:
Ik heb een warme sjokiemel in m'n mik gegoten, en begin weer erg moe te raken.quote:Op zondag 6 mei 2007 22:26 schreef MPG het volgende:
Zo ben er weer
1 koffie, 1 stuk aardbeienvlaai en 1 biertje later
Morgen eerste dag leren van de tentamenweek... vrijdag tentamen.. morgen dus rustig op gang komen, bakje pleur, laptop, collegedictaat, oefententamensquote:Op zondag 6 mei 2007 22:33 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik heb een warme sjokiemel in m'n mik gegoten, en begin weer erg moe te raken.
Morgen vrij
Nou ja, ik hoef niet te werken morgen, wel druk...
Welterusten Kuuk, slaap lekkerquote:Op zondag 6 mei 2007 22:36 schreef Kuukske het volgende:
Tijd om mijn lieftallige mandje op te zoeken
trustequote:Op zondag 6 mei 2007 22:36 schreef Kuukske het volgende:
Tijd om mijn lieftallige mandje op te zoeken
Ook hallo!quote:Op zondag 6 mei 2007 22:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
een smiley in een tt 13.gif
Tim Frits!quote:Op zondag 6 mei 2007 22:58 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik duik lekker de mand in! Morgenmiddag werken in A'dam, daarna misschien ff naar het Museumplein, Ajax huldiging!
Tim Frits, slaap lekker. Juich ook ff namens mij bij de huldiging van Ajaxquote:Op zondag 6 mei 2007 22:58 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik duik lekker de mand in! Morgenmiddag werken in A'dam, daarna misschien ff naar het Museumplein, Ajax huldiging!
Wat je zegt!quote:Op zondag 6 mei 2007 23:03 schreef MPG het volgende:
Het weekend loopt ten einde en alle koffiërs komen weer boven water
welterustequote:Op zondag 6 mei 2007 22:58 schreef vrolijke-frits het volgende:
GoedeNacht NachtWachtquote:
zie bovenquote:Op maandag 7 mei 2007 00:01 schreef Sander170 het volgende:
Zo en nu een GoedeNacht allemaal, mijn dienst is weer begonnen.![]()
NachtWacht staat paraat.![]()
Daar herkenen ze mij altijd aan.quote:Op maandag 7 mei 2007 00:02 schreef crossover het volgende:
Waarom staat nachtwacht altijd dikgedrukt
Waarom staat crossover altijd blauwgedruktquote:Op maandag 7 mei 2007 00:02 schreef crossover het volgende:
Uit gewoonte.. een traditie die ooit is ontstaan en nog immer in ere wordt gehouden.quote:Op maandag 7 mei 2007 00:02 schreef crossover het volgende:
Precies MPG, ik ben blij dat jij mij begrijpt !quote:Op maandag 7 mei 2007 00:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Uit gewoonte.. een traditie die ooit is ontstaan en nog immer in ere wordt gehouden.
Draagt wel bij aan de mystiek die rond de NachtWacht hangt.
Spannendquote:Op maandag 7 mei 2007 00:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Uit gewoonte.. een traditie die ooit is ontstaan en nog immer in ere wordt gehouden.
Draagt wel bij aan de mystiek die rond de NachtWacht hangt.
quote:Op maandag 7 mei 2007 00:11 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Precies MPG, ik ben blij dat jij mij begrijpt !
Jij bent degene in dit topic die me eigenlijk altijd begrijpt, dat betreft lijk je erg veel op mij.![]()
Ik ben blij met zo iemand als jij MPG, NachtWacht hou ik in eer dikgedrukt, gewoon traditie dat is alles.
MPG.![]()
De mystiek natuurlijk!!! Een beetje alerter mag wel he!quote:
Slaap lekkerquote:
Trusten HW, slaap lekkerquote:
Ik ben heel alert, maar het kon zijn dat je wat anders bedoelde, beetje duidelijker mag ook wel hé !quote:Op maandag 7 mei 2007 00:14 schreef crossover het volgende:
[..]
De mystiek natuurlijk!!! Een beetje alerter mag wel he!
Ik ben net zo duidelijk als dat jij alert bentquote:Op maandag 7 mei 2007 00:16 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ik ben heel alert, maar het kon zijn dat je wat anders bedoelde, beetje duidelijker mag ook wel hé !
Ja bedankt, we nemen lekker een bakje koffie.quote:Op maandag 7 mei 2007 00:14 schreef MPG het volgende:
[..]Ik voel mij vereerd met deze verbondenheid. Bakje koffie dan maar?
Zoals ik al eerder zei, smeer jij hem maar gauw.quote:Op maandag 7 mei 2007 00:19 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik ben net zo duidelijk als dat jij alert bent
Ik duik me bed inDaag MPG en NachtWacht
![]()
Trusten [blue]CO[/blue], bis Morgenquote:Op maandag 7 mei 2007 00:19 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik ben net zo duidelijk als dat jij alert bent
Ik duik me bed inDaag MPG en NachtWacht
![]()
(en de rest die niks van zich laat horen)
Geen idee, wellicht omdat wij beiden avond- danwel nachtmensen zijn?quote:Op maandag 7 mei 2007 00:25 schreef Sander170 het volgende:
Hoe komt het toch altijd dat jij me altijd zo goed begrijpt MPG ?
Absoluut erg leuk inddquote:Op maandag 7 mei 2007 00:28 schreef Sander170 het volgende:
Klopt ik begrijp jou ook altijd MPG, leuk dat we zo op één lijn zitten, drink ze op onze vriendschap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |