Waarom zet iemand tijdens het gourmetten zomaar uit t niets t nieuws aanquote:Op zondag 6 mei 2007 10:59 schreef Skull-splitter het volgende:
Met een groep vrienden aan het gourmetten tot een der aanwezigen het nieuws op zette.
Als je vanaf half 5 bezig bent dan zit je rond kwart over 6 wel een keer vol zegmaar...quote:Op zondag 6 mei 2007 11:00 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Waarom zet iemand tijdens het gourmetten zomaar uit t niets t nieuws aan
quote:Op zondag 6 mei 2007 11:30 schreef ZomerDagDromer het volgende:
In de vluchtauto, maar Volkert rende de verkeerde kant op.
quote:Op zondag 6 mei 2007 10:50 schreef nietzman het volgende:
Ik zat in de trein "De puinhopen van Professor Pim Fortuyn" te lezen.
quote:Op zondag 6 mei 2007 13:26 schreef iraanse_malloot het volgende:
Ik was lekker op straat aan het spelen totdat een paar Nederlanders mij vroegen of ik blij was.![]()
Ik weet wel nog precies wat ik die avond at.quote:Op zondag 6 mei 2007 13:27 schreef oor het volgende:
kruiswoord puzzel, was net bezig met het woord krabsalade
kruidenthee (pickwick, 1,29) eenkopsthee
ik nam een diepe zucht.
zat 3 meter en 14 cm en 2 mm van het raam af. 2 meter 69 cm en ook weer 2 mm van mijn neus af stond de tv aan op nederland 3. ik streepte dus net het woord krabsalade aan en het nieuws begon. ik legde het kruiswoordpuzzel boekje op zei. mijn hand ging toen 22 cm en 7 mm naar rechts (was ook mijn rechter hand) om de thee te pakken. en nam het kopje thee naar mijn mond en nam 3 grote slokken en het theeglas was leeg. 18,6 cl nam ik tot mij.
Hoi Filemonquote:Op zondag 6 mei 2007 13:18 schreef getikte_rik het volgende:
op de parkeerplaats van het mediapark, tenmiste, voor zover ik het me kan herinneren![]()
In een vliegtuig heb je ook radioquote:Op zondag 6 mei 2007 17:37 schreef Smash-it het volgende:
In het vliegtuig vanuit New York terug naar Amsterdam, ik overhoorde het van Nederlanders voor me. Tot op de dag van vandaag begrijp ik niet hoe zij dat nou wisten terwijl we in een vliegtuig zaten.
in Frankrijk ook op de voorpagina...zo raar...quote:Op zondag 6 mei 2007 17:33 schreef keesoudelenferink1 het volgende:
In Australie, ergens in het midden van de outback (Alice Springs)... best wel raar om het daar te horen. Het was daar zelfs voorpaginanews (The Australian)
Volgens mij zat ik inderdaad op FOK! mee te lezen.quote:Op zondag 6 mei 2007 10:47 schreef Q. het volgende:
Ik heb geen idee meer, eigenlijk. Waarschijnlijk zat ik achter de computer op FOK!
Dus toch Isabelle... Daar twijfelde ik over, maar ik weet nog wel dat ze de trillingen in haar stem had toen ze vertelde dat Fortuyn was neergeschoten.quote:Op zondag 6 mei 2007 18:42 schreef RealZeus het volgende:
Ik kan me nog herinneren hoe Isabelle Brinkman nog net niet zat te vloeken.
Die foto vond (en vind nog steeds) ik echt verschrikkelijk. Op elke voorpagina stond ie. Aangezien hij daar al dood is getuigt het van weinig respect voor de familie of wie dan ook ooit van die man heeft gehoudenquote:Op zondag 6 mei 2007 19:23 schreef SunChaser het volgende:
Ik bleef t nieuws volgen, dit was wat ik me herinner van de avond
Fillemon liep stage bij BNN en kreeg meteen een vast contract. Hij was de laatste die Fortuyn interviewde. Hij was wel alweer binnen toen Volkert verscheen. Fortuyn pakte Ruud de Wild vast toen hij ineenzakte.
En toen deze foto:
[afbeelding]
Walgelijke foto idd, de Telegraaf begon er mee op hun website.quote:Op zondag 6 mei 2007 19:46 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Die foto vond (en vind nog steeds) ik echt verschrikkelijk. Op elke voorpagina stond ie. Aangezien hij daar al dood is getuigt het van weinig respect voor de familie of wie dan ook ooit van die man heeft gehouden.
quote:Op zondag 6 mei 2007 19:45 schreef Maisnon het volgende:
oh met Pim Fortuyn, toen lag ik op de bank TV te kijken
Ik moest lachenquote:Op maandag 7 mei 2007 18:17 schreef Ewaldus het volgende:
Bij een vriend om de nieuwe Tony Hawk's Pro Skater uit te checken![]()
Meen je dit nou serieus? Ik ben niet weg geweest uit Nederland maar ik heb de indruk dat de maatschappij sowieso steeds harder wordt. Ik denk alleen dat de WTC-aanslag en de moord op Fortuyn de mensen achterdochtiger gemaakt hebben.quote:Op maandag 7 mei 2007 17:37 schreef remlof het volgende:
En inderdaad, toen ik een jaartje later weer in NL terugkwam herkende ik het niet meer terug. Zo verhard
Luisterde 3FM, dus alles meegemaaktquote:Op zondag 6 mei 2007 10:20 schreef SunChaser het volgende:
Waar was jij 5 jaar geleden toen Pim werd omgelegd? Ik zat thuis en had net Ruud de Wild geluisterd met een erg leuk ijnterview. Was echt heel raar 15 min later een vaag bericht te horen dat hij was neergeschoten.
Toen woonde ik nog thuis en zat ik boven op mijn kamer mij te rukken terwijl het nieuws aanstond.quote:Waar was jij 5 jaar geleden toen Pim werd omgelegd?
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:27 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik was toen aan het wachten in Hilversum op iemand die mij 100 euro bood om hem op te halen bij het mediapark en weg te brengen naar schiphol
quote:Op zondag 6 mei 2007 13:27 schreef oor het volgende:
kruiswoord puzzel, was net bezig met het woord krabsalade
kruidenthee (pickwick, 1,29) eenkopsthee
ik nam een diepe zucht.
zat 3 meter en 14 cm en 2 mm van het raam af. 2 meter 69 cm en ook weer 2 mm van mijn neus af stond de tv aan op nederland 3. ik streepte dus net het woord krabsalade aan en het nieuws begon. ik legde het kruiswoordpuzzel boekje op zei. mijn hand ging toen 22 cm en 7 mm naar rechts (was ook mijn rechter hand) om de thee te pakken. en nam het kopje thee naar mijn mond en nam 3 grote slokken en het theeglas was leeg. 18,6 cl nam ik tot mij.
Weet niet, heb die persoon nooit meer gezien......ben denk ik opgelichtquote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:33 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Hij nam zeker de verkeerde uitgang van het mediapark?
hahaquote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:43 schreef Diverse_Reality het volgende:
Op de wc Nelson Mandela aan het deporteren.
Ja echt, toen ik weer in Nederland woonde na 2 jaar vond ik het echt veranderd in negatieve zin, voelde me niet thuis en moest er aan wennen. Dat had ik niet na m'n eerste verblijf van vier jaar in het buitenland (toen kwam ik terug in 1999).quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:36 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Meen je dit nou serieus? Ik ben niet weg geweest uit Nederland maar ik heb de indruk dat de maatschappij sowieso steeds harder wordt. Ik denk alleen dat de WTC-aanslag en de moord op Fortuyn de mensen achterdochtiger gemaakt hebben.
Maar harder worden deed het voor mijn gevoel al.
Vant ene sprookje naart andere. Want ff serieus wie had zoiets voor mogelijk gehouden voor die tijd? Ik zeker niet!!quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:19 schreef Lllaura het volgende:
Ik was jarig. En zat in de auto terug naar huis van de Efteling.
Niemand niet, tegenwoordig lijkt het wel 'normaal' al die schietpartijen e.d.quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:23 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Vant ene sprookje naart andere. Want ff serieus wie had zoiets voor mogelijk gehouden voor die tijd? Ik zeker niet!!
Ben je achterlijk ofzo, tering henkie..quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:08 schreef TeringHenkie het volgende:
Wie is "Pim"?
Die ene vriend van Wipneusquote:Op woensdag 9 mei 2007 16:08 schreef TeringHenkie het volgende:
Wie is "Pim"?
Hap hapquote:Op woensdag 9 mei 2007 16:17 schreef Monotomo het volgende:
[..]
Ben je achterlijk ofzo, tering henkie..![]()
kijken naar een documantaire over pimquote:Op woensdag 9 mei 2007 17:42 schreef Meh7 het volgende:
Waar was jij gisteren toen ik naar de wc moest?
Dat dus. De mensen reageerden nog wat geirriteerder dan normaalquote:Op zondag 6 mei 2007 13:13 schreef Poeke het volgende:
Aan het werk (telemarketing)
Nadat het gebeurd was, kon iedereen naar huis; bellen had toch geen zin meer..![]()
als je nog weet waar je was had het indruk gemaakt op je geheugen en wist je het nog.quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:30 schreef dwerg het volgende:
Ik heb geen idee waar ik was en ik vraag me af of er iemand is die het interesseert waar ik was.
beetje dooddoener dwerg, zo kun je net zo goed helemaal nooit reageren omdat FOK!kers alleen jonge meisjes interessant vinden, maar zie je dat mij weerhouden van volstrekt zinloze reacties?quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:30 schreef dwerg het volgende:
Ik heb geen idee waar ik was en ik vraag me af of er iemand is die het interesseert waar ik was.
Dat zouden meer mensen moeten doen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:31 schreef Herald het volgende:
zo kun je net zo goed helemaal nooit reageren
Neergestoken?quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:28 schreef Herald het volgende:
Ik was aan het FOK!ken toen in NWS een topic verscheen dat Fortuyn was neergestoken. Toen meteen het Journaal opgezet.
volgens mij was dat van gogh. toch?quote:
zielige zeikdwerg.quote:
Ook bij Fortuyn. Zie bijvoorbeeld de eerste reacties toen nog niet veel bekend was: Pim Fortuyn doodgeschotenquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:52 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
volgens mij was dat van gogh. toch?
voor een paar seconden dacht ik ook echt dat het een verkiezingsstunt was oid...quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:12 schreef zoalshetis het volgende:
ik denk dat, net als van gogh, niemand het in eerste instantie echt geloofde.
Soundmixshow was wel lachen ja. Iedere lijsttrekker kwam rustig één voor één op en klapte het publiek beleeft en rustig. Toen kwam Fortuyn op en ging iedereen uit z'n dak en was hij toen eigelijk al de grote winnaar van de avond. En later tijdens het debat toen Melkert een rekensommetje moet oplossen en geholpen werd door Fortuyn. Toen liet Melkert zich ook lekker prococerenquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:01 schreef Ringo het volgende:
Rare tijd eigenlijk, ook die weken vóór de moord. Toen hing er zo'n surreële jubelstemming in het land, en tegelijkertijd was er veel angst, vooral bij de (linkse) bovenklasse. Al die interviews met Fortuyn, die vreemde, groteske openheid van hem. De politiek ging keihard voor de bijl. Vooral het debat tijdens de Soundmixshow kan ik me herinneren, een joelende arena, dat aangeschoten lijsttrekkerswild in die ongemakkelijke stoelen, wat een circus. Nederland 180 graden om na de gezapige, weldadige jaren van paars.
Ik werd heen en weer geslingerd tussen walging en oprechte bewondering voor hoe hij zich staande hield. Het theater dat-ie wist te maken, vond ik prachtig. Het begon steeds meer op het Songfestival te lijken.
Maar die moord, tering, een mokerslag.Absoluut een van de vreemdste avonden uit mijn leven.
het leek wel een theatershow. geregiseerd door het slechtst verzorgde jenevergebit van rijk links nederland: marcel van dam.quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:01 schreef Ringo het volgende:
Rare tijd eigenlijk, ook die weken vóór de moord. Toen hing er zo'n surreële jubelstemming in het land, en tegelijkertijd was er veel angst, vooral bij de (linkse) bovenklasse. Al die interviews met Fortuyn, die vreemde, groteske openheid van hem. De politiek ging keihard voor de bijl. Vooral het debat tijdens de Soundmixshow kan ik me herinneren, een joelende arena, dat aangeschoten lijsttrekkerswild in die ongemakkelijke stoelen, wat een circus. Nederland 180 graden om na de gezapige, weldadige jaren van paars.
Ik werd heen en weer geslingerd tussen walging en oprechte bewondering voor hoe hij zich staande hield. Het theater dat-ie wist te maken, vond ik prachtig. Het begon steeds meer op het Songfestival te lijken.
Maar die moord, tering, een mokerslag.Absoluut een van de vreemdste avonden uit mijn leven.
wat dacht je?quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:30 schreef Verbal het volgende:
Ik was in Hilversum. Een kwartier voor de moord fietste ik langs die plek.
V.
ik wou dat ik toen een warme arm om je heen geslagen had kunnen hebben.quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:32 schreef zhe-devilll het volgende:
mijn hondje werd doodgereden op hetzelfde moment als dat Pim werd neergeschoten, raar moment, kom je binnen met die arme hond in je armen en de tv staat aan en ...![]()
Vergeet ik ook nooit meer zoiets
Toen ik tijdens het koken Harmen Siezen op het nieuws melding hoorde doen dat Fortuyn 'neergestoken' [sic] was?quote:
ja toen. en toen ie echt doodgeschoten bleek te zijn?quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:36 schreef Verbal het volgende:
[..]
Toen ik tijdens het koken Harmen Siezen op het nieuws melding hoorde doen dat Fortuyn 'neergestoken' [sic] was?
V.
Dat idd, alleen zat ik achter m'n PC.quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:36 schreef Verbal het volgende:
Toen ik tijdens het koken Harmen Siezen op het nieuws melding hoorde doen dat Fortuyn 'neergestoken' [sic] was?
V.
'GOD.VER.DOMME.'quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:43 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja toen. en toen ie echt doodgeschoten bleek te zijn?
Dat duurde vrij lang:quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:43 schreef zoalshetis het volgende:
ja toen. en toen ie echt doodgeschoten bleek te zijn?
dat waren de berichten idd.quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:47 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dat duurde vrij lang:
- "Het is nu officieel dat Fortuyn dood is, alleen dit is nog niet bevestigd".
- "Er is net bevestigd dat Fortuyn dood is, alleen dit is nog niet officieel".
ik had vooral spijt.quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:51 schreef zoalshetis het volgende:
als je je dan toch mengt in deze discussie wil ik graag weten wat jouw emoties waren.
ja. je krijgt nog je naamtopic. w8 maar af.quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:54 schreef P8 het volgende:
[..]
ik had vooral spijt.
Spijt omdat ik niet had gekozen voor het onzekerheidsprincipe van Heisenberg
Dat ik het doodzonde vond en nog altijd.quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:51 schreef zoalshetis het volgende:
als je je dan toch mengt in deze discussie wil ik graag weten wat jouw emoties waren.
same here.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:09 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dat ik het doodzonde vond en nog altijd.
Blijft eeuwig zonde dat zijn leven en politieke loopbaan zo gruwelijk en plotseling beëindigd werden.
Ik hoopte echt dat-ie bleef leven, maar helaas...
quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:33 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik wou dat ik toen een warme arm om je heen geslagen had kunnen hebben.
ach?quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:57 schreef DoorBell het volgende:
Op de dam met de kransen van 4 mei aan het voetballen.![]()
we wachten gewoon tot de volgende politieke moord. misschien duurt het net zoalng als de vorige keer. maar dat heb ik er wel voor over.quote:
als je niet afstotelijk bent dan niet neequote:Op donderdag 10 mei 2007 23:19 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
we wachten gewoon tot de volgende politieke moord. misschien duurt het net zoalng als de vorige keer. maar dat heb ik er wel voor over.
vind je het trouwens erg om een flinke erecte pik tegen je buik te voelen als je iemand omhelst?
Ja, maar ik wist niet meer dat ik in dit topic gereageerd heb.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 13:02 schreef yvonne het volgende:
Leuk om na te lezen, en nu? 10 jar later? Zijn er nog users die weten waar ze waren of wat ze deden toen Pim vermoord werd?
Ik weet nog dat ik in de tram in Milaan zat onderweg van werk naar huis en nadacht over de gevolgen.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 13:02 schreef yvonne het volgende:
Leuk om na te lezen, en nu? 10 jar later? Zijn er nog users die weten waar ze waren of wat ze deden toen Pim vermoord werd?
Ik was op het werk, en hoorde het op de politiescanner.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 13:02 schreef yvonne het volgende:
FC Overijssel.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 16:02 schreef vaduz het volgende:
Ik was bij een wedstrijd van FC OVERIJSSEL.
Dat is toch best raar.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:27 schreef Marsenal het volgende:
Ik zat te werken met de tv op de achtergrond. Ik vond er niet zoveel van, kan ik mij herinneren. Was alleen, en het duurde zeker een paar uur voordat ik iemand er over sprak.
Weet ik niet, dat zeiden meer mensen toen. Ik snapte de impact van de situatie wel degelijk, maar kon er als toeschouwer alleen maar mijn schouders over ophalen. In ieder geval niet bij de massahysterie betrokken geweest als voor- noch als tegenstander.quote:
Er is een groot verschil tussen massahysterie en ergens niet zoveel van vinden.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:38 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Weet ik niet, dat zeiden meer mensen toen. Ik snapte de impact van de situatie wel degelijk, maar kon er als toeschouwer alleen maar mijn schouders over ophalen. In ieder geval niet bij de massahysterie betrokken geweest als voor- noch als tegenstander.
Schijnt wel handig te zijn voor gevallen waarin je een alibi nodig hebtquote:Op zondag 17 mei 2015 04:53 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ik vind het altijd knap dat mensen zich zulke dingen voor zich kunnen halen. Ik heb zelf namelijk echt geen flauw idee.
Ja ik ook, had die dag een borrelquote:Op zaterdag 16 mei 2015 15:59 schreef Verbal het volgende:
Thuis aan het koken. 20 minuten ervoor was ik nog op het Media Park.
V.
Zeker, ik luisterde naar de radio en het interview. Ik herinner je dat ik hem wel sympathiek vond in dat gesprek. Menselijk enzo.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 13:02 schreef yvonne het volgende:
Leuk om na te lezen, en nu? 10 jaar later? Zijn er nog users die weten waar ze waren of wat ze deden toen Pim vermoord werd?
De man die Nederland had kunnen redden.quote:
Welke Pim?quote:Op maandag 25 mei 2015 16:21 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
De man die Nederland had kunnen redden.
Ze hadden beter jou kunnen neerknallen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |