Ja, he, als ik dát wist. Dan was ik klaar en zat ik nu al bij Shownieuws te vertellen over mijn diepgewortelde vriendschap met so-and-so, ontstaan op een mooie dag in Londen.quote:Op zondag 6 mei 2007 17:01 schreef tlepel het volgende:
Wat voor een soort films speelde hij dan
Ja!quote:Op zondag 6 mei 2007 17:02 schreef 7eVeNL het volgende:
bedoel je trouwens tommy cooper? de overleden goochelaar?
Daar heb ik toch geen tijd voor, als Vrouw Die Met De Groten Der Aarde Verkeert!quote:Op zondag 6 mei 2007 17:05 schreef murp het volgende:
zoek maar
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_male_film_actors_(A-K)
is hij engels? of amerikaans?quote:Op zondag 6 mei 2007 17:06 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Daar heb ik toch geen tijd voor, als Vrouw Die Met De Groten Der Aarde Verkeert!![]()
O en ik zie hem voor me in een oude politieserie of zo...
*googlet.quote:Op zondag 6 mei 2007 17:11 schreef milagro het volgende:
Weet je zeker dat het een acteur is?
Het klinkt een beetje als Bruce Forsyth namelijk wie je beschrijft
Even gekeken en nee, die is het niet.quote:Op zondag 6 mei 2007 17:11 schreef milagro het volgende:
Weet je zeker dat het een acteur is?
Het klinkt een beetje als Bruce Forsyth namelijk wie je beschrijft
Nope!quote:Op zondag 6 mei 2007 17:11 schreef Rasing het volgende:
Michael Caine?
http://www.biosagenda.nl/p2319_jack-nicholson.htmlquote:Op zondag 6 mei 2007 17:18 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nope!
En Jack Nicholson is het ook niet. Deze man is volgens mij ouder.
Nee!quote:Op zondag 6 mei 2007 17:19 schreef milagro het volgende:
Anthony Hopkins dan?
Hij was vrij lang. 1m90 wel denk ik. Forse man ook, met een buik. Wit haar, wat zo'n beetje om zijn hoofd danste. Hij droeg een lange regenjas en dat paste ook helemaal bij hem. Niet het type dat meteen de aandacht trekt, geen ster in zijn doen en laten. Liep met een schuine grijns over straat, in gedachten verzonken.quote:Op zondag 6 mei 2007 17:19 schreef milagro het volgende:
Anthony Hopkins dan?
Hoe lang was hij ongeveer denk je, Dude?
inspecteur COLOMBOquote:Op zondag 6 mei 2007 17:22 schreef snellejelle het volgende:
Inspector Morse?
Ken wel een Morris.quote:Op zondag 6 mei 2007 17:22 schreef snellejelle het volgende:
Inspector Morse?
die is morse doodquote:Op zondag 6 mei 2007 17:22 schreef snellejelle het volgende:
Inspector Morse?
Hád 'ie wel wat van!quote:
Nee, dikker!quote:Op zondag 6 mei 2007 17:24 schreef Ash het volgende:
Ian Mckellen?
hm....... wacht even, even denken, ik heb iemand .....alleen hoe heet ie nouquote:Op zondag 6 mei 2007 17:29 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Hád 'ie wel wat van!
Maar dikker nog. En een nog veel sulliger hoofd.
Gatverdamme zeg..Als ik die vent tegenkom wil ik daarmee juist niet in de belangstelling komenquote:
Dikkerder!quote:Op zondag 6 mei 2007 17:39 schreef milagro het volgende:
Brian Blessed is niet echt lang en te chique, maar wel met grijns
Ouwer!quote:Timothy West ook niet echt lang, ietsje warriger qua haar, maar wel een scheve grijns
Nopequote:Op zondag 6 mei 2007 18:39 schreef henkde_j het volgende:
Was het misschien michael gambon?
[afbeelding]
Véél meer Engelse ontbijtjes achter de riem!quote:Op zondag 6 mei 2007 19:01 schreef Thisbe het volgende:
Die professor uit Back to the Future? Christopher Lloyd?
Je hebt het niet gedroomdquote:Op zondag 6 mei 2007 19:10 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nope
@ shmoopy: ja, maar véél minder sophisticated.
Sir, niet lord.quote:
Als Sir is hij verkiesbaar voor the House of Lords, hoorquote:
quote:
quote:
Een grotere loenzert dan Peter Falk is er niet.quote:Op zondag 6 mei 2007 19:19 schreef Duderinnetje het volgende:
Zijn ene oog keek een beetje uit koers, zeg maar.
Probeer Marty Feldman eensquote:Op zondag 6 mei 2007 19:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Een grotere loenzert dan Peter Falk is er niet.![]()
OMG, nee!!quote:Op zondag 6 mei 2007 22:33 schreef Chen het volgende:
OMG weet je het al?
Doe eens tekenen danquote:Op zondag 6 mei 2007 22:34 schreef Duderinnetje het volgende:
Heeft hij óók iets van!
Maar is hem niet.
Getver, ik wou dat ik het beeld in mijn hoofd kon posten
Nee dat kan ik niet. Dan krijg je een 8 met vier bezemstelen eruit.quote:
Ja die is echt te jongquote:Op maandag 7 mei 2007 00:30 schreef 7eVeNL het volgende:
Misschien bedoel je wel die presentator van Top gear?? die doet mij denken aan jou omschrijving! maar die zit volgens mij ergens in de 50
Ik denk dat je dan beter het contact maar moet verbrekenquote:Op maandag 7 mei 2007 00:54 schreef Duderinnetje het volgende:
Nee allemaal niet, sorry![]()
Heb alles nagezocht op Google Images.
Nee die is het ook echt nietquote:Op maandag 7 mei 2007 00:58 schreef Vitalogy het volgende:
Ook Patrick Macnee niet...die voldoet precies aan wat je zegt.
Speelde in The Avengers (serie van 30 jaar geleden)
Heeft wat weg van Tommy Cooper
Schuine lach
Is groot en dik nu
Nou dan weet ik het ook niet meer, ik stop met zoeken.
Idd.quote:Op maandag 7 mei 2007 00:58 schreef Vitalogy het volgende:
Ook Patrick Macnee niet...die voldoet precies aan wat je zegt.
Nee nee echt niet!!quote:Op maandag 7 mei 2007 01:04 schreef Jane het volgende:
[..]
Idd.
[afbeelding]
* Jane is ook wel heel benieuwd geworden wie het nou is.
Inspector Wexford perhaps?quote:Op zondag 6 mei 2007 17:06 schreef Duderinnetje het volgende:
O en ik zie hem voor me in een oude politieserie of zo...
Eigenlijk maak je het wel moeilijk, want ik vind Lou Grant nou eigenlijk totaal niet op Tommy Cooper lijken.quote:Op zondag 6 mei 2007 19:19 schreef Duderinnetje het volgende:
Hij had wel wat van 'Lou Grant', maar dan ouder en grijzer en hij loenste. Zijn ene oog keek een beetje uit koers, zeg maar.
[afbeelding]
Stewart is 1.65 of zoquote:Op maandag 7 mei 2007 01:38 schreef Patton het volgende:
Sir Ben Kingsley?
[afbeelding]
Of Patrick Steward (niet logisch aangezien iedereen die kent als Captain Jean-Luc Picard)
[afbeelding]
Of Eric Idle? (alhoewel ook niet scheel)quote:
John Nettles van Midsommer Murders.quote:
Zeg dat wel. Ik moest vannacht vier keer op om te plassen.quote:Op maandag 7 mei 2007 12:23 schreef cwk het volgende:
Godverdomme, dit is rete-spannend.
hier kom ik over een jaar of 20 wel op terugquote:Op maandag 7 mei 2007 13:04 schreef cwk het volgende:
Als Swayze 70+ is eet ik mijn snikkel op P8.
Patrick Wayne Swayze (Houston, Texas, 18 augustus, 1952)quote:Op maandag 7 mei 2007 13:07 schreef P8 het volgende:
[..]
hier kom ik over een jaar of 20 wel op terug![]()
kleur? zwart/wit? welk jaartal?quote:Op maandag 7 mei 2007 15:40 schreef Duderinnetje het volgende:
En ik denk dus steeds aan een oude politieserie... misschien is het wel geen groot acteur van het witte doek...
Weet ik niet!quote:Op maandag 7 mei 2007 15:41 schreef SlimShady het volgende:
[..]
kleur? zwart/wit? welk jaartal?
ik help mee.
Ja of iemand die op LouGrantTommyCooperKomrij leek. En meer nietquote:Op maandag 7 mei 2007 15:41 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Misschien was het wel gewoon iemand die op een acteur leek.![]()
En toch zeg ik Joss Ackland, omdat hij voldoet aan jouw vreemde omschrijvingquote:Op maandag 7 mei 2007 15:43 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Weet ik niet!
Maar ik zie blauw!
Een blauw kostuum!
Is al genoemd en het was 'm niet. Méér Komrij moet er in Verbal, méér Komrij!quote:Op maandag 7 mei 2007 15:44 schreef Verbal het volgende:
[..]
En toch zeg ik Joss Ackland, omdat hij voldoet aan jouw vreemde omschrijving
V.
Zeg, verpest da vibe effe lekker, will youquote:Op maandag 7 mei 2007 15:55 schreef denka het volgende:
Boeie wie het is en wat doe je er dan mee?
Kun je dan zeggen van, hey ik heb in london huppelepup zien lopen op straat? En dan?
Dan voel ik me beter dan jullie allemaal en mogen jullie me wellicht aanraken, vermits ik daar de tijd voor vind tussen alle jetset-feestjes door die ik dan bezoek omdat ik nu eenmaal tot de kring van intimi behoor van so-and-so, want die zit op ditzelfde moment ongetwijfeld te denken: who was that very special girl I saw on the streets of Londen? I would like to make her a star! En daarom struint hij, zo oud als hij is, nog dagelijks de straten af en heeft hij een team van mensen op de zaak gezet om mij te vinden, waar dan ook ter wereld. En als dat straks gelukt is, als onze wegen zich wederom kruisen, als hij zijn zachtrimpelige wang tegen mijn jonge gelaat duwt, en wij beseffen dat het zo moest zijn, jong en oud, zielsverwanten, dan biedt hij me die grote rol aan.quote:Op maandag 7 mei 2007 15:55 schreef denka het volgende:
Boeie wie het is en wat doe je er dan mee?
Kun je dan zeggen van, hey ik heb in london huppelepup zien lopen op straat? En dan?
quote:Op maandag 7 mei 2007 13:07 schreef cwk het volgende:
Geweldige spel-potentie trouwens, dit topic.
Lodquote:
Ik begrijp het helemaal en vind het een eer dat jij als jetsetter speciaal aan mij denkt. Dan moeten mijn woorden je toch diep hebben geraakt dat ik deze eer verdien. Ik acht de kans wel enorm klein dat ik liggend bij mijn zwembad omringd door veel mooie vrouwen en de nodige coke ook maar 1 moment aan jou zal denken..quote:
Was die niet al eerder genoemd?quote:Op maandag 7 mei 2007 16:48 schreef milagro het volgende:
[afbeelding]
ja okay, hij loenst niet, maar ms loens jij wel, en denk je daarom dat anderen loensen![]()
Je hebt gewoon een zwerver gezien, your dudenessquote:Op maandag 7 mei 2007 16:44 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Lod
De
Ri
Ger!!!!!!!
Lodderiger! Loensender! Veel meer een vertrooide professor! Luister naar me Verbal![]()
![]()
uuh ja, maar dit is een recenterderder foto, scheelt nogal, vind ikquote:
Met een waanzinnig fascinerend levensverhaal.quote:Op maandag 7 mei 2007 16:54 schreef Verbal het volgende:
Je hebt gewoon een zwerver gezien, your dudeness
V.
Ik denk dat het op het dikgedrukte stukje misloopt.quote:Op zondag 6 mei 2007 16:58 schreef Duderinnetje het volgende:
Help!![]()
Ik was een paar dagen in Londen en zag een oude vent lopen die volgens mij acteur is. Nu wil ik natuurlijk aan iedereen vertellen dat ik de wereldberoemde so-and-so in hoogsteigen persoon in de Britse hoofdstad zag lopen, ergo impliciet: dat ik hem eigenlijk 'ken' oftewel bevriend met hem ben, en ik dus eigenlijk een beter mens ben dan alle anderen en jullie me eventueel op aanvraag mogen aanraken endezo. Maar ik weet niet wie het is, dus is er niks om mee te pimpen![]()
Dus wie is die vent die ik zag lopen????
Het gaat om een oudere acteur, 70+ schat ik, met een kalende kop, met wat grijs/witte plukken. Guitige kop, schuine grijns, beetje loensend. Hij heeft qua gezicht wel iets van wijlen hoe-heet-die-dooie-goochelaar.
Lekker vaag hè? Maar ik hoop wel dat jullie me kunnen helpen, want de pijn van het niet weten is ondraaglijk![]()
Dank.
Ja, dat is de (nu wat oudere) Lou Grant.quote:Op maandag 7 mei 2007 18:06 schreef Asskicker14 het volgende:
Is het Edward Asner, tevens mijn laatste gok.
[afbeelding]
Ja, haha. Sir Patrick Moore. The sky at night!quote:Op maandag 7 mei 2007 22:24 schreef Jane het volgende:
Jeutje, nog niet gevonden??!
Was het misschien de Britse sterrenkijker Sir Patrick Moore?
[afbeelding]
Sir Moore zit meestal in 'n rolstoel.quote:Op maandag 7 mei 2007 22:24 schreef Jane het volgende:
Jeutje, nog niet gevonden??!
[..]
Ja, dat is de (nu wat oudere) Lou Grant.We zoeken naar een kruising tussen hem, Tommy Cooper en Komrij.
(kan me er nog steeds weinig bij voorstellen
)
Ondertussen zoek ik het maar even buiten de acteurs (maar wel van televisie). Je kunt nooit weten, nietwaar?
Was het misschien de Britse sterrenkijker Sir Patrick Moore?
[afbeelding]
Tja, maar ja... I'm running out of options here!quote:
Dat dus ja..quote:Op maandag 7 mei 2007 22:20 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Ik denk dat het op het dikgedrukte stukje misloopt.
Geeft niet hoor. Ik wil je evengoed wel aanraken.
quote:Op maandag 7 mei 2007 22:51 schreef Jane het volgende:
[..]
Tja, maar ja... I'm running out of options here!
Bassie!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:56 schreef Fargo het volgende:
Deze misschien? Op vakantie in Londen...
[afbeelding]
Drommels...quote:
Heee, misschien is Duderinnetje wel helemaal niet "into the whole brevity thing".quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:19 schreef milagro het volgende:
okay, Dude, hoe lang ben jij,
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:56 schreef Fargo het volgende:
Deze misschien? Op vakantie in Londen...
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:02 schreef milagro het volgende:
zeg, Dude, je kan toch niet toevallig...... dead people zien. hè....
Misschien hadden we zo moeten beginnen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:16 schreef Duderinnetje het volgende:
![]()
Dan begin ik een Char-carrière, ook leuk![]()
"Does his name begin with an A? a B? A or B or C? D maybe?"
En dan staat James Hunt nog niet eens op de cover.quote:
da's ook een dwergquote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:29 schreef emss het volgende:
Woody Allen? of is die al voorbijgekomen? die maakt wel vaak films in London namelijk.
Als je hem zo omschrijft moet ik denken aan ... ,hoe heet ie, uit Harry Potter, grote man met baard en lang haar die voor de dieren zorgt. Hargar ofzoiets.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:47 schreef milagro het volgende:
[..]
we zijn op zoek naar een dikke reus met scheve grijns
uuuh, Robbie Coltrane bedoel je ?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:49 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Als je hem zo omschrijft moet ik denken aan ... ,hoe heet ie, uit Harry Potter, grote man met baard en lang haar die voor de dieren zorgt. Hargar ofzoiets.
Maar goed, die is volgens mij nog niet oud genoeg.
Oh. Oke.quote:
Daar zat ik ook al aan te denken. Maar ik heb hem nog nooit met grijze plukken gezien. Maar ja, die schijn je op 1 nacht te kunnen oplopen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:47 schreef milagro het volgende:
we zijn op zoek naar een dikke reus met scheve grijns
nee, Robbie Coltrane kan niet, want die heeft veel en donker haar![]()
Robbie Coltrane![]()
Hehe! Was gisteren de hele tijd op zoek naar z'n naam, maar kon er niet opkomen! Thanks!quote:
Dat wil ik na dit topic sowieso (zie vet gedrukt)quote:Op maandag 7 mei 2007 16:29 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dan voel ik me beter dan jullie allemaal en mogen jullie me wellicht aanraken, vermits ik daar de tijd voor vind tussen alle jetset-feestjes door die ik dan bezoek omdat ik nu eenmaal tot de kring van intimi behoor van so-and-so, want die zit op ditzelfde moment ongetwijfeld te denken: who was that very special girl I saw on the streets of Londen? I would like to make her a star! En daarom struint hij, zo oud als hij is, nog dagelijks de straten af en heeft hij een team van mensen op de zaak gezet om mij te vinden, waar dan ook ter wereld. En als dat straks gelukt is, als onze wegen zich wederom kruisen, als hij zijn zachtrimpelige wang tegen mijn jonge gelaat duwt, en wij beseffen dat het zo moest zijn, jong en oud, zielsverwanten, dan biedt hij me die grote rol aan.
Ik, die nooit wist dat ik kon acteren, maar híj zag dat in me. En voor ik het weet schitter ik op het witte doek, in een Oscarwinnende rol en verzucht iedereen 'Wat is ze mooi en talentvol en intelligent en bovendien geestig!'. Maar ik blijf daar heel gewoon onder en loop nog vaak eventjes met so-and-so naar dat speciale plekje in Londen, waar alles begon en onze blikken elkaar kruisten. Tot so-and-so jammerlijk overlijdt en in zijn testament insists dat ik zijn miljoenen erf. En dan stop ik met acteren. Ik kan het niet meer opbrengen denka! Begrijp je dat? Zonder mijn gothfather, mijn idool, mijn goeroe, is mijn acteursleven leeg en betekenisloos geworden.
Er rest mij dan niets meer dan een wijngaardje te gaan runnen in Italië, waar ik tot in lengte van dagen zittend aan mijn zwembad, of mijmerend over het dal waar de wijnranken naar de hemel trachten te reiken, nog eens aan jullie allemaal denk. En dan speciaal aan jou: denka.
Ik heb de 'Cracker' box hier al tig keer gekeken en mijn zoon begrijpt maar niet hoezo "je weet toch wat er gaat gebeuren????? " uuh, nee dat verdring ik iedere keer weer opdat ik het weer kan kijkenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:57 schreef Jane het volgende:
[..]
Hehe! Was gisteren de hele tijd op zoek naar z'n naam, maar kon er niet opkomen! Thanks!![]()
En idden
enzo.
Maar het zal hem niet zijn, nee.
Die is dan weer over de 2 meter dus net weer wat te lang.quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:38 schreef Jeanne_Darc het volgende:
James Cromwell misschien? Is alleen niet zo fors.
Waarom houdt het je toch zo bezig lieve jongen?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:34 schreef denka het volgende:
Wat mensen toch een kuddedieren zijn en volgers. Misschien lult ts maar wat en iedereen begint met het posten van plaatjes. 5 pagina's verder en vooral tig plaatjes verder en degene is nog niet gevondenEn iedereen doet nog vrolijk mee en ts komt zo nu en dan met een vage respons
![]()
TS je bent geweldig!Wat zijn mensen toch simpel he
![]()
Omdat het vermakelijk isquote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:57 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Waarom houdt het je toch zo bezig lieve jongen?
Wel al een paar jaar dood.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:34 schreef thecrook het volgende:
Was het Rodney Dangerfield, niet Brits, wel acteur.
[afbeelding]
ms neem je het zelf wel te serieus nu, hoor, de reacties, het is gewoon een hilarisch topic, en de OP gruwelijk vaag, maar daarom juist zo leuk toch, lekker mogelijke en onmogelijke opties aandragen , heerlijk.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:34 schreef denka het volgende:
Wat mensen toch een kuddedieren zijn en volgers. Misschien lult ts maar wat en iedereen begint met het posten van plaatjes. 5 pagina's verder en vooral tig plaatjes verder en degene is nog niet gevondenEn iedereen doet nog vrolijk mee en ts komt zo nu en dan met een vage respons
![]()
TS je bent geweldig!Wat zijn mensen toch simpel he
![]()
Is dit een grap of denk je nu echt een nuttige bijdrage te leveren?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:34 schreef thecrook het volgende:
Was het Rodney Dangerfield, niet Brits, wel acteur.
[afbeelding]
Die hond op dat plaatje overigens.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:41 schreef thecrook het volgende:
[..]
Dat is dan totaal langs me heen gegaan
Te flauw eigenlijk en aangezien er al een paar zeer twijfelachtigen genoemd werden tijfelde ik of het niet serieus was.quote:
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:30 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik heb een schetsje![]()
Maar ik kan niet tekenen![]()
Maar wie weet helpt het:
[afbeelding]
Rond koppie dus, rimpels in zijn voorhoofd, lief gezicht, en jullie vragen je vast af: Dude, waar is de Komrij in deze man?
Ja, dat vraag ik me eigenlijk ook af![]()
Niets dan het beste voor mijn usersquote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:32 schreef milagro het volgende:![]()
![]()
![]()
die doorgekraste ernaast![]()
je hebt dus echt je best gedaan![]()
Nee leeft nog, is trouwens een Amerikaan.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:02 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja!
Denk ik!
Even meer plaatjes van bekijken.
Hij is dood zeker![]()
Ohquote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:34 schreef Zon het volgende:
Nee, klein ventje geloof ik.
Volgens imdb ongeveer 1.60 mquote:
Schetsje lijkt overigens ook een beetje op David Morse. Die is ook lang maar wel Amerikaan.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:30 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik heb een schetsje![]()
Maar ik kan niet tekenen![]()
Maar wie weet helpt het:
[afbeelding]
Rond koppie dus, rimpels in zijn voorhoofd, lief gezicht, en jullie vragen je vast af: Dude, waar is de Komrij in deze man?
Ja, dat vraag ik me eigenlijk ook af![]()
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:53 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Ik ben hier vanaf 5 uur al serieus heel erg mee bezig.
Kuttopic.
De eerste is te jong. Maar ik zie de gelijkenis met de tekening wel ja.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:00 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Schetsje lijkt overigens ook een beetje op David Morse. Die is ook lang maar wel Amerikaan.
http://www.imdb.com/name/nm0001556
John Lithgow idem:
http://www.imdb.com/name/nm0001475
Ja, dat moet eigenlijk wel! Ik ga daar op broedenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:23 schreef Viking84 het volgende:
is er ook een prijs voor degene die het raadsel oplost?.
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 10:59 schreef UIO_AMS het volgende:
Dus geen van de door mij voorgedragen mogelijkheden was het.
tjektjekquote:Op zaterdag 12 mei 2007 14:30 schreef ElizabethR het volgende:
Sprekend!! Vooral dat 'unexplained' doet het hem!!
quote:
Degene die het raadsel oplost mag jou toch aanraken?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 10:30 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja, dat moet eigenlijk wel! Ik ga daar op broeden
Nou dat is wel wat veel gevraagdquote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:58 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Degene die het raadsel oplost mag jou toch aanraken?![]()
Die was al genoemd, maar nu ga ik toch weer ernstig twijfelen... mijn god, hij heeft er veel vanquote:Op zondag 13 mei 2007 19:52 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik had een ingeving dat het misschien wel Richard Briers kon zijn, maar die is dus al genoemd. Toch even een vrolijk plaatje van hem:
[afbeelding]
quote:Op maandag 14 mei 2007 08:42 schreef UIO_AMS het volgende:
Leuke bijkomstigheid van dit topic is wel, dat ik herinnerd ben aan The Plank. De dvd is inmiddels besteld.
Dichterbij was ik nog nooitquote:
Dit kan toch niet Kurt Russel zijnquote:Het gaat om een oudere acteur, 70+ schat ik, met een kalende kop, met wat grijs/witte plukken. Guitige kop, schuine grijns, beetje loensend. Hij heeft qua gezicht wel iets van wijlen hoe-heet-die-dooie-goochelaar.
Op die foto in Next lijkt hij toch best een beetje oud?quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:03 schreef Bluezz het volgende:
Kurt Russel, niet eens zó heel lilluk
[afbeelding]
Maar je had het toch over oud
Volgens mij voldoet Kurt Russel aan geen enkele voorwaardequote:Hij was vrij lang. 1m90 wel denk ik. Forse man ook, met een buik. Wit haar, wat zo'n beetje om zijn hoofd danste.
Ehm, nee dus, die is al een tijdje overledenquote:Op donderdag 7 juni 2007 23:04 schreef senesta het volgende:
Zijn vader heet Bing russell en schijnt ook wel geacteerd te hebben maar ik kan nergens een recente foto van hem vinden.
Edit: ik weet niet eens of hij nog wel leeft![]()
Hoe lang is hij dan?quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:06 schreef Symer het volgende:
[..]
Volgens mij voldoet Kurt Russel aan geen enkele voorwaarde
Dat zal Kurt leuk vinden... hij is 56.quote:Op zondag 6 mei 2007 16:58 schreef Duderinnetje het volgende:
Het gaat om een oudere acteur, 70+ schat ik,
Toch niet wat ik onder 'kalend' versta, maar goed...quote:met een kalende kop, met wat grijs/witte plukken.
Sja, misschien...quote:Guitige kop, schuine grijns, beetje loensend.
En Komrij. En Lou Grant.quote:Hij heeft qua gezicht wel iets van wijlen hoe-heet-die-dooie-goochelaar.
Nee, ik zie het ook niet meerquote:Op donderdag 7 juni 2007 23:06 schreef Jane het volgende:
Oké, niet Brits dus.
[..]
Dat zal Kurt leuk vinden... hij is 56.
[..]
Toch niet wat ik onder 'kalend' versta, maar goed...
[..]
Sja, misschien...
[..]
En Komrij. En Lou Grant.![]()
Ik zie het niet echt.
Ja die hebben wel wat van elkaar! Die wangen! Ziggy, kijk dan naar die wangen en die brede dunne mondquote:Op donderdag 7 juni 2007 23:06 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Sprekend inderdaad.
[afbeelding]
[afbeelding]
Nou ik denk ook aan jullie hoor.quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:10 schreef Bluezz het volgende:
Nee nee, zo makkelijk kom je er niet vanaf
Ja dank jequote:Op donderdag 7 juni 2007 23:15 schreef bixister het volgende:
maar duderin: ik vind 't heel dapper dat je hier de 'ontknoping' hebt durven posten.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |