Ja, dat moet eigenlijk wel! Ik ga daar op broedenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:23 schreef Viking84 het volgende:
is er ook een prijs voor degene die het raadsel oplost?.
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 10:59 schreef UIO_AMS het volgende:
Dus geen van de door mij voorgedragen mogelijkheden was het.
tjektjekquote:Op zaterdag 12 mei 2007 14:30 schreef ElizabethR het volgende:
Sprekend!! Vooral dat 'unexplained' doet het hem!!
quote:
Degene die het raadsel oplost mag jou toch aanraken?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 10:30 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja, dat moet eigenlijk wel! Ik ga daar op broeden
Nou dat is wel wat veel gevraagdquote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:58 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Degene die het raadsel oplost mag jou toch aanraken?![]()
Die was al genoemd, maar nu ga ik toch weer ernstig twijfelen... mijn god, hij heeft er veel vanquote:Op zondag 13 mei 2007 19:52 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik had een ingeving dat het misschien wel Richard Briers kon zijn, maar die is dus al genoemd. Toch even een vrolijk plaatje van hem:
[afbeelding]
quote:Op maandag 14 mei 2007 08:42 schreef UIO_AMS het volgende:
Leuke bijkomstigheid van dit topic is wel, dat ik herinnerd ben aan The Plank. De dvd is inmiddels besteld.
Dichterbij was ik nog nooitquote:
Dit kan toch niet Kurt Russel zijnquote:Het gaat om een oudere acteur, 70+ schat ik, met een kalende kop, met wat grijs/witte plukken. Guitige kop, schuine grijns, beetje loensend. Hij heeft qua gezicht wel iets van wijlen hoe-heet-die-dooie-goochelaar.
Op die foto in Next lijkt hij toch best een beetje oud?quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:03 schreef Bluezz het volgende:
Kurt Russel, niet eens zó heel lilluk
[afbeelding]
Maar je had het toch over oud
Volgens mij voldoet Kurt Russel aan geen enkele voorwaardequote:Hij was vrij lang. 1m90 wel denk ik. Forse man ook, met een buik. Wit haar, wat zo'n beetje om zijn hoofd danste.
Ehm, nee dus, die is al een tijdje overledenquote:Op donderdag 7 juni 2007 23:04 schreef senesta het volgende:
Zijn vader heet Bing russell en schijnt ook wel geacteerd te hebben maar ik kan nergens een recente foto van hem vinden.
Edit: ik weet niet eens of hij nog wel leeft![]()
Hoe lang is hij dan?quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:06 schreef Symer het volgende:
[..]
Volgens mij voldoet Kurt Russel aan geen enkele voorwaarde
Dat zal Kurt leuk vinden... hij is 56.quote:Op zondag 6 mei 2007 16:58 schreef Duderinnetje het volgende:
Het gaat om een oudere acteur, 70+ schat ik,
Toch niet wat ik onder 'kalend' versta, maar goed...quote:met een kalende kop, met wat grijs/witte plukken.
Sja, misschien...quote:Guitige kop, schuine grijns, beetje loensend.
En Komrij. En Lou Grant.quote:Hij heeft qua gezicht wel iets van wijlen hoe-heet-die-dooie-goochelaar.
Nee, ik zie het ook niet meerquote:Op donderdag 7 juni 2007 23:06 schreef Jane het volgende:
Oké, niet Brits dus.
[..]
Dat zal Kurt leuk vinden... hij is 56.
[..]
Toch niet wat ik onder 'kalend' versta, maar goed...
[..]
Sja, misschien...
[..]
En Komrij. En Lou Grant.![]()
Ik zie het niet echt.
Ja die hebben wel wat van elkaar! Die wangen! Ziggy, kijk dan naar die wangen en die brede dunne mondquote:Op donderdag 7 juni 2007 23:06 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Sprekend inderdaad.
[afbeelding]
[afbeelding]
Nou ik denk ook aan jullie hoor.quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:10 schreef Bluezz het volgende:
Nee nee, zo makkelijk kom je er niet vanaf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |