Ik heb de 'Cracker' box hier al tig keer gekeken en mijn zoon begrijpt maar niet hoezo "je weet toch wat er gaat gebeuren????? " uuh, nee dat verdring ik iedere keer weer opdat ik het weer kan kijkenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:57 schreef Jane het volgende:
[..]
Hehe! Was gisteren de hele tijd op zoek naar z'n naam, maar kon er niet opkomen! Thanks!![]()
En idden
enzo.
Maar het zal hem niet zijn, nee.
Die is dan weer over de 2 meter dus net weer wat te lang.quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:38 schreef Jeanne_Darc het volgende:
James Cromwell misschien? Is alleen niet zo fors.
Waarom houdt het je toch zo bezig lieve jongen?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:34 schreef denka het volgende:
Wat mensen toch een kuddedieren zijn en volgers. Misschien lult ts maar wat en iedereen begint met het posten van plaatjes. 5 pagina's verder en vooral tig plaatjes verder en degene is nog niet gevondenEn iedereen doet nog vrolijk mee en ts komt zo nu en dan met een vage respons
![]()
TS je bent geweldig!Wat zijn mensen toch simpel he
![]()
Omdat het vermakelijk isquote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:57 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Waarom houdt het je toch zo bezig lieve jongen?
Wel al een paar jaar dood.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:34 schreef thecrook het volgende:
Was het Rodney Dangerfield, niet Brits, wel acteur.
[afbeelding]
ms neem je het zelf wel te serieus nu, hoor, de reacties, het is gewoon een hilarisch topic, en de OP gruwelijk vaag, maar daarom juist zo leuk toch, lekker mogelijke en onmogelijke opties aandragen , heerlijk.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:34 schreef denka het volgende:
Wat mensen toch een kuddedieren zijn en volgers. Misschien lult ts maar wat en iedereen begint met het posten van plaatjes. 5 pagina's verder en vooral tig plaatjes verder en degene is nog niet gevondenEn iedereen doet nog vrolijk mee en ts komt zo nu en dan met een vage respons
![]()
TS je bent geweldig!Wat zijn mensen toch simpel he
![]()
Is dit een grap of denk je nu echt een nuttige bijdrage te leveren?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:34 schreef thecrook het volgende:
Was het Rodney Dangerfield, niet Brits, wel acteur.
[afbeelding]
Die hond op dat plaatje overigens.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:41 schreef thecrook het volgende:
[..]
Dat is dan totaal langs me heen gegaan
Te flauw eigenlijk en aangezien er al een paar zeer twijfelachtigen genoemd werden tijfelde ik of het niet serieus was.quote:
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:30 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik heb een schetsje![]()
Maar ik kan niet tekenen![]()
Maar wie weet helpt het:
[afbeelding]
Rond koppie dus, rimpels in zijn voorhoofd, lief gezicht, en jullie vragen je vast af: Dude, waar is de Komrij in deze man?
Ja, dat vraag ik me eigenlijk ook af![]()
Niets dan het beste voor mijn usersquote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:32 schreef milagro het volgende:![]()
![]()
![]()
die doorgekraste ernaast![]()
je hebt dus echt je best gedaan![]()
Nee leeft nog, is trouwens een Amerikaan.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:02 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja!
Denk ik!
Even meer plaatjes van bekijken.
Hij is dood zeker![]()
Ohquote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:34 schreef Zon het volgende:
Nee, klein ventje geloof ik.
Volgens imdb ongeveer 1.60 mquote:
Schetsje lijkt overigens ook een beetje op David Morse. Die is ook lang maar wel Amerikaan.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:30 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik heb een schetsje![]()
Maar ik kan niet tekenen![]()
Maar wie weet helpt het:
[afbeelding]
Rond koppie dus, rimpels in zijn voorhoofd, lief gezicht, en jullie vragen je vast af: Dude, waar is de Komrij in deze man?
Ja, dat vraag ik me eigenlijk ook af![]()
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:53 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Ik ben hier vanaf 5 uur al serieus heel erg mee bezig.
Kuttopic.
De eerste is te jong. Maar ik zie de gelijkenis met de tekening wel ja.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:00 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Schetsje lijkt overigens ook een beetje op David Morse. Die is ook lang maar wel Amerikaan.
http://www.imdb.com/name/nm0001556
John Lithgow idem:
http://www.imdb.com/name/nm0001475
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |