Is dit een grap of denk je nu echt een nuttige bijdrage te leveren?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:34 schreef thecrook het volgende:
Was het Rodney Dangerfield, niet Brits, wel acteur.
[afbeelding]
Die hond op dat plaatje overigens.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:41 schreef thecrook het volgende:
[..]
Dat is dan totaal langs me heen gegaan
Te flauw eigenlijk en aangezien er al een paar zeer twijfelachtigen genoemd werden tijfelde ik of het niet serieus was.quote:
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:30 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik heb een schetsje![]()
Maar ik kan niet tekenen![]()
Maar wie weet helpt het:
[afbeelding]
Rond koppie dus, rimpels in zijn voorhoofd, lief gezicht, en jullie vragen je vast af: Dude, waar is de Komrij in deze man?
Ja, dat vraag ik me eigenlijk ook af![]()
Niets dan het beste voor mijn usersquote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:32 schreef milagro het volgende:![]()
![]()
![]()
die doorgekraste ernaast![]()
je hebt dus echt je best gedaan![]()
Nee leeft nog, is trouwens een Amerikaan.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:02 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja!
Denk ik!
Even meer plaatjes van bekijken.
Hij is dood zeker![]()
Ohquote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:34 schreef Zon het volgende:
Nee, klein ventje geloof ik.
Volgens imdb ongeveer 1.60 mquote:
Schetsje lijkt overigens ook een beetje op David Morse. Die is ook lang maar wel Amerikaan.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:30 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik heb een schetsje![]()
Maar ik kan niet tekenen![]()
Maar wie weet helpt het:
[afbeelding]
Rond koppie dus, rimpels in zijn voorhoofd, lief gezicht, en jullie vragen je vast af: Dude, waar is de Komrij in deze man?
Ja, dat vraag ik me eigenlijk ook af![]()
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:53 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Ik ben hier vanaf 5 uur al serieus heel erg mee bezig.
Kuttopic.
De eerste is te jong. Maar ik zie de gelijkenis met de tekening wel ja.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:00 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Schetsje lijkt overigens ook een beetje op David Morse. Die is ook lang maar wel Amerikaan.
http://www.imdb.com/name/nm0001556
John Lithgow idem:
http://www.imdb.com/name/nm0001475
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |