Of Eric Idle? (alhoewel ook niet scheel)quote:
John Nettles van Midsommer Murders.quote:
Zeg dat wel. Ik moest vannacht vier keer op om te plassen.quote:Op maandag 7 mei 2007 12:23 schreef cwk het volgende:
Godverdomme, dit is rete-spannend.
hier kom ik over een jaar of 20 wel op terugquote:Op maandag 7 mei 2007 13:04 schreef cwk het volgende:
Als Swayze 70+ is eet ik mijn snikkel op P8.
Patrick Wayne Swayze (Houston, Texas, 18 augustus, 1952)quote:Op maandag 7 mei 2007 13:07 schreef P8 het volgende:
[..]
hier kom ik over een jaar of 20 wel op terug![]()
kleur? zwart/wit? welk jaartal?quote:Op maandag 7 mei 2007 15:40 schreef Duderinnetje het volgende:
En ik denk dus steeds aan een oude politieserie... misschien is het wel geen groot acteur van het witte doek...
Weet ik niet!quote:Op maandag 7 mei 2007 15:41 schreef SlimShady het volgende:
[..]
kleur? zwart/wit? welk jaartal?
ik help mee.
Ja of iemand die op LouGrantTommyCooperKomrij leek. En meer nietquote:Op maandag 7 mei 2007 15:41 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Misschien was het wel gewoon iemand die op een acteur leek.![]()
En toch zeg ik Joss Ackland, omdat hij voldoet aan jouw vreemde omschrijvingquote:Op maandag 7 mei 2007 15:43 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Weet ik niet!
Maar ik zie blauw!
Een blauw kostuum!
Is al genoemd en het was 'm niet. Méér Komrij moet er in Verbal, méér Komrij!quote:Op maandag 7 mei 2007 15:44 schreef Verbal het volgende:
[..]
En toch zeg ik Joss Ackland, omdat hij voldoet aan jouw vreemde omschrijving
V.
Zeg, verpest da vibe effe lekker, will youquote:Op maandag 7 mei 2007 15:55 schreef denka het volgende:
Boeie wie het is en wat doe je er dan mee?
Kun je dan zeggen van, hey ik heb in london huppelepup zien lopen op straat? En dan?
Dan voel ik me beter dan jullie allemaal en mogen jullie me wellicht aanraken, vermits ik daar de tijd voor vind tussen alle jetset-feestjes door die ik dan bezoek omdat ik nu eenmaal tot de kring van intimi behoor van so-and-so, want die zit op ditzelfde moment ongetwijfeld te denken: who was that very special girl I saw on the streets of Londen? I would like to make her a star! En daarom struint hij, zo oud als hij is, nog dagelijks de straten af en heeft hij een team van mensen op de zaak gezet om mij te vinden, waar dan ook ter wereld. En als dat straks gelukt is, als onze wegen zich wederom kruisen, als hij zijn zachtrimpelige wang tegen mijn jonge gelaat duwt, en wij beseffen dat het zo moest zijn, jong en oud, zielsverwanten, dan biedt hij me die grote rol aan.quote:Op maandag 7 mei 2007 15:55 schreef denka het volgende:
Boeie wie het is en wat doe je er dan mee?
Kun je dan zeggen van, hey ik heb in london huppelepup zien lopen op straat? En dan?
quote:Op maandag 7 mei 2007 13:07 schreef cwk het volgende:
Geweldige spel-potentie trouwens, dit topic.
Lodquote:
Ik begrijp het helemaal en vind het een eer dat jij als jetsetter speciaal aan mij denkt. Dan moeten mijn woorden je toch diep hebben geraakt dat ik deze eer verdien. Ik acht de kans wel enorm klein dat ik liggend bij mijn zwembad omringd door veel mooie vrouwen en de nodige coke ook maar 1 moment aan jou zal denken..quote:
Was die niet al eerder genoemd?quote:Op maandag 7 mei 2007 16:48 schreef milagro het volgende:
[afbeelding]
ja okay, hij loenst niet, maar ms loens jij wel, en denk je daarom dat anderen loensen![]()
Je hebt gewoon een zwerver gezien, your dudenessquote:Op maandag 7 mei 2007 16:44 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Lod
De
Ri
Ger!!!!!!!
Lodderiger! Loensender! Veel meer een vertrooide professor! Luister naar me Verbal![]()
![]()
uuh ja, maar dit is een recenterderder foto, scheelt nogal, vind ikquote:
Met een waanzinnig fascinerend levensverhaal.quote:Op maandag 7 mei 2007 16:54 schreef Verbal het volgende:
Je hebt gewoon een zwerver gezien, your dudeness
V.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |